Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Пряники, вафлі
Очікувана вартість
98 110,00 UAH
UA-2017-02-14-000040-a 38e976b0cf944f5c897c66fb9647233c
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Авілова Тетяна Іванівна

+380623920475 fingrupa@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 14 лютого 2017
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Покровської міської ради Донецької області
Код ЄДРПОУ: 02142891
Місцезнаходження: 85300, Україна , Донецька обл., місто Покровськ, вул Поштова 14
Контактна особа: Авілова Тетяна Іванівна
+380623920475
fingrupa@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1000 кг
Пряники
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 85300, Україна, Донецька область, м. Покровськ, вул. Поштова, 14
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 13 лютого 2017  —  31 грудня 2017
ДК 021:2015: 15820000-2 — Сухарі та печиво; пресерви з хлібобулочних і кондитерських виробів
1000 кг
Вафлі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 85300, Україна, Донецька область, м. Покровськ, вул. Поштова, 14
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 13 лютого 2017  —  31 грудня 2017
ДК 021:2015: 15820000-2 — Сухарі та печиво; пресерви з хлібобулочних і кондитерських виробів

Тендерна документація

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Зайцева Ю.А.
#2520606947
Переможець 98 110,00
UAH з ПДВ
14 лютого 2017 09:05

Документи

14 лютого 2017 09:05
Електронний підпис
14 лютого 2017 09:04
рішення

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
дод.угода65 зайцева.PDF зміни до договору
08 червня 2017 13:40
Електронний підпис укладений
14 лютого 2017 09:06
дог №65.pdf укладений
14 лютого 2017 09:05

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
08 червня 2017
Дата публікації змін до договору:
08 червня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна реквізитів
Номер договору про закупівлю: 65
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML