Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Централізоване опалення
Очікувана вартість
488 704,13 UAH
UA-2017-01-27-000481-b 9cbc43a5947f4619b684e9964a4a90c8
Переговорна процедура (скорочена)    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мозгова Даріко Михайлівна

380663536760 plikarnya@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний заклад "Олександрійська психіатрична лікарня"
Код ЄДРПОУ: 23096089
Місцезнаходження: 28000, Україна , Кіровоградська обл., Олександрія, Дружби народів , 10
Контактна особа: Мозгова Даріко Михайлівна
380663536760
plikarnya@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання
Обґрунтування
Умови застосування переговорної процедури закапівлі- відсутність конкуренції (у тому числі з технічних причин ) на відповідному ринку ,внаслідок чого договір про закупівлю може бути укладено лише з одним постачальником, за відсутністі при цьому альтернативи. Згідно ч.1 ст.5 Закону України "Про природні монополії" транспортування теплової енергії належить до сфери діяльності суб"єктів природних монополій.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 січня 2017 14:32
Оскарження наміру укласти договір: 02 лютого 2017 00:00

Інформація про предмет закупівлі

послуги з постачання пари та гарячої води (централізованого опалення)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
352 Гігакалорія
Централізоване опалення
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 28000, Україна, Кіровоградська область, Олександрія, Дружби Народів 10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 лютого 2017  —  31 грудня 2017
ДК 021:2015: 09323000-9 — Централізоване опалення

Тендерна документація

27 січня 2017 14:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 січня 2017 14:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 січня 2017 14:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 січня 2017 14:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 січня 2017 14:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 січня 2017 13:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 січня 2017 13:05
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Комунальне підприємство "Теплокомуненерго"
#00185330
Переможець 488 704,13
UAH з ПДВ
27 січня 2017 14:32

Документи

27 січня 2017 14:31
Електронний підпис
27 січня 2017 14:22
повідомлення.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 січня 2017 14:32

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Комунальне підприємство "Теплокомуненерго"
#00185330
488 704,13
UAH з ПДВ
Документи

Документи

27 січня 2017 14:31
Електронний підпис
27 січня 2017 14:22
повідомлення.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
24 січня 2018 11:29
Додаткова 4.pdf зміни до договору
24 січня 2018 11:26
Додаткова 4.pdf зміни до договору
24 січня 2018 11:25
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2017 10:20
Додаткова3.pdf зміни до договору
29 грудня 2017 10:14
Електронний підпис зміни до договору
29 листопада 2017 14:40
ДУ 2 (29.11).pdf зміни до договору
29 листопада 2017 14:22
Електронний підпис укладений
22 лютого 2017 14:15
Додаткова угода 1.pdf зміни до договору
22 лютого 2017 14:10
додаткова угода.pdf зміни до договору
22 лютого 2017 14:10
додаткова угода.pdf зміни до договору
22 лютого 2017 14:10
Електронний підпис укладений
21 лютого 2017 15:26
Електронний підпис укладений
21 лютого 2017 15:24
договір 239-ДЗ.pdf укладений
16 лютого 2017 11:49
Електронний підпис укладений
16 лютого 2017 11:41
Електронний підпис укладений
16 лютого 2017 11:31
Електронний підпис укладений
16 лютого 2017 11:08
Електронний підпис укладений
16 лютого 2017 11:04
Електронний підпис укладений
14 лютого 2017 09:41

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 листопада 2017
Дата публікації змін до договору:
29 листопада 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Додаткова угода № 2 до договору № 239-ДЗ Відповідно до внесенних змін в кошторис Замовника збільшити бюджетні зобовязання на 60200,00 грн. Внести доповнення до п.12.1 Договору "Бюджетні зобов"язання що виникають за цім Договором в межах відповідних бюджетних призначень (асигнувань) згідно кошторису Замовника на 2017 рік становлять 485045,24 грн. (чотириста вісвмдесят п"ять тисяч сорок п"ять грн. 24 коп.) в тому числі ПДВ 80840,87 грн." Подальша зміна зобов"язань регламентуєтся внесенням змін до кошторису Замовника та підписанням Додаткової угоди, але в будь якому разі не може перевищувати суми зазначеної в п.3.1 Договору № 239-ДЗ від 13.02.2017 р.
Номер договору про закупівлю: 239-ДЗ
Договір:
Номер додаткової угоди: додаткова угода 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2017
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі п. 12.4. Договору про закупівлю послуг за державні кошти подовжити дію Договору на строк , достатній для проведення процедури закупівлі на початку 2018 року. п.11.1 . Договір набирає чинності з моменту підписання і діє до 20 лютого 2018 року.
Номер договору про закупівлю: 239-ДЗ
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 січня 2018
Дата публікації змін до договору:
24 січня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі п. 12.4. Договору про закупівлю послуг за державні кошти викласти п.3.1. Договору в наступній редакції ; 3.1. Ціна цьго Договору становить 39517,40 грн.(Тридцять дев"ять тисяч п"ятсот сімнадцять грн. 40 коп.) в тому числі ПДВ 6586,23 грн. , що не перевищує 20 відсотків суми , визначеної в Договорі.
Номер договору про закупівлю: 239-ДЗ
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 13 лютого 2017 — 20 лютого 2018
Сума оплати за договором: 520 853,15
UAH