Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

90400000-1 Послуги у сфері водовідведення
Очікувана вартість
297 397,14 UAH
UA-2017-02-10-002546-c a43a239d08c24c8084a4a9160a38a965
Переговорна процедура (скорочена)    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Михайлюк Наталія Павлівна

380342528082 okl_tender@meta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Обласна клінічна лікарня
Код ЄДРПОУ: 01993150
Місцезнаходження: 76018, Україна , Івано-Франківська обл., Івано-Франківськ, Вулиця Федьковича, будинок 91
Контактна особа: Михайлюк Наталія Павлівна
380342528082
okl_tender@meta.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання
Обґрунтування
Обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі (посилання на експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування процедури закупівлі). КП « Івано-Франківськводоекотехпром»,, займає монопольне (домінуюче) становище на ринку в місті Івано-Франківську (відповідно до інформації Антимонопольного комітету України та його територіальних відділень, які складають та ведуть електронні версії відповідного переліку суб’єктів природних монополій). Перелік суб’єктів природних монополій в установленому порядку розміщено на офіційному веб – сайті Антимонопольного комітету України (www.amc.gov.ua).

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 лютого 2017 18:28
Оскарження наміру укласти договір: 16 лютого 2017 00:00

Інформація про предмет закупівлі

90400000-1 Послуги у сфері водовідведення
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
55692 метри кубічні
90400000-1 Послуги у сфері водовідведення
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 76008, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ, Федьковича,91
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2017
ДК 021:2015: 90400000-1 — Послуги у сфері водовідведення

Тендерна документація

10 лютого 2017 18:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 лютого 2017 18:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 лютого 2017 17:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КП"Івано-Франківськводоекотехпром"
#32360815
Переможець 297 397,14
UAH з ПДВ
10 лютого 2017 18:28

Документи

10 лютого 2017 18:26
Електронний підпис
10 лютого 2017 18:06
IMG_20170210_0011.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 лютого 2017 18:28

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
КП"Івано-Франківськводоекотехпром"
#32360815
297 397,14
UAH з ПДВ
Документи

Документи

10 лютого 2017 18:26
Електронний підпис
10 лютого 2017 18:06
IMG_20170210_0011.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
26 січня 2018 16:46
Електронний підпис зміни до договору
26 січня 2018 16:45
IMG_20180126_0007.pdf зміни до договору
26 січня 2018 16:44
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2017 11:29
87 від 17.02.17.pdf зміни до договору
29 грудня 2017 11:27
Електронний підпис укладений
17 лютого 2017 14:12
водовідведення.pdf укладений
17 лютого 2017 14:01

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2017
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до п.5 ст.36 ЗУ "Про публічні закупівлі", п.5 договору №87 від 17.02.17р. , сторони домовились продовжити дію договору на строк, необхідний для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 87
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 січня 2018
Дата публікації змін до договору:
26 січня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно п.5 ст.36 ЗУ "Про публічні закупівлі", п.5 договору №87 від 17.02.17р. , сторони домовились продовжити дію договору на строк, необхідний для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в договорі.Загальна сума додаткової угоди становить 59479 грн.00 коп.(п'ятдесят дев'ять тисяч чотириста сімдесят дев'ять грн.00 коп)
Номер договору про закупівлю: 87
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 17 лютого 2017 — 31 грудня 2017
Сума оплати за договором: 356 876,14
UAH