Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комплект покриттів операційних для Кесаревого розтину №16
Очікувана вартість
30 000,00 UAH
UA-2017-01-20-000574-a e0154fd67ee54182a20f3df3093bc8c4
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Чудновська Марина Олександрівна

380442769601 kmpb3@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Київський міський пологовий будинок №3
Код ЄДРПОУ: 05496796
Місцезнаходження: 03148, Україна , Київська обл., Київ, Василя Кучера, 7
Контактна особа: Чудновська Марина Олександрівна
380442769601
kmpb3@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 січня 2017 13:07
Звернення за роз’ясненнями: до 23 січня 2017 13:10
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 січня 2017 13:15
Очікувана вартість: 30 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 900,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 3,00%

Інформація про предмет закупівлі

Комплект покриттів операційних для Кесаревого розтину №16 стерильний (покриття операційне 300см х 160см - на дугу, з адгезивним операційним полем 25см х 25см - 1 шт. (СМС - 35 г/м2); покриття операційне 210см х 120см - 1 шт. (спанбонд - 30 г/м2); покриття операційне 120см х 80см - 1 шт. (ламінований спанбонд - 45 г/м2); покриття операційне 80см х 70 см - 4 шт. (спанлейс - 50 г/м2); пелюшка поглинаюча 60см х 60см - 1 шт.(целюлоза + абсорбент)) стерильний (компл) - 151шт. Вимоги до Учасника: 1. Умови розрахунку: 90 (дев'яносто) банківських днів; 2.Доставка товару здійснюється Постачальником за власні кошти за адресою 03148 м. Київ. вул.. Василя Кучера 7 ; 3.Якість товару, що постачається, відповідає діючому законодавству, стандартам, технічним умовам данного виду товару, підтверджується сертифікатом якості виробника, має реєстраційні посвідчення; 4. Якщо поставлений товар виявиться неякісним, або таким, що не відповідає умовам, Постачальник зобов’язаний замінити цей товар. Всі витрати, пов’язані із заміною товару неналежної якості несе Постачальник; 5. Товар повинен передаватися Покупцю в упаковці, яка відповідає характеру товару, забезпечує цілісність товару та збереження його якості під час перевезення; 6. Залишаємо за собою право вибору кращого з запропонованих товарів. 7. Прохання надати товар належної якості для безперебійного функціонування пологового будинку 8. Накладні та договір з відкритою датою. 9. ОБОВ’ЗКОВО !!! ПОСТАЧАЛЬНИК НА ВИМОГУ ЗАМОВНИКА ПОВИНЕН ЗА ВЛАСНІ КОШТИ ПОСТАВИТИ ПО ОДНОМУ ЗРАЗКУ ТОВАРУ ТА СЕРТИФІКАТИ НА НЬОГО. У РАЗІ НЕВІДПОВІДНОСТІ ЯКОСТІ ЗРАЗКІВ ТОВАРУ НАДАНИХ ПОЧТАЧАЛЬНИКОМ, ЗАМОВНИК МАЄ ПРАВО ВІДМОВИТИ В ПРОДОВЖЕННІ СПІВРОБІТНИЦТВА

Комплект покриттів операційних для Кесаревого розтину №16 стерильний (покриття операційне 300см х 160см - на дугу, з адгезивним операційним полем 25см х 25см - 1 шт. (СМС - 35 г/м2); покриття операційне 210см х 120см - 1 шт. (спанбонд - 30 г/м2); покриття операційне 120см х 80см - 1 шт. (ламінований спанбонд - 45 г/м2); покриття операційне 80см х 70 см - 4 шт. (спанлейс - 50 г/м2); пелюшка поглинаюча 60см х 60см - 1 шт.(целюлоза + абсорбент)) стерильний (компл) - 151шт. Вимоги до Учасника: 1. Умови розрахунку: 90 (дев'яносто) банківських днів; 2.Доставка товару здійснюється Постачальником за власні кошти за адресою 03148 м. Київ. вул.. Василя Кучера 7 ; 3.Якість товару, що постачається, відповідає діючому законодавству, стандартам, технічним умовам данного виду товару, підтверджується сертифікатом якості виробника, має реєстраційні посвідчення; 4. Якщо поставлений товар виявиться неякісним, або таким, що не відповідає умовам, Постачальник зобов’язаний замінити цей товар. Всі витрати, пов’язані із заміною товару неналежної якості несе Постачальник; 5. Товар повинен передаватися Покупцю в упаковці, яка відповідає характеру товару, забезпечує цілісність товару та збереження його якості під час перевезення; 6. Залишаємо за собою право вибору кращого з запропонованих товарів. 7. Прохання надати товар належної якості для безперебійного функціонування пологового будинку 8. Накладні та договір з відкритою датою. 9. ОБОВ’ЗКОВО !!! ПОСТАЧАЛЬНИК НА ВИМОГУ ЗАМОВНИКА ПОВИНЕН ЗА ВЛАСНІ КОШТИ ПОСТАВИТИ ПО ОДНОМУ ЗРАЗКУ ТОВАРУ ТА СЕРТИФІКАТИ НА НЬОГО. У РАЗІ НЕВІДПОВІДНОСТІ ЯКОСТІ ЗРАЗКІВ ТОВАРУ НАДАНИХ ПОЧТАЧАЛЬНИКОМ, ЗАМОВНИК МАЄ ПРАВО ВІДМОВИТИ В ПРОДОВЖЕННІ СПІВРОБІТНИЦТВА
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
151 штуки
Комплект покриттів операційних для Кесаревого розтину №16 стерильний (покриття операційне 300см х 160см - на дугу, з адгезивним операційним полем 25см х 25см - 1 шт. (СМС - 35 г/м2); покриття операційне 210см х 120см - 1 шт. (спанбонд - 30 г/м2); покриття операційне 120см х 80см - 1 шт. (ламінований спанбонд - 45 г/м2); покриття операційне 80см х 70 см - 4 шт. (спанлейс - 50 г/м2); пелюшка поглинаюча 60см х 60см - 1 шт.(целюлоза + абсорбент)) стерильний (компл) - 151шт. Вимоги до Учасника: 1. Умови розрахунку: 90 (дев'яносто) банківських днів; 2.Доставка товару здійснюється Постачальником за власні кошти за адресою 03148 м. Київ. вул.. Василя Кучера 7 ; 3.Якість товару, що постачається, відповідає діючому законодавству, стандартам, технічним умовам данного виду товару, підтверджується сертифікатом якості виробника, має реєстраційні посвідчення; 4. Якщо поставлений товар виявиться неякісним, або таким, що не відповідає умовам, Постачальник зобов’язаний замінити цей товар. Всі витрати, пов’язані із заміною товару неналежної якості несе Постачальник; 5. Товар повинен передаватися Покупцю в упаковці, яка відповідає характеру товару, забезпечує цілісність товару та збереження його якості під час перевезення; 6. Залишаємо за собою право вибору кращого з запропонованих товарів. 7. Прохання надати товар належної якості для безперебійного функціонування пологового будинку 8. Накладні та договір з відкритою датою. 9. ОБОВ’ЗКОВО !!! ПОСТАЧАЛЬНИК НА ВИМОГУ ЗАМОВНИКА ПОВИНЕН ЗА ВЛАСНІ КОШТИ ПОСТАВИТИ ПО ОДНОМУ ЗРАЗКУ ТОВАРУ ТА СЕРТИФІКАТИ НА НЬОГО. У РАЗІ НЕВІДПОВІДНОСТІ ЯКОСТІ ЗРАЗКІВ ТОВАРУ НАДАНИХ ПОЧТАЧАЛЬНИКОМ, ЗАМОВНИК МАЄ ПРАВО ВІДМОВИТИ В ПРОДОВЖЕННІ СПІВРОБІТНИЦТВА
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03148, Україна, Київська область, Київ, Василя Кучера, 7
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 січня 2017 13:15

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженною відповідальністю "3Д - ФАРМ" 30 000,00
UAH з ПДВ
30 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

24 січня 2017 08:28
Статут17.jpg
24 січня 2017 08:28
Статут16.jpg
24 січня 2017 08:28
Статут15.jpg
24 січня 2017 08:28
Статут14.jpg
24 січня 2017 08:28
Статут13.jpg
24 січня 2017 08:28
Статут12.jpg
24 січня 2017 08:28
Статут11.jpg
24 січня 2017 08:28
Статут10.jpg
24 січня 2017 08:28
Статут9.jpg
24 січня 2017 08:28
Статут8.jpg
24 січня 2017 08:28
Статут7.jpg
24 січня 2017 08:28
Статут6.jpg
24 січня 2017 08:28
Статут5.jpg
24 січня 2017 08:28
Статут4.jpg
24 січня 2017 08:28
Статут3.jpg
24 січня 2017 08:28
Статут2.jpg
24 січня 2017 08:28
Статут1.jpg
24 січня 2017 08:28
Статистика.jpg
24 січня 2017 08:28
Статистика 2.jpg
24 січня 2017 08:28
реквізити (1).pdf
24 січня 2017 08:28
паспорт1.pdf
24 січня 2017 08:28
Паспорт якості.jpg
24 січня 2017 08:28
Паспорт 2.pdf
24 січня 2017 08:28
Гарантійний лист.pdf
24 січня 2017 08:28
Витяг платника ПДВ.jpg
24 січня 2017 08:28
Виписка з ЄДР.jpg
24 січня 2017 08:28
Вивиска з ЄДР 2.jpg
24 січня 2017 08:28
Статут17.jpg
24 січня 2017 08:28
Статут16.jpg
24 січня 2017 08:28
Статут15.jpg
24 січня 2017 08:28
Статут14.jpg
24 січня 2017 08:28
Статут13.jpg
24 січня 2017 08:28
Статут12.jpg
24 січня 2017 08:28
Статут11.jpg
24 січня 2017 08:28
Статут10.jpg
24 січня 2017 08:28
Статут9.jpg
24 січня 2017 08:28
Статут8.jpg
24 січня 2017 08:28
Статут7.jpg
24 січня 2017 08:28
Статут6.jpg
24 січня 2017 08:28
Статут5.jpg
24 січня 2017 08:28
Статут4.jpg
24 січня 2017 08:28
Статут3.jpg
24 січня 2017 08:28
Статут2.jpg
24 січня 2017 08:28
Статут1.jpg
24 січня 2017 08:28
Статистика.jpg
24 січня 2017 08:28
Статистика 2.jpg
24 січня 2017 08:28
реквізити (1).pdf
24 січня 2017 08:28
паспорт1.pdf
24 січня 2017 08:28
Паспорт якості.jpg
24 січня 2017 08:28
Паспорт 2.pdf
24 січня 2017 08:28
Гарантійний лист.pdf
24 січня 2017 08:28
Витяг платника ПДВ.jpg
24 січня 2017 08:28
Виписка з ЄДР.jpg
24 січня 2017 08:28
Вивиска з ЄДР 2.jpg

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженною відповідальністю "3Д - ФАРМ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженною відповідальністю "3Д - ФАРМ"
#39557980
Переможець 30 000,00
UAH з ПДВ
24 січня 2017 16:37

Документи

24 січня 2017 16:36
Прот №20.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 січня 2017 16:37

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженною відповідальністю "3Д - ФАРМ"
#39557980
30 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

24 січня 2017 16:36
Прот №20.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Дог 4 ТОВ ЗД Фарм.pdf укладений
04 квітня 2017 15:47