Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
вугілля енергетичне марки ДГ (13-100)
Очікувана вартість
3 219 996,00 UAH
UA-2017-01-23-000138-a ● 78911bf8237c4f32a00f08187420bae3
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Регіональна філія "Одеська залізниця" ПАТ "Укрзалізниця" |
Код ЄДРПОУ: | 40081200 |
Місцезнаходження: | Україна , Одеська обл., Одеса, Україна, м. Одеса, вул. Пантелемонівська 19 |
Контактна особа: |
Єрошенко Галина Борисівна (048) 727-27-60 ntvm1@zhd.tenet.odessa.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 січня 2017 10:57 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 29 січня 2017 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 04 лютого 2017 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 08 лютого 2017 10:00 |
Початок аукціону: | 09 лютого 2017 14:00 |
Очікувана вартість: | 3 219 996,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 16 099,98 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 33000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
вугілля енергетичне марки ДГ (13-100)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1200 т
вугілля енергетичне марки ДГ (13-100)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
27400, Україна, Кіровоградська обл., Знам'янка, Свердлова, 22
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2017
ДК 021:2015: 09111100-1 — Вугілля
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
23 січня 2017 10:54 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
23 січня 2017 10:54 |
2017 ДОГОВІР Знаменка ДГ 20.01.2017.doc | |
23 січня 2017 10:54 |
2017 ТД ЗНАМЕНКА ДГ 20.01.2017.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
дискримінаційні критерії оцінки
Дата подання: 26 січня 2017 16:12
Дата відповіді: 30 січня 2017 16:22
Стаття 3 Закону передбачає здійснення закупівель зокрема, за принципами недискримінації учасників, а також за принципами об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій
Однак, при вивченні тендерної документації ми дійшли висновку, що тендерною документацією встановлені дискримінаційні вимоги, що можуть призвести до зменшення кола потенційних учасників процедури закупівлі при здійсненні оцінки пропозицій учасників, зокрема, встановлення обмежуючих вимог в частині визначення ціни та методики оцінювання тендерних пропозицій. Ця вимога ставить учасників, які не є платником ПДВ у гірші умови, ніж учасників, яки є платниками цього податку.
Так, пунктом 1 розділу V тендерної документації визначено, що оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель шляхом застосування електронного аукціону. Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі єдиного критерію — ціна тендерної пропозиції (без урахування ПДВ).
Але ж платники ПДВ мають вхідний податковий кредит, тому чиста сума нарахованих забовязань з ПДВ при сплаті буде ними зменшена на суму податкового кредиту, та лише різниця підлягає сплаті до бюджету(таким чином платник компенсує частину вартості закупівлі ним вугілля), а не платник ПДВ позбавлений можливості такої компенсації, сума закупівлі вугілля разом з ПДВ його виробника цілком відноситься на собівартість продукції тому не враховувати всю суму нарахованого ПДВ при здійсненні оцінки є зазделегіть діскрімінаційним підходом при здійсненні оцінки пропозицій учасників, до яких зостасовуються різні системи оподаткування згідно діючого законодавства.
Замовником порушено вимоги пункту 9, частини другої статті 22 Закону яким чітко визначено, що тендерна документація повинна містити: перелік критеріїв та методику оцінки тендерних пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв. Опис методики оцінки за критерієм "ціна" повинен містити інформацію про врахування податку на додану вартість (ПДВ). Зазначена норма Закону визначає необхідність обов'язкового зазначення, чи учасник має надати пропозиції з ПДВ, чи без ПДВ, але ж не говорить про те, що при здійснюванні оцінки всі пропозиції порівнюються без урахування ПДВ. Тобто, Замовником не були враховані норми Закону, що є порушенням законодавства у сфері закупівель та як наслідок у подальшому проведення необ’єктивної оцінки тендерної пропозиції нашого підприємства.
Виходячи з принципу недискримінації учасників , на нашу думку навіть якщо Замовник не є платником ПДВ, та отримання податкового кредиту не зменшує витрати Замовника на оплату податків , то при здійсненні оцінки пропозицій учасників, повинна прийматися методика порівняння повних відпускних цін учасників не залежно від того, який режим оподаткування застосовується учасником, тобто порівнянню підлягають пропозиції з урахуванням ПДВ для учасників , які мають статус платника ПДВ, а для учасників – які не є платниками ПДВ – ціна без ПДВ.
Оцінка пропозицій за наведеною вище методикою може призвести до того, що переможцем може бути обраний учасник (платник ПДВ), цінова пропозиція якого (з урахуванням всіх витрат, у тому числі ПДВ) може бути вищою за цінову пропозицію учасника, який не є платником ПДВ.
Таким чином, зазначена умова Документації обмежує коло потенційних учасників та порушує інтереси учасників, які не є платником ПДВ, а це є порушенням принципів здійснення закупівель, що передбачені статтею 3 Закону, а отже є дискримінаційною по відношенню до інших суб'єктів господарювання.
На сьогоднішній день з цього питання існує рішення АМК України № 40-р/пк-пз від 10.06.2016р. Отже, просимо внести зміни до тендерної документації та привести її у відповідність до чинного законодавства України, в іншому випадку ми будемо змушені звернутися із скаргою до АМК України.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідь на питання від 26.01.2017р. по тендеру №644983, №645019 «вугілля енергетичне марки ДГ (13-100)», стосовно дискримінаційних критеріїв оцінки пропозиції учасників торгів, які є платниками ПДВ, або не є платниками ПДВ.
З метою не дискримінації умов для всіх учасників торгів, які є платниками ПДВ, або не є платниками ПДВ, для оцінки цінових пропозицій було визначено, що оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі єдиного критерію — ціна тендерної пропозиції (без урахування ПДВ), так як оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель шляхом застосування електронного аукціону.
При цьому незалежно від різної системи оподаткування згідно діючого законодавства учасника торгів якого буде визначено переможцем торгів шляхом застосування електронного аукціону, при укладанні договору, остаточна сума договору буде збільшена відповідно до ставки оподаткування від суми визнаної аукціоном якщо учасник є платником ПДВ.
Сума пропозиції без ПДВ застосовується тільки для системи Прозоро, так як нажаль дана система не визначає автоматично, в момент аукціону, учасник вказав ціну з ПДВ чи без ПДВ. Тому всі учасники торгів приведені до рівних умов, а саме ціна тендерної пропозиції (без урахування ПДВ).
Таким чином вимоги пункту 1 розділу V тендерної документації щодо визначення оцінки без урахування ПДВ не є дискримінаційним критерієм оцінки пропозиції учасників торгів яки є платниками ПДВ, або не є платниками ПДВ
З метою не дискримінації умов для всіх учасників торгів, які є платниками ПДВ, або не є платниками ПДВ, для оцінки цінових пропозицій було визначено, що оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі єдиного критерію — ціна тендерної пропозиції (без урахування ПДВ), так як оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель шляхом застосування електронного аукціону.
При цьому незалежно від різної системи оподаткування згідно діючого законодавства учасника торгів якого буде визначено переможцем торгів шляхом застосування електронного аукціону, при укладанні договору, остаточна сума договору буде збільшена відповідно до ставки оподаткування від суми визнаної аукціоном якщо учасник є платником ПДВ.
Сума пропозиції без ПДВ застосовується тільки для системи Прозоро, так як нажаль дана система не визначає автоматично, в момент аукціону, учасник вказав ціну з ПДВ чи без ПДВ. Тому всі учасники торгів приведені до рівних умов, а саме ціна тендерної пропозиції (без урахування ПДВ).
Таким чином вимоги пункту 1 розділу V тендерної документації щодо визначення оцінки без урахування ПДВ не є дискримінаційним критерієм оцінки пропозиції учасників торгів яки є платниками ПДВ, або не є платниками ПДВ
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 09 лютого 2017 14:51
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ПП сев-сервіс 2000 |
2 690 400,00
UAH
|
2 369 900,00
UAH
|
Документи |
ТОВ ІНТЕГРОВАНИЙ ЕНЕРГЕТИЧНИЙ КОМПЛЕКС |
2 940 000,00
UAH
|
2 370 000,00
UAH
|
Документи |
ПП Нова перспектива |
3 024 000,00
UAH
|
2 380 000,00
UAH
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГОТРАНСЛАЙН" |
3 219 996,00
UAH
|
2 439 800,00
UAH
|
Документи |
ТОВ Вуглеторфзбагачення |
3 204 000,00
UAH
|
2 843 880,00
UAH
|
Документи |
ПрАТ "ВО "ОБЛПАЛИВО" |
2 860 800,00
UAH
|
2 844 600,00
UAH
|
Документи |
ТОВ "Енерго Прайм" |
3 084 000,00
UAH
|
2 900 000,00
UAH
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП сев-сервіс 2000 #31078365 |
Переможець |
2 369 900,00
UAH
|
15 лютого 2017 08:41
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
05 квітня 2018 16:36
|
Електронний підпис | укладений |
03 січня 2018 08:32
|
Електронний підпис | укладений |
03 березня 2017 16:58
|
Договор СЕВ-СЕРВИС Знамянка ДГ.docx | укладений |
03 березня 2017 16:58
|