Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Електрична енергія
Очікувана вартість
695 000,00 UAH
UA-2017-01-31-000372-c 8401a5350a814870bfb7ab89a5c45175
Переговорна процедура (скорочена)    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Черковська Надія Володимирівна

+380347265425 kalushrl@meta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КЗ "Районна лікарня Калуської районної ради"
Код ЄДРПОУ: 33271905
Місцезнаходження: 77300, Україна , Івано-Франківська обл., Калуш, Каракая,25
Контактна особа: Черковська Надія Володимирівна
+380347265425
kalushrl@meta.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання
Обґрунтування
Постачання електричної енергії здійснюється за регульованими тарифами, які встановлені відповідними нормативно-правовими актами (Постанова КМУ № 28, від 31.07.96 р. «Про затвердження Правил користування електричною енергією»). ПАТ «Прикарпаттяобленерго» філія Калуський РЕМ є суб’єктом господарювання, який здійснює господарську діяльність на ринку постачання електричної енергії за регульованим тарифом, та відповідно до ст. 12 ЗУ «Про захист економічної конкуренції» займає монопольне (домінуюче) становище на вказаному ринку у територіальних межах Івано-Франківської області із часткою 100% (в межах власних діючих мереж). Відповідно до вищенаведеного відсутня конкуренція на товар, який може бути наданий тільки певними постачальниками. Необхідність укладення договору щодо постачання електроенергії для потреб лікарні зумовлено тим, що постачання електроенергії як і будь-які комунальні послуги повинні оплачуватись своєчасно та в повному обсязі, щоб не зупинити діяльність установи в цілому та не спричинити виникнення боргів по сплаті, а також задля недопущення погіршення роботи медичної установи. - Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 р. - Ліцензія та інші супровідні документи відповідно до запрошення. - Розпорядження Антимонопольного комітету України від 12.12. 2006 р. № 537 – р «Про затвердження Положення про складання та ведення переліку суб’єктів природних монополій». - Перелік суб’єктів природних монополій, який розміщений на офіційному веб – сайт Антимонопольного комітету України htt://www.amc.gov.ua

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 31 січня 2017 15:20
Оскарження наміру укласти договір: 06 лютого 2017 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
285444 кВт/год
Електрична енергія
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 77300, Україна, Івано-Франківська область, м.Калуш, вул. Каракая, 25
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 06 лютого 2017  —  31 грудня 2017
ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія

Тендерна документація

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПАТ «Прикарпаттяобленерго» філія Калуський РЕМ
#24679315
Переможець 695 000,00
UAH з ПДВ
31 січня 2017 15:20

Документи

31 січня 2017 15:20
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 31 січня 2017 15:20

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПАТ «Прикарпаттяобленерго» філія Калуський РЕМ
#24679315
695 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

31 січня 2017 15:20
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 лютого 2018 10:16
Електронний підпис укладений
29 грудня 2017 13:12
Додаткова угода 2_Електроенергія (АТ Прикарпаттяобленерго).pdf зміни до договору
29 грудня 2017 12:58
Електронний підпис укладений
22 грудня 2017 19:43
Додаткова угода 1_електрична енергія (АТ Прикарпаттяобленерго).pdf зміни до договору
22 грудня 2017 19:39
Електронний підпис укладений
08 лютого 2017 11:13
Договір укладений
08 лютого 2017 11:13

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
22 грудня 2017
Дата публікації змін до договору:
22 грудня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до пункту 1 частини четвертої статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (зі змінами та доповненнями), а саме: зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника. Ціна договору становить 694628,95 грн. з ПДВ.
Номер договору про закупівлю: 2501595
Договір:
Номер додаткової угоди: 2501595
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2017
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до частини п’ятої статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (зі змінами та доповненнями), а саме: дія договору про закупівлю може продовжуватися на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку. Очікуваний обсяг закупівлі складатиме 56822 кВт*год. Очікувана сума закупівлі 138925,79 грн. з ПДВ.
Номер договору про закупівлю: 2501595
Договір:
Номер додаткової угоди: 2501595
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 08 лютого 2017 — 31 січня 2018
Сума оплати за договором: 833 554,74
UAH з ПДВ