Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Інформаційні куточки для батьків з метою розпізнавання аутизму у дітей в ранньому віці
Очікувана вартість
83 750,00 UAH
UA-2017-02-09-000998-c ● 51ee086704cf470386d32db21678da91
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальна медична установа "Міська дитяча поліклініка" |
Код ЄДРПОУ: | 23248085 |
Місцезнаходження: | 58005, Україна , Чернівецька обл., Чернівці, проспект Незалежності, 109 |
Контактна особа: |
Лілія Кушнірюк +380501870883,+380663679969,+380954170286 mdp.cv@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 09 лютого 2017 12:18 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 15 лютого 2017 10:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 21 лютого 2017 11:00 |
Початок аукціону: | 22 лютого 2017 15:35 |
Очікувана вартість: | 83 750,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 418,75 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Міський бюджет (Програма "Бюджет ініціатив чернівчан (бюджет участі)")
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6 одиниць
Інформаційні куточки для батьків з метою розпізнавання аутизму у дітей в ранньому віці (друкована продукція)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
58005, Україна, Чернівецька область, м.Чернівці, проспект Незалежності, 109
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 квітня 2017
ДК 021:2015: 22460000-2 — Рекламні матеріали, каталоги товарів та посібники
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
09 лютого 2017 12:20 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
09 лютого 2017 12:18 |
Проект Договору.docx | |
09 лютого 2017 12:18 |
Буклет 1.pdf | |
09 лютого 2017 12:18 |
Перші дзвіночки. Флаєр..pdf | |
09 лютого 2017 12:18 |
Скринінг. Розкладачка..pdf | |
09 лютого 2017 12:18 |
стенд.pdf | |
09 лютого 2017 12:18 |
Буклет 2.pdf | |
09 лютого 2017 12:18 |
ТЕХНІЧНІ.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Перелік по ТЗ
Дата подання: 10 лютого 2017 09:53
Дата відповіді: 10 лютого 2017 11:51
Добрий день.
Підскажіть будь ласка ваша друкована продукція має бути повнокольорова (4+4) чи чорнобіла (1+1).
Тиражі точно правильно вказані?.
Оголошена сума тендеру в декілька разів занижена собівартості товару куди ще потрібно врахувати доставку і монтаж.
Ви впевнені що вам потрібний цей тендер?
Відповідь: 1. Буковинським громадським об’єднанням батьків дітей з особливими потребами «Дитячі долоні» був проведений моніторинг цін на друкарському ринку України, на основі чого була прорахована орієнтовна вартість (кошторис) проекту (всі складові проекту та їх орієнтовна вартість), який включається в проект), реалізація якого планується за рахунок коштів місцевої бюджетної програми «Бюджет ініціатив чернівчан (бюджет участі)». За підсумком цього сформувалась сума ДОПОРОГОВОЇ закупівлі інформаційних куточків для батьків, яка є реальною, конкурентоспроможною та актуальною.
2. Вся друкована продукція, яка вказана в технічній документації закупівлі повинна бути повнокольоровою та відповідати зовнішньому вигляду макетів, які додані до документації закупівлі.
3. В суму закупівлі Учасник повинен врахувати свої витрати на доставку та монтаж товару.
2. Вся друкована продукція, яка вказана в технічній документації закупівлі повинна бути повнокольоровою та відповідати зовнішньому вигляду макетів, які додані до документації закупівлі.
3. В суму закупівлі Учасник повинен врахувати свої витрати на доставку та монтаж товару.
уточнення
Дата подання: 10 лютого 2017 12:12
Дата відповіді: 10 лютого 2017 14:52
яка продукція вкючена в цей тендер.
Це тільки стенди чи і друкована продукція (буклети, флаєри)?
Відповідь: Дана ДОПОРОГОВА закупівля містить документацію щодо технічних (якісних) вимог до предмету закупівлі, в якій вказано повний перелік необхідної друкованої продукції, а саме:
Стенди - полістерол 3 мм 120 см на 80 см + 2 кишені (А5 і 20*10) - 25 штук
Буклет №1 (формату А5, скріпл. на 2 скоби) — 10 аркушів (20 сторінок) - 10 тисяч штук
Опитувальники (А4 двосторонні, розкладачка трійка) - 15 тисяч штук
Флаєри (двосторонні) (щільність паперу не менше 90 г/м2) - 10 тисяч штук
Буклет №2 (формату А5, скріпл. на 2 скоби) — 8 аркушів (16 сторінок) - 5 тисяч штук
Учасник в свої ціновій пропозиції повинен врахувати всі свої витрати, враховуючи доставку та монтаж товару за адресою Замовника.
Стенди - полістерол 3 мм 120 см на 80 см + 2 кишені (А5 і 20*10) - 25 штук
Буклет №1 (формату А5, скріпл. на 2 скоби) — 10 аркушів (20 сторінок) - 10 тисяч штук
Опитувальники (А4 двосторонні, розкладачка трійка) - 15 тисяч штук
Флаєри (двосторонні) (щільність паперу не менше 90 г/м2) - 10 тисяч штук
Буклет №2 (формату А5, скріпл. на 2 скоби) — 8 аркушів (16 сторінок) - 5 тисяч штук
Учасник в свої ціновій пропозиції повинен врахувати всі свої витрати, враховуючи доставку та монтаж товару за адресою Замовника.
Звернення до розгляду Комісією
Номер скарги: UA-2017-02-09-000998-c.b1
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: Гранд Принт 25 Товариство З Обмеженою Вiдповiдальнiстю, Код ЄДРПОУ:40724648
Дата подання: 10 лютого 2017 14:44
Дата подання: 10 лютого 2017 14:44
Вартість друку поліграфічної продукції та виготовлення стендів
Оголошена сума тендеру в декілька разів занижена собівартості товару куди ще потрібно врахувати доставку і монтаж.
Ви впевнені що вам потрібний цей тендер?
Рішення замовника: Вимога не задоволена
Дата: 10 лютого 2017 14:26
Вимога відхилена, згідно протоколу розгляду вимоги на закупівлю
Документи
Оцінка скаржника: Рішенням Замовника не задоволений
Дата звернення до Комісії з розгляду звернень: 10 лютого 2017 14:44
Рішення Комісії:
Відмовлено в задоволенні
Рішення по скарзіUA-2017-02-09-000998-c.b1.pdf
Дата публікації: 22 лютого 2017 17:48
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 22 лютого 2017 16:08
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФЛП Войтович Ольга Анатольевна |
78 725,00
UAH з ПДВ
|
64 390,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Карижська Світлана Сергіївна |
82 250,00
UAH з ПДВ
|
64 400,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ Еліттехнопром |
83 331,25
UAH з ПДВ
|
67 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "ГАВРИЩУК НАТАЛІЯ ВІКТОРІВНА" |
83 000,00
UAH з ПДВ
|
68 000,00
UAH з ПДВ
|
Немає |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФЛП Войтович Ольга Анатольевна #2943000829 |
Переможець |
64 390,00
UAH з ПДВ
|
24 лютого 2017 14:45
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
09 березня 2017 11:23
|
Договір підписаний.pdf | укладений |
09 березня 2017 11:19
|