Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Медичні матеріали
Очікувана вартість
142 000,00 UAH
UA-2017-01-24-000480-a 7f0d6fcadb484693a76f7308475c8097
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дунаєва Ірина Дмитрівна

+380639848151 idunaeva@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ТОВ КЗ Міська лікарня "Центр матері та дитини"
Код ЄДРПОУ: 25500212
Місцезнаходження: 21019, Україна , Вінницька обл., Місто Вінниця, Вулиця Маяковського, будинок 138
Контактна особа: Дунаєва Ірина Дмитрівна
+380639848151
idunaeva@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 січня 2017 13:16
Звернення за роз’ясненнями: до 30 січня 2017 13:21
Оскарження умов закупівлі: до 05 лютого 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 лютого 2017 13:21
Початок аукціону: 10 лютого 2017 12:59
Очікувана вартість: 142 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 420,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
48120 шт
Шприци, лейкопластирі, канюлі, бинти, вата.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21019, Україна, Вінницька область, Вінниця, вулиця Маяковського, будинок 138
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 27 лютого 2017  —  31 грудня 2017
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
4000 м
Марля
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21019, Україна, Вінницька область, Вінниця, вулиця Маяковського, будинок 138
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 27 лютого 2017  —  31 грудня 2017
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
24 січня 2017 13:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 січня 2017 13:16
ТД шприци.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 лютого 2017 13:20

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю " Медичний Центр "М.Т.К." 141 580,61
UAH з ПДВ
141 580,61
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ "УКРОПТПОСТАЧ" 141 985,19
UAH з ПДВ
141 985,19
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

08 лютого 2017 21:32
2017-02-08_2048.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю " Медичний Центр "М.Т.К."

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ "УКРОПТПОСТАЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю " Медичний Центр "М.Т.К."
#21633086
Переможець 141 580,61
UAH з ПДВ
16 лютого 2017 09:48

Документи

16 лютого 2017 09:48
Електронний підпис
16 лютого 2017 09:46
ПРОТОКОЛ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 лютого 2017 09:48

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю " Медичний Центр "М.Т.К."
#21633086
141 580,61
UAH з ПДВ
Документи

Документи

16 лютого 2017 09:48
Електронний підпис
16 лютого 2017 09:46
ПРОТОКОЛ

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 березня 2018 12:39
Електронний підпис укладений
17 січня 2018 10:19
ДУ МТК 24.PDF зміни до договору
17 січня 2018 10:18
Електронний підпис укладений
29 грудня 2017 12:38
ДУ 1 МТК 24.PDF зміни до договору
29 грудня 2017 12:37
Електронний підпис укладений
24 жовтня 2017 14:18
Додаткова угода.PDF зміни до договору
24 жовтня 2017 14:14
Електронний підпис укладений
01 березня 2017 11:14
договір укладений
01 березня 2017 11:10

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 жовтня 2017
Дата публікації змін до договору:
24 жовтня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовилися викласти п.3.3 Розділу 3 Договору №24 від 28.02.2017 року в наступній редакції: ціна цього договору становить 135 720, 34 грн., з них загальний фонд – 135 720, 34 грн., тобто зменшується на 0, 32 грн., спеціальний фонд зменшується на 5 859, 95 грн.
Номер договору про закупівлю: 24
Договір:
Номер додаткової угоди: 24
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2017
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору про закупівлю про державні кошти №24 від 28.02.2017 року на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку 2018 року
Номер договору про закупівлю: 24
Договір:
Номер додаткової угоди: 24
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 січня 2018
Дата публікації змін до договору:
17 січня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Ціна додаткової угоди становить 27 144, 00 грн. (двадцять сім тисяч сто сорок чотири гривні 00 копійок), що не перевищує 20% від ціни Договору про закупівлю за державні кошти №24 від 28.02.2017 року.
Номер договору про закупівлю: 24
Договір:
Номер додаткової угоди: 24
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 28 лютого 2017 — 01 березня 2018
Сума оплати за договором: 162 864,34
UAH з ПДВ