Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги у сфері водовідведення (централізоване водовідведення) 31386,72 м3
Очікувана вартість
336 716,68 UAH
UA-2017-02-06-000037-b 875bfd4cfec34b339985d591fd4385e7
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Хоменко Людмила Миколаївна

380989621944 romny_srl.Zakypka@email.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Роменська центральна районна лікарня Сумської області
Код ЄДРПОУ: 01981477
Місцезнаходження: 42000, Україна , Сумська обл., Ромни, бульвар Московський, 24
Контактна особа: Хоменко Людмила Миколаївна
380989621944
romny_srl.Zakypka@email.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання
Обґрунтування
Підприємство, що надає послуги централізованого водовідведення є суб’єктом природних монополій та займає монопольне (домінуюче) становище на певній території. Відповідно до статті 5 Закону України « Про природні монополії» та Розпорядження Антимонопольного комітету України від 28.11.12 № 874-р., зведений порядок суб’єктів природних монополій розміщується щомісяця на офіційному веб – сайті Антимонопольного комітету України http://www.amc.gov.ua). Станом на 22.01.2017 року на території Сумської області суб’єктом природних монополій з централізованого водовідведення для міста Ромни являється Дочірнє підприємство «Сток- сервіс» приватного підприємства «Еліпс». Альтернативи для централізованого водовідведення в інших постачальників відсутні. Враховуючи вищесказане послуги з централізованого водовідведення можуть бути надані лише Дочірнім підприємством «Сток - сервіс» ПП «Еліпс».

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 лютого 2017 09:06
Оскарження наміру укласти договір: 17 лютого 2017 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Послуги у сфері водовідведення (централізоване водовідведення) 31386,72 м3
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
31387 метри кубічні
централізоване водовідведення - 31386,72 м3
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 42000, Україна, Сумська область, Ромни, б-р. Московський, 24
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 16 лютого 2017  —  31 грудня 2017
ДК 021:2015: 90400000-1 — Послуги у сфері водовідведення

Тендерна документація

06 лютого 2017 09:00
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 лютого 2017 09:00
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 лютого 2017 08:51
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ДП «Сток - сервіс» ПП «Еліпс»
#31766064
Переможець 336 716,68
UAH з ПДВ
06 лютого 2017 09:06

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 лютого 2017 09:06

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ДП «Сток - сервіс» ПП «Еліпс»
#31766064
336 716,68
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
22 січня 2018 12:26
Стоки №68.pdf зміни до договору
22 січня 2018 12:24
Електронний підпис зміни до договору
27 грудня 2017 15:55
дод угода 3 дог 68.pdf зміни до договору
27 грудня 2017 15:53
Електронний підпис зміни до договору
12 грудня 2017 09:33
дод. угода 2.pdf зміни до договору
12 грудня 2017 09:32
Електронний підпис зміни до договору
31 травня 2017 11:37
дод. угода 1.pdf зміни до договору
31 травня 2017 11:35
Електронний підпис укладений
17 лютого 2017 12:33
договір.pdf укладений
17 лютого 2017 12:29

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 травня 2017
Дата публікації змін до договору:
31 травня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): в зв’язку з набуттям чинності Постанови Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг № 551 від 26.04.2017 р. «Про внесення змін до постанови Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг, від 16 червня 2016 року № 1141» та згідно діючого законодавства внести наступні зміни: 1. В зв’язку з набуттям чинності Постанови Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг № 551 від 26.04.2017 р. «Про внесення змін до постанови Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг, від 16 червня 2016 року № 1141», ДП «Сток-сервіс» ПП «Еліпс»» внести зміни до Договору № 68 від 17 лютого 2017 р., а саме, в п.3.3. Договору та викласти його у наступній редакції: Діючі тарифи з 01 червня 2017 року за 1 м. куб. води становлять 9,36 грн. (без ПДВ); 2. Інші умови вищезазначеного Договору, не порушені в цій Додатковій угоді, залишаються незмінними, і Сторони підтверджують щодо них свої зобов’язання. 3. Дана Додаткова угода набуває чинності з моменту її підписання Сторонами та є невід’ємною частиною Договору про надання послуг з водопостачання № 68 від 17 лютого 2017 р. 4. Дана Додаткова угода укладена у двох оригінальних примірниках, по одному для кожної із Сторін, що мають однакову юридичну силу.
Номер договору про закупівлю: 68
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 грудня 2017
Дата публікації змін до договору:
12 грудня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): В зв’язку зі зменшенням обсягів використання та згідно діючого законодавства потрібно внести зміни до договору на постачання послуг у сфері водовідведення (централізоване водовідведення) з ДП “Сток-сервіс” ПП “Еліпс” № 68 від 17.02.2017 р. (переговорна процедура) а саме : 1. В зв’язку зі зменшенням обсягів використання та згідно чинного законодавства частина 4 пункт 1 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (зі змінами) зменшити суму договору про надання послуг з централізованого водовідведення № 68 від 17 лютого 2017р. на суму 31255,24 грн. 2. Викласти п.1.2 Договору в наступній редакції: „ Сума договору складає 305461,44 грн.( Триста п’ять тисяч чотириста шістдесят одна гривна 44 коп.) у тому числі ПДВ 50910,24 грн. 3. Дана Додаткова Угода вступає в силу з моменту підписання Сторонами. 4. Додаткова Угода складена у двох примірниках, які мають однакову юридичну силу, по одному примірнику для кожної із Сторін.
Номер договору про закупівлю: 68
Договір:
Номер додаткової угоди: додаткова угода 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2017
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Враховуючи частину 5 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (зі змінами). Сторони дійшли взаємної згоди укласти Додаткову угоду до Договору № 68 від « 17 » лютого 2017 року з ДП « Сток – Сервіс» ПП "Еліпс" (код ДК 021:2015 – 90400000-1 Послуги у сфері водовідведення (централізоване водовідведення) 31386,72 м3 про продовження строку дії Договору на строк достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в Договорі. А саме: 1. Враховуючи частину 5 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VІІІ (зі змінами), Сторони дійшли взаємної згоди укласти цю Додаткову угоду про продовження строку дії Договору на строк достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в Договорі, до 31 березня 2018 р. 2. Решта умов Договору залишаються незмінними та обов'язковими до виконання Сторонами. 3. Дана Додаткова угода складена української мовою у двох примірниках які мають однакову юридичну силу, по одному для кожної зі сторін. 4. Дана Додаткова угода є невід'ємною частиною Договору. 5. Дана Додаткова угода набирає чинності з моменту її укладання і діє до 31 березня 2018 р.
Номер договору про закупівлю: 68
Договір:
Номер додаткової угоди: додаткова угода 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 січня 2018
Дата публікації змін до договору:
22 січня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1 Враховуючи частину 5 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (зі змінами) та згідно п. 10.2 Договору, Сторони дійшли взаємної згоди укласти цю Додаткову угоду про продовження строку дії Договору на строк достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в Договорі, а саме: 61 092,28 грн. (Шістдесят одна тисяча дев’яносто дві гривни 28 копійок). 2. Решта умов Договору залишаються незмінними та обов'язковими до виконання Сторонами. 3. Дана Додаткова угода складена української мовою у двох примірниках які мають однакову юридичну силу, по одному для кожної зі сторін. 4. Дана Додаткова угода є невід'ємною частиною Договору. 5. Дана Додаткова угода набирає чинності з моменту її укладання і діє до 31.03.2018 р. або до повного виконання зобов’язань по даній Додатковій угоді.
Номер договору про закупівлю: 68
Договір:
Номер додаткової угоди: додаткова угода № 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 17 лютого 2017 — 31 березня 2018
Сума оплати за договором: 366 553,72
UAH