Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Какао
Очікувана вартість
87 500,00 UAH
UA-2017-01-30-001933-b ee094f0a9e354dcd943835ee1f30a6ff
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Оксана Додонова

+380672514060 9miskvo9@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 30 січня 2017
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Чорноморської міської ради Одеської області
Код ЄДРПОУ: 05406623
Місцезнаходження: 68001, Україна , Одеська обл., м. Іллічівськ, вул. Хантадзе, 8а
Контактна особа: Оксана Додонова
+380672514060
9miskvo9@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Какао
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
250 кілограми
какао-порошок не підсолоджений
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 68001, Україна, Одеська область, м. Чорноморськ, Хантадзе, 8-а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 16 січня 2017  —  31 грудня 2017
ДК 021:2015: 15841000-5 — Какао

Тендерна документація

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "Таврія-І"
#32334104
Переможець 87 500,00
UAH з ПДВ
30 січня 2017 16:47

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
19 ПП Таврія-І 15841000-5 Какао №19 дод.уг. 2 2017.12.08 72 626,12.pdf зміни до договору
09 грудня 2017 17:06
Додаткова угода 1 до договору 19.pdf зміни до договору
27 жовтня 2017 10:31
Таврия 19.pdf укладений
30 січня 2017 16:48

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 жовтня 2017
Дата публікації змін до договору:
27 жовтня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Додаткова угода №1 до договору 19 від 16.01.2017. Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 19
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №1 до договору 19 від 16.01.2017
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML