Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

меблі для навчальної конференц - аудиторії та навчальної аудиторії
Очікувана вартість
122 560,00 UAH
UA-2017-02-01-000998-b 0ccf11427cc24c46ae83e49caa83a827
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Путько Уляна Ігорівна

+380322587470 medcolpo@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВНКЗ ЛОР "Львівський медичний коледж післядипломної освіти"
Код ЄДРПОУ: 22333618
Вебсайт: http://medcolpo.lviv.ua
Місцезнаходження: 79059, Україна , Львівська обл., місто Львів, вул.Миколайчука, 9
Контактна особа: Путько Уляна Ігорівна
+380322587470
medcolpo@gmail.com
Категорія: Державне або комунальне підприємство, яке не належить до замовників

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 01 лютого 2017 12:18
Звернення за роз’ясненнями: до 06 лютого 2017 12:23
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 лютого 2017 12:23
Початок аукціону: 13 лютого 2017 11:09
Очікувана вартість: 122 560,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 838,40 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,50%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
30 шт
стіл для навчальної конференц - аудиторії 760H*1100*500
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79059, Україна, Львівська область, м.Львів, вул.Липинського, 54
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 06 березня 2017  —  13 березня 2017
ДК 021:2015: 39100000-3 — Меблі
1 шт
трибуна для навчальної конференц - аудиторії 1280H*500*450
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79059, Україна, Львівська область, м.Львів, вул.Липинського, 54
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 06 березня 2017  —  13 березня 2017
ДК 021:2015: 39100000-3 — Меблі
1 шт
стіл президії для навчальної конференц - аудиторії 760H*2200*800
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79059, Україна, Львівська область, м.Львів, вул.Липинського, 54
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 06 березня 2017  —  13 березня 2017
ДК 021:2015: 39100000-3 — Меблі
1 шт
шафа для навчальної аудиторії 760H*2400*500
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79059, Україна, Львівська область, м.Львів, вул.Липинського, 54
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 06 березня 2017  —  13 березня 2017
ДК 021:2015: 39100000-3 — Меблі
1 шт
шафа для навчальної аудиторії 760Н*1200*400
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79059, Україна, Львівська область, м.Львів, вул.Липинського, 54
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 06 березня 2017  —  13 березня 2017
ДК 021:2015: 39100000-3 — Меблі
1 шт
стіл для навчальної аудиторії 760H*550*500
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79059, Україна, Львівська область, м.Львів, вул.Липинського, 54
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 06 березня 2017  —  13 березня 2017
ДК 021:2015: 39100000-3 — Меблі
2 шт
cтіл для навчальної аудиторії 760H*500*500
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79059, Україна, Львівська область, м.Львів, вул.Липинського, 54
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 06 березня 2017  —  13 березня 2017
ДК 021:2015: 39100000-3 — Меблі

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо технічних вимог стола?
Дата подання: 01 лютого 2017 14:22
Дата відповіді: 01 лютого 2017 15:06
У технічних вимогах для столів для навчальної конференц - аудиторії (розмір 760 Н *1100*500), в кількості 30 шт., передбачено наявність двох опор - ST 1006-500 (виробництво заводу «STALKON») без з'єднання їх між собою траверсою, що суттєво вплине на стійкість та тривалість експлуатації столів. Вкажіть, будь-ласка, по-перше, чи потрібно встановлювати траверсу щоб покращити експлуатаційні характеристики виробу (оскільки це також впливає на кінцеву ціну виробу), чи така вимога не обов'язкова. По-друге, чи може бути інший ніж завод «STALKON» виробник опор для столів, тобто аналог (еквівалент) ST 1006-500, як цього вимагає законодавство з питань публічних закупівель?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Так опори мають бути саме виробництва "STALKON", оскільки їх конструкція передбачає стійкість столу, без використання траверси, що значно покращує дизайн самого столу для навчальної конференц - аудиторії.
щодо технічних вимог шаф
Дата подання: 03 лютого 2017 15:50
Дата відповіді: 04 лютого 2017 16:48
Доброго дня, У технічних вимогах для шаф прошу уточнити: - ширина секцій шафи? - двері шафи розсувні чи на завіси?
Відповідь: Доброго дня! Шафа 760Н*1200*400 - закрита дверима секція 800 , відкрита 400 . Шафа 760Н*2400*500- закриті дверима секції по 800, відкриті по 400 . В технічних вимогах до шафи вказано, що двері розсувні .

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 лютого 2017 11:48

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Ющенко Сергій Віталійович 119 370,00
UAH з ПДВ
78 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Я-КУБ 111 695,51
UAH з ПДВ
90 473,20
UAH з ПДВ
Документи
ПП Дизайн-МК 118 128,00
UAH з ПДВ
91 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Хімка Роман Степанович 97 990,00
UAH з ПДВ
92 261,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "СЕРВЕТНИК МИКОЛА ВОЛОДИМИРОВИЧ" 93 500,00
UAH з ПДВ
93 500,00
UAH з ПДВ
Немає

Публічні документи

10 лютого 2017 10:31
Витяг з ЄДРПОУ.pdf
10 лютого 2017 10:31
свідоцтво ЕП.pdf
10 лютого 2017 10:31
Копія паспорта.pdf
10 лютого 2017 10:31
Цінова_пропозиція.pdf

Публічні документи

08 лютого 2017 16:57
Установчі документи.rar

Публічні документи

09 лютого 2017 19:10
сертифікати.rar
09 лютого 2017 19:10
460731 762.jpg
09 лютого 2017 19:10
460731 761.jpg
09 лютого 2017 19:10
460731 760.jpg
09 лютого 2017 19:10
460731 759.jpg
09 лютого 2017 19:10
460731 748.jpg
09 лютого 2017 19:10
460731 747.jpg
09 лютого 2017 19:10
460731 746.jpg
09 лютого 2017 19:10
460731 745.jpg
09 лютого 2017 19:10
460731 744.jpg
09 лютого 2017 19:10
460731 743.jpg
09 лютого 2017 19:10
460731 742.jpg
09 лютого 2017 19:10
460731 741.jpg
09 лютого 2017 19:10
460731 740.jpg
09 лютого 2017 19:10
460731 739.jpg
09 лютого 2017 19:10
460731 738.jpg
09 лютого 2017 19:09
460731 737.jpg
09 лютого 2017 19:09
460731 728.jpg
09 лютого 2017 19:09
460731 205.jpg
09 лютого 2017 19:09
460731 204.jpg
09 лютого 2017 19:09
460731 203.jpg
09 лютого 2017 19:09
460731 202.jpg
09 лютого 2017 19:09
460731 201.jpg
09 лютого 2017 19:09
460731 200.jpg
09 лютого 2017 19:09
460731 199.jpg
09 лютого 2017 19:09
460731 198.jpg
09 лютого 2017 19:09
460731 197.jpg
09 лютого 2017 19:09
460731 196.jpg
09 лютого 2017 19:09
460731.jpg

Публічні документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Ющенко Сергій Віталійович

ТОВ Я-КУБ

ПП Дизайн-МК

ФОП Хімка Роман Степанович

ФОП "СЕРВЕТНИК МИКОЛА ВОЛОДИМИРОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Ющенко Сергій Віталійович
#3151513078
Переможець 78 000,00
UAH з ПДВ
15 лютого 2017 12:01

Документи

15 лютого 2017 12:01
Електронний підпис
15 лютого 2017 11:59
протокол (рішення)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 лютого 2017 12:01

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Ющенко Сергій Віталійович
#3151513078
78 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

15 лютого 2017 12:01
Електронний підпис
15 лютого 2017 11:59
протокол (рішення)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
12 травня 2017 12:38
платіжне доручення укладений
12 травня 2017 12:36
Електронний підпис укладений
13 березня 2017 15:49
додаткова угода меблі.jpg зміни до договору
13 березня 2017 15:34
Електронний підпис укладений
23 лютого 2017 13:57
договір меблі для навчальних кабінетів укладений
23 лютого 2017 11:54

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
13 березня 2017
Дата публікації змін до договору:
13 березня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): відсутність деталей зі складу постачальника, несвоєчасність поставки до підрядника
Номер договору про закупівлю: 22
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 22 лютого 2017 — 15 квітня 2017
Сума оплати за договором: 78 000,00
UAH з ПДВ