Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги їдалень
Очікувана вартість
558 084,00 UAH
UA-2017-02-06-002196-b ● adbc18acb2844fe4b81fe522a7f8f311
Переговорна процедура
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | МИКОЛАЇВСЬКА СПЕЦІАЛІЗОВАНА ШКОЛА І-ІІІ СТУПЕНІВ МИСТЕЦТВ І ПРИКЛАДНИХ РЕМЕСЕЛ ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД ВСЕУКРАЇНСЬКОГО РІВНЯ "АКАДЕМІЯ ДИТЯЧОЇ ТВОРЧОСТІ" МИКОЛАЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ МИКОЛАЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 24779815 |
Вебсайт: | http://zakupki.prom.ua |
Місцезнаходження: | 54034, Україна , Миколаївська обл., м. Миколаїв, вул. Олійника, 36 |
Контактна особа: |
Віра Мазоха +380512-22-33-76 adt_buh@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
відповідно до п.4 ч.2 ст. 35 Закону України «Про публічні закупівлі» «якщо замовником було двічі відмінено процедуру закупівлі через відсутність достатньої кількості учасників;
Організація харчування у навчальному закладі складний, відповідальний та головне безперервний процес надання послуг. Тому, тендерним комітетом з конкурсних торгів було прийнято рішення про організацію процедури закупівлі ще 15.12.2016 р., з метою укладення договору на початку 2017 року. Проте, свою пропозицію щодо участі у закупівлі подало лише одне підприємство, як наслідок, торги було відмінено тому що на участь у торгах було подано менше двох конкурсних пропозицій. Вся інформація відображена в Звіті про результати проведення процедури закупівлі № UA-2016-12-15-000465-b від 30.12.2016 року.
У зв’язку з обмеженим часом на проведення нової процедури закупівлі та відміною попередніх торгів, тендерний комітет вдруге приймає рішення щодо організації процедури закупівлі «Послуги їдалень» (послуги з організації харчування в МСШ «Академія дитячої творчості» ). Проте, вдруге, свою пропозицію щодо участі у закупівлі подало лише одне підприємство, а саме Комунальне виробниче підприємство по організації харчування у навчальних закладах. Тому торги були вдруге відмінені. Інформація відображена в Звіті про результати проведення процедури закупівлі № UA-2017-01-06-000496-b від 23.01.2017 року.
У зв’язку з відсутністю часу на проведення відкритих торгів та безперервністю харчування у навчальному закладі, тендерний комітет прийняв рішення здійснити переговорну процедуру закупівлі, яка застосовується замовником як виняток у даній ситуації на підставі п. 4 частини 2 статті 35 Закону України «Про публічні закупівлі». Крім того, тендерний комітет, приймаючи рішення про здійснення переговорної процедури закупівлі керувався вимогами Закону України «Про охорону дитинства», в частині реалізації конституційних прав дитини на достатній життєвий рівень, охорону здоров’я і життя, шляхом забезпечення високоякісним т
Організація харчування у навчальному закладі складний, відповідальний та головне безперервний процес надання послуг. Тому, тендерним комітетом з конкурсних торгів було прийнято рішення про організацію процедури закупівлі ще 15.12.2016 р., з метою укладення договору на початку 2017 року. Проте, свою пропозицію щодо участі у закупівлі подало лише одне підприємство, як наслідок, торги було відмінено тому що на участь у торгах було подано менше двох конкурсних пропозицій. Вся інформація відображена в Звіті про результати проведення процедури закупівлі № UA-2016-12-15-000465-b від 30.12.2016 року.
У зв’язку з обмеженим часом на проведення нової процедури закупівлі та відміною попередніх торгів, тендерний комітет вдруге приймає рішення щодо організації процедури закупівлі «Послуги їдалень» (послуги з організації харчування в МСШ «Академія дитячої творчості» ). Проте, вдруге, свою пропозицію щодо участі у закупівлі подало лише одне підприємство, а саме Комунальне виробниче підприємство по організації харчування у навчальних закладах. Тому торги були вдруге відмінені. Інформація відображена в Звіті про результати проведення процедури закупівлі № UA-2017-01-06-000496-b від 23.01.2017 року.
У зв’язку з відсутністю часу на проведення відкритих торгів та безперервністю харчування у навчальному закладі, тендерний комітет прийняв рішення здійснити переговорну процедуру закупівлі, яка застосовується замовником як виняток у даній ситуації на підставі п. 4 частини 2 статті 35 Закону України «Про публічні закупівлі». Крім того, тендерний комітет, приймаючи рішення про здійснення переговорної процедури закупівлі керувався вимогами Закону України «Про охорону дитинства», в частині реалізації конституційних прав дитини на достатній життєвий рівень, охорону здоров’я і життя, шляхом забезпечення високоякісним т
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 06 лютого 2017 16:45 |
Оскарження наміру укласти договір: | 17 лютого 2017 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги їдалень (послуги з організації харчування в навчальних закладах міста)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
54034, Україна, Миколаївська область, м.Миколаїв, Олійника,36
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2017
ДК 021:2015: 55510000-8 — Послуги їдалень
Тендерна документація
06 лютого 2017 16:05 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Комунальне виробниче підприємство по організації харчування у навчальних закладах #05475854 |
Переможець |
558 084,00
UAH
|
06 лютого 2017 16:45
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 грудня 2017 16:12
|
ДУ №3 КВП.pdf | зміни до договору |
20 грудня 2017 16:06
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 вересня 2017 13:11
|
ДУ2 КВП.pdf | зміни до договору |
22 вересня 2017 13:01
|
Електронний підпис | зміни до договору |
17 серпня 2017 16:18
|
ду квп.pdf | зміни до договору |
17 серпня 2017 16:14
|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 лютого 2017 10:28
|
Протокол 4.4.jpg | зміни до договору |
23 лютого 2017 10:25
|
4.jpg | зміни до договору |
23 лютого 2017 10:25
|
3.jpg | зміни до договору |
23 лютого 2017 10:25
|
2 (1).jpg | зміни до договору |
23 лютого 2017 10:25
|
1в..jpg | зміни до договору |
23 лютого 2017 10:25
|
Електронний підпис | укладений |
20 лютого 2017 14:31
|
4.jpg | укладений |
20 лютого 2017 14:28
|
3.jpg | укладений |
20 лютого 2017 14:27
|
2 (1).jpg | укладений |
20 лютого 2017 14:27
|
1.jpg | укладений |
20 лютого 2017 14:27
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 22 лютого 2017 |
Дата публікації змін до договору: | 23 лютого 2017 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | виправлення технічної помилки при редакції договору |
Номер договору про закупівлю: | 6 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 17 серпня 2017 |
Дата публікації змін до договору: | 17 серпня 2017 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі |
Номер договору про закупівлю: | 6 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 19 вересня 2017 |
Дата публікації змін до договору: | 22 вересня 2017 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, регульованих цін (тарифів) і нормативів, які застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни |
Номер договору про закупівлю: | 6 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 20 грудня 2017 |
Дата публікації змін до договору: | 20 грудня 2017 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягів заупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 6 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |