Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України
Індивідуальне обмундирування (3581) (Куртка костюму утеплювача, вид 2)
Individual equipment (3581) (Insulation jacket, type 2)
Очікувана вартість
36 630 000,00 UAH
UA-2017-02-14-001739-c d0076dea09df4fa3a6f41355a9435da5
Переговорна процедура для потреб оборони    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тетяна Лук'яненко

+380444547377 ezakupivliddz@gmail.com

Знайшли порушення?

Зверніться до Держаудитслужби

Оголошення про проведення

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Міністерство оборони України
Код ЄДРПОУ: 00034022
Вебсайт: http://www.mil.gov.ua/
Місцезнаходження: 03168, Україна , Київська область обл., Киев, пр. Повітрофлотський, 6 (Департамент державних закупівель та постачання матеріальних ресурсів МОУ - пр. Перемоги, 55/2)
Контактна особа: Тетяна Лук'яненко
+380444547377
ezakupivliddz@gmail.com
Додаткові контактні особи: Tetiana Lukianenko
+380444547377
ezakupivliddz@gmail.com
Категорія: Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони
National ID: 00034022
Contact point: +380444547377
ezakupivliddz@gmail.com
Additional contacts: Tetiana Lukianenko
+380444547377
ezakupivliddz@gmail.com

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 14 лютого 2017
Звернення за роз’ясненнями: до 13 березня 2017 18:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 березня 2017 18:00
Очікувана вартість: 36 630 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 1 098 900,00 UAH
Publication date: 14 лютого 2017 16:19
Enquiries until: 13 березня 2017 18:00
Time limit for receipt of tenders: 16 березня 2017 18:00

Information

Estimated total value: 36 630 000 UAH including VAT

Інформація про предмет закупівлі

Scope of the procurement
До уваги учасників! При отриманні електронної банківської гарантії пропонуємо не змінювати назву файлу, яку видано банком, так як мають місце випадки, що після зміни назви файлу під час перевірки програмою «M.E.Doc» зникає електронний цифровий підпис і електронна банківська гарантія являється недійсною, так як ЕЦП відсутній. Учасник може самостійно перевірити якість електронної банківської гарантії, видану банком, за допомогою програми «M.E.Doc»
Розгорнути Згорнути

Документація

Тендерна документація

06 березня 2017 12:48
Електронний цифровий підпис
06 березня 2017 12:47
Оголошення ККУ (7 лот_в).doc
06 березня 2017 12:47
Зміни.doc
14 лютого 2017 16:19
Проект договору ККУ (7 лотів).doc
14 лютого 2017 16:19
Додатки до договору_ККУ (7 лотів).doc
14 лютого 2017 16:19
Додатки_ККУ (7 лотів).doc
06 березня 2017 12:48
Електронний цифровий підпис
02 березня 2017 11:44
Електронний цифровий підпис
28 лютого 2017 16:10
Електронний цифровий підпис
14 лютого 2017 16:28
Електронний цифровий підпис
06 березня 2017 12:47
Оголошення ККУ (7 лот_в).doc
02 березня 2017 11:40
Оголошення ККУ (7 лотів).doc
28 лютого 2017 16:08
Оголошення ККУ (7 лотів).doc
14 лютого 2017 16:19
Оголошення ККУ (7 лотів).doc
06 березня 2017 12:47
Зміни.doc
02 березня 2017 11:40
Зміни.doc
28 лютого 2017 16:08
Зміни.doc
14 лютого 2017 16:19
Проект договору ККУ (7 лотів).doc
14 лютого 2017 16:19
Додатки до договору_ККУ (7 лотів).doc
14 лютого 2017 16:19
Додатки_ККУ (7 лотів).doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо висновка
Дата подання: 15 лютого 2017 18:13
Дата відповіді: 22 лютого 2017 15:17
Доброго дня! Просимо надати інформацію щодо Переліку обов"язкових лабораторних випробувань до виробу для отримання висновку щодо відповідності зразка продукції нормативним документам та зразку-еталону. Дякуємо!
Відповідь: Перелік лабораторних випробувань для перевірки предметів речового майна на відповідність вимогам нормативної або технічної документації розміщено на офіційному веб сайті Міністерства оборони України в розділі „Державні закупівлі”.
Щодо проведення випробувань для отримання висновку
Дата подання: 22 лютого 2017 12:51
Дата відповіді: 02 березня 2017 11:56
Добрий день! В оголошенні вказано, що Учасники повинні надати для участі у торгах сканований висновок щодо відповідності Зразка предметів речового майна нормативним документам та зразку-еталону, який видається Головним управлінням розвитку та супроводження матеріального забезпечення Збройних Сил України (м. Київ, вул. Мельникова, 81). Для отримання висновка щодо відповідності Зразка предметів речового майна нормативним документам та зразку-еталону, виріб (предмет речового майна) та його комплектуючі мають пройти випробування в акредитованих випробувальних лабораторіях. Для проведення належних випробувань та вказання коректних даних в протоколі випробувань лабораторії потрібно в середньому 10-14 робочих днів. Перелік випробувань, які потрібно провести для отримання висновка щодо відповідності Зразка предметів речового майна нормативним документам та зразку-еталону, було офіціально опубліковано лише 22.02.2017р. Термін проведення перевірки відповідності зразка в Головному управлінні розвитку та супроводження матеріального забезпечення Збройних Сил України становить три робочих дні з моменту отримання письмової заяви від учасника відбору. Таким чином загальний строк отримання висновка щодо відповідності Зразка предметів речового майна нормативним документам та зразку-еталону складає 13-17 робочих днів. Просимо перенести кінцевий термін подачі пропозицій на строк, достатній для проведення випробувань та отримання нового Висновку. Дякуємо!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовником прийнято рішення на внесення змін до вимог оголошення про проведення відбору учасників на закупівлю індивідуального обмундирування (3581) (Куртка костюму утеплювача, вид 2) сім лотів.
Щодо відгуку
Дата подання: 03 березня 2017 12:05
Дата відповіді: 06 березня 2017 12:49
Доброго дня ! Після внесення змін від 02.03.2017 р. у п.п. 4. п 12,3 вказано: надати сканований відгук [виданий суб’єктом господарювання (з яким було укладено договір) із зазначенням дати і номеру договору (на який надано відгук) та інформації про належне виконання договору, у тому числі стосовно якості та строків]. Не вказано, що потрібно надати копію відгуку, тобто мається на увазі, що потрібно надати сканований оригінал відгуку? У аналогічних торгах на сорочку бойову вимагається сканована копія відгуку. Просимо пояснити! Дякуємо!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовником прийнято рішення на внесено зміни до вимог оголошення про проведення відбору учасників на закупівлю індивідуального обмундирування (3581) (Куртка костюму утеплювача, вид 2) сім лотів.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2017-02-14-001739-c.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ "МІК", Код ЄДРПОУ:30105738
Дата подання: 22 лютого 2017 16:40
Щодо дискримінаційних вимог
Відповідно до оголошення про проведення відбору учасників на закупівлю, для підтвердження інформації про наявність досвіду виконання аналогічних договорів щодо поставки капелюхів та наголовних уборів, учасник повинен надати скановану довідку у довільній формі про досвід виконання аналогічного договору щодо поставки капелюхів та наголовних уборів за 2014 рік або 2015 рік, або 2016 рік. Також учасник для підтвердження зазначеної у довідці інформації повинен надати скановані копії таких договорів. Вважаємо такі умови дискримінаційними, у зв’язку із тим, що юридичні особи зареєстровані наприкінці 2016 на початку 2017 року мають досвід виконання аналогічних договорів лише у 2017 році. Відповідно до ч. 6 ст. 3 ЗУ «Про особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для гарантованого забезпечення потреб оборони» кваліфікаційні критерії до учасників відбору не можуть містити дискримінаційних умов та зменшувати рівень конкуренції. З метою усунення дискримінаційних умов просимо внести зміни до оголошення про проведення відбору учасників на закупівлю, передбачивши можливість подання, для підтвердження інформації про наявність досвіду виконання аналогічних договорів щодо поставки капелюхів та наголовних уборів, договорів за 2014 рік або 2015 рік, або 2016 рік або 2017 рік.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
02 березня 2017 11:45
Замовником прийнято рішення про внесення змін до вимог оголошення про проведення відбору учасників на закупівлю індивідуального обмундирування (3581) (Куртка костюму утеплювача, вид 2) сім лотів.
Номер вимоги: UA-2017-02-14-001739-c.c2
Статус:
Вирішена
Учасник: Общество с ограниченой ответственностью "Торнадо", Код ЄДРПОУ:21582561
Дата подання: 24 лютого 2017 17:36
Перенесення процедури
Документацією процедур передбачена відповідність продукції технічним умовам із змінами, внесеними до ТУ вказаних виробів, що вимагає отримання нових висновків про відповідність продукції вимогам нормативної документації та зразкам-еталонам у Головному Управлінні розвитку та супроводження матеріального забезпечення Збройних Сил України.
Перелік лабораторних випробувань для перевірки предметів речового майна вимогам нормативної або технічної документації по вказаних виробах був підписаний 20 та оприлюднений на сайті МО у розділі «Державні закупівлі» 21 лютого 2017 року. 20 лютого о 15 годині з цього приводу ще проводилась нарада у ГУ розвитку та супроводження МТЗ ЗСУ.
На виконання лабораторних досліджень, згідно Методики проведення випробувань, лабораторії потрібно не менше 3 і до 10 робочих днів, без врахування завантаженості. На видачу Висновку ГУ розвитку та супроводження необхідно 3 робочих дні. Також необхідно врахувати час, потрібний для транспортування виробів та матеріалів до випробувальної лабораторії та назад (в середньому 2 робочих дні в кожному напрямку).
На підставі викладеного, просимо перенести терміни проведення процедур закупівлі UA-2017-02-14-001739-c (куртка костюму утеплювача) на 15 днів, що необхідно для отримання висновків ГУРСМЗ про відповідність продукції вимогам нормативної документації та зразкам-еталонам.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
28 лютого 2017 17:48
Замовником прийнято рішення про внесення змін до вимог оголошення про проведення відбору учасників на закупівлю індивідуального обмундирування (3581) (Куртка костюму утеплювача, вид 2) сім лотів.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2017-02-14-001739-c.b4
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ "АБІТ-ТЕКС", Код ЄДРПОУ:39830791
Дата подання: 10 квітня 2017 17:34
Скарга на рішення тендерного комітету Міністерства оборони України
Скарга на рішення тендерного комітету Міністерства оборони України.
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 13 квітня 2017 19:41
Рішення від 13.04.2017 № 2084+запит.pdf
Дата публікації: 13 квітня 2017 19:41
Рішення від 25.04.2017 №2398.pdf
Дата публікації: 28 квітня 2017 21:22
Номер скарги: UA-2017-02-14-001739-c.b5
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ "АБІТ-ТЕКС", Код ЄДРПОУ:39830791
Дата подання: 24 квітня 2017 13:45
Скарга на рішення тендерного комітету Міністерства оборони України
Скарга на рішення тендерного комітету Міністерства оборони України
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 27 квітня 2017 19:41
рішення від 27.04.2017 № 2457.pdf
Дата публікації: 27 квітня 2017 19:41
рішення від 03.05.2017 № 2539.pdf
Дата публікації: 10 травня 2017 20:25
Номер скарги: UA-2017-02-14-001739-c.c3
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: Общество с ограниченой ответственностью "Торнадо", Код ЄДРПОУ:21582561
Дата подання: 07 квітня 2017 12:50
На рішення тендерного комітету Міністерства оборони України
За неправомірним рішенням тендерного комітету Міністерства оборони України щодо розгляду пропозицій учасників відбору за переговорною процедурою закупівлі (UA-2017-02-14-001739-c) військової уніформи 35811300-5 (Куртка костюму утеплювача, вид 2) сім лотів, протокол від 21.03.2017 №75/28/10, цінову пропозицію ТОВ «Торнадо» за лотом 3 – відхилено.
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 12 квітня 2017 22:41
рішення від 12.04 № 2047+запит.pdf
Дата публікації: 12 квітня 2017 22:41
рішення від 24.04.2017 № 2356.pdf
Дата публікації: 27 квітня 2017 20:49
Коментар замовника щодо усунення порушення: По лоту 3 скасувати рішення про відхилення пропозиції ТОВ “Торнадо”, рішення про визначення переможцем ПрАТ “Астра Люкс” та провести кваліфікацію учасника ТОВ “Торнадо” по процедурі закупівлі курток костюму утеплювача.
Дата виконання рішення замовником: 05 травня 2017 16:07

