Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Постачання пари, гарячої води та пов'язаної продукції
Очікувана вартість
510 000,00 UAH
UA-2017-02-06-000530-b b8dda7905e1d4010abfe8914f9008c90
Переговорна процедура (скорочена)    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Савчук Наталя Миколаївна

043227-27-96 mdp2bux@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний заклад "Центр первинної медико-санітарної допомоги №5"
Код ЄДРПОУ: 05484362
Місцезнаходження: 21001, Україна , Вінницька обл., Вінниця, Замостянська,49
Контактна особа: Савчук Наталя Миколаївна
043227-27-96
mdp2bux@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання
Обґрунтування
На офіційному веб-порталі Антимонопольного комітету України у зведеному переліку суб'єктів природніх монополій КП ВМР "Вінницяміськтеплоенерго"визначено таким, що займає монопольне (домінуюче) становище на ринку постачання, транспортування та виробництва теплової енергії (www.amc.gov.ua).
На підставі вищевикладеного, оскільки постачання теплової енергії може бути запропований лише КП ВМР "Вінницяміськтеплоенерго", тому згідно з пунктом 2 частини2 статті 35 Закону України "Про публічні закупівлі " для закупівлі теплової енергії може бути застосована переговорна процедура закупівлі"
Документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі:
-Закон України "Про публічні закупівлі " від 25.12.2015р. №922- VІІІ
-Закон України "Про природні монополії" від 20.04.2000 №1682-ІІІ
-Порядок складання та ведення зведеного переліку суб'єктів природних монополій, затверджений розпорядження Антимонопольного комітету України від 28.11.2012р. №874-р

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 лютого 2017 13:55
Оскарження наміру укласти договір: 12 лютого 2017 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Постачання пари, гарячої води та пов'язаної продукції
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
375 Гігакалорія
Постачання пари, гарячої води та пов'язаної продукції
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21001, Україна, Вінницька область, Вінниця, Замостянська,49
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 лютого 2017  —  30 грудня 2017
ДК 021:2015: 09320000-8 — Пара, гаряча вода та пов’язана продукція

Тендерна документація

06 лютого 2017 13:56
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 лютого 2017 13:56
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 лютого 2017 11:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КП ВМР "Вінницяміськтеплоенерго"
#33126849
Переможець 510 000,00
UAH з ПДВ
06 лютого 2017 13:55

Документи

06 лютого 2017 13:54
Електронний підпис
06 лютого 2017 13:04
tmp162.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 лютого 2017 13:55

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
КП ВМР "Вінницяміськтеплоенерго"
#33126849
510 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

06 лютого 2017 13:54
Електронний підпис
06 лютого 2017 13:04
tmp162.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
16 січня 2018 15:44
Документ 1 (4).pdf зміни до договору
16 січня 2018 12:41
Електронний підпис зміни до договору
20 грудня 2017 16:31
дод.уг.5.pdf зміни до договору
20 грудня 2017 16:30
Електронний підпис зміни до договору
20 грудня 2017 15:46
дод.уг.4.pdf зміни до договору
20 грудня 2017 15:28
Електронний підпис укладений
27 листопада 2017 15:35
тепло.pdf укладений
27 листопада 2017 13:54
Електронний підпис укладений
20 червня 2017 11:49
LKK1.pdf укладений
13 червня 2017 12:47
Електронний підпис укладений
22 березня 2017 15:23
Untitled.FR10 (8).pdf укладений
21 березня 2017 14:58
Електронний підпис укладений
14 лютого 2017 12:09
Електронний підпис укладений
14 лютого 2017 12:08
tmp197.pdf укладений
14 лютого 2017 12:01

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
20 березня 2017
Дата публікації змін до договору:
21 березня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди зменшити суму Договору та внести зміни до п.3 Договору виклавши його в наступній редакції: "Ціна цього Договору становить 480000,00 грн. Тобто зменшується на 30000,00грн. В тому числі: -загальний фонд - 420000,00грн. -орендарі -60000,00грн.
Номер договору про закупівлю: 698
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 червня 2017
Дата публікації змін до договору:
20 червня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди зменшити суму Договору та внести зміни до п.3 Договору виклавши його в наступній редакції: "Ціна цього Договору становить 465000,00 грн. Тобто зменшується на 15000,00грн. В тому числі: -загальний фонд - 405000,00грн. -орендарі -60000,00грн.
Номер договору про закупівлю: 698
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: №2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 листопада 2017
Дата публікації змін до договору:
27 листопада 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди зменшити суму Договору та внести зміни до п.3 Договору виклавши його в наступній редакції: "Ціна цього Договору становить 445000,00 грн. Тобто зменшується на 20000,00грн. В тому числі: -загальний фонд - 385000,00грн. -орендарі -60000,00грн.
Номер договору про закупівлю: 698
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 грудня 2017
Дата публікації змін до договору:
20 грудня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди зменшити суму Договору та внести зміни до п.3 Договору виклавши його в наступній редакції: "Ціна цього Договору становить 290255,41 грн. Тобто зменшується на 154744,59грн. В тому числі: -загальний фонд -94744,59грн. -орендарі -60000,00грн.
Номер договору про закупівлю: 698
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 грудня 2017
Дата публікації змін до договору:
20 грудня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовжується на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на 2018рік, на суму, яка перевищує 20% від кінцевої вартості даного договору.
Номер договору про закупівлю: 698
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 січня 2018
Дата публікації змін до договору:
06 лютого 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовжується на строк , достатній для проведення процедури закупівлі на 2018рік, на суму 58051,08 грн.,яка не перевищує 20% від кінцевої вартості даного договору.
Номер договору про закупівлю: 698
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 12 лютого 2017 — 30 грудня 2017
Сума оплати за договором: 348 306,49
UAH