Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Інформаційні куточки для батьків з метою розпізнавання аутизму у дітей в ранньому віці
Очікувана вартість
83 750,00 UAH
UA-2017-02-09-000998-c 51ee086704cf470386d32db21678da91
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Лілія Кушнірюк

+380501870883
+380663679969
+380954170286
mdp.cv@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальна медична установа "Міська дитяча поліклініка"
Код ЄДРПОУ: 23248085
Місцезнаходження: 58005, Україна , Чернівецька обл., Чернівці, проспект Незалежності, 109
Контактна особа: Лілія Кушнірюк
+380501870883,+380663679969,+380954170286
mdp.cv@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 лютого 2017 12:18
Звернення за роз’ясненнями: до 15 лютого 2017 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 лютого 2017 11:00
Початок аукціону: 22 лютого 2017 15:35
Очікувана вартість: 83 750,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 418,75 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Міський бюджет (Програма "Бюджет ініціатив чернівчан (бюджет участі)")
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6 одиниць
Інформаційні куточки для батьків з метою розпізнавання аутизму у дітей в ранньому віці (друкована продукція)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 58005, Україна, Чернівецька область, м.Чернівці, проспект Незалежності, 109
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 квітня 2017
ДК 021:2015: 22460000-2 — Рекламні матеріали, каталоги товарів та посібники

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
09 лютого 2017 12:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 лютого 2017 12:18
Проект Договору.docx
09 лютого 2017 12:18
Буклет 1.pdf
09 лютого 2017 12:18
Перші дзвіночки. Флаєр..pdf
09 лютого 2017 12:18
Скринінг. Розкладачка..pdf
09 лютого 2017 12:18
стенд.pdf
09 лютого 2017 12:18
Буклет 2.pdf
09 лютого 2017 12:18
ТЕХНІЧНІ.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Перелік по ТЗ
Дата подання: 10 лютого 2017 09:53
Дата відповіді: 10 лютого 2017 11:51
Добрий день. Підскажіть будь ласка ваша друкована продукція має бути повнокольорова (4+4) чи чорнобіла (1+1). Тиражі точно правильно вказані?. Оголошена сума тендеру в декілька разів занижена собівартості товару куди ще потрібно врахувати доставку і монтаж. Ви впевнені що вам потрібний цей тендер?
Відповідь: 1. Буковинським громадським об’єднанням батьків дітей з особливими потребами «Дитячі долоні» був проведений моніторинг цін на друкарському ринку України, на основі чого була прорахована орієнтовна вартість (кошторис) проекту (всі складові проекту та їх орієнтовна вартість), який включається в проект), реалізація якого планується за рахунок коштів місцевої бюджетної програми «Бюджет ініціатив чернівчан (бюджет участі)». За підсумком цього сформувалась сума ДОПОРОГОВОЇ закупівлі інформаційних куточків для батьків, яка є реальною, конкурентоспроможною та актуальною.
2. Вся друкована продукція, яка вказана в технічній документації закупівлі повинна бути повнокольоровою та відповідати зовнішньому вигляду макетів, які додані до документації закупівлі.
3. В суму закупівлі Учасник повинен врахувати свої витрати на доставку та монтаж товару.
уточнення
Дата подання: 10 лютого 2017 12:12
Дата відповіді: 10 лютого 2017 14:52
яка продукція вкючена в цей тендер. Це тільки стенди чи і друкована продукція (буклети, флаєри)?
Відповідь: Дана ДОПОРОГОВА закупівля містить документацію щодо технічних (якісних) вимог до предмету закупівлі, в якій вказано повний перелік необхідної друкованої продукції, а саме:
Стенди - полістерол 3 мм 120 см на 80 см + 2 кишені (А5 і 20*10) - 25 штук
Буклет №1 (формату А5, скріпл. на 2 скоби) — 10 аркушів (20 сторінок) - 10 тисяч штук
Опитувальники (А4 двосторонні, розкладачка трійка) - 15 тисяч штук
Флаєри (двосторонні) (щільність паперу не менше 90 г/м2) - 10 тисяч штук
Буклет №2 (формату А5, скріпл. на 2 скоби) — 8 аркушів (16 сторінок) - 5 тисяч штук
Учасник в свої ціновій пропозиції повинен врахувати всі свої витрати, враховуючи доставку та монтаж товару за адресою Замовника.

