Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
55510000-8 Послуги їдалень
Очікувана вартість
308 795,00 UAH
UA-2017-01-31-001410-b ● c78acb8476284162bbe8722211bddc85
Переговорна процедура
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальний заклад "Загальноосвітня школа I-III ступенів № 33 Вінницької міської ради" |
Код ЄДРПОУ: | 21725210 |
Місцезнаходження: | 21021, Україна , Вінницька обл., м. Вінниця, ВУЛИЦЯ В.ПОРИКА, будинок 20 |
Контактна особа: |
Оксана Сівак +380970548000 buh_33@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Відповідно до річного плану закупівель закладом 27.12.2016 року було оголошено проведення процедури "відкриті торги" на закупівлю послуг за предметом "56.29.2 Послуги їдалень (55510000-8 "Послуги їдалень")Код ДК 021:2015:55510000-8 Послуги їдалень Код ДК 016:2010:56.29.2 Послуги їдалень". Ідентифікатор закупівлі: UA-2016-12-27-000325-b. У зв'язку з відсутністю достатньої кількості учасників, закупівля послуг не відбулася.
12.01.2017 року вдруге було оголошено проведення процедури "відкриті торги" на закупівлю послуг за предметом "55510000-8 Послуги їдалень". Ідентифікатор закупівлі: UA-2017-01-12-000816-b. У зв'язку з відсутністю достатньої кількості учасників, закупівля послуг також не відбулася.
Зважаючи на вищезазначене та необхідність закупівлі послуг їдалень, в школі прийнято рішення про застосування "переговорної процедури" закупівлі послуг за предметом "55510000-8 Послуги їдалень"
12.01.2017 року вдруге було оголошено проведення процедури "відкриті торги" на закупівлю послуг за предметом "55510000-8 Послуги їдалень". Ідентифікатор закупівлі: UA-2017-01-12-000816-b. У зв'язку з відсутністю достатньої кількості учасників, закупівля послуг також не відбулася.
Зважаючи на вищезазначене та необхідність закупівлі послуг їдалень, в школі прийнято рішення про застосування "переговорної процедури" закупівлі послуг за предметом "55510000-8 Послуги їдалень"
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 лютого 2017 15:07 |
Оскарження наміру укласти договір: | 25 лютого 2017 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги їдалень. Організувати через їдальню диференційоване, раціональне, одноразове харчування з обов'язковим включенням до раціону молочних, м'ясних, рибних, овочевих страв.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
21021, Україна, Вінницька область, м. Вінниця, Василя Порика, буд.20
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
13 лютого 2017
—
31 грудня 2017
ДК 021:2015: 55510000-8 — Послуги їдалень
Тендерна документація
31 січня 2017 14:15 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
31 січня 2017 14:11 |
Проект Договір.doc |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Комунальне підприємство "Меридіан" #13306232 |
Переможець |
308 795,00
UAH
|
14 лютого 2017 15:07
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
27 лютого 2017 09:36
|
харч 1 стор..jpg | укладений |
27 лютого 2017 09:34
|
Изображение.jpg | укладений |
27 лютого 2017 09:34
|
bXUJ692kC0A.jpg | укладений |
27 лютого 2017 09:34
|