Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

09320000-8 Пара, гаряча вода та пов’язана продукція
Очікувана вартість
3 337 788,91 UAH
UA-2017-02-08-002503-c 38d8e61dfe7b42bf9398338119a1bdef
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гермашева Наталія Олександрівна

380442340220 viddil18@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Київська міська клінічна лікарня №18
Код ЄДРПОУ: 01993776
Місцезнаходження: 01030, Україна , Київська обл., Київ, бульвар Тараса Шевченка,17
Контактна особа: Гермашева Наталія Олександрівна
380442340220
viddil18@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання
Обґрунтування
Публічне Акціонерне Товариство «Київенерго» займає монопольне (домінуюче0 становище на ринку постачання теплової енергії в межах власних діючих мереж на території міста Києва та Київської області. Дане підприємство включене Антимонопольним комітетом України до зведеного Переліку суб»єктів природних монополій за № 390.
Тепломережа Київської міської клінічної лікарні № 18 підключена до загальної тепломережі ПАТ «Київенерго»
Згідно до Закону України «Про природні монополії» ПАТ «Київенерго» є суб»єктом природних монополій відповідно до виданої ліцензії на транспортування теплової енергії магістральними та місцевими ( розподільчими) тепловими мережами.
Отже, Київська міська клінічна лікарня з технічних причин не має можливості забезпечити централізоване постачання теплової енергії від інших теплогенеруючих підприємств.Дані послуги можуть бути надані лише певним постачальником – ПАТ «Київенерго» Інша альтернатива відсутня.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 лютого 2017 15:58
Оскарження наміру укласти договір: 20 лютого 2017 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Централізоване постачання теплової енергії Київській міській клінічній лікарні №18 на протязі 2017 року. Орієнтований обсяг закупівлі - 2372,46 Гкал.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2372 Гігакалорія
09320000-8 Пара, гаряча вода та пов’язана продукція
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01030, Україна, Київська область, Київ, бульвар Тараса Шевченка, 17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 24 лютого 2017  —  31 грудня 2017
ДК 021:2015: 09320000-8 — Пара, гаряча вода та пов’язана продукція

Тендерна документація

08 лютого 2017 16:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Публічне акціонерне товариство "Київенерго"
#00131305
Переможець 3 337 788,91
UAH з ПДВ
09 лютого 2017 15:58

Документи

09 лютого 2017 15:58
Електронний підпис
09 лютого 2017 15:56
Протокол.pdf
09 лютого 2017 15:54
Повідомлення.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 лютого 2017 15:58

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Публічне акціонерне товариство "Київенерго"
#00131305
3 337 788,91
UAH з ПДВ
Документи

Документи

09 лютого 2017 15:58
Електронний підпис
09 лютого 2017 15:56
Протокол.pdf
09 лютого 2017 15:54
Повідомлення.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
18 січня 2018 09:32
Додаткова угода тепло.pdf зміни до договору
18 січня 2018 09:31
Додаткова угода 320949.pdf зміни до договору
18 січня 2018 09:30
Електронний підпис зміни до договору
19 грудня 2017 16:48
Додаткова угода 2-2.pdf зміни до договору
19 грудня 2017 16:47
Електронний підпис зміни до договору
06 жовтня 2017 14:59
Додаткова угода №1 до договору 320949.pdf зміни до договору
06 жовтня 2017 14:57
Електронний підпис укладений
23 лютого 2017 09:18
Електронний підпис укладений
23 лютого 2017 09:14
Договір 320949.pdf укладений
23 лютого 2017 09:07

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
04 жовтня 2017
Дата публікації змін до договору:
06 жовтня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв"язку із зміною тарифів у сторону збільшення ціна договору від 21.02.2017 року №320949 збільшується на 59186,86 грн. з ПДВ (спецрахунок).
Номер договору про закупівлю: № 320949
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 грудня 2017
Дата публікації змін до договору:
19 грудня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі. Сума договору після зменшення становить 3 031 982,13 грн. з ПДВ
Номер договору про закупівлю: № 320949
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 січня 2018
Дата публікації змін до договору:
18 січня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до п.5, ст. 36 Закону України "Про публічні закупівлі", дія договору продовжується на строк, достатній для проведення процедури закупівлі послуг, в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в договорі. Сума договору після збільшення становить 3 637 972,88 грн. з ПДВ
Номер договору про закупівлю: № 320949
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 21 лютого 2017 — 31 грудня 2017
Сума оплати за договором: 3 637 972,88
UAH