Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги їдалень
Очікувана вартість
1 016 289,00 UAH
UA-2017-02-08-002478-c ● 19eb362abeca4ba18799825e42fbe8eb
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КЗО "Багатопрофільний навчально-реабілітаційний центр "Сузір'я" ДОР" |
Код ЄДРПОУ: | 20201870 |
Місцезнаходження: | 50031, Україна , Дніпропетровська обл., м. Кривий Ріг, вул. Е. Фукса, 9 |
Контактна особа: |
Ганна Вікторівна +380564063850,+380564661240 shcg@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 08 лютого 2017 16:20 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 14 лютого 2017 17:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 20 лютого 2017 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 24 лютого 2017 17:00 |
Початок аукціону: | 27 лютого 2017 13:51 |
Очікувана вартість: | 1 016 289,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,30% |
Інформація про предмет закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги їдалень
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
50031, Україна, Дніпропетровська область, м.Кривий Ріг, вул.Е.Фукса, 9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 жовтня 2017
ДК 021:2015: 55520000-1 — Кейтерингові послуги
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
16 лютого 2017 16:32 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
16 лютого 2017 16:23 |
Нова редакція 2017 Сузір'я ТД.doc | |
16 лютого 2017 16:23 |
перелік змін до ТД.doc | |
16 лютого 2017 16:23 |
Зміни до ТД.doc |
16 лютого 2017 16:32 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
16 лютого 2017 16:23 |
Нова редакція 2017 Сузір'я ТД.doc
|
|||
16 лютого 2017 16:23 |
перелік змін до ТД.doc
|
|||
16 лютого 2017 16:23 |
Зміни до ТД.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
запитання щодо умов тендерної докумен ації UA-2017-02-08-002478-c
Дата подання: 13 лютого 2017 15:22
Дата відповіді: 16 лютого 2017 11:36
Тендерна документація (Додаток 2) вимагає надання Довідки на фірмовому бланку (у разі наявності) з вихідними реквізитами (дата, номер), наданої в довільній формі за підписом учасника щодо наявності складських приміщень для зберігання товару, що використовується під час надання послуг, які є предметом закупівлі та наявність матеріально-технічної бази у кількості, необхідній для надання послуг.
Прошу надати роз’яснення щодо того, яка саме кількість матеріально-технічної бази та складських приміщень (м. кв.) буде необхідною для надання послуг?
Відповідно до додатку № 2 учасників зобов'язано надати копію чинного договору оренди нежитлового приміщення зі строком дії не менше ніж до 31.12.2017 року та акту приймання-передачі, якщо складські приміщення орендовані.
Прошу роз'яснити, чому саме договір оренди має бути наданий учасниками? І який документ необхідно надати, якщо приміщення не орендовані?
Оскільки діючим законодавством України право користування приміщенням можливе не тільки на підставі договору оренди, вважаємо, що вказана вимога підлягає зміні у відповідності до вимог законодавства, тому що у вказаній редакції вона є дискримінаційною.
Відповідно до додатку № 2 учасників зобов'язано надати довідку в довільній формі, що підтверджує наявність працівників відповідної кваліфікації, що мають необхідні знання та досвід для організації послуг, із зазначенням їх посад, прізвищ і ініціалів та дату проходження останнього медичного огляду та флюорографії (в кількості достатній для забезпечення надання послуг).
Прошу навести конкретний перелік працівників, задля уточнення поняття достатньої кількості в розумінні Замовника та роз'яснити якими, на переконання замовника, є необхідні знання та досвід для організації послуг?
Відповідно до додатку № 2 Учасник повинен надати гарантійний лист про можливість забезпечення необхідною кількістю працівників на дату укладання договору про закупівлю в разі визнання його переможцем процедури закупівлі.
Прошу навести кількість працівників, яка на переконання Замовника є необхідною, із зазначенням переліку посад.
Відповідно до додатку № 2 учасників зобов'язано надати копії санітарних книжок водія (обов’язково), експедитора (обов’язково) та вантажника (за наявності) та працівників, що мають безпосереднє відношення до роботи з зазначеним предметом закупівлі?
Прошу навести конкретний перелік посад працівників які, на думку Замовника, мають відношення до роботи з зазначеним предметом закупівлі?
Відповідно до додатку № 2 Учасник повинен надати нотаріально завірену копію висновку державної санітарно епідеміологічної експертизи на складські приміщення разом з затвердженим асортиментним переліком товарів (виданий на ім’я учасника торгів);
Вважаємо вимогу щодо надання висновку саме на їмя учасника дискримінаційною, оскільки відповідно до ст.4 ЗУ «Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності» не вимагається отримання документа дозвільного характеру на використання приміщень, у випадку ії використання на підставі договору оренди чи інших договорів.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Кількість матеріально-технічної бази та складських приміщень не встановлюється замовником, а визначається надавачем послуг їдалень в обсязі, що забезпечує безперебійне харчування дітей відповідно до кількості порцій та дітоднів харчування.В Дод.2 тендерної документації будуть внесені зміни в п.1 в частині уточнення можливих форм користування складськими приміщеннями та документів, що вимагаються на підтвердження.Критерій «необхідні знання та досвід для організації послуг їдалень» передбачає наявність у працівників відповідної кваліфікації у сфері громадського харчування, що підтверджується записами у трудових книжках або договорах (контрактах). Замовником встановлена вимога обов’язкової наявності в штаті технолога, або особи, яка виконує такі функції згідно з посадовою інструкцією. Перелік та кількість інших посад не встановлені в тендерній документації, отже, кількість працівників відповідної кваліфікації учасник прораховує самостійно так, щоб задовольнити потреби Замовника в організації безперебійного, якісного та безпечного харчування дітей, виходячи з власного досвіду роботи у цій галузі.Копії санітарних книжок надаються на працівників, що мають безпосереднє відношення до роботи з продуктами та споживачами таких продуктів. Згідно з вимогами тендерної документації, обов’язкова наявність в штаті технолога, або особи, яка виконує такі функції згідно з посадовою інструкцією, отже на такого працівника має бути надана копія санітарної книжки. Вимога щодо представлення копій санітарних книжок стосується лише осіб, які безпосередньо виконують предмет договору, тобто готують їжу, прибирають та миють посуд, здійснюють транспортування продуктів харчування. Учасники самостійно визначають посади та кількість працівників, щоб забезпечити якісне надання послуг їдалень.В Додаток 2 тендерної документації будуть внесені зміни в п. 1 «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази» в частині уточнення кола осіб, на ім’я яких має бути виданий висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи на складські приміщення.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2017-02-08-002478-c.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ НВО "Промсервіс", Код ЄДРПОУ:13441711
Дата подання: 09 березня 2017 10:44
Щодо порушення проведення процедури закупівлі UA-2017-02-08-002478-c
КЗО "Багатопрофільний навчально-реабілітаційний центр "Сузір'я" ДОР" (далі — Замовник) було зроблено оголошення щодо проведення відкритих торгів стосовно надання послуг їдалень (ДК 021:2015: 55520000-1 — Кейтерингові послуги). Кінцевий строк подачі тендерних пропозицій до 24.02.2017 року.
В період з 24.02.2017 по 28.02.2017 року ТОВ НВО «ПРОМСЕРВІС» (далі — Учасник) було надано тендерну пропозицію Замовникові.
02.03.2017 року Замовником було опубліковано протокол № 18 (далі — Протокол), відповідно до якого тендерну пропозицію ТОВ НВО «ПРОМСЕРВІС» було відхилено.
У Протоколі Замовник обґрунтовує відхилення тим, що тендерна пропозиція, надана Учасником, містить документи, які, на думку Замовника, не відповідають кваліфікаційним вимогам, визначеним в тендерній документації:
- Для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям в складі Тендерної пропозиції Учасник надав документи на складські приміщення, але адреса в них вказана різна, а саме експлуатаційний дозвіл для потужностей (об’єктів) з виробництва, переробки або реалізації харчових продуктів.
Проте, викладене в Протоколі суперечить вимогам Тендерної документації та вимогам діючого законодавства України, що підтверджується наступним:
Так, на вимогу Тендерної документації (додаток 2 п. 1) Учасником був наданий Експлуатаційний дозвіл для потужностей (об’єктів) з виробництва, переробки або реалізації харчових продуктів №51921/20/4 від 15.09.2011р., який не втратив чинність на момент розкриття тендерної пропозиції учасника.
На момент видачі вищезазначеного дозвільного документу санітарно-епідеміологічною службою м. Дніпродзержинська місцезнаходження учасника, яке зазначено у документах (51921, Дніпропетровська обл., м. Дніпродзержинськ, вул. Сировця, 46), дійсно відповідало Статуту та іншим реєстраційним документам учасника.
Інформація щодо зміни адреси учасника була зазначена учасником у довідці за вих. № 168/13 від 15.02.2017, яка присутня у складі документів тендерної пропозиції Учасника!
Крім того, в Довідці вказується, що на теперішній час юридична адреса Учасника: 51900, м. Кам’янське, вул. Гайдамацька, 2, але Висновок не втратив чинність.
Тобто доводи Замовника є безпідставними та упередженими, а також суперечать об’єктивній дійсності.
З огляду на викладене, вважаємо, що Замовником порушено принцип оцінки тендерних пропозицій, та передчасно та безпідставно прийнято рішення про відхилення пропозиції Учасника, яка була найбільш економічно вигідною.
Таким чином, тендерним комітетом Замовника оцінка тендерної пропозиції Учасника проведена з порушенням вимог Закону України «Про публічні закупівлі», а саме ст.3, відповідно до якої Закупівлі здійснюються за принципами: добросовісної конкуренції серед учасників; відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель; недискримінації учасників; об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій та запобігання корупційним діям і зловживанням.
Вище викладене в сукупності свідчить, що дії Замовника порушують приписи Закону України «Про публічні закупівлі» та право ТОВ НВО «ПРОМСЕРВІС» на участь в процедурі закупівлі.
Крім того, документація учасника, якого було визнано переможцем, містить чисельні порушення, однак, Замовником було знехтувано даними порушеннями у складі тендерної пропозиції ТОВ “Зоряна”. Тобто своїми діями Замовник порушив принцип рівності та недискримінації учасників процедури закупівлі.
Замовник своїми діями порушує права на інтереси ТОВ НВО «ПРОМСЕРВІС», а також може завдати реальну шкоду інтересам держави, керуючись ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі».
Враховуючи викладене прошу Замовника невідкладно прийняти відповідні рішення задля усунення вказаних порушень, та відновлення прав ТОВ НВО «ПРОМСЕРВІС».
Розгорнути
Згорнути
В період з 24.02.2017 по 28.02.2017 року ТОВ НВО «ПРОМСЕРВІС» (далі — Учасник) було надано тендерну пропозицію Замовникові.
02.03.2017 року Замовником було опубліковано протокол № 18 (далі — Протокол), відповідно до якого тендерну пропозицію ТОВ НВО «ПРОМСЕРВІС» було відхилено.
У Протоколі Замовник обґрунтовує відхилення тим, що тендерна пропозиція, надана Учасником, містить документи, які, на думку Замовника, не відповідають кваліфікаційним вимогам, визначеним в тендерній документації:
- Для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям в складі Тендерної пропозиції Учасник надав документи на складські приміщення, але адреса в них вказана різна, а саме експлуатаційний дозвіл для потужностей (об’єктів) з виробництва, переробки або реалізації харчових продуктів.
Проте, викладене в Протоколі суперечить вимогам Тендерної документації та вимогам діючого законодавства України, що підтверджується наступним:
Так, на вимогу Тендерної документації (додаток 2 п. 1) Учасником був наданий Експлуатаційний дозвіл для потужностей (об’єктів) з виробництва, переробки або реалізації харчових продуктів №51921/20/4 від 15.09.2011р., який не втратив чинність на момент розкриття тендерної пропозиції учасника.
На момент видачі вищезазначеного дозвільного документу санітарно-епідеміологічною службою м. Дніпродзержинська місцезнаходження учасника, яке зазначено у документах (51921, Дніпропетровська обл., м. Дніпродзержинськ, вул. Сировця, 46), дійсно відповідало Статуту та іншим реєстраційним документам учасника.
Інформація щодо зміни адреси учасника була зазначена учасником у довідці за вих. № 168/13 від 15.02.2017, яка присутня у складі документів тендерної пропозиції Учасника!
Крім того, в Довідці вказується, що на теперішній час юридична адреса Учасника: 51900, м. Кам’янське, вул. Гайдамацька, 2, але Висновок не втратив чинність.
Тобто доводи Замовника є безпідставними та упередженими, а також суперечать об’єктивній дійсності.
З огляду на викладене, вважаємо, що Замовником порушено принцип оцінки тендерних пропозицій, та передчасно та безпідставно прийнято рішення про відхилення пропозиції Учасника, яка була найбільш економічно вигідною.
Таким чином, тендерним комітетом Замовника оцінка тендерної пропозиції Учасника проведена з порушенням вимог Закону України «Про публічні закупівлі», а саме ст.3, відповідно до якої Закупівлі здійснюються за принципами: добросовісної конкуренції серед учасників; відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель; недискримінації учасників; об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій та запобігання корупційним діям і зловживанням.
Вище викладене в сукупності свідчить, що дії Замовника порушують приписи Закону України «Про публічні закупівлі» та право ТОВ НВО «ПРОМСЕРВІС» на участь в процедурі закупівлі.
Крім того, документація учасника, якого було визнано переможцем, містить чисельні порушення, однак, Замовником було знехтувано даними порушеннями у складі тендерної пропозиції ТОВ “Зоряна”. Тобто своїми діями Замовник порушив принцип рівності та недискримінації учасників процедури закупівлі.
Замовник своїми діями порушує права на інтереси ТОВ НВО «ПРОМСЕРВІС», а також може завдати реальну шкоду інтересам держави, керуючись ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі».
Враховуючи викладене прошу Замовника невідкладно прийняти відповідні рішення задля усунення вказаних порушень, та відновлення прав ТОВ НВО «ПРОМСЕРВІС».
Рішення замовника: Вимога не задоволена
13 березня 2017 14:19
На вимогу UA-2017-02-08-002478-c.b1 "Щодо порушення проведення процедури закупівлі UA-2017-02-08-002478-c" Комунальний заклад освіти "Багатопрофільний навчально-реабілітаційний центр "Сузір'я" Дніпропетровської обласної ради" (далі — Замовник) повідомляє наступне.
Тендерним комітетом замовника було уважно розглянуто викладене у вимозі, за результатами обговорення надаємо заявнику відповідь по суті поставлених питань, викладену у окремому файлі.
Тендерним комітетом замовника було уважно розглянуто викладене у вимозі, за результатами обговорення надаємо заявнику відповідь по суті поставлених питань, викладену у окремому файлі.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 27 лютого 2017 14:36
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ НВО "Промсервіс" |
851 460,00
UAH
|
619 999,00
UAH
|
Документи |
ТОВ ГАРНА СТРАВА |
945 141,76
UAH
|
620 000,00
UAH
|
Документи |
ТОВ ЗОРЯНА |
891 900,44
UAH
|
645 000,00
UAH
|
Документи |
ТОВ Дніпрпродсервіс |
1 015 167,56
UAH
|
699 899,00
UAH
|
Документи |
ТОВ "КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5" |
985 805,76
UAH
|
850 000,00
UAH
|
Документи |
ТОВ ВКФ "САВА" |
874 875,84
UAH
|
874 875,84
UAH
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ НВО "Промсервіс" #13441711 |
Відхилено |
619 999,00
UAH
|
02 березня 2017 15:59
|
ТОВ ГАРНА СТРАВА #39422516 |
Відхилено |
620 000,00
UAH
|
03 березня 2017 11:51
|
ТОВ ЗОРЯНА #23650137 |
Переможець |
645 000,00
UAH
|
03 березня 2017 16:49
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
13 жовтня 2017 15:56
|
акт №13 від 29.09.2017.jpg | укладений |
13 жовтня 2017 15:49
|
акт №12 від 25.09.2017.jpg | укладений |
13 жовтня 2017 15:49
|
акт №11 від 18.09.2017.jpg | укладений |
13 жовтня 2017 15:49
|
акт №10 від 11.09.2017.jpg | укладений |
13 жовтня 2017 15:49
|
акт №9 від 29.05.2017.jpg | укладений |
13 жовтня 2017 15:49
|
акт №8 від 22.05.2017.jpg | укладений |
13 жовтня 2017 15:49
|
акт №7 від 15.05.2017.jpg | укладений |
13 жовтня 2017 15:49
|
акт №6 від 10.05.2017.jpg | укладений |
13 жовтня 2017 15:49
|
акт №5 від 28.04.2017.jpg | укладений |
13 жовтня 2017 15:49
|
акт №4 від 24.04.2017.jpg | укладений |
13 жовтня 2017 15:49
|
акт №3 від 18.04.2017.jpg | укладений |
13 жовтня 2017 15:49
|
акт №2 від 11.04.2017.jpg | укладений |
13 жовтня 2017 15:48
|
акт №1 від 03.04.2017.jpg | укладений |
13 жовтня 2017 15:48
|
Електронний підпис | зміни до договору |
13 жовтня 2017 13:56
|
дод.угода 2.jpg | зміни до договору |
13 жовтня 2017 13:52
|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 жовтня 2017 16:18
|
доп.угода.pdf | зміни до договору |
03 жовтня 2017 13:48
|
Електронний підпис | укладений |
16 березня 2017 12:12
|
договор 5.jpg | укладений |
16 березня 2017 12:10
|
договор 4.jpg | укладений |
16 березня 2017 12:10
|
договор 3.jpg | укладений |
16 березня 2017 12:10
|
договор 2.jpg | укладений |
16 березня 2017 12:10
|
договор 1.jpg | укладений |
16 березня 2017 12:09
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 02 жовтня 2017 |
Дата публікації змін до договору: | 03 жовтня 2017 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони прийшли до згоди змінити пункт договору (3.1) та викласти його в новій редакції |
Номер договору про закупівлю: | 3 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 12 жовтня 2017 |
Дата публікації змін до договору: | 13 жовтня 2017 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони прийшли згоди змінити пункт 10.1 договору та викласти його в новій редакції |
Номер договору про закупівлю: | 3 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |