Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з централізованого постачання теплової енергії
Очікувана вартість
470 053,71 UAH
UA-2017-02-01-002789-b a1233c8c69f346bd988be4e3a4a7f674
Переговорна процедура (скорочена)    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Кекух Володимир Володимирович

+380542663636 sumy100matolog@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КУ "Сумська міська клінічна стоматологічна поліклініка"
Код ЄДРПОУ: 03395111
Місцезнаходження: 40007, Україна , Сумська обл., Суми, вулиця Паркова, 2/1
Контактна особа: Кекух Володимир Володимирович
+380542663636
sumy100matolog@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання
Обґрунтування
Товариство з обмеженою відповідальністю " Сумитеплоенерго" є суб`єктом, яке здійснює господарську діяльність на ринку транспортування теплової енергії за регульованими тарифами відповідно до ст. 12 ЗУ " Про захист економічної конкуренції" та займає монопольне становище на вазаному ринку у територіальних межах Сумської області із часткою 100%( в межах власних діючих мереж). Згідно інформації оприлюдненої станом на 12.01.2017р. на сайті Антимонопольного комітету України опубліковано Зведений перелік суб`єктів природних монополій під №417 Товариство з обмеженою відповідальністю "Сумитеплоенерго" входить до переліку суб`єктів природних монополій на території Сумської області щодо транспортування теплової енергії магістральними та місцевими (розподільчими) тепловими мережами. Отже ми, як замовник торгів, через відсутність конкуренції з технічних причин не маємо можливості забезпечуватися тепловою енергією іншими організаціями теплопостачання. Дані послуги за нашим місцезнаходженням може надати лише один постачальник, а саме: ТОВ " Сумитеплоенерго". Інша альтернатива відсутня. .

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 01 лютого 2017 17:18
Оскарження наміру укласти договір: 07 лютого 2017 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
327 Гкал
Послуги з централізованого постачання теплової енергії
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40007, Україна, Сумська область, місто Суми, вулиця Паркова,2/1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2017  —  31 грудня 2017
ДК 021:2015: 09320000-8 — Пара, гаряча вода та пов’язана продукція

Тендерна документація

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "Сумитеплоенерго"
#33698892
Переможець 470 053,71
UAH з ПДВ
01 лютого 2017 17:18

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 лютого 2017 17:18

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Сумитеплоенерго"
#33698892
470 053,71
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 квітня 2018 10:57
дод уг 6 тепло.pdf зміни до договору
29 січня 2018 17:19
дод уг 5 тепло до 28.02.pdf зміни до договору
29 січня 2018 16:13
Електронний підпис укладений
22 грудня 2017 14:29
додаткова угода 4 тепло.pdf зміни до договору
22 грудня 2017 14:22
додат угода 3 тепло.pdf зміни до договору
29 листопада 2017 11:38
додаткова угода 2.pdf зміни до договору
01 листопада 2017 13:49
Електронний підпис укладений
09 лютого 2017 16:25
Договір укладений
09 лютого 2017 16:25

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 жовтня 2017
Дата публікації змін до договору:
01 листопада 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення ціни договору на 10000,00 гривень без зміни кількості (обсягу) та якості послуги
Номер договору про закупівлю: 1498-Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 1498-Т
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 листопада 2017
Дата публікації змін до договору:
29 листопада 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення ціни договору на 1100,00 гривень без зміни кількості (обсягу) та якості послуги
Номер договору про закупівлю: 1498-Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 1498-Т
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 грудня 2017
Дата публікації змін до договору:
22 грудня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення ціни договору на 88041,49 гривень без зміни кількості (обсягу) та якості послуг
Номер договору про закупівлю: 1498-Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 1498-Т
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2017
Дата публікації змін до договору:
29 січня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору до 28.02.2018 року
Номер договору про закупівлю: 1498-Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 1498-Т
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 січня 2018
Дата публікації змін до договору:
29 січня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до ч.5 ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 25 грудня 2015 року ( зі змінами та доповненнями) та п.п.10.1 п.10 Строк дії договору №1498-Т від 08.02.2017 року, Сторони дійшли спільної згоди збільшити суму договору на 70851,83 гривень (Сімдесят тисяч вісімсот п’ятдесят одна гривня 83коп.) в т.ч. ПДВ, ( власні потреби – 66451,71 грн. з ПДВ та на потреби орендарів 4400,12 грн. з ПДВ), що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, з метою здійснення видатків на початку 2018 року на час проведення процедури, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку закупівлі . Ціна цього договору становить 441764,05 гривень з ПДВ
Номер договору про закупівлю: 1498-Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 1498-Т
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 січня 2017 — 28 лютого 2018
Сума оплати за договором: 441 764,05
UAH з ПДВ