Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

55510000-8 Послуги їдалень
Очікувана вартість
532 220,00 UAH
UA-2017-01-23-001806-b 2c00c9df3d5344aa9a7a5dcd473017e5
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Инна Мартинюк

+380432595300 zsh20@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний заклад "Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №20 Вінницької міської ради"
Код ЄДРПОУ: 26224240
Місцезнаходження: 21023, Україна , Вінницька обл., м. Вінница, вул. Чумацька, 266
Контактна особа: Инна Мартинюк
+380432595300
zsh20@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Відповідно до річного плану закупівель закладом 16.12.2016 року було оголошено проведення процедури “відкриті торги” на закупівлю послуг за предметом
“55510000-8 Послуги їдалень . Ідентифікатор закупівлі: UA-2016-12-16-002058-b . У зв’язку із відсутністю достатньої кількості учасників, закупівля послуг не відбулася.
03.01.2017 року вдруге було оголошено проведення процедури “відкриті торги” на закупівлю послуг за предметом “55510000-8 Послуги їдалень. Ідентифікатор закупівлі: UA-2017-01-03-000415- b. У зв’язку із відсутністю достатньої кількості учасників, закупівля послуг не відбулася.
Зважаючи на вищезазначене та необхідність закупівлі послуг їдалень в школі прийнято рішення про застосування “переговорної” процедури закупівлі послуг за предметом “55510000-8 Послуги їдалень».

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 січня 2017 15:31
Оскарження наміру укласти договір: 03 лютого 2017 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
55510000-8 Послуги їдалень
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21001, Україна, Вінницька область, Вінниця, Чумацька,266
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 03 лютого 2017  —  31 грудня 2017
ДК 021:2015: 55510000-8 — Послуги їдалень

Тендерна документація

23 січня 2017 15:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 січня 2017 15:29
Проект Договір.doc

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Комунальне підприємство "Школяр"
#13313462
Переможець 532 220,00
UAH
23 січня 2017 15:31

Документи

23 січня 2017 15:31
Електронний підпис
23 січня 2017 15:30
ЗШ 20.docx

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 січня 2017 15:31

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Комунальне підприємство "Школяр"
#13313462
532 220,00
UAH
Документи

Документи

23 січня 2017 15:31
Електронний підпис
23 січня 2017 15:30
ЗШ 20.docx

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
16 лютого 2018 09:25
Електронний підпис зміни до договору
16 лютого 2018 09:24
Дод угода ЗШ 20 13.02.2018 зміни до договору
15 лютого 2018 15:54
Електронний підпис зміни до договору
18 січня 2018 12:05
20-16.01 зміни до договору
18 січня 2018 12:00
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2017 09:55
ЗШ 20 зміни до договору
29 грудня 2017 09:54
Електронний підпис зміни до договору
26 грудня 2017 15:10
ЗШ 20 зміни до договору
26 грудня 2017 15:10
Електронний підпис зміни до договору
12 червня 2017 14:40
ЗШ 20.pdf зміни до договору
12 червня 2017 14:40
Електронний підпис зміни до договору
07 лютого 2017 15:57
Дод угода ЗШ 20.pdf зміни до договору
07 лютого 2017 15:57
Електронний підпис укладений
07 лютого 2017 09:32
ЗШ 20.pdf укладений
07 лютого 2017 09:32

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
07 лютого 2017
Дата публікації змін до договору:
07 лютого 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): ціна договору становить 502285,00 грн.
Номер договору про закупівлю: 20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 червня 2017
Дата публікації змін до договору:
12 червня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Збільшення вартості харчування учнів в пришкільному таборі
Номер договору про закупівлю: 20
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2017
Дата публікації змін до договору:
26 грудня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшити суму договору на 22170,47 грн.
Номер договору про закупівлю: 20
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2017
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовжено термін дії договору на 20%
Номер договору про закупівлю: 20
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 січня 2018
Дата публікації змін до договору:
18 січня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): сума 20% складає 96022,91 грн
Номер договору про закупівлю: 20
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 лютого 2018
Дата публікації змін до договору:
16 лютого 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сума договору зменшена на 52417,90 грн.
Номер договору про закупівлю: 20
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 07 лютого 2017 — 31 березня 2018
Сума оплати за договором: 498 099,54
UAH