Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Підгузки для дорослих
Очікувана вартість
238 595,00 UAH
UA-2017-02-03-001700-b ● a1286fe761ba451285af28b8cc3f9508
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КУ "Горбанівський геріатричний пансіонат ветеранів війни та праці" |
Код ЄДРПОУ: | 13962350 |
Місцезнаходження: | 38751, Україна , Полтавська обл., м. Полтава, вул. Сільськогосподарська, 21 |
Контактна особа: |
Сергій Володимирович Шевченко +380532590425 gorbanivka1991@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 03 лютого 2017 15:57 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 лютого 2017 16:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 25 лютого 2017 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 01 березня 2017 16:00 |
Початок аукціону: | 02 березня 2017 14:56 |
Очікувана вартість: | 238 595,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 150,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,48% |
Інформація про предмет закупівлі
Додаткова інформація по предмету закупівлі знаходиться в файлі "ТД Засоби особистої гігієни"
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
11900 штуки
Підгузки для дорослих розмір М
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
38751, Україна, Полтавська область, місто Полтава, Сільськогосподарська, 21
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
22 березня 2017
—
31 грудня 2017
ДК 021:2015: 33700000-7 — Засоби особистої гігієни
11900 штуки
Підгузки для дорослих розмір L
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
38751, Україна, Полтавська область, місто Полтава, Сільськогосподарська, 21
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 березня 2017
—
31 грудня 2017
ДК 021:2015: 33700000-7 — Засоби особистої гігієни
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 лютого 2017 12:20 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
22 лютого 2017 12:19 |
Зміни в ТД ПІДГУЗКИ ДЛЯ ДОРОСЛИХ (Рішення № 41 від 22.02.2017).doc | |
21 лютого 2017 18:16 |
Зміни в ТД ПІДГУЗКИ ДЛЯ ДОРОСЛИХ (Рішення № 40 від 21.02.2017).doc | |
08 лютого 2017 18:00 |
Рішення 25 2017.doc | |
08 лютого 2017 18:00 |
Зміни в ТД ПІДГУЗКИ ДЛЯ ДОРОСЛИХ.doc | |
03 лютого 2017 15:57 |
ТД Засоби особистої гігієни.doc |
22 лютого 2017 12:20 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
22 лютого 2017 12:19 |
Зміни в ТД ПІДГУЗКИ ДЛЯ ДОРОСЛИХ (Рішення № 41 від 22.02.2017).doc
|
|||||||||
21 лютого 2017 18:16 |
Зміни в ТД ПІДГУЗКИ ДЛЯ ДОРОСЛИХ (Рішення № 40 від 21.02.2017).doc
|
|||||||||
08 лютого 2017 18:00 |
Рішення 25 2017.doc
|
|||||||||
08 лютого 2017 18:00 |
Зміни в ТД ПІДГУЗКИ ДЛЯ ДОРОСЛИХ.doc
|
|||||||||
03 лютого 2017 15:57 |
ТД Засоби особистої гігієни.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
стосовно наявності акту санітарно епідеміологічного обстеження
Дата подання: 06 лютого 2017 11:49
Дата відповіді: 07 лютого 2017 16:16
Чи буде відповідати пропозиція вимогам замовника, якщо учасник замість акту санітарно епідеміологічного обстеження на складське приміщення надасть копію ліцензії на оптову торгівлю лікарськими засобами на дане приміщення, оскільки одержання такої ліцензії означає, в тому числі, і відповіджність санітарно-епідеміологічним нормам
Відповідь: Тендерний комітет Горбанівського геріатричного пансіонату ветеранів війни та праці повідомляє, що учасник може подати Ліцензію на оптову торгівлю лікарськими засобами замість акту санітарно-епідеміологічного обстеження. Так як Ліцензію на оптову торгівлю лікарськими засобами отримують при умовах дотримання санітарного стану приміщення, заходів з дезінсекції та дератизації, санітарно-технічного стану: водопостачання, наявність технічного водопроводу, каналізації, забезпеченість холодом, опаленням, вентиляцією, освітленням та шумоізоляцією.(наказ № 723 від 31.10.2011 р. Міністерства охорони здоров'я України)
чи можна акт санітарно епідеміологічного обстеження замінити ліцензією
Дата подання: 07 лютого 2017 10:27
Дата відповіді: 07 лютого 2017 16:18
Чи можна акт санітарно- епідеміологічного обстеження замінити ліцензією? На складські приміщення Учасник має ліцензію на оптову торгівлю лікарськими засобами (копія додається), яка підтверджує відповідність приміщень санітарно-епіміологічним вимогам стосовно стану приміщень, та не потребує додаткового санітарно-епідеміологічного обстеження цього об’єкта, оскільки:
- Законодавство України встановлює, що оптова та роздрібна торгівля лікарськими засобами являється ліцензованим видом діяльності. У відповідності до Постанови КМ України від 30 листопада 2016 р. № 929 «Про затвердження ЛІЦЕНЗІЙНІХ УМОВ
провадження господарської діяльності з виробництва лікарських засобів, оптової та роздрібної торгівлі лікарськими засобами, імпорту лікарських засобів (крім активних фармацевтичних інгредієнтів)».
- Ліцензіат зобов’язаний виконувати вимоги цих Ліцензійних умов, а здобувач ліцензії — їм відповідати. Аптечний склад (база) — заклад охорони здоров’я, основне завдання якого полягає в забезпеченні лікарськими засобами інших суб’єктів оптової або роздрібної торгівлі, закладів охорони здоров’я та виробників лікарських засобів шляхом здійснення ним оптової торгівлі. Оптова торгівля лікарськими засобами — діяльність з придбання лікарських засобів у виробників лікарських засобів або інших суб’єктів господарювання, що мають відповідну ліцензію, зберігання, транспортування та продажу лікарських засобів з аптечних складів (баз) іншим суб’єктам оптової або роздрібної торгівлі лікарськими засобами, які отримали на це відповідні ліцензії, виробникам лікарських засобів, безпосередньо лікувально-профілактичним закладам або юридичним особам, структурними підрозділами яких є лікувально-профілактичні заклади. До заяви про отримання ліцензії додаються: для оптової торгівлі лікарськими засобами — відомості про наявність матеріально-технічної бази та кваліфікованого персоналу, необхідних для провадження господарської діяльності з оптової торгівлі лікарськими засобами.
Згідно пункту 112 Ліцензійних умов Ліцензіат забезпечує санітарний стан приміщень та устаткування аптечного складу (бази) відповідно до вимог санітарно-протиепідемічного режиму аптечних закладів. Приміщення та устаткування підлягають очищенню (прибиранню), дезінфекції, дератизації згідно з інструкціями, затвердженими ліцензіатом.
Ліцензіат повинен мати програми очищення (прибирання) та протоколи.
Всі ці умови Учасником забезпечується, що постійно та систематично контролюється у вигляді перевірок з боку Державної служби України лікарських засобів та контролю за наркотиками, і що підтверджується наявністю діючих ліцензій.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Тендерний комітет Горбанівського геріатричного пансіонату ветеранів війни та праці повідомляє, що учасник може подати Ліцензію на оптову торгівлю лікарськими засобами замість акту санітарно-епідеміологічного обстеження.
Зміна технічних вимог
Дата подання: 08 лютого 2017 08:59
Дата відповіді: 08 лютого 2017 17:52
Доброго дня!
Чому у Вашій документації технічні вимоги прописані виключно лише для підгузків АйДі? Ви прописали і кількість в упаковці і поглинання і окружність талії лише для цих підгузків! Це суперечить ст.3, ст.5, ст.12 Закону "Про публічні закупівлі". Просимо тендерний комітет Горбанівського ГП змінити дискримінаційні та упереджені технічні вимоги та надати іншим виробникам можливість прийняти участь у процедурі відкритих торгів!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Тендерна документація на закупівлю по предмету "Засоби особистої гігієни" ДК 021:2015:33700000-7 (підгузки для дорослих розмір М, підгузки для дорослих розмір L) була змінена. (Рішення тендерного комітету Горбанівського геріатричного пансіонату ветеранів війни та праці № 25 від 08.02.2017 р.)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 02 березня 2017 15:35
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ТОТУС-ФАРМ" |
176 596,00
UAH з ПДВ
|
176 596,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ УА ТОВ " ЕВРОМІКС" ІІ |
206 703,00
UAH з ПДВ
|
198 135,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ГСН" |
226 100,00
UAH з ПДВ
|
204 308,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП Дистриб'юшн Компані |
235 219,63
UAH з ПДВ
|
204 850,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Сергієнко Володимир Іванович |
238 000,00
UAH з ПДВ
|
238 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ТОТУС-ФАРМ" #36066066 |
Переможець |
176 596,00
UAH з ПДВ
|
07 березня 2017 08:35
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
14 березня 2018 17:08
|
Електронний підпис | зміни до договору |
14 березня 2018 15:11
|
Додаткова угода 04 (зменшення) підгузки.PDF | зміни до договору |
14 березня 2018 15:10
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 січня 2018 18:02
|
Додаткова угода 03 (70-224).PDF | зміни до договору |
22 січня 2018 18:01
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 грудня 2017 17:05
|
Дод.угода 02 (70-224).PDF | зміни до договору |
29 грудня 2017 17:01
|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 грудня 2017 17:05
|
Додаткова угода до договору № 70-224.PDF | зміни до договору |
20 грудня 2017 17:04
|
Електронний підпис | укладений |
20 березня 2017 10:29
|
Договір 70-224.PDF | укладений |
20 березня 2017 10:27
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 20 грудня 2017 |
Дата публікації змін до договору: | 20 грудня 2017 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Сторони дійшли згоди, що зарєстрована сума Договору № 70/224 від 20.03.2017 р. зменшується на 296,80 грн. і становить 176299,20 грн. |
Номер договору про закупівлю: | 70/224 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода 01 до Договору № 70/224 від 20 березня 2017 р. |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2017 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2017 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Збільшити загальну вартість Договору на 20 %, а саме 35429,80 грн. Пункт 3.3. Договору викласти в новій редакції: "Ціна цього Договору становить 211549,00 грн. 2. Пункт 10.1 договору викласти в новій редакції: "Цей Договір набирає чинності з 20.03.2017 року і діє до 28.02.2018 року, але у будь якому випадку до повного виконання зобов’язань" |
Номер договору про закупівлю: | 70/224 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода 02 до Договору № 70/224 від 20 березня 2017 р. |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 січня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 22 січня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Збільшити загальну вартість Договору на 20 %, а саме: 35249,80 грн. Пункт 3.3. Договору викласти в новій редакції: "Ціна цього Договору становить 211549.00 грн" 2. Внести зміни до специфікації, а саме доповнити Додатком № 1.1. |
Номер договору про закупівлю: | 70/224 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода 03 до договору 70/224 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 13 березня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 14 березня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Сторони дійшли згоди, що заеєстрована сума Договору № 70/224 від 20 березня 2017 зменшується на 363,35 грн. і становить 211185,65 грн. 2. Ця додаткова угода набирає чинності з моменту її підписання сторонами і є невід’ємною частиною Договору № 70/224 від 20 березня 2017 року |
Номер договору про закупівлю: | 70/224 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода 04 до Договору № 70/224 від 20 березня 2017 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |