Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Пара, гаряча вода та пов’язана продукція (теплова енергія для централізованого опалення; централізоване постачання гарячої води; підключене теплове навантаження на опалення)
Очікувана вартість
923 118,37 UAH
UA-2017-02-01-000520-b d9ab9beb51c8490ba1a2ba3d04a78dc8
Переговорна процедура (скорочена)    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Цапюк Ігор Степанович

380342525926 ifkardioorg@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Івано-Франківський обласний клінічний кардіологічний диспансер
Код ЄДРПОУ: 20535186
Місцезнаходження: 76018, Україна , Івано-Франківська обл., Івано-Франківськ, вулиця Гетьмана Мазепи 114
Контактна особа: Цапюк Ігор Степанович
380342525926
ifkardioorg@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання
Обґрунтування
ДМП «Івано-Франківськтеплокомуненерго» внесено в Зведений перелік суб’єктів природних монополій (станом на 12.01.2017р.) за п/номером 335 (п/номером 26 в розділі «Івано-Франківська область») як суб’єкт природної монополії на ринку транспортування теплової енергії магістральними та місцевими (розподільчими) тепловими мережами для споживачів Івано-Франківської області (розміщений на офіційному сайті Антимонопольного комітету України http://www.amc.gov.ua/amku/doccatalog/document?id=132820&schema=main). Теплова мережа ОККД підключена до загальної мережі Державного міського підприємства «Івано - Франківськтеплокомуненерго». Отже ОККД, як замовник торгів, через відсутність конкуренції, в тому числі з технічних причин, не має можливості здійснювати закупівлю послуг теплової енергії для централізованого опалення та централізоване постачання гарячої води в інших організацій. Дані послуги за місцезнаходженням ОККД можуть бути надані лише певним виконавцем, а саме ДМП «Івано - Франківськтеплокомуненерго». Інша альтернатива відсутня.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 01 лютого 2017 11:15
Оскарження наміру укласти договір: 07 лютого 2017 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Теплової енергії для централізованого опалення 441Гкал, централізоване постачання гарячої води 2835,49 куб.м, підключене теплове навантаження на опалення 0,5367Гкал/год. в місяць – всього 3 штуки
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3 штуки
Теплової енергії для централізованого опалення 441Гкал, централізоване постачання гарячої води 2835,49 куб.м, підключене теплове навантаження на опалення 0,5367Гкал/год. в місяць
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 76018, Україна, Івано-Франківська область, Ivano-Frankovsk, вул. Гетьмана Мазепи, 114
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 02 лютого 2017  —  31 грудня 2017
ДК 021:2015: 09320000-8 — Пара, гаряча вода та пов’язана продукція

Тендерна документація

01 лютого 2017 10:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 лютого 2017 10:55
Прот переговорів теплоенерг 2017.doc

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Державне міське підприємство "Івано-Франківськтеплокомуненерго"
#03346058
Переможець 923 118,37
UAH з ПДВ
01 лютого 2017 11:15

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 лютого 2017 11:15

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Державне міське підприємство "Івано-Франківськтеплокомуненерго"
#03346058
923 118,37
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
23 січня 2018 12:20
Дод угода ТКЕ 20 відсотків на 2018р.pdf зміни до договору
23 січня 2018 12:16
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2017 11:03
Продовж дії дог тепло на 2018р.pdf зміни до договору
29 грудня 2017 11:02
Електронний підпис зміни до договору
21 листопада 2017 13:48
дод угода тепло зміна назви 20.11.2017р.pdf зміни до договору
21 листопада 2017 13:45
Електронний підпис укладений
08 лютого 2017 11:31
Додатки до договору опалення 2017р.pdf укладений
08 лютого 2017 11:31
Договір опалення 2017р.pdf укладений
08 лютого 2017 11:31

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
20 листопада 2017
Дата публікації змін до договору:
21 листопада 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна назви Замовника
Номер договору про закупівлю: 163
Договір:
Номер додаткової угоди: 163
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2017
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовжено дію Договору до 31 березня 2018р. – на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року.
Номер договору про закупівлю: 163
Договір:
Номер додаткової угоди: 163
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 січня 2018
Дата публікації змін до договору:
23 січня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовено дiю договору в обсязi, що не перевищує 20 вiдсоткiв суми, визначеної у договорi, а саме на суму 184623,67 грн. (Сто вiсiмдесят чотири тисячi шiстсот двадцять три грн. 67 коп.) в тому числi ПДВ 30770,61 грн.(Тридцять тисяч сiмсот сiмдесят грн. 61 коп.)
Номер договору про закупівлю: 163
Договір:
Номер додаткової угоди: 163
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 08 лютого 2017 — 31 березня 2018
Сума оплати за договором: 1 107 742,04
UAH