Футболки та сорочки (1833) (Сорочка бойова, вид 3, тип 4)
T-shirts and shirts (1833) (Combat shirt, type 3, type 4)
Очікувана вартість
65 052 000,00 UAH
UA-2017-02-07-002178-c 0356e2db9dca4011a5a956a81dbfadaf
Переговорна процедура для потреб оборони    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Інформація про замовника

Purchasing Body
Найменування замовника: Міністерство оборони України
Код ЄДРПОУ: 00034022
Вебсайт замовника: http://www.mil.gov.ua/
Місцезнаходження замовника: 03168, Україна, Київська область обл., Киев, пр. Повітрофлотський, 6 (Департамент державних закупівель та постачання матеріальних ресурсів МОУ - пр. Перемоги, 55/2)
Контактна особа замовника: Тетяна Лук'яненко
+380444547377
ezakupivliddz@gmail.com
Додаткові контактні особи: Tetyana Lukyanenko
+380444547377
ezakupivliddz@gmail.com
National ID: 00034022
Contact point: +380444547377
ezakupivliddz@gmail.com
Additional contacts: Tetyana Lukyanenko
+380444547377
ezakupivliddz@gmail.com

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 07 лютого 2017
Звернення за роз’ясненнями: до 09 березня 2017 18:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 березня 2017 18:00
Очікувана вартість: 65 052 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 1 951 560,00 UAH
Publication date: 07 лютого 2017 19:16
Enquiries until: 09 березня 2017 18:00
Time limit for receipt of tenders: 14 березня 2017 18:00

Information

Estimated total value: 65 052 000 UAH including VAT

Інформація про предмет закупівлі

Scope of the procurement
До уваги учасників! Під час отримання електронної банківської гарантії пропонуємо не змінювати назву файлу, виданого банком, оскільки мають місце випадки, де після зміни назви файлу під час перевірки програмою «M.E.Doc» зникає електронний цифровий підпис і електронна банківська гарантія є недійсною через відсутність ЕЦП. Учасник може самостійно перевірити якість електронної банківської гарантії, виданої банком, за допомогою програми «M.E.Doc»
Розгорнути Згорнути

Документація

Тендерна документація

02 березня 2017 12:35
Електронний цифровий підпис
02 березня 2017 12:33
Зміни 02.03 сорочка.doc
02 березня 2017 12:33
Оголошення_сорочка 02.03.doc
13 лютого 2017 13:20
Проект договору.doc
07 лютого 2017 19:16
Додаток 2.doc
07 лютого 2017 19:16
Додаток 1.doc
02 березня 2017 12:35
Електронний цифровий підпис
27 лютого 2017 13:59
Електронний цифровий підпис
22 лютого 2017 15:40
Електронний цифровий підпис
13 лютого 2017 13:22
Електронний цифровий підпис
07 лютого 2017 19:19
Електронний цифровий підпис
02 березня 2017 12:33
Зміни 02.03 сорочка.doc
27 лютого 2017 13:56
Зм_ни до оголошення.doc
22 лютого 2017 15:33
Зміни до оголошення.doc
13 лютого 2017 13:20
Зміни до оголошення.doc
02 березня 2017 12:33
Оголошення_сорочка 02.03.doc
27 лютого 2017 13:57
Оголошення_27.02.doc
22 лютого 2017 15:33
Оголошення.doc
13 лютого 2017 13:20
Оголошення.doc
07 лютого 2017 19:16
Оголошення.doc
13 лютого 2017 13:20
Проект договору.doc
07 лютого 2017 19:16
Проект договору.doc
07 лютого 2017 19:16
Додаток 2.doc
07 лютого 2017 19:16
Додаток 1.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо класу тканини на рукава
Дата подання: 08 лютого 2017 10:39
Дата відповіді: 13 лютого 2017 13:22
Доброго дня! В оголошенні вказано, що сорочка бойова, вид 3, тип 4, але не вказано клас тканини. Просимо пояснити, який клас тканини типу 4 повинен використовуватись для пошиву рукавів сорочки? Дякуємо!
Відповідь: замовником внесені зміни до оголошення про проведення відбору учасників в частині відповідності предмету закупівлі технічним вимогам замовника
Кваліфікація предмету закупівлі
Дата подання: 08 лютого 2017 12:17
Дата відповіді: 13 лютого 2017 13:23
Доброго дня! У Оголошенні про закупівлю п.2 вказано код за ДК 021:2015 -18332000-5 сорочки, а у п. 12.3 пп. 4 "сканована довідка про поставку одягу верхнього, іншого, чоловічого та хлопчачого". Просимо роз'яснити, чи вважається продукція за ДК-016:2010 - 14.13.2 – одяг верхній, іншій, чоловічий і хлопчачий, аналогічною у розумінні цієї документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: відповідно до оголошення про проведення відбору учасників договір щодо поставки одягу верхнього, іншого, чоловічого і хлопчачого (ДК 016:2010 – 14.13.2) є підтвердження досвіду виконання аналогічного договору
Щодо відгуків
Дата подання: 08 лютого 2017 14:20
Дата відповіді: 13 лютого 2017 13:25
Доброго дня! У оголошенні вказано надати сканований відгук [виданий суб’єктом господарювання (з яким було укладено договір) із зазначенням дати і номеру договору (на який надано відгук) та інформації про належне виконання договору, у тому числі стосовно якості та строків]. Просимо пояснити: 1. Чи відноситься до відгуку вимога «повинні бути видані не раніше одного місяця до дати оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі»? Чи можливо надати відгук, виданий у 2014 або у 2015 або у 2016 роках? 2. На процедуру переговорів потрібно надавати оригінал відгуку чи можливо надати копію, засвідчену підписом та печаткою Учасника? Дякуємо!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: замовник в оголошенні про проведення відбору учасників не висуває вимог щодо дати отримання учасником відгуку. Відповідно до оголошення про проведення відбору учасників у складі пропозиції учасник повинен надати сканований відгук [виданий суб’єктом господарювання (з яким було укладено договір) із зазначенням дати і номеру договору (на який надано відгук) та інформації про належне виконання договору, у тому числі стосовно якості та строків]. Необхідно надати оригінал відгуку
Щодо документів на переговори
Дата подання: 08 лютого 2017 14:22
Дата відповіді: 13 лютого 2017 13:29
Доброго дня! У оголошенні вказано, що після завершення електронного аукціону учаснику на переговори, відповідно до частини третьої статті 6 Закону України “Про особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для гарантованого забезпечення потреб оборони” з метою перевірки відповідності кваліфікаційним критеріям та вимогам, визначеним у статті 17 Закону України “Про публічні закупівлі”, необхідно надати на підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям документи, що вимагалися від учасників відбору відповідно до пункту 12.3 оголошення. Просимо пояснити, які документи повинні бути надані на переговори у копіях, засвідчених підписом та печаткою Учасника, а які у оригіналах чи нотаріально – засвідчених копіях?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: учаснику на переговори необхідно надати документи відповідно до запрошення, яке буде надіслане учаснику
Щодо довідки з ДПІ
Дата подання: 08 лютого 2017 14:47
Дата відповіді: 13 лютого 2017 13:31
Доброго дня! У п.п. 3 п. 12.4. оголошення вказано, що після завершення електронного аукціону учаснику на підтвердження вимогам, визначеним у статті 17 Закону України “Про публічні закупівлі» необхідно надати на переговори: Оригінал або нотаріально завірену копію довідки про відсутність заборгованості з податків, зборів, платежів, що контролюються органами державної фіскальної служби, видана відповідно до Закону України “Про публічні закупівлі” від 25.12.2015 № 922-VIII. Просимо пояснити, вказана довідка, яка надається на переговори, повинна бути чинна на кінцеву дату подання цінової пропозиції чи чинна на дату переговорів? Дякуємо!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: відповідно до оголошення про відбір учасників вищезазначений документ повинен бути виданий не раніше одного місяця до дати оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі та чинний на кінцеву дату подання цінової пропозиції
Щодо довідки про наявність обладнання
Дата подання: 08 лютого 2017 15:39
Дата відповіді: 13 лютого 2017 13:32
Доброго дня! У п.п. 2 п. 12.3. вказано, що для підтвердження інформації про наявність обладнання учасник повинен надати довідку та скановані всі документи, що зазначені у довідці. Просимо пояснити, у довідці яка містить інформацію про наявність в учасника обладнання та наявність матеріально-технічної бази потрібно вказати саме номери та дати документів, які підтверджують наявність обладнання, тобто, наприклад, видаткова накладна № від…? Та чи обов’язково в довідці зазначати найменування обладнання та його кількість? Дякуємо!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: відповідно до оголошення учасником подається сканована довідка у довільній формі, яка містить інформацію про наявність в учасника обладнання та матеріально-технічної бази
Щодо проекту договору
Дата подання: 08 лютого 2017 15:56
Дата відповіді: 13 лютого 2017 13:32
Доброго дня! У п.п. 7.2.3. проекту договору помилково вказано посилання на пункт 4.2. розділу IV. Просимо виправити! Дякуємо!
Відповідь: замовником внесені зміни до проекту договору
О справках по ст 17 Закона
Дата подання: 08 лютого 2017 17:58
Дата відповіді: 13 лютого 2017 13:34
Здравствуйте! Пункты 11, 12, 13, 14 Оголошення (стр.11) нарушают ч. 3 ст 17 ЗУ О публичных закупках, поскольку п. 11 относится к п. 2 ч. 1 ЗУ, п. 12 относится к п. 5 ч. 1 ЗУ, п. 13 относится к п. 6 ч. 1 ЗУ, а п. 14 относится к п. 8 ч. 1 ЗУ. ЭТИ справки должны предоставляться, в соответствии с ЗУ в свободной форме, а не в той форме, которая указана в Оголошенні.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: вищезазначена процедура проводиться відповідно до Закону України “Про особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для гарантованого забезпечення потреб оборони” (надалі – Закон). Відповідно до частини третьої статті 6 Закону під час проведення переговорів перевіряється відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, встановлених замовником, та вимогам визначеним у статті 17 Закону України “Про публічні закупівлі”. Оскільки переговорна процедура проводиться у скорочені терміни і відповідно до частини четвертої статті 6 Закону учасник відбору лише протягом 24 годин з моменту ознайомлення на переговорах з недоліками може усунути недоліки в документах, тому замовник пропонує надавати документи на підтвердження вимог статті 17 Закону України “Про публічні закупівлі” до кінцевого терміну подання цінових пропозицій, так як учасник протягом 24 годин не в змозі буде отримати оригінали цих документів. Таким чином, з метою своєчасного отримання та надання учасником документів на підтвердження вимог статті 17 Закону України “Про публічні закупівлі” замовником було зазначено цю вимогу в оголошенні про відбір учасників. Разом з тим, повідомляється, що відсутність документів по статті 17 Закону України “Про публічні закупівлі” на момент подання цінових пропозицій не буде підставою для відхилення
Щодо отримання нових висновків щодо відповідності Зразка предметів речового майна нормативним документам та зразку-еталону
Дата подання: 09 лютого 2017 11:01
Дата відповіді: 22 лютого 2017 15:49
Доброго дня! У оголошенні вказано, що Учасники повинні надати для участі у торгах сканований висновок щодо відповідності Зразка предметів речового майна нормативним документам та зразку-еталону, який видається Головним управлінням розвитку та супроводження матеріального забезпечення Збройних Сил України (м. Київ, вул. Мельникова, 81). Також сказано, що постачальники, які отримали висновки на предмет речового майна до внесення змін до нормативних документів з 12.12.2016 року повинні попередньо звернутися до Головного управління розвитку та супроводження матеріального забезпечення Збройних Сил України для отримання нових Висновків з урахуванням сповіщення про зміни №1. Повідомляємо, що зміни, які було внесено до технічних умов, не вплинули на технічні характеристики товару, на конструкцію моделі виробу, а також на технологію виготовлення товару. Також зазначаємо, що на офіційному сайті Міністерства оборони України опубліковано перелік обов’язкових випробувань на відповідність зразка виробу вимогам ТУ У 14.1- 00034022-095:2015 «Сорочка бойова -СБ» на етапі отримання висновку щодо відповідності зразка продукції нормативним документам та зразку - еталону, але цей перелік випробувань опубліковано у 2016 році до внесення змін № 1 до технічних умов. Тобто переліку показників, за якими потрібно проводити випробування на відповідність технічним умовам зі змінами, на сьогоднішній день не опубліковано на офіційному сайті Міністерства оборони України. Також на офіційному сайті Міністерства оборони України опублікована тимчасова інструкція з організації, приймання, обліку, зберігання та перевірки зразків предметів речового майна, яка затверджена від 05.11.2015 р. № 12, у якій зазначено перелік документів, які потрібно надавати разом із зразком для отримання Висновку. Чи є ця інструкція актуальною на сьогоднішній день? Виходячи з вищевказаного, звертаємося до Вас з проханням розглянути можливість приймання участі у торгах з Висновками, які отримані у 2016 році до внесення в технічні умови змін № 1 . Якщо це неможливо, просимо Вас: 1. Опублікувати на офіційному сайті перелік обов’язкових випробувань на відповідність зразка виробу вимогам ТУ У 14.1-00034022-095:2015 зі сповіщенням про зміни № 1. 2. Роз’яснити, чи є інструкція з організації, приймання, обліку, зберігання та перевірки зразків предметів речового майна, яка затверджена від 05.11.2015 р. № 12 та у якій зазначено перелік документів, які потрібно надавати разом із зразком для отримання Висновку актуальною на сьогоднішній день? 3. Просимо перенести кінцевий термін подачі пропозицій на строк, достатній для проведення випробувань та отримання нового Висновку, але не менше, ніж на два тижні. Дякуємо!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: На офіційному сайті Міністерства оборони України в розділі “Державні закупівлі” - “Технічні описи для представників легкої промисловості” 20.02.2017 опублікований перелік лабораторних випробувань для перевірки на відповідність зразка виробу вимогам ТУ У 14.1-00034022-095:2015 зі сповіщенням про зміни № 1 та інформація про організацію видачі висновку щодо відповідності зразка предмета речового майна вимогам нормативних документів та зразку-еталону. Замовником перенесений кінцевий термін подання цінових пропозицій на 06.03.2017.
Питання по довідці ст. 17
Дата подання: 09 лютого 2017 11:58
Дата відповіді: 13 лютого 2017 13:36
Доброго дня! Згідно п.п. 9 п. 12,3 Учасник повинен надати скановану довідку у довільній формі, яка повинна містити інформацію про відсутність підстав згідно ст. 17 Закону. Одним з пунктів є «службову (посадову) особу учасника, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було/було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення у сфері закупівель корупційного правопорушення». Просимо пояснити, мається на увазі, що потрібно надати інформацію про керівника підприємства чи в цей пункт потрібно включати відомості про уповноваженого представника, який буде присутній на переговорах згідно довіреності?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: у вищезазначеному пункті зазначається інформація про керівника та про уповноважену особу, інформація про якого зазначена у підпункт 2 таблиці пункту 5 додатку 2 “Відомості про учасника”
Щодо проведення випробувань для отримання висновку
Дата подання: 10 лютого 2017 12:11
Дата відповіді: 13 лютого 2017 13:38
Доброго дня! У додаток до питання, яке було поставлено 09.02.2017 об 11.01 повідомляємо, що якщо Головне управління розвитку та супроводження матеріального забезпечення Збройних Сил України зобов’яже учасників проводити випробування на відповідність всім показникам, які є у ТУ У 14.1-00034022-095:2015 зі сповіщенням про зміни № 1, з метою отримання висновку, то на проведення таких випробувань потрібно не менше місяця. Просимо перенести кінцевий термін подачі пропозицій на строк, достатній для проведення випробувань та отримання нового Висновку. Дякуємо!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: замовником внесені зміни до оголошення про проведення відбору учасників в частині кінцевого строку подання цінових пропозицій
Щодо висновка
Дата подання: 10 лютого 2017 17:37
Дата відповіді: 22 лютого 2017 15:49
Просимо надати інформацію щодо Переліку обов"язкових лабораторних випробувань до виробу для отримання висновку щодо відповідності зразка продукції нормативним документам та зразку-еталону
Відповідь: На офіційному сайті Міністерства оборони України в розділі “Державні закупівлі” - “Технічні описи для представників легкої промисловості” 20.02.2017 опублікований перелік лабораторних випробувань для перевірки на відповідність зразка виробу вимогам ТУ У 14.1-00034022-095:2015 зі сповіщенням про зміни № 1.
Відносно банківської гарантії
Дата подання: 13 лютого 2017 16:29
Дата відповіді: 22 лютого 2017 15:51
Замовником вимагається від Учасників надання електронної банківської гарантії. Просимо повідомити, чи вважається дійсною банківська гарантія, якщо "Достовірність та цілісність електронного цифрового підпису та електронної цифрової печатки можна перевірити на сайті центрального засвідчувального органу http://czo.gov.ua/verify", а не програмою "МеДок"?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до Закону України “Про електронні документи та електронний документообіг”: електронний документ - документ, інформація в якому зафіксована у вигляді електронних даних, включаючи обов'язкові реквізити документа; накладанням електронного підпису завершується створення електронного документа; перевірка цілісності електронного документа може проводитися шляхом перевірки електронного цифрового підпису.
Враховуючи вищезазначене, електронна банківська гарантія буде вважатися дійсною, якщо її можливо відкрити та перевірити, зокрема за допомогою програми "МеДок" або сайту http://czo.gov.ua/verify.
Щодо отримання висновку
Дата подання: 15 лютого 2017 14:12
Дата відповіді: 22 лютого 2017 15:52
Доброго дня! якщо Учасник є Представником або Дилером Виробника товару, Учасник повинен надати висновок щодо відповідності Зразка виданий Виробнику товару чи Представник повинен зі зразком та супровідними документами виробника отримати висновок щодо відповідності Зразка на своє ім’я ?
Відповідь: Всім Представникам або Дилерам Виробника необхідно надати сканований висновок, який виданий Головним управлінням розвитку та супроводження матеріального забезпечення Збройних Сил України або Центром розвитку та супроводження матеріального забезпечення Збройних Сил України на відповідність їхньої продукції затвердженому зразку.
Щодо проведення випробувань для отримання висновку
Дата подання: 22 лютого 2017 12:51
Дата відповіді: 27 лютого 2017 13:52
Добрий день! В оголошенні вказано, що Учасники повинні надати для участі у торгах сканований висновок щодо відповідності Зразка предметів речового майна нормативним документам та зразку-еталону, який видається Головним управлінням розвитку та супроводження матеріального забезпечення Збройних Сил України (м. Київ, вул. Мельникова, 81). Для отримання висновка щодо відповідності Зразка предметів речового майна нормативним документам та зразку-еталону, виріб (предмет речового майна) та його комплектуючі мають пройти випробування в акредитованих випробувальних лабораторіях. Для проведення належних випробувань та вказання коректних даних в протоколі випробувань лабораторії потрібно в середньому 10-14 робочих днів. Перелік випробувань, які потрібно провести для отримання висновка щодо відповідності Зразка предметів речового майна нормативним документам та зразку-еталону, було офіціально опубліковано лише 22.02.2017р. Термін проведення перевірки відповідності зразка в Головному управлінні розвитку та супроводження матеріального забезпечення Збройних Сил України становить три робочих дні з моменту отримання письмової заяви від учасника відбору. Таким чином загальний строк отримання висновка щодо відповідності Зразка предметів речового майна нормативним документам та зразку-еталону складає 13-17 робочих днів. Просимо перенести кінцевий термін подачі пропозицій на строк, достатній для проведення випробувань та отримання нового Висновку. Дякуємо!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: замовником внесені зміни до оголошення про проведення відбору учасників в частині перенесення строку подання цінових пропозицій.
Щодо довідок на переговори
Дата подання: 24 лютого 2017 10:10
Дата відповіді: 27 лютого 2017 13:52
Доброго дня! Згідно п.п. 12.4. Оголошення зі змінами від 22.02.2017 р. після завершення електронного аукціону учаснику на переговори потрібно надати: 1. Оригінал або нотаріально завірену копію Витягу або Інформаційної довідки з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні правопорушення, виданої відповідним підрозділом Міністерства юстиції України про відсутність/наявність у зазначеному реєстрі відомостей про керівника підприємства (для юридичних осіб), а для фізичних осіб-підприємців – відомостей про фізичну особу 2. Оригінал або нотаріально завірену копію довідки або витягу з реєстру про відсутність судимості, виданих відповідним підрозділом Міністерства внутрішніх справ України керівнику підприємства, для підтвердження інформації, що його не було засуджено за злочин, пов’язаний з порушенням процедури закупівлі, чи інший злочин, вчинений з корисливих мотивів, судимість з якого знято або погашено в установленому законом порядку 3. Оригінал або нотаріально завірену копію Витягу (повний або скорочений) з Єдиного реєстру підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство, виданого Державним підприємством “Інформаційний центр” Міністерства юстиції України чи його філією або завірена учасником електронна форма Інформаційної довідки з Єдиного реєстру підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство (повна або скорочена) 4. Оригінал або нотаріально завірену копію довідки про відсутність заборгованості з податків, зборів, платежів, що контролюються органами державної фіскальної служби, видана відповідно до Закону України “Про публічні закупівлі” від 25.12.2015 № 922-VIII. Просимо пояснити, якої давнини та відносно якої дати повинні бути видані вищевказані довідки, так як ці довідки Учасникам потрібно замовляти завчасно для вчасної подачі їх на переговори. Дякуємо!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: замовник рекомендує завчасно отримати довідки на підтвердження вимог, визначеним у статті 17 Закону України “Про публічні закупівлі” для перевірки на переговорах. Документи повинні бути видані не раніше одного місяця до дати оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі та чинні на дату проведення переговорів або більш пізню дату.
Щодо внесення змін від 02.03.2017
Дата подання: 03 березня 2017 10:17
Дата відповіді: 06 березня 2017 12:53
Доброго дня! Змінами до оголошення від 02.03.2017 р. внесено, що більшість документів потрібно надавати у сканованих копіях. Просимо пояснити, мається на увазі, що потрібно зісканувати копію документа, засвідчену підписом та печаткою Учасника? Дякуємо!
Відповідь: В оголошенні про проведення відбору учасників зазначено, що:
усі документи, які вимагаються в оголошенні про проведення відбору учасників, в яких не зазначено слово “копія” учасник повинен надати у вигляді сканованого оригіналу документу в кольоровому вигляді;
всі документи, які подаються учасником у складі пропозиції, повинні бути підписані керівником або уповноваженою особою учасника, завірені печаткою (у разі наявності).
Розгорнути всі запитання: 17 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2017-02-07-002178-c.a2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ "МІК", Код ЄДРПОУ:30105738
Дата подання: 17 лютого 2017 12:08
Щодо дискримінаційних умов
Відповідно до оголошення про проведення відбору учасників на закупівлю, для підтвердження інформації про наявність досвіду виконання аналогічних договорів щодо поставки одягу верхнього, іншого, чоловічого і хлопчачого, учасник повинен надати скановану довідку у довільній формі про досвід виконання аналогічного договору щодо поставки одягу верхнього, іншого, чоловічого і хлопчачого за 2014 рік або 2015 рік, або 2016 рік. Також учасник для підтвердження зазначеної у довідці інформації повинен надати скановані копії таких договорів. Вважаємо такі умови дискримінаційними, у зв’язку із тим, що юридичні особи зареєстровані наприкінці 2016 на початку 2017 року мають досвід виконання аналогічних договорів лише у 2017 році.
Відповідно до ч. 6 ст. 3 ЗУ «Про особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для гарантованого забезпечення потреб оборони» кваліфікаційні критерії до учасників відбору не можуть містити дискримінаційних умов та зменшувати рівень конкуренції.
З метою усунення дискримінаційних умов просимо внести зміни до оголошення про проведення відбору учасників на закупівлю, передбачивши можливість подання, для підтвердження інформації про наявність досвіду виконання аналогічних договорів щодо поставки одягу верхнього, іншого, чоловічого і хлопчачого, договорів за 2014 рік або 2015 рік, або 2016 рік або 2017 рік.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
22 лютого 2017 15:45
Замовником внесені зміни до оголошення про проведення відбору учасників.
Номер вимоги: UA-2017-02-07-002178-c.a3
Статус:
Вирішена
Учасник: Общество с ограниченой ответственностью "Торнадо", Код ЄДРПОУ:21582561
Дата подання: 24 лютого 2017 17:25
Перенесення процедури
Документацією процедур передбачена відповідність продукції технічним умовам із змінами, внесеними до ТУ 24.01.17 року, що вимагає отримання нових висновків про відповідність продукції вимогам нормативної документації та зразкам-еталонам у Головному Управлінні розвитку та супроводження матеріального забезпечення Збройних Сил України.
Перелік лабораторних випробувань для перевірки предметів речового майна вимогам нормативної або технічної документації по вказаних виробах був підписаний 20 та оприлюднений на сайті МО у розділі «Державні закупівлі» 21 лютого 2017 року. 20 лютого о 15 годині з цього приводу ще проводилась нарада у ГУ розвитку та супроводження МТЗ ЗСУ.
На виконання лабораторних досліджень, згідно Методики проведення випробувань, лабораторії потрібно не менше 3 і до 10 робочих днів, без врахування завантаженості. На видачу Висновку ГУ розвитку та супроводження необхідно 3 робочих дні. Також необхідно врахувати час, потрібний для транспортування виробів та матеріалів до випробувальної лабораторії та назад (в середньому 2 робочих дні в кожному напрямку).
На підставі викладеного, просимо перенести терміни проведення процедур закупівлі UA-2017-02-07-002178-c (сорочка бойова) на 15 днів, що необхідно для отримання висновків ГУРСМЗ про відповідність продукції вимогам нормативної документації та зразкам-еталонам.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
27 лютого 2017 14:07
замовником внесені зміни до оголошення про проведення відбору учасників в частині перенесення строку подання цінових пропозицій
Номер вимоги: UA-2017-02-07-002178-c.b6
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "МІК ТРЕЙД", Код ЄДРПОУ:40262134
Дата подання: 17 березня 2017 17:22
Щодо підтвердження відповідності товару технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі
Під час ознайомлення з документами ТОВ “ТОРНАДО”, ТОВ “ІМПРЕСА ТЕКСТИЛЬ” та ТОВ “ТРІНІТІ”, на електронному майданчику під час проведення закупівлі сорочки бойової, у складі поданих зазначеними підприємствами документів відсутні Висновки ГУ розвитку та супроводження матеріального забезпечення ЗСУ щодо відповідності зразка речового майна нормативним документам та зразку-еталону.
Статтею 4 закону перебачено, що Замовник відхиляє цінову пропозицію учасника відбору у разі ненадання або несвоєчасне надання учасником документів про підтвердження відповідності товару, роботи чи послуги технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, визначеним замовником.
Відповідно до частини 19 статті 3 Закону України «Про особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для гарантованого забезпечення потреб оборони» Замовник у строк, що становить не більше трьох робочих днів з дня завершення аукціону, розглядає цінові пропозиції та інші документи учасників відбору та визначає учасником переговорів такого учасника відбору, який запропонував найнижчу ціну/приведену ціну з урахуванням підстав відхилення визначених статтею 4 цього Закону.
З огляду на вищевикладене, просимо відхилити пропозиції учасників, які своєчасно не надали вищезазначений висновок.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
21 березня 2017 16:09
Рішенням тендерного комітету 20.03.2017 відхилено цінові пропозиції ТОВ “ТОРНАДО”, ТОВ “ІМПРЕСА ТЕКСТИЛЬ” та ТОВ “ТРІНІТІ”
Номер вимоги: UA-2017-02-07-002178-c.c5
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОЛТЕКС", Код ЄДРПОУ:30435050
Дата подання: 17 березня 2017 16:55
шодо підтвердження відповідності товару технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі
Відповідно до частини 19 статті 3 Закону України «Про особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для гарантованого забезпечення потреб оборони» Замовник у строк, що становить не більше трьох робочих днів з дня завершення аукціону, розглядає цінові пропозиції та інші документи учасників відбору та визначає учасником переговорів такого учасника відбору, який запропонував найнижчу ціну/приведену ціну з урахуванням підстав відхилення визначених статтею 4 цього Закону.
Статтею 4 закону перебачено, що Замовник відхиляє цінову пропозицію учасника відбору у разі ненадання або несвоєчасне надання учасником документів про підтвердження відповідності товару, роботи чи послуги технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, визначеним замовником. Разом з тим, під час ознайомлення з документами ТОВ “ТОРНАДО”, ТОВ “ІМПРЕСА ТЕКСТИЛЬ” та ТОВ “ТРІНІТІ”, прикріпленими на електронному майданчику під час проведення закупівлі сорочки бойової, у складі зазначених документів відсутні Висновки Головного управління розвитку та супроводження матеріального забезпечення Збройних Сил України щодо відповідності зразка речового майна нормативним документам та зразку-еталону.
Враховуючи зазначене, просимо врахувати зазначені вимоги Закону та відхилити пропозиції вищезазначених учасників до проведення переговорів.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
21 березня 2017 16:08
Рішенням тендерного комітету 20.03.2017 відхилено цінові пропозиції ТОВ “ТОРНАДО”, ТОВ “ІМПРЕСА ТЕКСТИЛЬ” та ТОВ “ТРІНІТІ”
Номер вимоги: UA-2017-02-07-002178-c.c8
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "МІК ТРЕЙД", Код ЄДРПОУ:40262134
Дата подання: 17 березня 2017 17:24
Щодо підтвердження відповідності товару технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі
Під час ознайомлення з документами ТОВ “ТОРНАДО”, ТОВ “ІМПРЕСА ТЕКСТИЛЬ” та ТОВ “ТРІНІТІ”, на електронному майданчику під час проведення закупівлі сорочки бойової, у складі поданих зазначеними підприємствами документів відсутні Висновки ГУ розвитку та супроводження матеріального забезпечення ЗСУ щодо відповідності зразка речового майна нормативним документам та зразку-еталону.
Статтею 4 закону перебачено, що Замовник відхиляє цінову пропозицію учасника відбору у разі ненадання або несвоєчасне надання учасником документів про підтвердження відповідності товару, роботи чи послуги технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, визначеним замовником.
Відповідно до частини 19 статті 3 Закону України «Про особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для гарантованого забезпечення потреб оборони» Замовник у строк, що становить не більше трьох робочих днів з дня завершення аукціону, розглядає цінові пропозиції та інші документи учасників відбору та визначає учасником переговорів такого учасника відбору, який запропонував найнижчу ціну/приведену ціну з урахуванням підстав відхилення визначених статтею 4 цього Закону.
З огляду на вищевикладене, просимо відхилити пропозиції учасників, які своєчасно не надали вищезазначений висновок.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
21 березня 2017 16:10
Рішенням тендерного комітету 20.03.2017 відхилено цінові пропозиції ТОВ “ТОРНАДО”, ТОВ “ІМПРЕСА ТЕКСТИЛЬ” та ТОВ “ТРІНІТІ”
Номер вимоги: UA-2017-02-07-002178-c.b7
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "МІК ТРЕЙД", Код ЄДРПОУ:40262134
Дата подання: 17 березня 2017 17:23
Щодо підтвердження відповідності товару технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі
Під час ознайомлення з документами ТОВ “ТОРНАДО”, ТОВ “ІМПРЕСА ТЕКСТИЛЬ” та ТОВ “ТРІНІТІ”, на електронному майданчику під час проведення закупівлі сорочки бойової, у складі поданих зазначеними підприємствами документів відсутні Висновки ГУ розвитку та супроводження матеріального забезпечення ЗСУ щодо відповідності зразка речового майна нормативним документам та зразку-еталону.
Статтею 4 закону перебачено, що Замовник відхиляє цінову пропозицію учасника відбору у разі ненадання або несвоєчасне надання учасником документів про підтвердження відповідності товару, роботи чи послуги технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, визначеним замовником.
Відповідно до частини 19 статті 3 Закону України «Про особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для гарантованого забезпечення потреб оборони» Замовник у строк, що становить не більше трьох робочих днів з дня завершення аукціону, розглядає цінові пропозиції та інші документи учасників відбору та визначає учасником переговорів такого учасника відбору, який запропонував найнижчу ціну/приведену ціну з урахуванням підстав відхилення визначених статтею 4 цього Закону.
З огляду на вищевикладене, просимо відхилити пропозиції учасників, які своєчасно не надали вищезазначений висновок.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
21 березня 2017 16:10
Рішенням тендерного комітету 20.03.2017 відхилено цінові пропозиції ТОВ “ТОРНАДО”, ТОВ “ІМПРЕСА ТЕКСТИЛЬ” та ТОВ “ТРІНІТІ”
Номер вимоги: UA-2017-02-07-002178-c.c4
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОЛТЕКС", Код ЄДРПОУ:30435050
Дата подання: 17 березня 2017 16:37
щодо ненаданя документів про підтвердження відповідності товару якісним та кількисним характеристикам
Відповідно до частини 19 статті 3 Закону України «Про особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для гарантованого забезпечення потреб оборони» Замовник у строк, що становить не більше трьох робочих днів з дня завершення аукціону, розглядає цінові пропозиції та інші документи учасників відбору та визначає учасником переговорів такого учасника відбору, який запропонував найнижчу ціну/приведену ціну з урахуванням підстав відхилення визначених статтею 4 цього Закону.
Статтею 4 закону перебачено, що Замовник відхиляє цінову пропозицію учасника відбору у разі ненадання або несвоєчасне надання учасником документів про підтвердження відповідності товару, роботи чи послуги технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, визначеним замовником. Разом з тим, під час ознайомлення з документами ТОВ “ТОРНАДО”, ТОВ “ІМПРЕСА ТЕКСТИЛЬ” та ТОВ “ТРІНІТІ”, прикріпленими на електронному майданчику під час проведення закупівлі сорочки бойової, у складі зазначених документів відсутні Висновки Головного управління розвитку та супроводження матеріального забезпечення Збройних Сил України щодо відповідності зразка речового майна нормативним документам та зразку-еталону.
Враховуючи зазначене, просимо врахувати зазначені вимоги Закону та відхилити пропозиції вищезазначених учасників до проведення переговорів.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
21 березня 2017 16:08
Рішенням тендерного комітету 20.03.2017 відхилено цінові пропозиції ТОВ “ТОРНАДО”, ТОВ “ІМПРЕСА ТЕКСТИЛЬ” та ТОВ “ТРІНІТІ”

Документи

22 лютого 2017 15:45
Витяг з протоколу.doc

Документи

Документи

Документи

Документи

Документи

Документи

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2017-02-07-002178-c.c1
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ "МІК", Код ЄДРПОУ:30105738
Дата подання: 12 лютого 2017 19:00
Скарга щодо порушення
Скарга щодо порушення
Документи
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Скарга відкликана скаржником
Причина: За заявою скаржника
Дата: 13 лютого 2017 14:41
Рішення від 14.02.2017 631 до публікації.pdf
Дата публікації: 14 лютого 2017 19:57
Номер скарги: UA-2017-02-07-002178-c.c10
Статус:
Виконано Замовником
Скаржник: Общество с ограниченой ответственностью "Торнадо", Код ЄДРПОУ:21582561
Дата подання: 04 квітня 2017 10:20
На рішення тендерного комітету Міністерства оборони України
Неправомірним рішенням тендерного комітету Міністерства оборони України щодо розгляду пропозицій учасників відбору за переговорною процедурою закупівлі (UA-2017-02-07-002178-c) футболок та сорочок (1833) (Сорочка бойова, вид 3, тип 4), протокол від 20.03.2017 №75/19/10, цінову пропозицію ТОВ «Торнадо» за лотом 7 – відхилено.
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволена
Прийнято до розгляду: 07 квітня 2017 21:40
Рішення від 06.04.2017 № 1855.pdf
Дата публікації: 07 квітня 2017 21:40
Запит Замовнику № UA-2017-02-07-002178-c.c10.pdf
Дата публікації: 18 квітня 2017 20:20
Рішення від 19.04.2017 № 2203.pdf
Дата публікації: 25 квітня 2017 12:19
Номер скарги: UA-2017-02-07-002178-c.a9
Статус:
Виконано Замовником
Скаржник: Общество с ограниченой ответственностью "Торнадо", Код ЄДРПОУ:21582561
Дата подання: 04 квітня 2017 09:58
на рішення тендерного комітету Міністерства оборони України
Неправомірним рішенням тендерного комітету Міністерства оборони України за переговорною процедурою закупівлі (UA-2017-02-07-002178-c) футболок та сорочок (1833) (Сорочка бойова, вид 3, тип 4), протокол від 29.03.2017 №75/19/22, цінову пропозицію ТОВ «АБІТ-ТЕКС» за лотом 3 прийнято та 29.03.2016 на веб-порталі Уповноваженого органу prozorro.gov.ua оприлюднено повідомлення про намір укласти договір
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволена
Прийнято до розгляду: 07 квітня 2017 21:42
Рішення від 06.04.2017 № 1856.pdf
Дата публікації: 07 квітня 2017 21:42
Запит Замовнику № UA-2017-02-07-002178-c.а9.pdf
Дата публікації: 18 квітня 2017 20:21
Рішення від 19.04.2017 № 2202.pdf
Дата публікації: 25 квітня 2017 12:32

Документи подані скаржником

12 лютого 2017 19:00
додаток 1.PDF
12 лютого 2017 19:00
додаток 2.PDF
12 лютого 2017 19:00
скарга.PDF

Документи Органу Оскарження

Документи подані скаржником

04 квітня 2017 10:20
1 СКАРГА АМКУ лот 7.pdf
04 квітня 2017 10:20
2 оголошення.pdf
04 квітня 2017 10:20
3 оголошення зміни.pdf
04 квітня 2017 10:20
4 витяг з протоколу 27.02.pdf
04 квітня 2017 10:20
5 висновок Центру.PDF
04 квітня 2017 10:20
6 висновок ГУ.PDF
04 квітня 2017 10:20
10 платіжка.pdf

Документи подані замовником

14 квітня 2017 15:20
пояснення для АМКУ 1855.pdf
28 квітня 2017 16:19
сорочки витяг лот 7.doc

Лоти

Інформація про лот

Information about lots
Предмет закупівлі: Лот 1. Сорочки 18332000-5 (Сорочка бойова, вид 3, тип 4)
Опис предмету закупівлі: Сорочка бойова, вид 3, тип 4 - 15 000 шт.
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 7 020 000,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 70 200,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 210 600,00 UAH


Title: Lot 1. Shirts 18332000-5 (Combat shirt, type 3, type 4)
Current status: Complete
Estimated total value: 7 020 000,00 UAH including VAT
Minimal lowering step: 70 200,00 UAH including VAT
Type of tender guarantee: Electronic guarantee
Sum of tender guarantee: 210 600,00 UAH

Аукціон

Початок: 15 березня 2017 11:50
Auction planned date: 15 березня 2017 11:50
Закінчення: 15 березня 2017 12:11
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

15000 шт.
Сорочка бойова, вид 3, тип 4
ДК 021:2015: 18332000-5 — Сорочки
Доставка: 03126, Київська область, м. Київ, вул. Качалова, 3
Дата доставки: 15 лютого 2017  —  15 травня 2017

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

Немає

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 березня 2017 12:11

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПрАТ Астра Люкс 7 017 300,00
UAH з ПДВ
7 017 300,00
UAH з ПДВ
Документи
Общество с ограниченой ответственностью "Торнадо" 6 975 000,00
UAH з ПДВ
6 975 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

12 травня 2017 12:07
Документи
28 березня 2017 12:04
Податкова
28 березня 2017 11:50
Супровід
28 березня 2017 11:38
Документи
27 березня 2017 15:44
Довідка
27 березня 2017 14:36
Документи
27 березня 2017 14:36
Документи
14 березня 2017 16:36
Сорочка лот 1.pdf

Публічні документи

18 березня 2017 16:58
Висновокстр2.jpg
18 березня 2017 16:58
Висновокстр1.jpg
14 березня 2017 17:30
СБЛот1.PDF
14 березня 2017 17:30
доки для торнадо p7s.zip
14 березня 2017 17:30
доки для торнадо medoc.zip
14 березня 2017 17:30
ТорнадоДок.rar

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Общество с ограниченой ответственностью "Торнадо"
#21582561
Відхилено 6 975 000,00
UAH з ПДВ
20 березня 2017 17:11
ПрАТ Астра Люкс
#19255777
Переможець 7 017 300,00
UAH з ПДВ
29 березня 2017 16:10

Документи

20 березня 2017 17:11
sign.p7s

Документи

29 березня 2017 16:09
sign.p7s
22 березня 2017 16:03
sign.p7s

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 березня 2017 16:10

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПрАТ Астра Люкс
#19255777
7 017 300,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

29 березня 2017 16:09
sign.p7s
22 березня 2017 16:03
sign.p7s

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
13 квітня 2017 14:36
договір 286_3_17_14.pdf укладений
13 квітня 2017 14:33
sign.p7s зміни до договору
16 серпня 2019 12:06
sign.p7s зміни до договору
12 січня 2018 10:09
Дод. угода № 2 від 11.01.2018 до догов. № 286-3-17-14.pdf зміни до договору
12 січня 2018 10:06
sign.p7s зміни до договору
15 листопада 2017 14:53
Дод. угода № 1 в_д 14.11.2017 до догов. № 286-3-17-14.pdf зміни до договору
15 листопада 2017 14:52

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
14 листопада 2017
Дата публікації змін до договору:
15 листопада 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження дії договору до 31.03.2018 р.
Номер договору про закупівлю: 286/3/17/14
Договір:
Номер додаткової угоди: 286/3/17/14
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 січня 2018
Дата публікації змін до договору:
12 січня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Збільшений обсяг продукції, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі укладеному у 2017 році.
Номер договору про закупівлю: 286/3/17/14
Договір:
Номер додаткової угоди: 286/3/17/14
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 12 квітня 2017 — 31 березня 2018
Сума оплати за договором: 8 420 760,00
UAH (в тому числі ПДВ 1 403 460,00 UAH)

Актуальні тендери

До пошуку