Звернення до розгляду Комісією

Номер скарги: UA-2017-02-09-000998-c.b1
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: Гранд Принт 25 Товариство З Обмеженою Вiдповiдальнiстю, Код ЄДРПОУ:40724648
Дата подання: 10 лютого 2017 14:44
Вартість друку поліграфічної продукції та виготовлення стендів
Оголошена сума тендеру в декілька разів занижена собівартості товару куди ще потрібно врахувати доставку і монтаж. Ви впевнені що вам потрібний цей тендер?
Рішення замовника: Вимога не задоволена
Дата: 10 лютого 2017 14:26
Вимога відхилена, згідно протоколу розгляду вимоги на закупівлю
Документи
Оцінка скаржника: Рішенням Замовника не задоволений
Дата звернення до Комісії з розгляду звернень: 10 лютого 2017 14:44
Рішення Комісії: Відмовлено в задоволенні
Рішення по скарзіUA-2017-02-09-000998-c.b1.pdf
Дата публікації: 22 лютого 2017 17:48

Документи подані замовником

Документи Органу Оскарження

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 лютого 2017 16:08

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФЛП Войтович Ольга Анатольевна 78 725,00
UAH з ПДВ
64 390,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Карижська Світлана Сергіївна 82 250,00
UAH з ПДВ
64 400,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Еліттехнопром 83 331,25
UAH з ПДВ
67 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ГАВРИЩУК НАТАЛІЯ ВІКТОРІВНА" 83 000,00
UAH з ПДВ
68 000,00
UAH з ПДВ
Немає

Публічні документи

19 лютого 2017 17:49
Проект Договору.docx
19 лютого 2017 17:19
Идент номер.jpg
19 лютого 2017 17:18
04.jpg
19 лютого 2017 17:18
03.jpg
19 лютого 2017 17:18
02.jpg
19 лютого 2017 17:18
01.jpg
19 лютого 2017 17:18
пенсійний.jpg
19 лютого 2017 17:18
податкова.jpg
19 лютого 2017 17:18
витяг_2.jpg
19 лютого 2017 17:18
витяг_1.jpg
19 лютого 2017 17:18
Виписка_2.jpg
19 лютого 2017 17:18
Виписка_1.jpg
19 лютого 2017 17:18
Sv_vo_2.jpg
19 лютого 2017 17:18
Sv_vo_1.jpg
19 лютого 2017 17:18
Цінова пропозиція.jpg

Публічні документи

20 лютого 2017 16:02
ндсЕліттехпром.jpg
20 лютого 2017 16:02
витяг Еліттехпром2.jpg
20 лютого 2017 16:02
витяг Еліттехпром1.jpg
20 лютого 2017 16:02
Устав.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФЛП Войтович Ольга Анатольевна

ФОП Карижська Світлана Сергіївна

ТОВ Еліттехнопром

ФОП "ГАВРИЩУК НАТАЛІЯ ВІКТОРІВНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФЛП Войтович Ольга Анатольевна
#2943000829
Переможець 64 390,00
UAH з ПДВ
24 лютого 2017 14:45

Документи

24 лютого 2017 14:45
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 лютого 2017 14:45

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФЛП Войтович Ольга Анатольевна
#2943000829
64 390,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

24 лютого 2017 14:45
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
09 березня 2017 11:23
Договір підписаний.pdf укладений
09 березня 2017 11:19

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 09 березня 2017 — 31 грудня 2017
Сума оплати за договором: 64 390,00
UAH з ПДВ