Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Офісне устаткування та приладдя різне
Очікувана вартість
377 000,00 UAH
UA-2017-02-02-001412-b ● 4e4bef0f6521495cbdc361c96e7ec44f
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Львівське міське комунальне підприємство "Львівводоканал" |
Код ЄДРПОУ: | 03348471 |
Місцезнаходження: | 79017, Україна , Львівська обл., Львів, м.Львів, вул.Зелена,64 |
Контактна особа: |
Пархомик Роман +380322255068 tender_LVK@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 02 лютого 2017 13:38 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 09 лютого 2017 17:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 16 лютого 2017 17:00 |
Початок аукціону: | 17 лютого 2017 11:45 |
Очікувана вартість: | 377 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 770,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
папір друкарський, ксероксний, офсетний, факсовий
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4780 пач.
папір друкарський, ксероксний, офсетний, факсовий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
79017, Україна, Львівська обл., Львів, Зелена, 64
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2017
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
09 лютого 2017 16:37 |
Додаток 1.doc | |
09 лютого 2017 16:10 |
Додаток 3.doc | |
02 лютого 2017 13:40 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
02 лютого 2017 13:37 |
Додаток 4.doc | |
02 лютого 2017 13:37 |
Додаток 2.doc |
09 лютого 2017 16:37 |
Додаток 1.doc
|
||
09 лютого 2017 16:10 |
Додаток 3.doc
|
||
02 лютого 2017 13:40 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||
02 лютого 2017 13:37 |
Додаток 4.doc
|
||
02 лютого 2017 13:37 |
Додаток 2.doc
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2017-02-02-001412-b.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Український папір", Код ЄДРПОУ:25394112
Дата подання: 08 лютого 2017 09:57
Що до технічного завдання (додаток №3)
ТОВ "Український папір" має намір прийняти участь у закупівлі товару "Офісне устаткування та приладдя різне"(папір друкарський,ксероксний,офсетний,факсовий),код (30190000-1).Уважно вивчивши тендерну документацію, ми хочемо зауважити, що в технічному завданні , пункт №3 -"Технічна характеристика"- сталася помилка-"папір друкарський-колір сірий"- не може бути густиною не менше 60 гр/м2, це папір газетний - густина 45-48 гр/м2.
Таким чином, просимо Вас змінити технічне завдання,вказавши правильну густину.
З повагою.
Розгорнути
Згорнути
Таким чином, просимо Вас змінити технічне завдання,вказавши правильну густину.
З повагою.
Рішення замовника: Вимога задоволена
09 лютого 2017 16:20
прийняте рішення про внесення змін в додаток 3 технічної документації, а саме:
дод.3 пункт 3 друкарський папір(газетний) - густина не менше 45 гр./м. кв.;
дод. 3 пункт 4 необхідна супроводжувальна документація - сертифікат або паспорт (посвідчення) якості заводу- виробника
дод.3 пункт 3 друкарський папір(газетний) - густина не менше 45 гр./м. кв.;
дод. 3 пункт 4 необхідна супроводжувальна документація - сертифікат або паспорт (посвідчення) якості заводу- виробника
Оцінка скаржником рішення Замовника: Задовільно
Звернення до розгляду Комісією
Номер скарги: UA-2017-02-02-001412-b.c2
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Український папір", Код ЄДРПОУ:25394112
Дата подання: 12 лютого 2017 18:03
Дата подання: 12 лютого 2017 18:03
Щодо технічного завдання (додаток №3)
ТОВ "Український папір"уважно вивчила зміни до додатку 3, пунктів 3 та 4.
Хочимо зазначити,що вами також були змінені параметри ксероксного паперу на папір класу"А".Просимо Вас пояснити,навіщо Вам потрібен папір класу "А", який використовеється на високотехнологічному обладнані вартістю від 15000 до 150 000 Євро, якого у вас не має в наявності.Також нам достеменно відомо,що на сьогодні ви використовуєте папір класу "С +", яким користується 95% організацій вашого профілю.Хочимо зазначити, що різниця складає близько 15 грн. за пачку-приблизно 60 000,00 грн на вашому обсязі закупок (15% від вашого бюджету).
Також просимо Вас змінити параметри паперу на той ,що використовуеться Вами зараз, тобто клас "С+".
Дякуємо.
Розгорнути
Згорнути
Рішення Комісії:
Відмовлено в задоволенні
РІШЕННЯ.docx UA-2017-02-02-001412-b.c2.pdf
Дата публікації: 22 лютого 2017 15:05
Номер скарги: UA-2017-02-02-001412-b.b3
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Український папір", Код ЄДРПОУ:25394112
Дата подання: 26 лютого 2017 14:27
Дата подання: 26 лютого 2017 14:27
Щодо протоколу відхилення.
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" уважно вивчив протокол №3 -засідання тендерного комітету Львівського міського комунального підприємства"Львівводоканал"щодо відхилення нашої тендерної пропозиції.Хочимо зауважити,що копія витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб,фізичних осіб-підприємців та громадських формувань протермінован всього на пять днів, також зазначаемо , сам витяг є публичною інформацією, котру замовник може легко перевірити.На сьогодні в державному реєстрі ніяких змін,стосовно нашої організації не відбулось.Також згідно додатку №1 вашої документації-"- Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації наданої учасником до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції" , а також "- замовник не заперечує щодо надання учасником за його бажанням будь-яких додаткових документів"-тому,якщо замовник не може самостійно перевірити цю інформацію, ми готові її підтвердити на любу дату.
Також звертаємо Вашу увагу,що різниця між на нашою пропозицією та настопною,складає більш ніж 10%, що є суттево в умовах жорсткої економії.
Враховуючи , що це единий пункт, по якому ви пропонуєте відхилити нашу пропозицію, вважаємо що причина відхилиння нашої пропозиції є несуттева, тому просимо відминити ваше рішення, та акцептувати нашу пропозицію.
Дякуємо.
Розгорнути
Згорнути
Рішення Комісії:
Залишено без розгляду
РІШЕННЯ.docx UA-2017-02-02-001412-b.b3.pdf
Дата публікації: 13 березня 2017 15:57
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 17 лютого 2017 12:06
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Український папір" |
309 192,00
UAH з ПДВ
|
309 192,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Ромус-Поліграф" |
342 975,80
UAH з ПДВ
|
342 975,80
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Український папір" #25394112 |
Відхилено |
309 192,00
UAH з ПДВ
|
22 лютого 2017 16:58
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ТОВ "Ромус-Поліграф" #25551379 |
Переможець |
342 975,80
UAH з ПДВ
|
02 березня 2017 17:00
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2018 15:33
|
Додаткова угода (1).pdf | зміни до договору |
02 січня 2018 15:14
|
Електронний підпис | укладений |
24 жовтня 2017 15:42
|
додат. угода 2.pdf | зміни до договору |
24 жовтня 2017 15:42
|
Договір.pdf | укладений |
07 березня 2017 12:54
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 24 жовтня 2017 |
Дата публікації змін до договору: | 24 жовтня 2017 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв'язку з коливанням ціни на товар на українському ринку. |
Номер договору про закупівлю: | 11-276ДТ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 11-276ДТ |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2017 |
Дата публікації змін до договору: | 02 січня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв'язку з коливанням ціни товару на українському ринку |
Номер договору про закупівлю: | 11-276ДТ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 11-276ДТ |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |