Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Підгузки для дорослих
Очікувана вартість
238 595,00 UAH
UA-2017-02-03-001700-b a1286fe761ba451285af28b8cc3f9508
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сергій Володимирович Шевченко

+380532590425 gorbanivka1991@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КУ "Горбанівський геріатричний пансіонат ветеранів війни та праці"
Код ЄДРПОУ: 13962350
Місцезнаходження: 38751, Україна , Полтавська обл., м. Полтава, вул. Сільськогосподарська, 21
Контактна особа: Сергій Володимирович Шевченко
+380532590425
gorbanivka1991@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 лютого 2017 15:57
Звернення за роз’ясненнями: до 19 лютого 2017 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 25 лютого 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 березня 2017 16:00
Початок аукціону: 02 березня 2017 14:56
Очікувана вартість: 238 595,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 150,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,48%

Інформація про предмет закупівлі

Додаткова інформація по предмету закупівлі знаходиться в файлі "ТД Засоби особистої гігієни"
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
11900 штуки
Підгузки для дорослих розмір М
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 38751, Україна, Полтавська область, місто Полтава, Сільськогосподарська, 21
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 22 березня 2017  —  31 грудня 2017
ДК 021:2015: 33700000-7 — Засоби особистої гігієни
11900 штуки
Підгузки для дорослих розмір L
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 38751, Україна, Полтавська область, місто Полтава, Сільськогосподарська, 21
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 березня 2017  —  31 грудня 2017
ДК 021:2015: 33700000-7 — Засоби особистої гігієни

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 лютого 2017 12:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 лютого 2017 18:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 лютого 2017 18:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 лютого 2017 15:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 лютого 2017 12:19
Зміни в ТД ПІДГУЗКИ ДЛЯ ДОРОСЛИХ (Рішення № 41 від 22.02.2017).doc
21 лютого 2017 18:16
Зміни в ТД ПІДГУЗКИ ДЛЯ ДОРОСЛИХ (Рішення № 40 від 21.02.2017).doc
08 лютого 2017 18:00
Рішення 25 2017.doc
08 лютого 2017 18:00
Зміни в ТД ПІДГУЗКИ ДЛЯ ДОРОСЛИХ.doc
03 лютого 2017 15:57
ТД Засоби особистої гігієни.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

стосовно наявності акту санітарно епідеміологічного обстеження
Дата подання: 06 лютого 2017 11:49
Дата відповіді: 07 лютого 2017 16:16
Чи буде відповідати пропозиція вимогам замовника, якщо учасник замість акту санітарно епідеміологічного обстеження на складське приміщення надасть копію ліцензії на оптову торгівлю лікарськими засобами на дане приміщення, оскільки одержання такої ліцензії означає, в тому числі, і відповіджність санітарно-епідеміологічним нормам
Відповідь: Тендерний комітет Горбанівського геріатричного пансіонату ветеранів війни та праці повідомляє, що учасник може подати Ліцензію на оптову торгівлю лікарськими засобами замість акту санітарно-епідеміологічного обстеження. Так як Ліцензію на оптову торгівлю лікарськими засобами отримують при умовах дотримання санітарного стану приміщення, заходів з дезінсекції та дератизації, санітарно-технічного стану: водопостачання, наявність технічного водопроводу, каналізації, забезпеченість холодом, опаленням, вентиляцією, освітленням та шумоізоляцією.(наказ № 723 від 31.10.2011 р. Міністерства охорони здоров'я України)
чи можна акт санітарно епідеміологічного обстеження замінити ліцензією
Дата подання: 07 лютого 2017 10:27
Дата відповіді: 07 лютого 2017 16:18
Чи можна акт санітарно- епідеміологічного обстеження замінити ліцензією? На складські приміщення Учасник має ліцензію на оптову торгівлю лікарськими засобами (копія додається), яка підтверджує відповідність приміщень санітарно-епіміологічним вимогам стосовно стану приміщень, та не потребує додаткового санітарно-епідеміологічного обстеження цього об’єкта, оскільки: - Законодавство України встановлює, що оптова та роздрібна торгівля лікарськими засобами являється ліцензованим видом діяльності. У відповідності до Постанови КМ України від 30 листопада 2016 р. № 929 «Про затвердження ЛІЦЕНЗІЙНІХ УМОВ провадження господарської діяльності з виробництва лікарських засобів, оптової та роздрібної торгівлі лікарськими засобами, імпорту лікарських засобів (крім активних фармацевтичних інгредієнтів)». - Ліцензіат зобов’язаний виконувати вимоги цих Ліцензійних умов, а здобувач ліцензії — їм відповідати. Аптечний склад (база) — заклад охорони здоров’я, основне завдання якого полягає в забезпеченні лікарськими засобами інших суб’єктів оптової або роздрібної торгівлі, закладів охорони здоров’я та виробників лікарських засобів шляхом здійснення ним оптової торгівлі. Оптова торгівля лікарськими засобами — діяльність з придбання лікарських засобів у виробників лікарських засобів або інших суб’єктів господарювання, що мають відповідну ліцензію, зберігання, транспортування та продажу лікарських засобів з аптечних складів (баз) іншим суб’єктам оптової або роздрібної торгівлі лікарськими засобами, які отримали на це відповідні ліцензії, виробникам лікарських засобів, безпосередньо лікувально-профілактичним закладам або юридичним особам, структурними підрозділами яких є лікувально-профілактичні заклади. До заяви про отримання ліцензії додаються: для оптової торгівлі лікарськими засобами — відомості про наявність матеріально-технічної бази та кваліфікованого персоналу, необхідних для провадження господарської діяльності з оптової торгівлі лікарськими засобами. Згідно пункту 112 Ліцензійних умов Ліцензіат забезпечує санітарний стан приміщень та устаткування аптечного складу (бази) відповідно до вимог санітарно-протиепідемічного режиму аптечних закладів. Приміщення та устаткування підлягають очищенню (прибиранню), дезінфекції, дератизації згідно з інструкціями, затвердженими ліцензіатом. Ліцензіат повинен мати програми очищення (прибирання) та протоколи. Всі ці умови Учасником забезпечується, що постійно та систематично контролюється у вигляді перевірок з боку Державної служби України лікарських засобів та контролю за наркотиками, і що підтверджується наявністю діючих ліцензій.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Тендерний комітет Горбанівського геріатричного пансіонату ветеранів війни та праці повідомляє, що учасник може подати Ліцензію на оптову торгівлю лікарськими засобами замість акту санітарно-епідеміологічного обстеження.
Зміна технічних вимог
Дата подання: 08 лютого 2017 08:59
Дата відповіді: 08 лютого 2017 17:52
Доброго дня! Чому у Вашій документації технічні вимоги прописані виключно лише для підгузків АйДі? Ви прописали і кількість в упаковці і поглинання і окружність талії лише для цих підгузків! Це суперечить ст.3, ст.5, ст.12 Закону "Про публічні закупівлі". Просимо тендерний комітет Горбанівського ГП змінити дискримінаційні та упереджені технічні вимоги та надати іншим виробникам можливість прийняти участь у процедурі відкритих торгів!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Тендерна документація на закупівлю по предмету "Засоби особистої гігієни" ДК 021:2015:33700000-7 (підгузки для дорослих розмір М, підгузки для дорослих розмір L) була змінена. (Рішення тендерного комітету Горбанівського геріатричного пансіонату ветеранів війни та праці № 25 від 08.02.2017 р.)
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 березня 2017 15:35

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ТОТУС-ФАРМ" 176 596,00
UAH з ПДВ
176 596,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ УА ТОВ " ЕВРОМІКС" ІІ 206 703,00
UAH з ПДВ
198 135,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ГСН" 226 100,00
UAH з ПДВ
204 308,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП Дистриб'юшн Компані 235 219,63
UAH з ПДВ
204 850,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Сергієнко Володимир Іванович 238 000,00
UAH з ПДВ
238 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 лютого 2017 11:02
лицензия склад.jpg
27 лютого 2017 11:02
ліцензія.pdf
27 лютого 2017 11:02
витяг з ЄДР лютий 2017.pdf
27 лютого 2017 11:02
4 ОПП.pdf
27 лютого 2017 11:02
довідка ЄДРПОУ.pdf
27 лютого 2017 11:02
наказ на директора.pdf
27 лютого 2017 11:02
свідоцтво ПДВ.pdf
27 лютого 2017 11:02
статут.pdf
27 лютого 2017 11:02
штатний розклад.pdf
27 лютого 2017 11:01
медичні книжки водіїв.pdf
27 лютого 2017 11:01
сертифікат підгузники.pdf
27 лютого 2017 11:01
договір з додатками.pdf

Публічні документи

01 березня 2017 12:14
Лист по Держреестру 2.pdf
01 березня 2017 12:14
Лист по Держреестру.pdf
01 березня 2017 12:14
Сильф_договір аренди 2017.pdf
01 березня 2017 12:14
Висновки ДСЕЕ Tena Slip 2018.pdf
01 березня 2017 12:13
Техпаспорти на машини.rar
01 березня 2017 12:13
Санкнижки.rar

Публічні документи

28 лютого 2017 15:52
договір поставки № 732.pdf
28 лютого 2017 15:52
договір поставки № 580.pdf
28 лютого 2017 15:52
договір поставки № 534.pdf
28 лютого 2017 15:52
договір поставки № 560.pdf
28 лютого 2017 15:52
договір поставки № 494.pdf
28 лютого 2017 15:52
договір поставки № 400.pdf
28 лютого 2017 15:52
cвідоцтво 12445 2013.pdf
28 лютого 2017 15:52
Сертифікат.pdf
28 лютого 2017 15:52
висновок 15475.pdf
28 лютого 2017 15:52
технічні вимоги.pdf
28 лютого 2017 15:52
довідка 33 від 24 02 17 р.pdf
28 лютого 2017 15:51
тендерна пропозиція.pdf
28 лютого 2017 15:51
медична книжка Резік.pdf
28 лютого 2017 15:51
медична книжка Юсупов.pdf
28 лютого 2017 15:51
довідка 24 Юсупов.pdf
28 лютого 2017 15:51
штатний розпис.pdf
28 лютого 2017 15:51
довідка 31 від 24 02 17 р.pdf
28 лютого 2017 15:51
довідка 29 від 24 02 17 р.pdf
28 лютого 2017 15:51
договір оренди 10.pdf
28 лютого 2017 15:51
гарантійний лист.pdf
28 лютого 2017 15:51
довідка 27 від 24 02 17 р.pdf
28 лютого 2017 15:51
статут частина 4.pdf
28 лютого 2017 15:51
статут частина 3.pdf
28 лютого 2017 15:51
статут частина 2.pdf
28 лютого 2017 15:51
статут частина 1.pdf
28 лютого 2017 15:51
протокол зборів.pdf
28 лютого 2017 15:51
свідоцтво ПДВ.pdf
28 лютого 2017 15:51
наказ 2012 року.pdf
28 лютого 2017 15:51
наказ.pdf
28 лютого 2017 15:51
виписка.pdf
28 лютого 2017 15:51
cтатистика.pdf

Публічні документи

01 березня 2017 14:33
Висновок СЕС.pdf
01 березня 2017 14:33
Довідки.pdf
01 березня 2017 12:28
Тех.паспорта.pdf
01 березня 2017 12:28
Тендерна пропозиція.pdf
01 березня 2017 12:28
Сан.книжки та трудові.pdf
01 березня 2017 12:28
Договір аренди.pdf
01 березня 2017 12:28
Штатний розклад.pdf
01 березня 2017 12:28
Сертифікат Белла.pdf
01 березня 2017 12:28
Довідки.pdf
01 березня 2017 12:28
ПДВ і Статут.pdf
01 березня 2017 12:28
Договір.pdf
01 березня 2017 12:28
Довідка.pdf
28 лютого 2017 14:55
статут 2.doc
28 лютого 2017 14:54
Статут.doc
28 лютого 2017 14:53
Тех.паспорта.doc
28 лютого 2017 14:53
Статут окончание.doc
28 лютого 2017 14:53
Тендерна пропозиція.doc
28 лютого 2017 14:53
Свідоцтво ПДВ та Витяг.doc
28 лютого 2017 14:53
Сан.книжки и трудовые.doc
28 лютого 2017 14:53
Договор аренды.doc
28 лютого 2017 14:52
Штатное расписание.doc
28 лютого 2017 14:52
Сертификат Белла.doc
28 лютого 2017 14:52
Довідки.doc
28 лютого 2017 14:52
Свідоцтво ПДВ.doc
28 лютого 2017 14:52
Договор.doc
28 лютого 2017 14:52
Довідка.doc

Публічні документи

01 березня 2017 11:53
проект договору.rar
01 березня 2017 11:52
документи.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ТОТУС-ФАРМ"

ТОВ УА ТОВ " ЕВРОМІКС" ІІ

ТОВ "ГСН"

ПП Дистриб'юшн Компані

ФОП Сергієнко Володимир Іванович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ТОТУС-ФАРМ"
#36066066
Переможець 176 596,00
UAH з ПДВ
07 березня 2017 08:35

Документи

07 березня 2017 08:35
Електронний підпис
07 березня 2017 08:29
48.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 березня 2017 08:35

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ТОТУС-ФАРМ"
#36066066
176 596,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

07 березня 2017 08:35
Електронний підпис
07 березня 2017 08:29
48.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
14 березня 2018 17:08
Електронний підпис зміни до договору
14 березня 2018 15:11
Додаткова угода 04 (зменшення) підгузки.PDF зміни до договору
14 березня 2018 15:10
Електронний підпис зміни до договору
22 січня 2018 18:02
Додаткова угода 03 (70-224).PDF зміни до договору
22 січня 2018 18:01
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2017 17:05
Дод.угода 02 (70-224).PDF зміни до договору
29 грудня 2017 17:01
Електронний підпис зміни до договору
20 грудня 2017 17:05
Додаткова угода до договору № 70-224.PDF зміни до договору
20 грудня 2017 17:04
Електронний підпис укладений
20 березня 2017 10:29
Договір 70-224.PDF укладений
20 березня 2017 10:27

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
20 грудня 2017
Дата публікації змін до договору:
20 грудня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони дійшли згоди, що зарєстрована сума Договору № 70/224 від 20.03.2017 р. зменшується на 296,80 грн. і становить 176299,20 грн.
Номер договору про закупівлю: 70/224
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода 01 до Договору № 70/224 від 20 березня 2017 р.
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2017
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Збільшити загальну вартість Договору на 20 %, а саме 35429,80 грн. Пункт 3.3. Договору викласти в новій редакції: "Ціна цього Договору становить 211549,00 грн. 2. Пункт 10.1 договору викласти в новій редакції: "Цей Договір набирає чинності з 20.03.2017 року і діє до 28.02.2018 року, але у будь якому випадку до повного виконання зобов’язань"
Номер договору про закупівлю: 70/224
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода 02 до Договору № 70/224 від 20 березня 2017 р.
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 січня 2018
Дата публікації змін до договору:
22 січня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Збільшити загальну вартість Договору на 20 %, а саме: 35249,80 грн. Пункт 3.3. Договору викласти в новій редакції: "Ціна цього Договору становить 211549.00 грн" 2. Внести зміни до специфікації, а саме доповнити Додатком № 1.1.
Номер договору про закупівлю: 70/224
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода 03 до договору 70/224
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 березня 2018
Дата публікації змін до договору:
14 березня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони дійшли згоди, що заеєстрована сума Договору № 70/224 від 20 березня 2017 зменшується на 363,35 грн. і становить 211185,65 грн. 2. Ця додаткова угода набирає чинності з моменту її підписання сторонами і є невід’ємною частиною Договору № 70/224 від 20 березня 2017 року
Номер договору про закупівлю: 70/224
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода 04 до Договору № 70/224 від 20 березня 2017
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 20 березня 2017 — 31 грудня 2017
Сума оплати за договором: 211 185,65
UAH з ПДВ