Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Централізоване опалення
Очікувана вартість
3 704 715,31 UAH
UA-2017-01-30-000375-b 9c48b7ff22274e86b5d6613bb2353848
Переговорна процедура (скорочена)    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кушко Наталія Михайлівна

380951675481 crl@dl.kr-admin.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Долинська центральна районна лікарня
Код ЄДРПОУ: 01995154
Місцезнаходження: 28500, Україна , Кіровоградська обл., Долинська, Чкалова,69
Контактна особа: Кушко Наталія Михайлівна
380951675481
crl@dl.kr-admin.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання
Обґрунтування
• Відповідно до ст. 5 Закону України «Про природні монополії» та п. 7. Розпорядження Антимонопольного комітету України від 28.11.2012 року № 874-р «Про затвердження Порядку складання та ведення зведеного переліку суб’єктів природних монополій», було встановлено, що зведений перелік суб’єктів природних монополій розміщується на офіційному веб-сайті Антимонопольного комітету України. Ознайомившись з інформацією на офіційному веб-сайті Антимонопольного комітету України, було встановлено, що в переліку суб’єктів природних монополій визначено два підприємства: Комунальне підприємство «Долинське міське комунальне господарство» при Долинській міській раді (далі – КП «Долинський міськкомунгосп») (в реєстрі під № 94), яке займає монопольне (домінуюче) становище на ринку надання послуг з теплопостачання на території м. Долинська Кіровоградської області. Але, КП «Долинський міськкомунгосп» має виключну технічну можливість надавати послуги із теплопостачання, оскільки відповідно до договору оренди майна спільної власності територіальних громад міста, селища та сіл району від 05 жовтня 2016 року № 222/04-17/2016 є орендарем котельні № 4 Долинської ЦРЛ. Окрім того, КП «Долинський міськкомунгосп» має відповідні ліцензії на: виробництво теплової енергії, крім виробництва теплової енергії за нерегульованим тарифом (№ 357-р від 16.09.2015р.); постачання теплової енергії, крім постачання теплової енергії за нерегульованим тарифом (№ 357-р від 16.09.2015р.); транспортування теплової енергії магістральними і місцевими (розподільчими) тепловими мережами, крім транспортування теплової енергії за нерегульованим тарифом (№ 357-р від 16.09.2015р.)

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 січня 2017 12:38
Оскарження наміру укласти договір: 05 лютого 2017 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Термін поставки: 01 січня – 31 грудня 2017 року
Кількість: 2029,5 Гкал.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2030 Гігакалорія
Централізоване опалення
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 28500, Україна, Кіровоградська область, Долинська, вулиця Чкалова, 69 – Долинська центральна районна лікарня
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2017
ДК 021:2015: 09320000-8 — Пара, гаряча вода та пов’язана продукція

Тендерна документація

30 січня 2017 10:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 січня 2017 10:53
Статут.pdf
30 січня 2017 10:52
Розпорядження.pdf
30 січня 2017 10:52
Ліцензія2.pdf
30 січня 2017 10:52
Ліцензія.pdf
30 січня 2017 10:52
Ліцензія 1.pdf
30 січня 2017 10:52
Довідка.pdf
30 січня 2017 10:52
Витяг.pdf
30 січня 2017 10:52
Виписка.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Комунальне підприємство «Долинське міське комунальне господарство» при Долинській міській раді
#36188893
Переможець 3 704 715,31
UAH з ПДВ
30 січня 2017 12:38

Документи

30 січня 2017 10:58
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 січня 2017 12:38

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Комунальне підприємство «Долинське міське комунальне господарство» при Долинській міській раді
#36188893
3 704 715,31
UAH з ПДВ
Документи

Документи

30 січня 2017 10:58
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2018 14:40
Електронний підпис укладений
25 квітня 2017 09:50
Повідомлення.pdf зміни до договору
25 квітня 2017 09:45
Додаткова угода.pdf зміни до договору
25 квітня 2017 09:45
Електронний підпис укладений
23 березня 2017 14:19
Додаткова угода.pdf зміни до договору
23 березня 2017 14:14
Додаткова угода.pdf зміни до договору
23 березня 2017 14:06
Електронний підпис укладений
15 лютого 2017 16:51
Електронний підпис укладений
15 лютого 2017 16:42
Додаткова угода № 1.pdf зміни до договору
15 лютого 2017 16:42
Електронний підпис укладений
15 лютого 2017 13:59
Договір № 63.pdf укладений
15 лютого 2017 13:58

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
15 лютого 2017
Дата публікації змін до договору:
23 березня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника. У зв’язку із зміною банківських реквізитів Замовника.
Номер договору про закупівлю: 63
Договір:
Номер додаткової угоди: 63
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 квітня 2017
Дата публікації змін до договору:
25 квітня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі;
Номер договору про закупівлю: 63
Договір:
Номер додаткової угоди: 63
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 січня 2017 — 31 грудня 2017
Сума оплати за договором: 2 460 700,00
UAH