Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

55510000-8 Послуги їдалень
Очікувана вартість
308 795,00 UAH
UA-2017-01-31-001410-b c78acb8476284162bbe8722211bddc85
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Оксана Сівак

+380970548000 buh_33@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний заклад "Загальноосвітня школа I-III ступенів № 33 Вінницької міської ради"
Код ЄДРПОУ: 21725210
Місцезнаходження: 21021, Україна , Вінницька обл., м. Вінниця, ВУЛИЦЯ В.ПОРИКА, будинок 20
Контактна особа: Оксана Сівак
+380970548000
buh_33@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Відповідно до річного плану закупівель закладом 27.12.2016 року було оголошено проведення процедури "відкриті торги" на закупівлю послуг за предметом "56.29.2 Послуги їдалень (55510000-8 "Послуги їдалень")Код ДК 021:2015:55510000-8 Послуги їдалень Код ДК 016:2010:56.29.2 Послуги їдалень". Ідентифікатор закупівлі: UA-2016-12-27-000325-b. У зв'язку з відсутністю достатньої кількості учасників, закупівля послуг не відбулася.
12.01.2017 року вдруге було оголошено проведення процедури "відкриті торги" на закупівлю послуг за предметом "55510000-8 Послуги їдалень". Ідентифікатор закупівлі: UA-2017-01-12-000816-b. У зв'язку з відсутністю достатньої кількості учасників, закупівля послуг також не відбулася.
Зважаючи на вищезазначене та необхідність закупівлі послуг їдалень, в школі прийнято рішення про застосування "переговорної процедури" закупівлі послуг за предметом "55510000-8 Послуги їдалень"

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 лютого 2017 15:07
Оскарження наміру укласти договір: 25 лютого 2017 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги їдалень. Організувати через їдальню диференційоване, раціональне, одноразове харчування з обов'язковим включенням до раціону молочних, м'ясних, рибних, овочевих страв.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21021, Україна, Вінницька область, м. Вінниця, Василя Порика, буд.20
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 13 лютого 2017  —  31 грудня 2017
ДК 021:2015: 55510000-8 — Послуги їдалень

Тендерна документація

31 січня 2017 14:15
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
31 січня 2017 14:11
Проект Договір.doc

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Комунальне підприємство "Меридіан"
#13306232
Переможець 308 795,00
UAH
14 лютого 2017 15:07

Документи

14 лютого 2017 15:07
Електронний підпис
14 лютого 2017 15:06
11V5EfRMEyU.jpg
14 лютого 2017 15:06
2A0j8xAeauE.jpg

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 лютого 2017 15:07

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Комунальне підприємство "Меридіан"
#13306232
308 795,00
UAH
Документи

Документи

14 лютого 2017 15:07
Електронний підпис
14 лютого 2017 15:06
11V5EfRMEyU.jpg
14 лютого 2017 15:06
2A0j8xAeauE.jpg

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 лютого 2017 09:36
харч 1 стор..jpg укладений
27 лютого 2017 09:34
Изображение.jpg укладений
27 лютого 2017 09:34
bXUJ692kC0A.jpg укладений
27 лютого 2017 09:34