Документи подані скаржником

10 квітня 2017 17:34
Додатки до скарги.rar
10 квітня 2017 17:34
Скарга.pdf
10 квітня 2017 17:34
Платіжне доручення.pdf

Документи подані замовником

25 квітня 2017 11:32
Антимонопольний 1.pdf

Документи Органу Оскарження

28 квітня 2017 21:22
Рішення від 25.04.2017 №2398.pdf

Документи подані скаржником

24 квітня 2017 13:44
Додатки до скарги.rar
24 квітня 2017 13:44
Скарга.pdf
24 квітня 2017 13:45
Платіжне доручення 118.pdf

Документи подані замовником

Документи Органу Оскарження

27 квітня 2017 19:41
рішення від 27.04.2017 № 2457.pdf
10 травня 2017 20:25
рішення від 03.05.2017 № 2539.pdf

Документи подані скаржником

07 квітня 2017 12:50
1 скарга АМКУ лот 3.pdf
07 квітня 2017 12:50
2 оголошення ККУ.pdf
07 квітня 2017 12:50
3 зміни оголошення.pdf
07 квітня 2017 12:50
4 витяг з протоколу 28.02.pdf
07 квітня 2017 12:50
5 висновок Центр ККУ.PDF
07 квітня 2017 12:50
6 висновок ГУ ККУ.PDF
07 квітня 2017 12:50
7 витяг з протоколу 21.03.pdf
07 квітня 2017 12:50
8 витяг з протоколу 03.04.pdf
07 квітня 2017 12:50
9 повідомлення.pdf
07 квітня 2017 12:50
10 платіжка.pdf

Документи подані замовником

05 травня 2017 16:07
витяг ККУ 1.doc

Документи Органу Оскарження

27 квітня 2017 20:49
рішення від 24.04.2017 № 2356.pdf

Лоти

Інформація про лот

Information about lots
Предмет закупівлі: Лот 1. Військова уніформа 35811300-5 (Куртка костюму утеплювача, вид 2)
Опис предмету закупівлі: Куртка костюму утеплювача, вид 2 - 5000 шт.
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 3 330 000,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 33 300,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 99 900,00 UAH


Title: Lot 1. Military uniforms 35811300-5 (Insulation jacket, type 2)
Current status: Complete
Estimated total value: 3 330 000,00 UAH including VAT
Minimal lowering step: 33 300,00 UAH including VAT
Type of tender guarantee: Electronic guarantee
Sum of tender guarantee: 99 900,00 UAH

Аукціон

Початок: 17 березня 2017 14:52
Auction planned date: 17 березня 2017 14:52
Закінчення: 17 березня 2017 15:19
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

5000 шт.
Куртка костюму утеплювача, вид 2
ДК 021:2015: 35811300-5 — Військова уніформа
Доставка: 03126, Україна, Київська область, м. Київ, , вул. Качалова, 3
Дата доставки: 07 березня 2017  —  15 травня 2017

