Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

"Постачання теплової енергії"
Очікувана вартість
437 400,00 UAH
UA-2017-01-19-001818-b 095072c90ad940b7bc9300d8bbc238c8
Переговорна процедура (скорочена)    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ліна Шпак

+380487281675 kuooksp@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КУ " Одеська обласна клінічна стоматологічна поліклініка"
Код ЄДРПОУ: 01998549
Вебсайт: http://dz.prom.ua
Місцезнаходження: 65023, Україна , Одеська обл., Одеса, вул. Торгова 15
Контактна особа: Ліна Шпак
+380487281675
kuooksp@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання
Обґрунтування
Згідно ч. 2 ст. 5 Закону України «Про природні монополії» Антимонопольним комітетом України (далі - Комітет) ведеться зведений перелік суб’єктів природних монополій на підставі реєстрів суб’єктів природних монополій у сфері житлово-комунального господарства, що формуються національною комісією, що здійснює державне регулювання у сфері комунальних послуг, а в інших сферах, в яких діють суб’єкти природних монополій – національними комісіями регулювання природних монополій у відповідній сфері або органами виконавчої влади, що здійснюють функції такого регулювання до створення зазначених комісій.
Згідно Порядку складання та ведення НКРЕКП реєстру суб’єктів природних монополій, затвердженого постановою НКРЕКП від 19 березня 2015 року № 826 (зі змінами), внесення до Реєстру відомостей про суб’єктів природних монополій, які провадять господарську діяльність у сферах централізованого водопостачання та водовідведення, транспортування теплової енергії відповідно до ліцензій, виданих обласними, Київською міською державними адміністраціями, здійснюється на підставі інформації, наданої до НКРЕКП обласними, Київською міською державними адміністраціями за формою, наведеною в додатку 2 до цього Порядку, не пізніше 5 числа кожного місяця.
Відомості щодо суб’єктів природних монополій, які провадять господарську діяльність у сферах енергетики та комунальних послуг, вносяться НКРЕКП до Реєстру станом на останнє число звітного місяця.
Реєстр розміщується щомісяця не пізніше 7 числа на офіційному веб-сайті НКРЕКП (http://www.nerc.gov.ua/), відомості з якого щомісяця до 10 числа на електронних та паперових носіях подаються до Антимонопольного комітету України.
Крім цього, Замовник здійснює закупівлю послуг згідно предмета закупівлі в Учасника у зв’язку з відсутністю конкуренції щодо вибору постачальника з технічних причин, оскільки мережі Замовника приєднані безпосередньо до потужностей Учасника.
Враховуючи ті обставини, що відомості щодо Учасника внесені до зведеного переліку суб’єктів природних монополій, а також розгалуженість технологічних мереж, надавання послуг згідно предмету закупівлі іншими учасниками не є можливим, а тому з урахуванням вимог Закону України «Про публічні закупівлі» Замовнику необхідно застосувати переговорну процедуру закупівлі.

Документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі.
1. Закон України «Про природні монополії» від 20.04.2000 р. № 1682-ІІІ.
2. Зведений перелік суб’єктів природних монополій, розміщений на офіційному веб-сайті Антимонопольного комітету України (http://www.amc.gov.ua/).

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 січня 2017 18:04
Оскарження наміру укласти договір: 25 січня 2017 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
256 гігакалорія
"Постачання теплової енергії"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65023, Україна, Одеська область, м. Одеса, вул.Торгова, буд.15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2017
ДК 021:2015: 09320000-8 — Пара, гаряча вода та пов’язана продукція

Тендерна документація

19 січня 2017 18:00
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 січня 2017 17:59
протокол переговорів.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Комунальне підприємство "Теплопостачання міста Одеси"
#34674102
Переможець 437 400,00
UAH з ПДВ
19 січня 2017 18:04

Документи

19 січня 2017 18:04
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 січня 2017 18:04

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Комунальне підприємство "Теплопостачання міста Одеси"
#34674102
437 400,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

19 січня 2017 18:04
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
10 січня 2018 16:12
тепло.pdf укладений
07 січня 2018 10:36
Електронний підпис зміни до договору
22 грудня 2017 15:34
Доп угода.pdf зміни до договору
22 грудня 2017 15:28
Електронний підпис зміни до договору
22 грудня 2017 15:10
1.jpg зміни до договору
21 серпня 2017 14:42
Електронний підпис зміни до договору
03 травня 2017 10:11
доп.угода теплопостачання.jpg зміни до договору
03 травня 2017 10:06
Електронний підпис зміни до договору
01 лютого 2017 11:10
Додаткова угода.jpg зміни до договору
01 лютого 2017 11:08
Електронний підпис укладений
25 січня 2017 16:14
ДОГОВОР 5502-9.pdf укладений
25 січня 2017 16:14

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 січня 2017
Дата публікації змін до договору:
01 лютого 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Змінено банківські ріквізити "Споживача"
Номер договору про закупівлю: 5502/9
Договір:
Номер додаткової угоди: 5502/9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 травня 2017
Дата публікації змін до договору:
03 травня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Змінено банківські ріквізіти "Споживача"
Номер договору про закупівлю: 5502/9
Договір:
Номер додаткової угоди: 5502/9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 серпня 2017
Дата публікації змін до договору:
22 грудня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): у тексті вВсього Договору замінити словосполучення «головний лікар» на « голова комісії з припинення комунальної установи «Одеська обласна клінічна стоматологічна поліклініка», головний лікар», « в особі головного лікаря Рожко П.Д. , що діє на підставі Статуту» на « в особі голови комісії з припинення комунальної установи «Одеська обласна клінічна стоматологічна поліклініка», головного лікаря Рожко П.Д. , що діє на основі рішення Одеської обласної Ради №430-VII від 16.06.2017 р.»
Номер договору про закупівлю: 5502/9
Договір:
Номер додаткової угоди: 5502/9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 грудня 2017
Дата публікації змін до договору:
22 грудня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни за 1 Гкал (з ПДВ)
Номер договору про закупівлю: 5502/9
Договір:
Номер додаткової угоди: №5502/9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 січня 2017 — 31 грудня 2017
Сума оплати за договором: 297 966,26
UAH з ПДВ