Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Централізоване постачання теплової енергії
Очікувана вартість
1 200 000,00 UAH
UA-2017-01-27-002635-b c89cb3498e4448388f0a4083c6605628
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Віннічук Інна Володимирівна

+380382764189 i_vinnichyk@rada.khmelnytsky.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Виконавчий комітет Хмельницької міської ради Хмельницької області
Код ЄДРПОУ: 04060772
Місцезнаходження: 29000, Україна , Хмельницька обл., Хмельницький, вул. Гагаріна, 3
Контактна особа: Віннічук Інна Володимирівна
+380382764189
i_vinnichyk@rada.khmelnytsky.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання
Обґрунтування
Відповідно до ст. 5 Закону України «Про природні монополії» та п. 7. Розпорядження Антимонопольного комітету України від 28.11.2012 року № 874-р «Про затвердження Порядку складання та ведення зведеного переліку суб'єктів природних монополій», яким встановлено, що Зведений перелік суб'єктів природних монополій розміщується на офіційному веб-сайті Антимонопольного комітету України. На офіційному веб-сайті Антимонопольного комітету України МКП «Хмельницьктеплокомуненерго» (ЄДРПОУ 03356571) визначено таким, що займає монопольне (домінуюче) становище по наданню послуг із централізованого постачання теплової енергії в межах Хмельницької області. Наша теплова мережа підключена до загальної мережі МКП «Хмельницьктеплокомуненерго» Отже ми, як замовник торгів, через відсутність конкуренції, в тому числі з технічних причин, не маємо можливості здійснювати закупівлю послуг централізованого постачання теплової енергії в інших організацій. Дані послуги на території місцезнаходження замовника можуть бути поставлені лише певним постачальником, а саме МКП «Хмельницьктеплокомуненерго». Інша альтернатива відсутня. У зв’язку із вищенаведеним, у відповідності до п.2 ч.2 ст. 35 Закону України «Про публічні закупівлі» в замовника виникає необхідність здійснення закупівлі «ДК 021:2015-09320000- 8- Пара, гаряча вода та пов’язана продукція (централізоване постачання теплової енергії)» за переговорною процедурою закупівлі в одного учасника – МКП «Хмельницьктеплокомуненерго».

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 січня 2017 16:22
Оскарження наміру укласти договір: 07 лютого 2017 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
899 Гкал
Централізоване постачання теплової енергії
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 29000, Україна, Хмельницька область, м. Хмельницький, вул. Гагаріна, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 07 лютого 2017  —  31 грудня 2017
ДК 021:2015: 09320000-8 — Пара, гаряча вода та пов’язана продукція

Тендерна документація

27 січня 2017 15:55
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 січня 2017 15:45
протокол переговорів.PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Міське комунальне підприємство "Хмельницьктеплокомуненерго"
#03356571
Переможець 1 199 140,14
UAH з ПДВ
27 січня 2017 16:22

Документи

27 січня 2017 16:21
Електронний підпис
27 січня 2017 16:05
протокол про намір

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 січня 2017 16:22

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Міське комунальне підприємство "Хмельницьктеплокомуненерго"
#03356571
1 199 140,14
UAH з ПДВ
Документи

Документи

27 січня 2017 16:21
Електронний підпис
27 січня 2017 16:05
протокол про намір

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 травня 2018 18:46
Звіт укладений
02 травня 2018 18:45
Електронний підпис укладений
29 грудня 2017 11:26
Дод угода.PDF зміни до договору
29 грудня 2017 11:25
Електронний підпис укладений
28 грудня 2017 15:44
Дод угода тепло.PDF зміни до договору
28 грудня 2017 15:41
Електронний підпис укладений
08 лютого 2017 18:29
Договір.PDF укладений
08 лютого 2017 18:29

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2017
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження дії Договору на строк достатній для проведення процедури закупівлі на початку 2018 року, в обсязі, що не перевищує 20% від суми фактично наданих послуг у 2017 році, у відповідності до ч.5 ст.36 Закону України "Про публічні закупівлі" та п. 10.4 Договору
Номер договору про закупівлю: 5278/68
Договір:
Номер додаткової угоди: 5278/68
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2017
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін до Договору про закупівлю пари та гарячої води; постачання пари та гарячої води за державні кошти №5278/68 від 07.02.2017 року у відповідності до п.1 ч.4 ст.36 Закону України "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 5278/68
Договір:
Номер додаткової угоди: 5278/68
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 07 лютого 2017 — 30 квітня 2018
Сума оплати за договором: 1 024 747,56
UAH з ПДВ