Insulation jacket, type 2
CPV: 35811300-5

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

Немає

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 березня 2017 15:19

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОЛТЕКС" 3 270 000,00
UAH з ПДВ
3 236 700,00
UAH з ПДВ
Документи
Общество с ограниченой ответственностью "Торнадо" 3 249 600,00
UAH з ПДВ
3 033 100,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АБІТ-ТЕКС" 3 100 000,00
UAH з ПДВ
3 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 квітня 2017 09:48
ЦП ККУ переговори.pdf
30 березня 2017 12:03
Цінова пропозиція Л1.pdf
30 березня 2017 12:03
Довідка працівники.pdf
30 березня 2017 12:03
Довідка МТБ.pdf
30 березня 2017 12:03
Довідка корупція.pdf
30 березня 2017 12:03
Довідка банкрутство.pdf
30 березня 2017 12:03
Цінова пропозиція Л1.pdf
30 березня 2017 12:03
Довідка працівники.pdf
30 березня 2017 12:03
Довідка банкрутство.pdf
30 березня 2017 12:03
Довідка МТБ.pdf
30 березня 2017 12:03
Довідка корупція.pdf
16 березня 2017 16:44
9.ЕБГ Олтекс UA-2017-02-14-001739-c.PDF
16 березня 2017 16:44
штатний розклад.pdf
16 березня 2017 16:44
статут.pdf
16 березня 2017 16:44
Повноваження керівника.pdf
16 березня 2017 16:44
обладнання та мтб.pdf
16 березня 2017 16:44
Довідка ТХ.pdf
16 березня 2017 16:44
Довідка стаття 17.pdf
16 березня 2017 16:44
Довідка працівники.pdf
16 березня 2017 16:44
Довідка обл. і МТБ.pdf
16 березня 2017 16:44
Гарантійний лист Л1.pdf
16 березня 2017 16:44
Відомості про учасника.pdf
16 березня 2017 16:44
Висновок на ККУ ГУР.pdf
16 березня 2017 16:44
банк повноваження.pdf
16 березня 2017 16:44
Аналог договір, відгук.pdf
16 березня 2017 16:44
штатний розклад.pdf
16 березня 2017 16:44
статут.pdf
16 березня 2017 16:44
Повноваження керівника.pdf
16 березня 2017 16:44
обладнання та мтб.pdf
16 березня 2017 16:44
Довідка ТХ.pdf
16 березня 2017 16:44
Довідка стаття 17.pdf
16 березня 2017 16:44
Довідка працівники.pdf
16 березня 2017 16:44
Довідка обл. і МТБ.pdf
16 березня 2017 16:44
Відомості про учасника.pdf
16 березня 2017 16:44
Висновок на ККУ ГУР.pdf
16 березня 2017 16:44
банк повноваження.pdf
16 березня 2017 16:44
Аналог договір, відгук.pdf

Публічні документи

18 березня 2017 12:05
Висновок ККУ.PDF
16 березня 2017 17:24
доки для торнадо p7s.zip
16 березня 2017 17:24
доки для торнадо medoc.zip
16 березня 2017 17:24
Цінова ККУ лот 1.PDF
16 березня 2017 17:23
ТорнадоДок.rar

Публічні документи

17 березня 2017 16:22
лот 1.rar
16 березня 2017 14:44
Технічні документи.rar

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "АБІТ-ТЕКС"
#39830791
Відхилено 3 000 000,00
UAH з ПДВ
21 березня 2017 14:52
Общество с ограниченой ответственностью "Торнадо"
#21582561
Відхилено 3 033 100,00
UAH з ПДВ
23 березня 2017 14:38
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОЛТЕКС"
#30435050
Переможець 3 236 700,00
UAH з ПДВ
05 квітня 2017 12:10

Документи

21 березня 2017 14:52
sign.p7s

Документи

23 березня 2017 14:38
sign.p7s

Документи

05 квітня 2017 12:10
sign.p7s
28 березня 2017 16:12
sign.p7s

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 квітня 2017 12:10

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОЛТЕКС"
#30435050
3 236 700,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

05 квітня 2017 12:10
sign.p7s
28 березня 2017 16:12
sign.p7s

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
21 квітня 2017 13:50
286_3_17_36.pdf укладений
21 квітня 2017 13:48
sign.p7s зміни до договору
16 серпня 2019 15:42
sign.p7s зміни до договору
18 січня 2018 15:55
Дод. угода № 2 від 18.01.2018 до догов. № 286-3-17-36.pdf зміни до договору
18 січня 2018 15:51
sign.p7s зміни до договору
13 листопада 2017 11:25
Дод. угода № 1 в_д 10.11.2017 до догов. № 286-3-17-36.pdf зміни до договору
13 листопада 2017 11:24

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
10 листопада 2017
Дата публікації змін до договору:
13 листопада 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження дії договору до 31.03.2018 р.
Номер договору про закупівлю: 286/3/17/36
Договір:
Номер додаткової угоди: 286/3/17/36
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 січня 2018
Дата публікації змін до договору:
18 січня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Збільшений обсяг продукції, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі укладеному у 2017 році.
Номер договору про закупівлю: 286/3/17/36
Договір:
Номер додаткової угоди: 286/3/17/36
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 18 квітня 2017 — 31 березня 2018
Сума оплати за договором: 3 884 040,00
UAH (в тому числі ПДВ 647 340,00 UAH)

Актуальні тендери

До пошуку