Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги їдалень
Очікувана вартість
558 084,00 UAH
UA-2017-02-06-002196-b adbc18acb2844fe4b81fe522a7f8f311
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Віра Мазоха

+380512-22-33-76 adt_buh@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: МИКОЛАЇВСЬКА СПЕЦІАЛІЗОВАНА ШКОЛА І-ІІІ СТУПЕНІВ МИСТЕЦТВ І ПРИКЛАДНИХ РЕМЕСЕЛ ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД ВСЕУКРАЇНСЬКОГО РІВНЯ "АКАДЕМІЯ ДИТЯЧОЇ ТВОРЧОСТІ" МИКОЛАЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ МИКОЛАЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 24779815
Вебсайт: http://zakupki.prom.ua
Місцезнаходження: 54034, Україна , Миколаївська обл., м. Миколаїв, вул. Олійника, 36
Контактна особа: Віра Мазоха
+380512-22-33-76
adt_buh@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
відповідно до п.4 ч.2 ст. 35 Закону України «Про публічні закупівлі» «якщо замовником було двічі відмінено процедуру закупівлі через відсутність достатньої кількості учасників;
Організація харчування у навчальному закладі складний, відповідальний та головне безперервний процес надання послуг. Тому, тендерним комітетом з конкурсних торгів було прийнято рішення про організацію процедури закупівлі ще 15.12.2016 р., з метою укладення договору на початку 2017 року. Проте, свою пропозицію щодо участі у закупівлі подало лише одне підприємство, як наслідок, торги було відмінено тому що на участь у торгах було подано менше двох конкурсних пропозицій. Вся інформація відображена в Звіті про результати проведення процедури закупівлі № UA-2016-12-15-000465-b від 30.12.2016 року.
У зв’язку з обмеженим часом на проведення нової процедури закупівлі та відміною попередніх торгів, тендерний комітет вдруге приймає рішення щодо організації процедури закупівлі «Послуги їдалень» (послуги з організації харчування в МСШ «Академія дитячої творчості» ). Проте, вдруге, свою пропозицію щодо участі у закупівлі подало лише одне підприємство, а саме Комунальне виробниче підприємство по організації харчування у навчальних закладах. Тому торги були вдруге відмінені. Інформація відображена в Звіті про результати проведення процедури закупівлі № UA-2017-01-06-000496-b від 23.01.2017 року.
У зв’язку з відсутністю часу на проведення відкритих торгів та безперервністю харчування у навчальному закладі, тендерний комітет прийняв рішення здійснити переговорну процедуру закупівлі, яка застосовується замовником як виняток у даній ситуації на підставі п. 4 частини 2 статті 35 Закону України «Про публічні закупівлі». Крім того, тендерний комітет, приймаючи рішення про здійснення переговорної процедури закупівлі керувався вимогами Закону України «Про охорону дитинства», в частині реалізації конституційних прав дитини на достатній життєвий рівень, охорону здоров’я і життя, шляхом забезпечення високоякісним т

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 лютого 2017 16:45
Оскарження наміру укласти договір: 17 лютого 2017 00:00

Інформація про предмет закупівлі


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги їдалень (послуги з організації харчування в навчальних закладах міста)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 54034, Україна, Миколаївська область, м.Миколаїв, Олійника,36
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2017
ДК 021:2015: 55510000-8 — Послуги їдалень

Тендерна документація

06 лютого 2017 16:05
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Комунальне виробниче підприємство по організації харчування у навчальних закладах
#05475854
Переможець 558 084,00
UAH
06 лютого 2017 16:45

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 лютого 2017 16:45

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Комунальне виробниче підприємство по організації харчування у навчальних закладах
#05475854
558 084,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
20 грудня 2017 16:12
ДУ №3 КВП.pdf зміни до договору
20 грудня 2017 16:06
Електронний підпис зміни до договору
22 вересня 2017 13:11
ДУ2 КВП.pdf зміни до договору
22 вересня 2017 13:01
Електронний підпис зміни до договору
17 серпня 2017 16:18
ду квп.pdf зміни до договору
17 серпня 2017 16:14
Електронний підпис зміни до договору
23 лютого 2017 10:28
Протокол 4.4.jpg зміни до договору
23 лютого 2017 10:25
4.jpg зміни до договору
23 лютого 2017 10:25
3.jpg зміни до договору
23 лютого 2017 10:25
2 (1).jpg зміни до договору
23 лютого 2017 10:25
1в..jpg зміни до договору
23 лютого 2017 10:25
Електронний підпис укладений
20 лютого 2017 14:31
4.jpg укладений
20 лютого 2017 14:28
3.jpg укладений
20 лютого 2017 14:27
2 (1).jpg укладений
20 лютого 2017 14:27
1.jpg укладений
20 лютого 2017 14:27

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
22 лютого 2017
Дата публікації змін до договору:
23 лютого 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): виправлення технічної помилки при редакції договору
Номер договору про закупівлю: 6
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 серпня 2017
Дата публікації змін до договору:
17 серпня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 6
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 вересня 2017
Дата публікації змін до договору:
22 вересня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, регульованих цін (тарифів) і нормативів, які застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни
Номер договору про закупівлю: 6
Договір:
Номер додаткової угоди: №6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 грудня 2017
Дата публікації змін до договору:
20 грудня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів заупівлі
Номер договору про закупівлю: 6
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML