Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

GPS-трекер з встановленням на вантажні автомобілі та екскаватори з монтажем пристроїв і подальним безоплатним технічним обслуговуванням протягом гарантійного терміну, а також після гарантіне обслуговування. З можливістю доступу до інформації пристрою необмеженої кількості людей. З гарантією не менше 24місяці та сертифікатами відповідності на даний пристрій
Очікувана вартість
55 000,00 UAH
UA-2017-02-13-000892-c 99072c432ff143efb4714992de80d59d
Спрощена закупівля    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Даниловський Вадим Леонідович

+380342759261 vadim.danilovskiy@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП "Івано-Франківськводоекотехпром"
Код ЄДРПОУ: 32360815
Вебсайт: http://vodokanal.if.ua
Місцезнаходження: 76011, Україна , Івано-Франківська обл., Івано-Франківськ, вул. Ботанічна, 2
Контактна особа: Даниловський Вадим Леонідович
+380342759261
vadim.danilovskiy@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 лютого 2017 14:03
Звернення за роз’ясненнями: до 17 лютого 2017 14:08
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 лютого 2017 14:08
Початок аукціону: 21 лютого 2017 11:36
Очікувана вартість: 55 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 275,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10 шт
GPS-трекер з встановленням на вантажні автомобілі та екскаватори з монтажем пристроїв і подальним безоплатним технічним обслуговуванням протягом гарантійного терміну, а також після гарантіне обслуговування. З можливістю доступу до інформації пристрою необмеженої кількості людей. З гарантією не менше 24місяці та сертифікатами відповідності на даний пристрій
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 76011, Україна, Івано-Франківська область, м. Івано-Франківськ, вул. Ботанічна, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 березня 2017  —  17 березня 2017
ДК 021:2015: 38112100-4 — Системи глобальної навігації та глобального позиціонування (GPS або аналогічні системи)

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
16 лютого 2017 15:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 лютого 2017 15:03
Документація допорогової закупівлі.doc
16 лютого 2017 15:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 лютого 2017 15:10
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 лютого 2017 14:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 лютого 2017 15:03
Документація допорогової закупівлі.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

умови закупівлі
Дата подання: 13 лютого 2017 15:24
Дата відповіді: 13 лютого 2017 17:05
Доброго дня, уточніть, будь ласка, кількість та моделі автомобілів та спецтехніки.
Відповідь: Всього ТЗ має бути 10 одиниць
З них : 5 одиниць ГАЗ-3309 (аварійні машини)
1 одиниця ЗІЛ-130
2 одиниці трактори (екскаватор) на базі ЮМЗ
1 од. трактор Т-16
1 од. грузовий автомобіль ISUZU
Тендерная документация
Дата подання: 13 лютого 2017 16:20
Дата відповіді: 13 лютого 2017 17:07
Добрый день! А где сама тендерная документация?
Відповідь: Доброго дня.
Це не тендер, а допорогова закупівля.
Все, що підприємству необхідно закупити, прописано у оголошенні
прохання розтлумачити вимогу до обладнання
Дата подання: 13 лютого 2017 17:48
Дата відповіді: 13 лютого 2017 21:07
Що саме мається на увазі? "З можливістю доступу до інформації пристрою необмеженої кількості людей" Якщо у цих людей є доступ до трекеру і є чим підключитися до трекеру - то матимуть доступ... Саме цю можлівість Ви вимагаєте від обладнання?
Відповідь: Нам потрібні пристрої, за допомогою яких можна відслідковувати роботу транспортних засобів в режимі реального часу. Інформація про їх роботу (коли їхали, кілометраж, коли стояли і скільки саме часу) повинна зберігатись мінімум місяць. Доступ до цієї інформації повинен бути не тільки у представників нашого підприємства, а й у всіх зацікавлених осіб, яким підприємство надасть дозвіл а використання вищезгаданої інформації
Умови закупівлі
Дата подання: 13 лютого 2017 17:48
Дата відповіді: 13 лютого 2017 21:31
Доброго дня! У вартість закупівлі обладнання входить абонентська плата за сервер, на якому будуть моніторитися об'єкти? Дякую
Відповідь: Ми би хотіли, щоб пристрої GPS- моніторингу були обладнані sim-картками і інформація з них передавалась за допомогою мобільного зв"язку, не прив"язуючись ні до чиїх серверів
Цінова пропозиція
Дата подання: 14 лютого 2017 09:50
Дата відповіді: 14 лютого 2017 11:13
Вартість робіт та обладнання обов'язково має бути вказана з ПДВ?
Відповідь: Вартість має бути вказана з ПДВ.
обслуговування системи
Дата подання: 14 лютого 2017 09:57
Дата відповіді: 14 лютого 2017 12:23
1. При експлуатації системи GPS моніторингу вам необхідно буде отримувати аналітичні звіти по роботі машин та спецтехніки чи достатньо просто відображення їх на карті (місцеположення, поточна швидкість, місця стоянок)? 2. СІМ-картки в трекерах мають належати вам чи фірмі, що надає послуги моніторингу?
Відповідь: 1. Нам достатньо статистичного звіту.
2. СІМ-картки в трекерах мають належати Замовнику.
комплетність обладнання
Дата подання: 14 лютого 2017 10:02
Дата відповіді: 14 лютого 2017 10:31
Потрібно отримувати інформацію тільки про рух, стоянки, місцезнаходження чи по паливу теж ( заправки , зливи, витрати)?
Відповідь: Ми би хотіли отримувати інформацію по паливу, якщо це можливо, тому що дані автомобілі та спецтехніка переобладнана на ГБО, але це не обов'язково.
Питання стосовно предмету закупівлі
Дата подання: 14 лютого 2017 10:45
Дата відповіді: 15 лютого 2017 14:04
Шановний Замовник! Будь ласка, надайте повне технічне завдання, перелік обладнання, робіт та послуг, які Ви замовляєте.
Відповідь: Повне технічне завдання:
пристрої GPS (Magnum MT300 або аналог) - 10 штук
SIM-картки до цих пристроїв Замовник закуповує і щомісячно сплачує послуги мобільного оператора самостійно.
Абонентське обслуговування
Дата подання: 14 лютого 2017 12:05
Дата відповіді: 15 лютого 2017 16:37
ціна на обладнання вказана за саме обладнання та його монтаж, а абонплата буде окремо?
Відповідь: Ціну обладнання встановлює постачальник. У плані закупівель нашого підприємства запланована певна сума на закупівлю і обслуговування GPS-трекерів. Вона може бути змінена у відповідності до розмірів фінансування витрат підприємства
SIM карти
Дата подання: 14 лютого 2017 13:07
Дата відповіді: 15 лютого 2017 16:30
SIM карти будуть Ваші? Ви за них будете оплачувати щомісячну абонплату?
Відповідь: так, будуть наші і ми за них платитимемо
уточнення по абонплаті
Дата подання: 14 лютого 2017 13:58
Дата відповіді: 15 лютого 2017 16:31
Чи правильно я зрозумів? Що в ціну входить саме обладнання, його монтаж та абонементне обслуговування на гарантійний період (24 місяці) ?
Відповідь: так
Географія обслуговування
Дата подання: 14 лютого 2017 15:41
Дата відповіді: 15 лютого 2017 16:33
В якому місті буде знаходитись транспорт, я кий буде встановлене обладнання? Чи буде зручно здійснювати обслуговування обладнання в Київі? Чи маєте обмеження по містах, де можливо обслуговування обладнання?
Відповідь: транспорт знаходиться в м.Івано-Франківську і обслуговувати обладнання потрібно буде саме в Івано-Франківську
Форма пропозиції
Дата подання: 15 лютого 2017 12:23
Дата відповіді: 16 лютого 2017 15:12
Доброго дня. Які є вимоги до подання пропозиції за цією допороговою закупівлею: копії документів (установчих і т.п.), що їх потрібно надати у складі, формат самої пропозиції, якась додаткова інформація? Дякую.
Відповідь: Учасник повинен надати в електронному (сканованому) вигляді в складі своєї пропозиції наступні документи:
- заповнену Комерційну пропозицію;
- копію витягу (виписки) з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців;
- свідоцтво про реєстрацію платника податку на додану вартість або витяг з реєстру платників ПДВ або свідоцтво про сплату єдиного додатку;
- документи, що підтверджують повноваження особи на укладення договору;
- контактні данні компанії-учасника (з зазначенням реквізитів учасника: назви, коду ЄДРПОУ, місцезнаходження, юридичної, поштової адреси, телефону, електронної адреси; відомостей про контактну особу (прізвище, ім’я, по-батькові, посада, контактний телефон).
Розбіжності в умовах
Дата подання: 16 лютого 2017 15:54
Дата відповіді: 16 лютого 2017 16:12
Доброго дня, Ви відповідали з приводу сім-карток: 15.02.17 16:30 так, будуть наші і ми за них платитимемо. У документації, яка розміщена сьогодні: "Цінова пропозиція стосовно програмного забезпечення повинна включати всі витрати на SIM-карти оператора мобільного зв’язку" . Який варіант правильний?
Відповідь: останній
Українське виготовлення
Дата подання: 16 лютого 2017 15:59
Дата відповіді: 16 лютого 2017 16:13
В документації зазначена умова: • Українське виготовлення (сертифікація). Мається на увазі "українське виготовлення або український сертифікат", чи "обовязкове українське виготовлення та сертифікат"?
Відповідь: українське виготовлення та сертифікат
Комплектність
Дата подання: 17 лютого 2017 12:32
Дата відповіді: 17 лютого 2017 13:05
Чи обовьязкова наявність аккумулятору в пристрої?
Відповідь: Обов"язкова.
Мінімум 250 мАч
Розгорнути всі запитання: 16 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2017-02-13-000892-c.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ДОЗОР УКРАЇНА", Код ЄДРПОУ:36548816
Дата подання: 24 лютого 2017 17:59
ВИМОГА про усунення порушення у процесі проведення Закупівлі
Згідно п.14 «Порядку здійснення допорогових закупівель», затвердженого Наказом №35 ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016р. Учасник ТОВ «Дозор Україна» звертається до Замовника КП «Івано-Франківськводоекотехпром» з Вимогою про усунення порушення у процесі проведення Закупівлі.
1. Підстави подання Вимоги, посилання на порушення у процесі проведення закупівель, фактичні обставини, що можуть це підтверджувати:
Виявлення порушень Порядку здійснення допорогових закупівель (далі – Порядку), а саме:
• п 6.2. – порушено принципи добросовісної конкуренції серед учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель та недискримінації учасників;
• п 6.3 – порушено правило, що під час оголошення Закупівлі Замовник розміщує в Системі інформацію про предмет, очікувану вартість Закупівлі, умови договору, порядок і умови проведення Закупівлі, строк подання пропозицій, а також вимоги до Учасника та іншу інформацію, яка, на його думку, є необхідною для проведення Закупівлі.
• п. 6.4. – порушено правило встановлення вимог до предмета Закупівлі можуть у доданих файлах або в екранних формах Закупівлі; також порушено норми тривалості періоду уточнень;
• п. 7 – порушено правило, якщо Замовник вносить зміни до документів, він зобов'язаний дозавантажити такі зміни у вигляді окремого файлу.

4. зміст вимог до Замовника та їхнє обґрунтування:
Учасник ТОВ «Дозор Україна» звертається до Замовника допорогової закупівлі КП «Івано-Франківськводоекотехпром» з вимогою скасувати Закупівлю згідно п. 11 Порядку та на підставі порушень пп. 6.2., 6.3, 6.4., 7 Порядку.

Із фактичними обставинами Вимоги можна ознайомитись у прикріпленому файлі: "Вимога про усунення порушення у процесі проведення Закупівлі від ТОВ Дозор Україна до КП Івано-Франківськводоекотехпром"
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
27 лютого 2017 13:56
Відповідь на вимогу щодо усунення порушень у процесі проведення закупівлі

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 лютого 2017 12:51

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ «ОХОРОННИЙ ХОЛДІНГ» 34 200,00
UAH з ПДВ
26 880,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Навітрек 34 900,00
UAH з ПДВ
26 900,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЄВРОЗВ’ЯЗОК» 34 632,00
UAH з ПДВ
27 252,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "САТТРАНС МОНІТОРИНГ" 34 705,00
UAH з ПДВ
29 275,00
UAH з ПДВ
Документи
ПрАТ Елсітон 51 620,00
UAH з ПДВ
35 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФЛП Калашник Максим Юрьевич 45 250,00
UAH з ПДВ
36 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ВЮСТ" 42 399,90
UAH з ПДВ
37 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕЛЕКТУАЛЬНІ СИСТЕМИ КОНТРОЛЮ" 43 200,00
UAH з ПДВ
38 990,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Радіотермінал-Україна" 47 940,00
UAH з ПДВ
40 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Красер Україна" 52 300,00
UAH з ПДВ
45 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДОЗОР УКРАЇНА" 54 060,00
UAH з ПДВ
48 690,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 лютого 2017 11:28
свидет.НДС.jpg
20 лютого 2017 11:28
св-во о гос.рег.jpg
20 лютого 2017 11:28
Протокол №1.pdf
20 лютого 2017 11:28
Витяг ПДВ_2016.PDF

Публічні документи

20 лютого 2017 13:41
Гарантійний лист.pdf
20 лютого 2017 12:11
Свідоцтво ПДВ.pdf
20 лютого 2017 12:11
Наказ на директора.pdf
20 лютого 2017 12:11
Копія Виписки з ЄДР.pdf

Публічні документи

17 лютого 2017 16:01
Контактні данні.pdf
17 лютого 2017 16:01
св-во НДС.jpg
17 лютого 2017 16:01
св-во гос регистрации.pdf
17 лютого 2017 16:01
КП.pdf

Публічні документи

20 лютого 2017 13:01
выписка ФОП Калашник.pdf
20 лютого 2017 13:01
Налог.PDF
20 лютого 2017 13:01
Инструкция Cargo Light.pdf
20 лютого 2017 13:01
Контактная информация.PDF
20 лютого 2017 13:01
Паспорт Cargo Pro.pdf
20 лютого 2017 13:01
Предложение.PDF
20 лютого 2017 13:01
Сертифікат Cargo.PDF

Публічні документи

20 лютого 2017 13:25
Електронний підпис
20 лютого 2017 13:23
контактні данні.doc
20 лютого 2017 13:23
Виписка 2 П.jpg
20 лютого 2017 13:23
Виписка1 П.jpg
20 лютого 2017 13:23
Комерційна пропозиція.jpg
20 лютого 2017 13:20
Електронний підпис

Публічні документи

20 лютого 2017 13:06
ISC_reestr.jpg
20 лютого 2017 13:06
ISC_Nakaz.jpg
20 лютого 2017 13:06
ISC_sv_PDV.JPG
20 лютого 2017 13:06
ISC_prop.jpg
20 лютого 2017 13:06
ISC_contact.jpg

Публічні документи

20 лютого 2017 13:02
Франківськ-1.pdf

Публічні документи

20 лютого 2017 09:44
НКРЗИ.PDF
20 лютого 2017 09:44
Метролория2016.pdf
20 лютого 2017 09:44
Заключение сан-епидем.jpg
20 лютого 2017 09:44
Пропозиція.pdf
20 лютого 2017 09:44
Витяг.jpg
20 лютого 2017 09:44
Витяг 1.jpg
20 лютого 2017 09:44
Виписка.jpg
20 лютого 2017 09:44
Виписка 1.jpg

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ «ОХОРОННИЙ ХОЛДІНГ»

ТОВ Навітрек

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЄВРОЗВ’ЯЗОК»

ТОВ "САТТРАНС МОНІТОРИНГ"

ПрАТ Елсітон

ФЛП Калашник Максим Юрьевич

ТОВ "ВЮСТ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕЛЕКТУАЛЬНІ СИСТЕМИ КОНТРОЛЮ"

ТОВ Радіотермінал-Україна"

ТОВ "Красер Україна"

ТОВ "ДОЗОР УКРАЇНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ «ОХОРОННИЙ ХОЛДІНГ»
#38143880
Переможець 26 880,00
UAH з ПДВ
23 лютого 2017 13:36

Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 лютого 2017 13:36

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ «ОХОРОННИЙ ХОЛДІНГ»
#38143880
26 880,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 27 лютого 2017 15:21
Коментар щодо відміни: Закупівля скасовується у звязку з уточненням технічних та якісних характеристик предмету закупівлі.
Документи:
27 лютого 2017 15:20
Рішення