Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

технічне обслуговування мобільного терміналу контролю документів
Очікувана вартість
193 000,00 UAH
UA-2017-02-03-000724-c d7e425ce3da3417998e5d65b8041fcb8
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Онищенко Ольга Федорівна

044 465-26-22 olga_onishenko@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Філія «Українська залізнична швидкісна компанія» ПАТ «Українська залізниця»
Код ЄДРПОУ: 40123444
Місцезнаходження: 02096, Україна , Київська обл., Київ, м. Київ, вул. Привокзальна 3,
Контактна особа: Онищенко Ольга Федорівна
044 465-26-22
olga_onishenko@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 лютого 2017 13:08
Звернення за роз’ясненнями: до 10 лютого 2017 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 16 лютого 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 лютого 2017 10:00
Початок аукціону: 21 лютого 2017 12:51
Очікувана вартість: 193 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 930,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 5190 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
53 шт
технічне обслуговування мобільного контролю документів (МТКД)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02096, Україна, Київська обл., Київ, Привокзальна, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 лютого 2017  —  31 грудня 2017
ДК 021:2015: 50317000-0 — Технічне обслуговування і ремонт валідаторів квитків

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
03 лютого 2017 13:05
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 лютого 2017 13:05
мткд 2017.pdf

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2017-02-03-000724-c.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛОРАКС СЕРВІС", Код ЄДРПОУ:40735864
Дата подання: 01 березня 2017 10:12
Дискваліфікація ТОВ "ЛОРАКС СЕРВІС"
Шановний замовник, прошу зазначити пункти тендерної документації порушення вимог яких призвело до дискваліфікації ТОВ "ЛОРАКС СЕРВІС" в даному тендері. Дякую, заздалегідь. З повагою, директор ТОВ "ЛОРАКС СЕРВІС", Володін І.О.
Рішення замовника: Вимога задоволена
02 березня 2017 14:16
При розгляді наданих учасником ТОВ «Лоракс Сервіс» документів в складі тендерної пропозиції виявлено ряд недоліків.
Порушено вимоги тендерної документації в частині надання/підтвердження інформації, відповідно до умов тендерної документації.
1. Відповідно до умов тендерної документації, Замовником вимагається забезпечення тендерних пропозиції у вигляді електронної банківської гарантії.
Оскільки подання пропозиції в системі Prozorro здійснюється виключно в електронному форматі, Учасник процедури закупівлі отримує в обслуговуючій фінансовій установі (установа – Гарант) електронний документ – тендерну гарантію, для подальшого формування повного пакету документів тендерної пропозиції. Відповідно до Розділу І Статті 1 пункту 8 Закону України «Про публічні закупівлі» забезпечення тендерної пропозиції – це надання забезпечення виконання зобов’язань учасника перед замовником, що виникли у зв’язку з поданням тендерної пропозиції, у вигляді такого забезпечення, як гарантія. Відповідно до вимог до електронної гарантії підписант повинен співпадати із підписантом, який наклав ЕЦП, для уникнення підстав для відхилення тендерної пропозиції Замовником. Перевірка ЕЦП здійснюється онлайн на сайті Центрально засвідчувального органу за посиланням – http://czo.gov.ua/verify.
Учасником порушено вимогу замовника та не надано електронний файл з ключем ЕЦП, що не дає можливості встановити дійсність банківської гарантії та підтвердити фактичне її видання та фактичне перерахування коштів на забезпечення тендеру до відповідного банку.
2. Відповідно до частини 8 розділу ІІІ тендерної документації учасником не надано:
- Документальне підтвердження з інформацією про країну походження товару, найменування виробника та найменування предмета закупівлі, року виготовлення, гарантійного терміну зберігання.
- У випадку, якщо товар не підлягає обов’язковій сертифікації - оригінал або завірену належним чином копію довідки з органу сертифікації про це. – надано лише довідку на бланку учасника.
- Копію документа про відповідність (декларація про відповідність, протокол (у тому числі протокол випробувань), звіт, висновок, свідоцтво, сертифікат (у тому числі сертифікат відповідності) або будь-який інший документ, що підтверджує якість продукції, що використовується під час виконання послуг (термін дії якої не менше ніж до кінця 2017 року). на кожну продукцію надається відповідний документ. (для упередження можливості застосування витратних матеріалів для виконання послуги сумнівного походження).
- Інформацію стосовно наявних чи орендованих складських приміщень та автотранспортних засобів, у разі відсутності в учасника складських приміщень та автотранспортних засобів необхідно надати інформацію стосовно пункту навантаження та власників транспортних засобів, якими товар буде доставлений до структурних підрозділів Замовника.
- Документи, які підтверджують статус учасника як виконавця робіт, надавача послуг:
1. Довідка у довільній формі з описом технічного рішення послуг, які будуть надаватись, з зазначенням відомостей про субпідрядників (контрагентів) (якщо це передбачено в тендерній пропозиції і не заборонено технічним завданням Замовника), або інформацію про відсутність субпідрядників (контрагентів) і можливість надавати послуги власними силами Учасника.
2. Якщо до надання послуг учасником передбачається залучення субпідрядників, такий учасник у складі тендерної пропозиції надає інформацію (повне найменування та місцезнаходження) про кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучити до надання послуг як субпідрядника та документи передбачені розділом ІІІ тендерної документації від субпідрядника.
- Довіреність на Замовника з правом отримання інформації від органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції з метою підтвердження достовірності наданої учасником інформації в складі тендерної пропозиції.
3. Відповідно до вимог Додатка № 1 та частини 3 розділу ІІІ тендерної документації учасником не надано:
- Ст

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 лютого 2017 13:12

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛОРАКС СЕРВІС" 192 000,00
UAH з ПДВ
192 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ «ДІКСІ-ЦЕНТР» 192 800,00
UAH з ПДВ
192 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 лютого 2017 09:36
Електронний підпис
20 лютого 2017 09:28
Підписаний_G0217-0626-GL_tender.pdf
20 лютого 2017 09:28
Цінова пропозиція.PDF
20 лютого 2017 09:28
Lorax_Service_tender.pdf

Публічні документи

20 лютого 2017 09:15
Ліцензія НБУ.rar
20 лютого 2017 09:15
Довіреність №225.rar
20 лютого 2017 09:15
Гарантія Г-2017 0854.pdf.(2).P7S
20 лютого 2017 09:15
Гарантія Г-2017 0854.pdf.(1).P7S
20 лютого 2017 09:15
Гарантія Г-2017 0854.pdf
20 лютого 2017 09:15
технічні.pdf
20 лютого 2017 09:15
установчі.pdf
20 лютого 2017 09:15
кваліфікаційні.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛОРАКС СЕРВІС"

ТОВ «ДІКСІ-ЦЕНТР»

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛОРАКС СЕРВІС"
#40735864
Відхилено 192 000,00
UAH з ПДВ
27 лютого 2017 17:15
ТОВ «ДІКСІ-ЦЕНТР»
#34763967
Відхилено 192 800,00
UAH з ПДВ
02 березня 2017 16:39

Документи

02 березня 2017 16:39
Електронний підпис

Інформація про відміну

Дата відміни
02 березня 2017 16:39
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі