Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з водовідведення
Очікувана вартість
273 274,00 UAH
UA-2017-02-10-001819-c 9948b1d3c88f44a881f2a0e3936a53b4
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Оксана Дубецька

+380631945449 ksusha5544@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КУ "Міська клінічна лікарня № 11"
Код ЄДРПОУ: 02774415
Місцезнаходження: 65006, Україна , Одеська обл., м. Одесса, вул. Академіка Воробйова, 5
Контактна особа: Оксана Дубецька
+380631945449
ksusha5544@ukr.net
Категорія: Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання
Обґрунтування
Відсутність конкуренції (у тому числі з технічних причин) на товари, роботи чи послуги, які можуть бути поставлені, виконані чи надані тільки певним постачальником (виконавцем), за відсутності при цьому альтернативи.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 лютого 2017 14:57
Оскарження наміру укласти договір: 21 лютого 2017 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
36827 метри кубічні
Послуги з водовідведення
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65006, Україна, Одеська область, м. Одеса, Ак. Воробйова,5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 лютого 2017  —  31 грудня 2017
ДК 021:2015: 90430000-0 — Послуги з відведення стічних вод
5621 метри кубічні
Послуги з водовідведення
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65003, Україна, Одеська область, м. Одеса, пров. П. Кравцова,7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 лютого 2017  —  31 грудня 2017
ДК 021:2015: 90430000-0 — Послуги з відведення стічних вод
2090 метри кубічні
Послуги з водовідведення
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65006, Україна, Одеська область, м. Одеса, Краснослобідська, 36
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 лютого 2017  —  31 грудня 2017
ДК 021:2015: 90430000-0 — Послуги з відведення стічних вод
3812 метри кубічні
Послуги водовідведення
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65003, Україна, Одеська область, м. Одеса, От. Чепіги, 54
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 лютого 2017  —  31 грудня 2017
ДК 021:2015: 90430000-0 — Послуги з відведення стічних вод

Тендерна документація

10 лютого 2017 14:56
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 лютого 2017 14:50
Лист 1.jpg
10 лютого 2017 14:50
Лист 2.jpg
10 лютого 2017 14:50
Лист 3.jpg
10 лютого 2017 14:50
Намір укласти договір.jpg

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "ІНФОКС" Філія "Інфоксводоканал"
#26472133
Переможець 27 274,00
UAH з ПДВ
10 лютого 2017 14:57

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 лютого 2017 14:57

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ІНФОКС" Філія "Інфоксводоканал"
#26472133
27 274,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
64 17 с.jpg укладений
12 лютого 2018 12:54
63 17 с.jpg укладений
12 лютого 2018 12:54
62 17 с.jpg укладений
12 лютого 2018 12:54
61 17 с.jpg укладений
12 лютого 2018 12:54
Електронний підпис зміни до договору
09 лютого 2018 11:49
64 17 с.jpg зміни до договору
09 лютого 2018 11:49
Електронний підпис зміни до договору
08 лютого 2018 12:51
63 17 с.jpg зміни до договору
08 лютого 2018 12:49
Електронний підпис зміни до договору
07 лютого 2018 15:15
дод.уг. ст.jpg зміни до договору
07 лютого 2018 15:14
Електронний підпис зміни до договору
07 лютого 2018 15:08
дод.уг. ст..jpg зміни до договору
07 лютого 2018 15:06
Електронний підпис зміни до договору
26 січня 2018 11:29
лист 2..jpg зміни до договору
26 січня 2018 11:29
лист 1..jpg зміни до договору
26 січня 2018 11:29
Електронний підпис зміни до договору
26 січня 2018 11:27
лист 2.jpg зміни до договору
26 січня 2018 11:26
лист 1.jpg зміни до договору
26 січня 2018 11:26
Електронний підпис зміни до договору
25 січня 2018 11:39
лист 2..jpg зміни до договору
25 січня 2018 11:38
лист 1..jpg зміни до договору
25 січня 2018 11:38
Електронний підпис зміни до договору
25 січня 2018 11:37
лист 2.jpg зміни до договору
25 січня 2018 11:36
лист 1.jpg зміни до договору
25 січня 2018 11:36
Електронний підпис зміни до договору
25 січня 2018 11:28
лист 2..jpg зміни до договору
25 січня 2018 11:27
лист 1..jpg зміни до договору
25 січня 2018 11:27
Електронний підпис зміни до договору
25 січня 2018 11:26
лист 2.jpg зміни до договору
25 січня 2018 11:25
лист 1.jpg зміни до договору
25 січня 2018 11:25
Електронний підпис зміни до договору
25 січня 2018 11:18
лист 2..jpg зміни до договору
25 січня 2018 11:16
лист 1..jpg зміни до договору
25 січня 2018 11:16
Електронний підпис зміни до договору
25 січня 2018 11:14
лист 2.jpg зміни до договору
25 січня 2018 11:11
лист 1.jpg зміни до договору
25 січня 2018 11:11
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2017 09:28
64 17с..jpg зміни до договору
29 грудня 2017 09:27
64 17с.jpg зміни до договору
29 грудня 2017 09:27
63 17с.jpg зміни до договору
29 грудня 2017 09:27
63 17 с..jpg зміни до договору
29 грудня 2017 09:27
62 17с..jpg зміни до договору
29 грудня 2017 09:27
62 17 с.jpg зміни до договору
29 грудня 2017 09:27
61 17с.jpg зміни до договору
29 грудня 2017 09:27
Електронний підпис зміни до договору
22 грудня 2017 15:59
62 17 с.jpg зміни до договору
22 грудня 2017 15:59
Електронний підпис зміни до договору
22 грудня 2017 11:58
64 17с.jpg зміни до договору
22 грудня 2017 11:57
Електронний підпис зміни до договору
22 грудня 2017 11:56
д.у. 1 - 64 17с.jpg зміни до договору
14 серпня 2017 13:10
д.у. 1 - 63 17с.jpg зміни до договору
14 серпня 2017 13:10
д.у. 1 - 62 17с.jpg зміни до договору
14 серпня 2017 13:10
д.у. 1 - 61 17с.jpg зміни до договору
14 серпня 2017 13:10
Електронний підпис укладений
24 лютого 2017 16:34
Лист 49.jpg укладений
24 лютого 2017 15:53
Лист 48.jpg укладений
24 лютого 2017 15:53
Лист 47.jpg укладений
24 лютого 2017 15:53
Лист 46.jpg укладений
24 лютого 2017 15:53
Лист 45.jpg укладений
24 лютого 2017 15:53
Лист 44.jpg укладений
24 лютого 2017 15:53
Лист 43.jpg укладений
24 лютого 2017 15:53
Лист 42.jpg укладений
24 лютого 2017 15:53
Лист 41.jpg укладений
24 лютого 2017 15:53
Лист 40.jpg укладений
24 лютого 2017 15:53
Лист 39.jpg укладений
24 лютого 2017 15:53
Лист 38.jpg укладений
24 лютого 2017 15:53
Лист 37.jpg укладений
24 лютого 2017 15:53
Лист 36.jpg укладений
24 лютого 2017 15:53
Лист 35.jpg укладений
24 лютого 2017 15:53
Лист 34.jpg укладений
24 лютого 2017 15:53
Лист 33.jpg укладений
24 лютого 2017 15:53
Лист 32.jpg укладений
24 лютого 2017 15:53
Лист 31.jpg укладений
24 лютого 2017 15:53
Лист 30.jpg укладений
24 лютого 2017 15:53
Лист 29.jpg укладений
24 лютого 2017 15:53
Лист 28.jpg укладений
24 лютого 2017 15:53
Лист 27.jpg укладений
24 лютого 2017 15:53
Лист 26.jpg укладений
24 лютого 2017 15:53
Лист 25.jpg укладений
24 лютого 2017 15:53
Лист 24.jpg укладений
24 лютого 2017 15:53
Лист 23.jpg укладений
24 лютого 2017 15:53
Лист 22.jpg укладений
24 лютого 2017 15:53
Лист 21.jpg укладений
24 лютого 2017 15:53
Лист 20.jpg укладений
24 лютого 2017 15:53
Лист 19.jpg укладений
24 лютого 2017 15:53
Лист 18.jpg укладений
24 лютого 2017 15:53
Лист 17.jpg укладений
24 лютого 2017 15:53
Лист 16.jpg укладений
24 лютого 2017 15:53
Лист 15.jpg укладений
24 лютого 2017 15:53
Лист 14.jpg укладений
24 лютого 2017 15:53
Лист 13.jpg укладений
24 лютого 2017 15:53
Лист 12.jpg укладений
24 лютого 2017 15:53
Лист 11.jpg укладений
24 лютого 2017 15:53
Лист 10.jpg укладений
24 лютого 2017 15:53
Лист 9.jpg укладений
24 лютого 2017 15:53
Лист 8.jpg укладений
24 лютого 2017 15:52
Лист 7.jpg укладений
24 лютого 2017 15:52
Лист 6.jpg укладений
24 лютого 2017 15:52
Лист 5.jpg укладений
24 лютого 2017 15:52
Лист 4.jpg укладений
24 лютого 2017 15:52
Лист 3.jpg укладений
24 лютого 2017 15:52
Лист 2.jpg укладений
24 лютого 2017 15:52
Лист 1.jpg укладений
24 лютого 2017 15:52

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
14 серпня 2017
Дата публікації змін до договору:
22 грудня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни у зв’язку із зміною ставок податків і зборів
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сума договору складає вартість послуг Водоканалу з водовідведення, що встановлюється згідно із затвердженими тарифами
Номер договору про закупівлю: 61/17С, 62/17С, 63/17С, 64/17С
Договір:
Номер додаткової угоди: 61/17с; 63/17с; 62/17с; 64/17с
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 грудня 2017
Дата публікації змін до договору:
22 грудня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі п. 8.4 та 11.1 Договору про закупівлю послуг з централізованого водовідведення (для бюджетних організацій) № 64/17с від 23 лютого 2017 року у зв’язку зі зменшенням фінансування видатків Сторони домовилися про зменшення обсягу закупівлі послуг з водовідведення на 11 912,49 грн. (Одинадцять тисяч дев’ятсот дванадцять грн. 49 коп.) в т.ч. ПДВ.
Номер договору про закупівлю: 61/17С, 62/17С, 63/17С, 64/17С
Договір:
Номер додаткової угоди: 64/17с
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 грудня 2017
Дата публікації змін до договору:
22 грудня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): . На підставі п. 8.4 та 11.1 Договору про закупівлю послуг з централізованого водовідведення (для бюджетних організацій) № 62/17с від 23 лютого 2017 року у зв’язку зі зменшенням фінансування видатків Сторони домовилися про зменшення обсягу закупівлі послуг з водовідведення на 4 194,73 грн. (Чотири тисячі сто дев’яносто чотири грн. 73 коп.) в т.ч. ПДВ.
Номер договору про закупівлю: 61/17С, 62/17С, 63/17С, 64/17С
Договір:
Номер додаткової угоди: 62/17с
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2017
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно п.8.3 та чинного законодавства дія Договору може продовжуватись на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного 2018 року.
Номер договору про закупівлю: 61/17С, 62/17С, 63/17С, 64/17С
Договір:
Номер додаткової угоди: 61/17С, 62/17С, 63/17С, 64/17С
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 січня 2018
Дата публікації змін до договору:
25 січня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до п. 8.3 Договору про закупівлю послуг централізованого водовідведення (для бюджетних організацій) № 61/17с від 23 лютого 2017 року та чинного законодавства, Сторони дійшли згоди подовжити дію цього Договору про закупівлю послуг централізованого водовідведення (для бюджетних організацій) № 61/17с від 23 лютого 2017 року на термін, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі 20 відсотків суми, визначеної у Договорі, укладеному у попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку, а саме на 41 628,00 грн., в т.ч. ПДВ.
Номер договору про закупівлю: 61/17С, 62/17С, 63/17С, 64/17С
Договір:
Номер додаткової угоди: 61/17с
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 січня 2018
Дата публікації змін до договору:
25 січня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку зі зміною банківських реквізитів Замовника - Платника
Номер договору про закупівлю: 61/17С, 62/17С, 63/17С, 64/17С
Договір:
Номер додаткової угоди: 61/17с
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 січня 2018
Дата публікації змін до договору:
25 січня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до п. 8.3 Договору про закупівлю послуг з централізованого водовідведення (для бюджетних організацій) № 63/17с від 23 лютого 2017 року та чинного законодавства, Сторони дійшли згоди подовжити дію цього Договору про закупівлю послуг з централізованого водовідведення (для бюджетних організацій) № 63/17с від 23 лютого 2017 на термін, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі 20 відсотків суми, визначеної у Договорі, укладеному у попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку, а саме на 6 354,00 грн., в т.ч. ПДВ.
Номер договору про закупівлю: 61/17С, 62/17С, 63/17С, 64/17С
Договір:
Номер додаткової угоди: 63/17с
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 січня 2018
Дата публікації змін до договору:
25 січня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку зі зміною банківських реквізитів Замовника - Платника
Номер договору про закупівлю: 61/17С, 62/17С, 63/17С, 64/17С
Договір:
Номер додаткової угоди: 63/17с
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 січня 2018
Дата публікації змін до договору:
25 січня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до п. 8.3 Договору про закупівлю послуг з централізованого водовідведення (для бюджетних організацій) № 64/17с від 23 лютого 2017 року та чинного законодавства, Сторони дійшли згоди подовжити дію цього Договору про закупівлю послуг з централізованого водовідведення (для бюджетних організацій) № 64/17с від 23 лютого 2017 на термін, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі 20 відсотків суми, визначеної у Договорі, укладеному у попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку, а саме на 1 926,00 грн., в т.ч. ПДВ.
Номер договору про закупівлю: 61/17С, 62/17С, 63/17С, 64/17С
Договір:
Номер додаткової угоди: 64/17с
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 січня 2018
Дата публікації змін до договору:
25 січня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку зі зміною банківських реквізитів Замовника - Платника
Номер договору про закупівлю: 61/17С, 62/17С, 63/17С, 64/17С
Договір:
Номер додаткової угоди: 64/17с
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 січня 2018
Дата публікації змін до договору:
26 січня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до п. 8.3 Договору про закупівлю послуг з централізованого водовідведення (для бюджетних організацій) № 62/17с від 23 лютого 2017 року та чинного законодавства, Сторони дійшли згоди подовжити дію цього Договору про закупівлю послуг з централізованого водовідведення (для бюджетних організацій) № 62/17с від 23 лютого 2017 на термін, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі 20 відсотків суми, визначеної у Договорі, укладеному у попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку, а саме на 1 524,00 грн., в т.ч. ПДВ.
Номер договору про закупівлю: 61/17С, 62/17С, 63/17С, 64/17С
Договір:
Номер додаткової угоди: 62/17с
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 січня 2018
Дата публікації змін до договору:
26 січня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку зі зміною банківських реквізитів Замовника - Платника
Номер договору про закупівлю: 61/17С, 62/17С, 63/17С, 64/17С
Договір:
Номер додаткової угоди: 62/17с
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 лютого 2018
Дата публікації змін до договору:
07 лютого 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі п. 8.4 та 11.1 Договору про закупівлю послуг з централізованого водовідведення (для бюджетних організацій) № 61/17 с від 23 лютого 2017 року у зв’язку зі зменшенням фінансування видатків Сторони домовилися про зменшення обсягу закупівлі послуг з водовідведення на 19 213,20 грн. (Дев’ятнадцять тисяч двісті тринадцять грн. 20 коп.) в т.ч. ПДВ. Ціна Договору за цією додатковою угодою становить 230 557,80 грн.(Двісті тридцять тисяч п’ятсот п’ятдесят сім грн., 80 коп.), в т.ч. ПДВ.
Номер договору про закупівлю: 61/17С, 62/17С, 63/17С, 64/17С
Договір:
Номер додаткової угоди: 61/17с
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 лютого 2018
Дата публікації змін до договору:
07 лютого 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі п. 8.4 та 11.1 Договору про закупівлю послуг з централізованого водовідведення (для бюджетних організацій) № 62/17 с від 23 лютого 2017 року у зв’язку зі зменшенням фінансування видатків Сторони домовилися про зменшення обсягу закупівлі послуг з водовідведення на 918,30 грн. (Дев’ятсот вісімнадцять грн. 30 коп.) в т.ч. ПДВ. Ціна Договору за цією додатковою угодою становить 8 163,97 грн.(Вісім тисяч сто шістдесят три грн., 97 коп.), в т.ч. ПДВ.
Номер договору про закупівлю: 61/17С, 62/17С, 63/17С, 64/17С
Договір:
Номер додаткової угоди: 62/17с
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 лютого 2018
Дата публікації змін до договору:
08 лютого 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): . На підставі п. 8.4 та 11.1 Договору про закупівлю послуг з централізованого водовідведення (для бюджетних організацій) № 63/17 с від 23 лютого 2017 року у зв’язку зі зменшенням фінансування видатків Сторони домовилися про зменшення обсягу закупівлі послуг з водовідведення на 3 591,89 грн. (Три тисячі п’ятсот дев’яносто одна грн. 89 коп.) в т.ч. ПДВ. Ціна Договору за цією додатковою угодою становить 34 534,11 грн.(Тридцять чотири тисячі п’ятсот тридцять чотири грн., 11 коп.), в т.ч. ПДВ.
Номер договору про закупівлю: 61/17С, 62/17С, 63/17С, 64/17С
Договір:
Номер додаткової угоди: 63/17с
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 лютого 2018
Дата публікації змін до договору:
09 лютого 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі п. 8.4 та 11.1 Договору про закупівлю послуг з централізованого водовідведення (для бюджетних організацій) № 64/17 с від 23 лютого 2017 року у зв’язку зі зменшенням фінансування видатків Сторони домовилися про зменшення обсягу закупівлі послуг з водовідведення на 829,54 грн. (Вісімсот двадцять дев’ять грн. 54 коп.) в т.ч. ПДВ. Ціна Договору за цією додатковою угодою становить 10 727,97 грн.(Десять тисяч сімсот двадцять сім грн., 97 коп.), в т.ч. ПДВ.
Номер договору про закупівлю: 61/17С, 62/17С, 63/17С, 64/17С
Договір:
Номер додаткової угоди: 64/17с
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML