Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Марки поштові
Очікувана вартість
2 414 000,00 UAH
UA-2017-02-10-001665-c f38d24aa94364febad20c6476c92918a
Переговорна процедура (скорочена)    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Маренко Ігор Володимирович

+380462678279 marenko@cn.court.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Територіальне управління Державної судової адміністрації України у Чернігівській області
Код ЄДРПОУ: 26295412
Вебсайт: http://cn.court.gov.ua/tu25/
Місцезнаходження: 14000, Україна , Чернігівська обл., місто Чернігів, вул. Гонча, 37
Контактна особа: Маренко Ігор Володимирович
+380462678279
marenko@cn.court.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання
Обґрунтування
Розпорядженням Кабінету Міністрів України "Про національного оператора поштового зв'язку" від 10.01.2002 р. №10-р виконання функцій національного оператора поштового зв'язку покладено на Українське державне підприємство поштового зв'язку "Укрпошта". Положенням про знаки поштової оплати, затвердженого Наказом Міністерства транспорту та зв'язку УКраїни від 24.06.2010 р. №388 видання, введення в обіг та організація розпорядження знаків поштової оплати, а також виведення їх з обігу є виключним правом національного оператора.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 лютого 2017 14:39
Оскарження наміру укласти договір: 16 лютого 2017 00:00

Інформація про предмет закупівлі

для потреб загальних місцевих судів Чернігівської області та територіаьного управління Державної судової адміністрації України у Чернігівській області
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
731922 шт
Марки поштові
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 14000, Україна, Чернігівська область, Чернігів, просп. Миру, 28, операційний зал, каса №1 МВПЗ Чернігів
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 лютого 2017  —  31 грудня 2017
ДК 021:2015: 22410000-7 — Марки

Тендерна документація

10 лютого 2017 14:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Українське державне підприємство поштового зв'язку "Укрпошта"
#25572588
Переможець 2 414 000,00
UAH
10 лютого 2017 14:39

Документи

10 лютого 2017 14:39
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 лютого 2017 14:39

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Українське державне підприємство поштового зв'язку "Укрпошта"
#25572588
2 414 000,00
UAH
Документи

Документи

10 лютого 2017 14:39
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 лютого 2018 11:56
Електронний підпис укладений
22 лютого 2018 11:54
ДУ марки.pdf зміни до договору
22 лютого 2018 11:52
Електронний підпис укладений
16 лютого 2018 15:10
ДУ 4 марки.pdf зміни до договору
16 лютого 2018 15:06
Електронний підпис укладений
21 грудня 2017 18:38
Додаткова угода3.pdf зміни до договору
21 грудня 2017 18:34
Електронний підпис укладений
20 листопада 2017 16:56
Додаткова угода марки 2.PDF зміни до договору
20 листопада 2017 16:55
Додаткова угода 1.PDF зміни до договору
13 квітня 2017 17:21
Електронний підпис укладений
20 лютого 2017 14:30
договір.PDF укладений
20 лютого 2017 14:21

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
12 квітня 2017
Дата публікації змін до договору:
13 квітня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна найменування постачальника
Номер договору про закупівлю: 07-36/37-17
Договір:
Номер додаткової угоди: №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 листопада 2017
Дата публікації змін до договору:
20 листопада 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Враховуючи, що Рішенням Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері звязку та інформатизації від 23.02.2017р. № 97 "Про затвердження Граничних тарифів на універсальні послуги поштового зв'язку і визнання таким, що втратило чиність, рішення НКРЗІ від 07.04.2015р. № 193", було збільшено вартість регулюваних граничних тарифів на універсальні послуги поштового зв'язку.
Номер договору про закупівлю: 07-36/37-17
Договір:
Номер додаткової угоди: 07-36/37-17
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 грудня 2017
Дата публікації змін до договору:
21 грудня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): для забезпечення місцевих загальних судів Чернігівської області знаками поштової оплати на початку 2018 року, тобто до проведення процедури закупівлі у 2018році.
Номер договору про закупівлю: 07-36/37-17
Договір:
Номер додаткової угоди: 07-36/37-17
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 лютого 2018
Дата публікації змін до договору:
16 лютого 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до ч.5 ст. 36 Закону України "Про публічні закупівлі" Постачальник передає замовнику товар в кількості та номінальній вартості згідно специфікації, що не перевищує 20% суми, визначеної у п. 3.1. Договору, а саме 482800,00грн. з ПДВ.
Номер договору про закупівлю: 07-36/37-17
Договір:
Номер додаткової угоди: 07-36/37-17
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 лютого 2018
Дата публікації змін до договору:
22 лютого 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до ч.5 ст. 36 Закону України "Про публічні закупівлі" Постачальник передає замовнику товар в кількості та номінальній вартості згідно специфікації, що не перевищує 20% суми, визначеної у п. 3.1. Договору, а саме 482800,00грн. з ПДВ.
Номер договору про закупівлю: 07-36/37-17
Договір:
Номер додаткової угоди: 07-36/37-17
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 20 лютого 2017 — 31 березня 2018
Сума оплати за договором: 2 896 800,00
UAH