Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Молочні продукти різні
Очікувана вартість
96 128,77 UAH
UA-2017-02-06-001521-b ea166b702db34c9992e134e25450ed89
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олександр Губін

+380997692442 internat_08@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 06 лютого 2017
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальна установа Піско-Радьківський психоневрологічний інтернат
Код ЄДРПОУ: 03189653
Місцезнаходження: 63832, Україна , Харківська обл., Борівський район, село Піски-Радьківські, Комплекс Будівель та Споруд №4
Контактна особа: Олександр Губін
+380997692442
internat_08@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
949 кілограми
Сметана 20% фасована
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 63832, Україна, Харківська область, село Піски-Радьківські, комплекс будівель та споруд №4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 06 лютого 2017  —  31 грудня 2017
ДК 021:2015: 15550000-8 — Молочні продукти різні
1040 кілограми
Кефір 2,5%
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 63832, Україна, Харківська область, село Піски-Радьківські, комплекс будівель та споруд №4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 06 лютого 2017  —  31 грудня 2017
ДК 021:2015: 15550000-8 — Молочні продукти різні
1814 кілограми
Йогурт фасований
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 63832, Україна, Харківська область, село Піски-Радьківські, комплекс будівель та споруд №4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 06 лютого 2017  —  31 грудня 2017
ДК 021:2015: 15550000-8 — Молочні продукти різні

Тендерна документація

06 лютого 2017 14:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Волошин Андрій Олександрович
#3032422855
Переможець 96 128,77
UAH
06 лютого 2017 14:31

Документи

06 лютого 2017 14:31
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
19 жовтня 2017 15:23
Специфікація.jpg зміни до договору
19 жовтня 2017 15:22
1.jpg зміни до договору
19 жовтня 2017 15:22
Електронний підпис зміни до договору
05 жовтня 2017 13:48
1.jpg зміни до договору
05 жовтня 2017 13:48
Електронний підпис зміни до договору
05 квітня 2017 11:24
2.jpg зміни до договору
05 квітня 2017 11:23
1.jpg зміни до договору
05 квітня 2017 11:23
Електронний підпис зміни до договору
22 лютого 2017 10:04
2.jpg зміни до договору
22 лютого 2017 10:04
1.jpg зміни до договору
22 лютого 2017 10:04
Електронний підпис укладений
06 лютого 2017 14:33
1.jpg укладений
06 лютого 2017 14:33
1 003.jpg укладений
06 лютого 2017 14:33
1 002.jpg укладений
06 лютого 2017 14:33
1 001.jpg укладений
06 лютого 2017 14:33

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
21 лютого 2017
Дата публікації змін до договору:
22 лютого 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони керуючись пунктом 2.3 договору, дійшли згоди щодо зміни цін, у зв'язку з чим вирішили викласти Специфікацію(додаток до договору) у новій редакції (додається)
Номер договору про закупівлю: 16
Договір:
Номер додаткової угоди: 16
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 квітня 2017
Дата публікації змін до договору:
05 квітня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони, керуючись пунктом 2.3 Договору, дійшли згоди щодо зміни цін, у зв'язку з чим вирішили викласти Спеціфікацію (додаток до Договору) у новій редакції (додається)
Номер договору про закупівлю: 16
Договір:
Номер додаткової угоди: 16
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 жовтня 2017
Дата публікації змін до договору:
05 жовтня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони керуючись пунктом 8.2 Договору дійшли згоди щодо збільшення обсягів закупівлі на 8260.00 грн
Номер договору про закупівлю: 16
Договір:
Номер додаткової угоди: 16
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 жовтня 2017
Дата публікації змін до договору:
19 жовтня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони керуючись пунктом 2.3 Договору, дійшли згоди щодо зміни цін
Номер договору про закупівлю: 16
Договір:
Номер додаткової угоди: 16
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML