Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з дератизації і дезінсекції приміщень
Очікувана вартість
127 429,10 UAH
UA-2017-02-02-000110-c 93f511efc7e94e4ea5e5e6871cb64777
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Авілова Тетяна Іванівна

+380623920475 fingrupa@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 02 лютого 2017
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Покровської міської ради Донецької області
Код ЄДРПОУ: 02142891
Місцезнаходження: 85300, Україна , Донецька обл., місто Покровськ, вул Поштова 14
Контактна особа: Авілова Тетяна Іванівна
+380623920475
fingrupa@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуги
Дератизація приміщень
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 85300, Україна, Донецька область, м. Покровськ, вул. Поштова, 14
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 лютого 2017  —  31 грудня 2017
ДК 021:2015: 90920000-2 — Послуги із санітарно-гігієнічної обробки приміщень
1 послуги
Дезінсекція приміщень
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 85300, Україна, Донецька область, м. Покровськ, вул. Поштова, 14
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 лютого 2017  —  31 грудня 2017
ДК 021:2015: 90920000-2 — Послуги із санітарно-гігієнічної обробки приміщень

Тендерна документація

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Профдезінфекція"
#23129699
Переможець 127 429,10
UAH з ПДВ
02 лютого 2017 10:31

Документи

02 лютого 2017 10:31
Електронний підпис
02 лютого 2017 10:30
рішення

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
13 грудня 2017 08:58
доп угода2дог20.PDF зміни до договору
13 грудня 2017 08:57
доп угода 1 дог20.PDF зміни до договору
12 грудня 2017 15:34
Електронний підпис укладений
02 лютого 2017 10:34
договір № 20.PDF укладений
02 лютого 2017 10:34

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
12 грудня 2017
Дата публікації змін до договору:
12 грудня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни у зв’язку із зміною ставок податків і зборів
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внести до п.3.1 Розділу 3
Номер договору про закупівлю: 20
Договір:
Номер додаткової угоди: 20
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 грудня 2017
Дата публікації змін до договору:
13 грудня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внести зміни до п.3.1 Розділу3 "Ціна договору"
Номер договору про закупівлю: 20
Договір:
Номер додаткової угоди: 20
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML