Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

55510000-8 - Послуги їдалень
Очікувана вартість
556 124,00 UAH
UA-2017-01-30-000246-a eba65e9ea4db47acaf1d61111f8f2c8a
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Федичен Марина Борисівна

+380432562384 fedychen87@mail.ru

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний заклад "Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №4 ім. Д.І. Менделєєва Вінницької міської ради"
Код ЄДРПОУ: 20089686
Місцезнаходження: 21018, Україна , Вінницька обл., Вінниця, вул. Гоголя, 18
Контактна особа: Федичен Марина Борисівна
+380432562384
fedychen87@mail.ru
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Відповідно до річного плану закупівель закладом 19.12.2016 року було оголошено проведення процедури "відкриті торги" на закупівлю послуг за предметом "55510000-8 Послуги їдалень". Ідентифікатор закупівлі: UA-2016-12-19-001084-c. У зв'язку із відсутністю достатньої кількості учасників, закупівля послуг не відбулася. 05.01.2017 року вдруге було оголошено проведення процедури "відкриті торги" на закупівлю послуг за предметом "55510000-8 Послуги їдалень". Ідентифікатор закупівлі: UA-2017-01-05-000033-a. У зв'язку із відсутністю достатньої кількості учасників, закупівля послуг не відбулася. Зважаючи на вищезазначене та необхідність закупівлі послуг їдалень в школі прийнято рішення про застосування переговорної процедури закупівлі послуг за предметом "55510000-8 Послуги їдалень"

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 січня 2017 12:36
Оскарження наміру укласти договір: 10 лютого 2017 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуги
55510000-8 - Послуги їдалень
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21018, Україна, Вінницька область, м., Вінниця, вул. Гоголя, 18
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 лютого 2017  —  31 грудня 2017
ДК 021:2015: 55510000-8 — Послуги їдалень

Тендерна документація

30 січня 2017 12:21
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 січня 2017 12:11
Проект Договір.doc

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КП "Меридіан"
#13306232
Переможець 556 124,00
UAH
30 січня 2017 12:36

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 січня 2017 12:36

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
КП "Меридіан"
#13306232
556 124,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
07 лютого 2018 18:00
Електронний підпис укладений
22 січня 2018 15:12
Дод. угода 5.docx зміни до договору
22 січня 2018 15:06
Електронний підпис укладений
29 грудня 2017 13:56
Дод. угода 4.docx зміни до договору
29 грудня 2017 13:54
дод. угода 3.docx зміни до договору
26 грудня 2017 11:13
Додаткова угода 2.docx зміни до договору
09 червня 2017 17:37
дод. угода №1.docx зміни до договору
13 лютого 2017 15:33
Електронний підпис укладений
13 лютого 2017 14:32
Договір №1.docx укладений
13 лютого 2017 14:17

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
13 лютого 2017
Дата публікації змін до договору:
13 лютого 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Ціна договору зменшується на 31980,00 грн. (Тридцять одну тисячу дев'ятсот вісімдесят грн. 00 коп.) та складає 524144,00 грн. (П'ятсот двадцять чотири тисячі сто сорок чотири грн. 00 коп.)
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 червня 2017
Дата публікації змін до договору:
09 червня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Ціна договору зменшується на 30744.00 грн. (Тридцять тисяч сімсот сорок чотири грн. 00 коп.) та складає 493400.00 грн. (Чотириста дев'яносто три тисячі чотириста грн. 00 коп.)
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 грудня 2017
Дата публікації змін до договору:
26 грудня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2017
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до ч. 5 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 25.12.2015р., п.10.3.Договору №1 від 13.02.2017р., дія Договору №1 від «13» лютого 2017р. продовжується на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на 2018 рік, на суму, яка не перевищує 20% від кінцевої вартості даного Договору
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 січня 2018
Дата публікації змін до договору:
22 січня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії основного договору на суму яка не перевищує 20% від його кінцевої вартості
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 13 лютого 2017 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 439 879,00
UAH