Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з харчування учнів 1-4 класів, учнів пільгових категорій
Очікувана вартість
531 300,00 UAH
UA-2017-02-03-000997-c 1cb851b6bc2240beaf99f3068ae2cd29
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дрейко Алла Вікторівна

+380673884176 nvk1sh_licey@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальна організація (установа, заклад) Шепетівський навчально-виховний комплекс №1 у складі: "Загальноосвітня школа І-ІІ ступенів та ліцей ім. Героя України М. Дзявульського" Хмельницької області
Код ЄДРПОУ: 22989282
Вебсайт: http://nvk1.do.am/
Місцезнаходження: 30400, Україна , Хмельницька обл., м Шепетівка, вулиця Горбатюка будинок 61
Контактна особа: Дрейко Алла Вікторівна
+380673884176
nvk1sh_licey@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Замовником торгів Шепетівським навчально-виховним комплексом №1 у складі: «Загальноосвітня школа І-ІІ ступенів та ліцей ім. Героя України М. Дзявульського» 27 грудня 2016 року було подано оголошення про проведення відкритих торгів на закупівлю «56.29.2 – Послуги їдалень (за ДК 016:2010); 55510000-8 Послуги їдалень (за ДК 021:2015) (Послуги з харчування учнів 1-4 класів, учнів пільгових категорій)» № UA-2016-12-27-000246-a. Однак, станом на кінцевий термін подання пропозицій (12 січня 2017 року) не було подано жодної тендерної пропозиції, внаслідок чого, торги було автоматично відмінено електронною системою на підставі ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» - «подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій». 13 січня 2017 року було подано оголошення про проведення відкритих торгів на закупівлю «55510000-8 Послуги їдалень (за ДК 021:2015) (Послуги з харчування учнів 1-4 класів, учнів пільгових категорій)» № UA-2017-01-13-000156-a. Станом на кінцевий термін подання пропозицій (30 січня 2017 року) не було подано жодної тендерної пропозиції, внаслідок чого, торги було вдруге автоматично відмінено електронною системою на підставі ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» - «подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій». Беручи до уваги вищенаведене тендерним комітетом було прийнято рішення застосувати переговорну процедуру закупівлі з метою здійснити закупівлю послуг - «55510000-8 Послуги їдалень (за ДК 021:2015) (Послуги з харчування учнів 1-4 класів, учнів пільгових категорій)», відповідно до п. 4. ч. 2. ст. 35 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме « замовником було двічі відмінено тендер через відсутність достатньої кількості учасників, при цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації».

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 лютого 2017 14:53
Оскарження наміру укласти договір: 14 лютого 2017 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуги
Послуги з харчування учнів 1-4 класів, учнів пільгових категорій
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 30400, Україна, Хмельницька область, м. Шепетівка, Горбатюка, 61
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 14 лютого 2017  —  31 грудня 2017
ДК 021:2015: 55510000-8 — Послуги їдалень

Тендерна документація

03 лютого 2017 14:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична особа-підприємець Данилюк Галина Іванівна
#2183204002
Переможець 531 300,00
UAH з ПДВ
03 лютого 2017 14:53

Документи

03 лютого 2017 14:53
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 лютого 2017 14:53

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Фізична особа-підприємець Данилюк Галина Іванівна
#2183204002
531 300,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

03 лютого 2017 14:53
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 лютого 2018 11:12
Електронний підпис укладений
10 січня 2018 12:23
Додаткова угода 09.01.2018.pdf зміни до договору
10 січня 2018 12:18
Додаткова угода 09.01.2018.pdf зміни до договору
10 січня 2018 12:18
Електронний підпис укладений
29 грудня 2017 12:13
Додаткова угода.pdf зміни до договору
29 грудня 2017 12:11
Електронний підпис укладений
12 грудня 2017 11:20
Додатковий договір від 12 грудня 2017р.pdf зміни до договору
12 грудня 2017 11:17
Електронний підпис укладений
29 листопада 2017 10:08
Додаткова угода (харчування).pdf зміни до договору
29 листопада 2017 10:04
Електронний підпис укладений
04 жовтня 2017 13:05
Додатковий договір до договору 01.pdf зміни до договору
04 жовтня 2017 13:04
Електронний підпис укладений
15 лютого 2017 11:48
Додаткова угода.pdf зміни до договору
15 лютого 2017 11:43
Електронний підпис укладений
14 лютого 2017 14:48
Підписаний контракт укладений
14 лютого 2017 14:46

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
15 лютого 2017
Дата публікації змін до договору:
15 лютого 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони уклали додаткову угоду до Договору № 01-м від 14.02.2017 р. про наступне: У пункті 3.1 розділу III – «Ціна договору 531 300,00 грн. (п’ятсот тридцять одна тисяча триста грн. 00 коп.) без ПДВ замінити на 454 740,00 грн. (чотириста п’ятдесят чотири тисячі сімсот сорок грн. 00 коп.) без ПДВ.
Номер договору про закупівлю: 01-м
Договір:
Номер додаткової угоди: 02
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 жовтня 2017
Дата публікації змін до договору:
04 жовтня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони уклали додаткову угоду до Договору № 01-м від 14.02.2017 р. про наступне: Пункт 3.1 розділу ІІІ Договору викласти у наступній редакції: "Ціна договору становить 450395,00грн. (Чотириста п'ятдесят тисяч триста дев'яносто п'ять грн., 00 коп.) Без ПДВ
Номер договору про закупівлю: 01-м
Договір:
Номер додаткової угоди: 01-м
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 листопада 2017
Дата публікації змін до договору:
29 листопада 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони уклали Додаткову угоду до Договору № 01-м від 14.02.2017 р. про наступне: Пункт 3.1 розділу ІІІ Договору викласти у наступній редакції: "Ціна договору становить 440295,00 грн. (Чотириста сорок тисяч двісті дев'яносто п'ять грн., 00 коп.) Без ПДВ. Решта умов договору лишаються незмінними.
Номер договору про закупівлю: 01-м
Договір:
Номер додаткової угоди: 01-м
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 грудня 2017
Дата публікації змін до договору:
12 грудня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони уклали Додаткову угоду до Договору № 01-м від 14.02.2017 р. про наступне: Пункт 3.1 розділу ІІІ Договору викласти у наступній редакції: "Ціна договору становить 415295,00 грн. (Чотириста п'ятнадцять тисяч двісті дев'яносто п'ять грн., 00 коп.) Без ПДВ. Решта умов договору лишаються незмінними.
Номер договору про закупівлю: 01-м
Договір:
Номер додаткової угоди: 01-м
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2017
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до пункту 5 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10.3. Договору про закупівлю № 01-м від 14.02.2017, укласти цю Додаткову угоду на продовження строку дії Договору на строк достатній для проведення процедури закупівлі на початку 2018 року. Внести зміни в пункт 10.1. змінивши дату «31.12.2017» на «31.03.2018».
Номер договору про закупівлю: 01-м
Договір:
Номер додаткової угоди: 01-м
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 січня 2018
Дата публікації змін до договору:
10 січня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Додаткова угода на продовження строку дії договору з вказаною сумою.
Номер договору про закупівлю: 01-м
Договір:
Номер додаткової угоди: 01-м
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 14 лютого 2017 — 31 березня 2018
Сума оплати за договором: 498 290,00
UAH з ПДВ