Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Фармацевтична продукція (рентгеноконтрастні засоби: «Iopromide»)
Очікувана вартість
240 000,00 UAH
UA-2017-02-01-000923-b e5838b637b594432b3dae3fb18e2aebf
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Людмила Дейнек

+380332264801 lesalutsk@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ЛПЗ "Волинський обласний онкологічний диспансер"
Код ЄДРПОУ: 01982815
Місцезнаходження: 43018, Україна , Волинська обл., місто Луцьк, , ВУЛИЦЯ ТІМІРЯЗЄВА, буд. 1
Контактна особа: Людмила Дейнек
+380332264801
lesalutsk@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 01 лютого 2017 12:01
Звернення за роз’ясненнями: до 06 лютого 2017 13:00
Оскарження умов закупівлі: до 12 лютого 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 лютого 2017 13:00
Початок аукціону: 17 лютого 2017 14:05
Очікувана вартість: 240 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 200,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
525 штуки
Фармацевтична продукція (рентгеноконтрастні засоби: «Iopromide»)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 43018, Україна, Волинська область, Луцьк, Тімірязєва,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2017
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
07 лютого 2017 14:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 лютого 2017 14:17
протокол_зміни.pdf
07 лютого 2017 14:17
ТД контрасти_ 2017 - зміни.doc
07 лютого 2017 14:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 лютого 2017 12:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 лютого 2017 14:17
протокол_зміни.pdf
07 лютого 2017 14:17
ТД контрасти_ 2017 - зміни.doc
01 лютого 2017 12:01
ТД контрасти_ 2017.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Документи переможця
Дата подання: 03 лютого 2017 10:02
Дата відповіді: 07 лютого 2017 14:58
Доброго дня! У додатку №6 до тендерної документації міститься перелік документів, які повинен надати переможець торгів, у т.ч. згідно з п. 3, п. 8 ч.1 ст.17 ЗУ "Про публічні закупівлі". Відповідно до абз. 1 ч. 3 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі», замовник НЕ ВИМАГАЄ документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. І Ви це зазначили у п. 2) приміток до дод. 6 до тендерної документації. Для перевірки підстав відмови участі в процедурі згідно п. 3 ч. 1 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» є доступ до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні правопорушення - http://corrupt.informjust.ua/ Для перевірки підстав відмови участі в процедурі згідно п. 8 ч. 1 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» доступ до Єдиного реєстру підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство - https://kap.minjust.gov.ua/services?product_id=3&is_registry=1&keywords=&usertype=all Чи достатньо буде учаснику у даному випадку надати лист-роз'яснення з посиланням на норми діючого законодавства та посиланнями на вищевказані відкриті реєстри? Якщо недостатньо, проінформуйте, будь ласка, який саме документ та яким органом виданий повинен надати учасник-переможець, щоб підтвердити відсутність підстав по п.8 ч.1 ст.17 ЗУ "Про публічні закупівлі".
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Відповідно до абз. 1 ч. 3 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі», замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, тому Вам, як Учаснику, достатньо надати довідку довільної форми або лист-роз'яснення про відсутність підстав згідно п.п. 3,8 ч. 1 ст. 17 Закону України "Про публічні закупівлі" з посиланням на відкриті державні реєстри, доступ до яких є вільним, на веб-порталі Уповноваженого органу.
Довідка про аналогічні договори
Дата подання: 03 лютого 2017 10:09
Дата відповіді: 07 лютого 2017 15:16
У графі 4 таблиці "Довідки про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів" (додаток 3 до тендерної документації) потрібно вказати вартість усіх товарів, що поставлялися за аналогічним договором (загальна сума договору) чи тільки того товару, що закуповується згідно даної тендерної документації ("Iopromide")?
Відповідь: У графі 4 таблиці "Довідки про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів" (додаток 3 до тендерної документації) вкажіть досвід виконання аналогічних договорів по предмету закупівлі "Iopromide"згідно даної тендерної документації.
Форма випуску препарату
Дата подання: 03 лютого 2017 10:48
Дата відповіді: 07 лютого 2017 15:25
Згідно з медико-технічними вимогами до предмета закупівлі тендерної документації, препарат "Iopromide" повинен бути у вигляді розчину для ін'єкцій та інфузій, 370 мг/мл по 100 мл у флаконах №10. Загальна кількість закупівлі - 525 флаконів. Тобто, продавець повинен поставити покупцю 52,5 упаковки даного препарату. Можливо, Ви маєте на увазі розчин для ін'єкцій та інфузій, 370 мг/мл по 100 мл у флаконах №1? Якщо це помилка, внесіть, будь ласка, зміни до тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 07.02.2017р. були внесені зміни до тендерної документації, а саме Додатку 4 «Медико-технічні вимоги до предмета закупівлі» в колонці «Дозування та форма випуску» та оприлюднені на на електронному майданчику системи публічних закупівель PROZORRO.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 лютого 2017 14:32

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Людмила-Фарм" 223 503,47
UAH з ПДВ
221 099,18
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Бадм-Б 234 940,70
UAH з ПДВ
222 121,57
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Фармпротект" 232 218,00
UAH з ПДВ
223 200,00
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Людмила-Фарм"

ТОВ Бадм-Б

ТОВ "Фармпротект"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Людмила-Фарм"
#24741764
Переможець 221 099,18
UAH з ПДВ
22 лютого 2017 15:11

Документи

22 лютого 2017 15:11
Електронний підпис
22 лютого 2017 15:09
проткол розгляду.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 лютого 2017 15:11

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Людмила-Фарм"
#24741764
221 099,18
UAH з ПДВ
Документи

Документи

22 лютого 2017 15:11
Електронний підпис
22 лютого 2017 15:09
проткол розгляду.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2018 16:41
Електронний підпис зміни до договору
30 серпня 2017 15:52
додаткова угода.pdf зміни до договору
30 серпня 2017 15:52
Електронний підпис укладений
10 березня 2017 10:45
договір.pdf укладений
10 березня 2017 10:43

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 серпня 2017
Дата публікації змін до договору:
30 серпня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджена зміни ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг)
Номер договору про закупівлю: 2220-10-03-К
Договір:
Номер додаткової угоди: 2220-10-03-К
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 10 березня 2017 — 31 грудня 2017
Сума оплати за договором: 220 768,55
UAH з ПДВ