Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Фармацевтична продукція (рентгеноконтрастні засоби: «Iopromide»)
Очікувана вартість
240 000,00 UAH
UA-2017-02-01-000923-b ● e5838b637b594432b3dae3fb18e2aebf
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ЛПЗ "Волинський обласний онкологічний диспансер" |
Код ЄДРПОУ: | 01982815 |
Місцезнаходження: | 43018, Україна , Волинська обл., місто Луцьк, , ВУЛИЦЯ ТІМІРЯЗЄВА, буд. 1 |
Контактна особа: |
Людмила Дейнек +380332264801 lesalutsk@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 01 лютого 2017 12:01 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 06 лютого 2017 13:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 12 лютого 2017 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 16 лютого 2017 13:00 |
Початок аукціону: | 17 лютого 2017 14:05 |
Очікувана вартість: | 240 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 200,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
525 штуки
Фармацевтична продукція (рентгеноконтрастні засоби: «Iopromide»)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
43018, Україна, Волинська область, Луцьк, Тімірязєва,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2017
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
07 лютого 2017 14:20 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
07 лютого 2017 14:17 |
протокол_зміни.pdf | |
07 лютого 2017 14:17 |
ТД контрасти_ 2017 - зміни.doc |
07 лютого 2017 14:20 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
07 лютого 2017 14:17 |
протокол_зміни.pdf
|
|||
07 лютого 2017 14:17 |
ТД контрасти_ 2017 - зміни.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Документи переможця
Дата подання: 03 лютого 2017 10:02
Дата відповіді: 07 лютого 2017 14:58
Доброго дня! У додатку №6 до тендерної документації міститься перелік документів, які повинен надати переможець торгів, у т.ч. згідно з п. 3, п. 8 ч.1 ст.17 ЗУ "Про публічні закупівлі". Відповідно до абз. 1 ч. 3 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі», замовник НЕ ВИМАГАЄ документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. І Ви це зазначили у п. 2) приміток до дод. 6 до тендерної документації. Для перевірки підстав відмови участі в процедурі згідно п. 3 ч. 1 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» є доступ до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні правопорушення - http://corrupt.informjust.ua/
Для перевірки підстав відмови участі в процедурі згідно п. 8 ч. 1 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» доступ до Єдиного реєстру підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство - https://kap.minjust.gov.ua/services?product_id=3&is_registry=1&keywords=&usertype=all Чи достатньо буде учаснику у даному випадку надати лист-роз'яснення з посиланням на норми діючого законодавства та посиланнями на вищевказані відкриті реєстри? Якщо недостатньо, проінформуйте, будь ласка, який саме документ та яким органом виданий повинен надати учасник-переможець, щоб підтвердити відсутність підстав по п.8 ч.1 ст.17 ЗУ "Про публічні закупівлі".
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Відповідно до абз. 1 ч. 3 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі», замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, тому Вам, як Учаснику, достатньо надати довідку довільної форми або лист-роз'яснення про відсутність підстав згідно п.п. 3,8 ч. 1 ст. 17 Закону України "Про публічні закупівлі" з посиланням на відкриті державні реєстри, доступ до яких є вільним, на веб-порталі Уповноваженого органу.
Довідка про аналогічні договори
Дата подання: 03 лютого 2017 10:09
Дата відповіді: 07 лютого 2017 15:16
У графі 4 таблиці "Довідки про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів" (додаток 3 до тендерної документації) потрібно вказати вартість усіх товарів, що поставлялися за аналогічним договором (загальна сума договору) чи тільки того товару, що закуповується згідно даної тендерної документації ("Iopromide")?
Відповідь: У графі 4 таблиці "Довідки про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів" (додаток 3 до тендерної документації) вкажіть досвід виконання аналогічних договорів по предмету закупівлі "Iopromide"згідно даної тендерної документації.
Форма випуску препарату
Дата подання: 03 лютого 2017 10:48
Дата відповіді: 07 лютого 2017 15:25
Згідно з медико-технічними вимогами до предмета закупівлі тендерної документації, препарат "Iopromide" повинен бути у вигляді розчину для ін'єкцій та інфузій, 370 мг/мл по 100 мл у флаконах №10. Загальна кількість закупівлі - 525 флаконів. Тобто, продавець повинен поставити покупцю 52,5 упаковки даного препарату. Можливо, Ви маєте на увазі розчин для ін'єкцій та інфузій, 370 мг/мл по 100 мл у флаконах №1? Якщо це помилка, внесіть, будь ласка, зміни до тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: 07.02.2017р. були внесені зміни до тендерної документації, а саме Додатку 4 «Медико-технічні вимоги до предмета закупівлі» в колонці «Дозування та форма випуску» та оприлюднені на на електронному майданчику системи публічних закупівель PROZORRO.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 17 лютого 2017 14:32
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "Людмила-Фарм" |
223 503,47
UAH з ПДВ
|
221 099,18
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ Бадм-Б |
234 940,70
UAH з ПДВ
|
222 121,57
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Фармпротект" |
232 218,00
UAH з ПДВ
|
223 200,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Людмила-Фарм" #24741764 |
Переможець |
221 099,18
UAH з ПДВ
|
22 лютого 2017 15:11
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 січня 2018 16:41
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 серпня 2017 15:52
|
додаткова угода.pdf | зміни до договору |
30 серпня 2017 15:52
|
Електронний підпис | укладений |
10 березня 2017 10:45
|
договір.pdf | укладений |
10 березня 2017 10:43
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 29 серпня 2017 |
Дата публікації змін до договору: | 30 серпня 2017 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Узгоджена зміни ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) |
Номер договору про закупівлю: | 2220-10-03-К |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2220-10-03-К |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |