Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
(послуги з господарського утримання приміщень МЗС України за адресами: площа Михайлівська, 1, вулиця В.Житомирська, 2 та прилеглих до них територій; обслуговування та експлуатації інженерного обладнання і мереж у вищезазначених приміщеннях).
Очікувана вартість
1 449 999,84 UAH
UA-2017-02-09-002185-c ● 99789b3c687e49c9bd5401b704e39791
Переговорна процедура
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Міністерство закордонних справ України |
Код ЄДРПОУ: | 00026620 |
Місцезнаходження: | 01018, Україна , Київська обл., Киев, площа Михайлівська,1 |
Контактна особа: |
Михайло Шубенков +380442381868 tender@mfa.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Обґрунтування
застосування переговорної процедури закупівлі
Замовник двічі оголосив відкриті торги на закупівлю послуг з управління нерухомістю, надавані на платній основі чи на договірних засадах. Через недостатню кількість учасників аукціони не відбулися. У зв’язку з цим замовник двічі відміняв торги. Пропозиція на оголошені відкриті торги була подана ДП «ГУКОБ». Наявні правові підстави для проведення переговорів та здійснення закупівлі за переговорною процедурою відповідно до п.4 ч.2 ст.35 Закону України «Про публічні закупівлі».
06.02.2017 в МЗС проведено попередні переговори з ДП «ГУКОБ». Стороною переговорів замовнику надано повний комплект документів згідно з вимогами Закону.
Перелік документів, що підтверджують наявність умов застосування процедури закупівлі:
Протокол переговори з ДП «ГУКОБ» від 06.02.2017р., під час яких надано підтверджуючі документи:
а) копія - довідка за даними Єдиного реєстру підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство щодо відсутності рішення про порушення проти суб'єкта господарювання справи про банкрутство чи визнання його в установленому порядку банкрутом.
б) Підтвердження від ДП «ГУКОБ» щодо відсутності підстав, передбачених ст.17 Закону України «Про публічні закупівлі».
в) копії ліцензій (дозволів) на провадження певного виду господарської діяльності.
г) Довіреність представляти інтереси підприємства під час проведення процедури закупівлі, на ім'я П.В. Павлова.
д) Розрахунок вартості послуг (ціна пропозиції)
ж) Проект договору про закупівлю
з) Довідка про виконання аналогічних договорів: - Договір з Міністерством закордонних справ України від 15 .02. 2016 року № 15.
к) Рішення ТК від 09.02.2017р. №4.
л) п.4 ч.2 ст.35 Закону України «Про публічні закупівлі».
Голова
тендерного комітета /підпис/ А.І. Заяць
застосування переговорної процедури закупівлі
Замовник двічі оголосив відкриті торги на закупівлю послуг з управління нерухомістю, надавані на платній основі чи на договірних засадах. Через недостатню кількість учасників аукціони не відбулися. У зв’язку з цим замовник двічі відміняв торги. Пропозиція на оголошені відкриті торги була подана ДП «ГУКОБ». Наявні правові підстави для проведення переговорів та здійснення закупівлі за переговорною процедурою відповідно до п.4 ч.2 ст.35 Закону України «Про публічні закупівлі».
06.02.2017 в МЗС проведено попередні переговори з ДП «ГУКОБ». Стороною переговорів замовнику надано повний комплект документів згідно з вимогами Закону.
Перелік документів, що підтверджують наявність умов застосування процедури закупівлі:
Протокол переговори з ДП «ГУКОБ» від 06.02.2017р., під час яких надано підтверджуючі документи:
а) копія - довідка за даними Єдиного реєстру підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство щодо відсутності рішення про порушення проти суб'єкта господарювання справи про банкрутство чи визнання його в установленому порядку банкрутом.
б) Підтвердження від ДП «ГУКОБ» щодо відсутності підстав, передбачених ст.17 Закону України «Про публічні закупівлі».
в) копії ліцензій (дозволів) на провадження певного виду господарської діяльності.
г) Довіреність представляти інтереси підприємства під час проведення процедури закупівлі, на ім'я П.В. Павлова.
д) Розрахунок вартості послуг (ціна пропозиції)
ж) Проект договору про закупівлю
з) Довідка про виконання аналогічних договорів: - Договір з Міністерством закордонних справ України від 15 .02. 2016 року № 15.
к) Рішення ТК від 09.02.2017р. №4.
л) п.4 ч.2 ст.35 Закону України «Про публічні закупівлі».
Голова
тендерного комітета /підпис/ А.І. Заяць
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 лютого 2017 11:36 |
Оскарження наміру укласти договір: | 06 березня 2017 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
«Послуги з управління нерухомістю, надавані на платній основі чи на договірних засадах»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01018, Україна, Київ, м.Киів, пл. Михайлівська,1, вул. В. Житомирська, 2.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 лютого 2017
—
15 липня 2017
ДК 021:2015: 70330000-3 — Послуги з управління нерухомістю, надавані на платній основі чи на договірних засадах
Тендерна документація
09 лютого 2017 16:02 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
09 лютого 2017 15:58 |
Повід. про НАМІР УКЛАСТИ Договір ГУКОБ Пер.проц..docx | |
09 лютого 2017 15:58 |
ПРОЕКТ ДОГОВОРА - Д.С. А.І..docx |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Державне підприємство – «Головне управління комплексного обслуговування і будівництва об’єктів дипломатичної служби» #34298456 |
Переможець |
1 449 999,84
UAH з ПДВ
|
23 лютого 2017 11:36
|
Повідомлення про намір укласти договір
Дата і час публікації: 23 лютого 2017 11:36
Учасник | Пропозиція | Документи |
Державне підприємство – «Головне управління комплексного обслуговування і будівництва об’єктів дипломатичної служби» #34298456 |
1 449 999,84
UAH з ПДВ
|
Документи |
---|
Інформація про відміну
Виконано
Дата відміни: | 06 березня 2017 11:13 |
Коментар щодо відміни: | корегування початку надання послуг, а саме: період «15.02.2017 - 15.07.2017р.» змінити на: «04.02. 2017 - 04.07.2017р.». Це пов’язано з тим, що станом на 03.02.2017р. ДП ГУКОБ повністю виконало умови попереднього договору з МЗС в межах 20% суми на час проведення тендерних процедур у 2017 році. |
Документи:
06 березня 2017 11:13
|
Електронний підпис |
06 березня 2017 11:12
|
СКАСУВАТИ.docx |