Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

(послуги з господарського утримання приміщень МЗС України за адресами: площа Михайлівська, 1, вулиця В.Житомирська, 2 та прилеглих до них територій; обслуговування та експлуатації інженерного обладнання і мереж у вищезазначених приміщеннях).
Очікувана вартість
1 449 999,84 UAH
UA-2017-02-09-002185-c 99789b3c687e49c9bd5401b704e39791
Переговорна процедура    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Михайло Шубенков

+380442381868 tender@mfa.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Міністерство закордонних справ України
Код ЄДРПОУ: 00026620
Місцезнаходження: 01018, Україна , Київська обл., Киев, площа Михайлівська,1
Контактна особа: Михайло Шубенков
+380442381868
tender@mfa.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Обґрунтування
застосування переговорної процедури закупівлі


Замовник двічі оголосив відкриті торги на закупівлю послуг з управління нерухомістю, надавані на платній основі чи на договірних засадах. Через недостатню кількість учасників аукціони не відбулися. У зв’язку з цим замовник двічі відміняв торги. Пропозиція на оголошені відкриті торги була подана ДП «ГУКОБ». Наявні правові підстави для проведення переговорів та здійснення закупівлі за переговорною процедурою відповідно до п.4 ч.2 ст.35 Закону України «Про публічні закупівлі».
06.02.2017 в МЗС проведено попередні переговори з ДП «ГУКОБ». Стороною переговорів замовнику надано повний комплект документів згідно з вимогами Закону.
Перелік документів, що підтверджують наявність умов застосування процедури закупівлі:
Протокол переговори з ДП «ГУКОБ» від 06.02.2017р., під час яких надано підтверджуючі документи:
а) копія - довідка за даними Єдиного реєстру підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство щодо відсутності рішення про порушення проти суб'єкта господарювання справи про банкрутство чи визнання його в установленому порядку банкрутом.
б) Підтвердження від ДП «ГУКОБ» щодо відсутності підстав, передбачених ст.17 Закону України «Про публічні закупівлі».
в) копії ліцензій (дозволів) на провадження певного виду господарської діяльності.
г) Довіреність представляти інтереси підприємства під час проведення процедури закупівлі, на ім'я П.В. Павлова.
д) Розрахунок вартості послуг (ціна пропозиції)
ж) Проект договору про закупівлю
з) Довідка про виконання аналогічних договорів: - Договір з Міністерством закордонних справ України від 15 .02. 2016 року № 15.
к) Рішення ТК від 09.02.2017р. №4.
л) п.4 ч.2 ст.35 Закону України «Про публічні закупівлі».


Голова
тендерного комітета /підпис/ А.І. Заяць

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 лютого 2017 11:36
Оскарження наміру укласти договір: 06 березня 2017 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
«Послуги з управління нерухомістю, надавані на платній основі чи на договірних засадах»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01018, Україна, Київ, м.Киів, пл. Михайлівська,1, вул. В. Житомирська, 2.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 лютого 2017  —  15 липня 2017
ДК 021:2015: 70330000-3 — Послуги з управління нерухомістю, надавані на платній основі чи на договірних засадах

Тендерна документація

09 лютого 2017 16:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 лютого 2017 15:58
Повід. про НАМІР УКЛАСТИ Договір ГУКОБ Пер.проц..docx
09 лютого 2017 15:58
ПРОЕКТ ДОГОВОРА - Д.С. А.І..docx

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Державне підприємство – «Головне управління комплексного обслуговування і будівництва об’єктів дипломатичної служби»
#34298456
Переможець 1 449 999,84
UAH з ПДВ
23 лютого 2017 11:36

Документи

23 лютого 2017 11:36
Електронний підпис
23 лютого 2017 11:33
договір14 ГУКОБ 220217.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 лютого 2017 11:36

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Державне підприємство – «Головне управління комплексного обслуговування і будівництва об’єктів дипломатичної служби»
#34298456
1 449 999,84
UAH з ПДВ
Документи

Документи

23 лютого 2017 11:36
Електронний підпис
23 лютого 2017 11:33
договір14 ГУКОБ 220217.pdf

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 06 березня 2017 11:13
Коментар щодо відміни: корегування початку надання послуг, а саме: період «15.02.2017 - 15.07.2017р.» змінити на: «04.02. 2017 - 04.07.2017р.». Це пов’язано з тим, що станом на 03.02.2017р. ДП ГУКОБ повністю виконало умови попереднього договору з МЗС в межах 20% суми на час проведення тендерних процедур у 2017 році.
Документи:
06 березня 2017 11:13
Електронний підпис
06 березня 2017 11:12
СКАСУВАТИ.docx