Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Офісне устаткування та приладдя різне
Очікувана вартість
377 000,00 UAH
UA-2017-02-02-001412-b 4e4bef0f6521495cbdc361c96e7ec44f
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Пархомик Роман

+380322255068 tender_LVK@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Львівське міське комунальне підприємство "Львівводоканал"
Код ЄДРПОУ: 03348471
Місцезнаходження: 79017, Україна , Львівська обл., Львів, м.Львів, вул.Зелена,64
Контактна особа: Пархомик Роман
+380322255068
tender_LVK@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 лютого 2017 13:38
Звернення за роз’ясненнями: до 09 лютого 2017 17:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 лютого 2017 17:00
Початок аукціону: 17 лютого 2017 11:45
Очікувана вартість: 377 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 770,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

папір друкарський, ксероксний, офсетний, факсовий
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4780 пач.
папір друкарський, ксероксний, офсетний, факсовий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79017, Україна, Львівська обл., Львів, Зелена, 64
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2017
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
09 лютого 2017 16:37
Додаток 1.doc
09 лютого 2017 16:10
Додаток 3.doc
02 лютого 2017 13:40
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 лютого 2017 13:37
Додаток 4.doc
02 лютого 2017 13:37
Додаток 2.doc
09 лютого 2017 16:37
Додаток 1.doc
02 лютого 2017 13:37
Додаток 1.doc
09 лютого 2017 16:10
Додаток 3.doc
02 лютого 2017 13:37
Додаток 3.doc
02 лютого 2017 13:40
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 лютого 2017 13:37
Додаток 4.doc
02 лютого 2017 13:37
Додаток 2.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2017-02-02-001412-b.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Український папір", Код ЄДРПОУ:25394112
Дата подання: 08 лютого 2017 09:57
Що до технічного завдання (додаток №3)
ТОВ "Український папір" має намір прийняти участь у закупівлі товару "Офісне устаткування та приладдя різне"(папір друкарський,ксероксний,офсетний,факсовий),код (30190000-1).Уважно вивчивши тендерну документацію, ми хочемо зауважити, що в технічному завданні , пункт №3 -"Технічна характеристика"- сталася помилка-"папір друкарський-колір сірий"- не може бути густиною не менше 60 гр/м2, це папір газетний - густина 45-48 гр/м2.
Таким чином, просимо Вас змінити технічне завдання,вказавши правильну густину.
З повагою.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
09 лютого 2017 16:20
прийняте рішення про внесення змін в додаток 3 технічної документації, а саме:
дод.3 пункт 3 друкарський папір(газетний) - густина не менше 45 гр./м. кв.;
дод. 3 пункт 4 необхідна супроводжувальна документація - сертифікат або паспорт (посвідчення) якості заводу- виробника
Оцінка скаржником рішення Замовника: Задовільно

Звернення до розгляду Комісією

Номер скарги: UA-2017-02-02-001412-b.c2
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Український папір", Код ЄДРПОУ:25394112
Дата подання: 12 лютого 2017 18:03
Щодо технічного завдання (додаток №3)
ТОВ "Український папір"уважно вивчила зміни до додатку 3, пунктів 3 та 4. Хочимо зазначити,що вами також були змінені параметри ксероксного паперу на папір класу"А".Просимо Вас пояснити,навіщо Вам потрібен папір класу "А", який використовеється на високотехнологічному обладнані вартістю від 15000 до 150 000 Євро, якого у вас не має в наявності.Також нам достеменно відомо,що на сьогодні ви використовуєте папір класу "С +", яким користується 95% організацій вашого профілю.Хочимо зазначити, що різниця складає близько 15 грн. за пачку-приблизно 60 000,00 грн на вашому обсязі закупок (15% від вашого бюджету). Також просимо Вас змінити параметри паперу на той ,що використовуеться Вами зараз, тобто клас "С+". Дякуємо.
Розгорнути Згорнути
Рішення Комісії: Відмовлено в задоволенні
РІШЕННЯ.docx UA-2017-02-02-001412-b.c2.pdf
Дата публікації: 22 лютого 2017 15:05
Номер скарги: UA-2017-02-02-001412-b.b3
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Український папір", Код ЄДРПОУ:25394112
Дата подання: 26 лютого 2017 14:27
Щодо протоколу відхилення.
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" уважно вивчив протокол №3 -засідання тендерного комітету Львівського міського комунального підприємства"Львівводоканал"щодо відхилення нашої тендерної пропозиції.Хочимо зауважити,що копія витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб,фізичних осіб-підприємців та громадських формувань протермінован всього на пять днів, також зазначаемо , сам витяг є публичною інформацією, котру замовник може легко перевірити.На сьогодні в державному реєстрі ніяких змін,стосовно нашої організації не відбулось.Також згідно додатку №1 вашої документації-"- Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації наданої учасником до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції" , а також "- замовник не заперечує щодо надання учасником за його бажанням будь-яких додаткових документів"-тому,якщо замовник не може самостійно перевірити цю інформацію, ми готові її підтвердити на любу дату. Також звертаємо Вашу увагу,що різниця між на нашою пропозицією та настопною,складає більш ніж 10%, що є суттево в умовах жорсткої економії. Враховуючи , що це единий пункт, по якому ви пропонуєте відхилити нашу пропозицію, вважаємо що причина відхилиння нашої пропозиції є несуттева, тому просимо відминити ваше рішення, та акцептувати нашу пропозицію. Дякуємо.
Розгорнути Згорнути
Рішення Комісії: Залишено без розгляду
РІШЕННЯ.docx UA-2017-02-02-001412-b.b3.pdf
Дата публікації: 13 березня 2017 15:57

Документи Органу Оскарження

Документи Органу Оскарження

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 лютого 2017 12:06

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Український папір" 309 192,00
UAH з ПДВ
309 192,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Ромус-Поліграф" 342 975,80
UAH з ПДВ
342 975,80
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 лютого 2017 14:02
ЦП Львівводоканал.jpg
15 лютого 2017 17:00
ЛИСТ УП 2016 (1).pdf
15 лютого 2017 15:09
Наказ (Зав-рений).pdf
15 лютого 2017 15:09
Протокол (Зав-рений).pdf
15 лютого 2017 15:09
Статут (завірений) (3).pdf
15 лютого 2017 15:07
Изображение 1156.jpg
15 лютого 2017 15:07
Изображение 1155.jpg
15 лютого 2017 15:07
Изображение 1154.jpg
15 лютого 2017 15:07
Изображение 1153.jpg
15 лютого 2017 15:07
Изображение 1152.jpg
15 лютого 2017 15:06
Изображение 1151.jpg
15 лютого 2017 15:06
Изображение 1150.jpg
15 лютого 2017 15:06
В-домост- про учасника.jpg

Публічні документи

24 лютого 2017 17:02
2. Свідоцтво ПДВ.pdf
23 лютого 2017 10:51
ЦП за результатами ВД.pdf
16 лютого 2017 16:56
Berga Form.pdf
16 лютого 2017 16:31
Маестро Екстра.pdf
16 лютого 2017 16:31
Сертифікат ГП Польща.pdf
16 лютого 2017 16:31
ЦП Водоканал.pdf
16 лютого 2017 16:31
Статут із змінами.pdf
16 лютого 2017 16:31
Протокол.pdf
16 лютого 2017 16:31
Відомості.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "Український папір"

ТОВ "Ромус-Поліграф"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
Товариство з обмеженою відповідальністю "Український папір"
#25394112
Відхилено 309 192,00
UAH з ПДВ
22 лютого 2017 16:58
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ТОВ "Ромус-Поліграф"
#25551379
Переможець 342 975,80
UAH з ПДВ
02 березня 2017 17:00

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

Товариство з обмеженою відповідальністю "Український папір" #25394112

№ рішення у справі

65/64-р/к

Дата рішення у справі

30.11.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія ПівденногоМТВ

Документи

22 лютого 2017 16:58
Протокол.pdf

Документи

02 березня 2017 17:00
протокол.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 березня 2017 17:00

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Ромус-Поліграф"
#25551379
342 975,80
UAH з ПДВ
Документи

Документи

02 березня 2017 17:00
протокол.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2018 15:33
Додаткова угода (1).pdf зміни до договору
02 січня 2018 15:14
Електронний підпис укладений
24 жовтня 2017 15:42
додат. угода 2.pdf зміни до договору
24 жовтня 2017 15:42
Договір.pdf укладений
07 березня 2017 12:54

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 жовтня 2017
Дата публікації змін до договору:
24 жовтня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку з коливанням ціни на товар на українському ринку.
Номер договору про закупівлю: 11-276ДТ
Договір:
Номер додаткової угоди: 11-276ДТ
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2017
Дата публікації змін до договору:
02 січня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку з коливанням ціни товару на українському ринку
Номер договору про закупівлю: 11-276ДТ
Договір:
Номер додаткової угоди: 11-276ДТ
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML