Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Постачання теплової енергії
Очікувана вартість
897 408,12 UAH
UA-2017-01-19-000807-b aa2e80d179514c608e76ec8b6287b8e6
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Любов Бідна

+380632559569 kulinichi_sr@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Кулиничівська селищна рада
Код ЄДРПОУ: 04396704
Місцезнаходження: 62404, Україна , Харківська обл., Харківський р-н, смт. Кулиничі, вул. 7-Ї Гвардійської Армії, 14
Контактна особа: Любов Бідна
+380632559569
kulinichi_sr@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання
Обґрунтування
Комунальне підприємство Харківської районної ради «КОМУНЕНЕРГО» - займає монопольне (домінуюче) становище на ринку постачання теплової енергії в межах мереж, що ним експлуатуються на території, в тому числі і у Харківській області Харківському районі, та є єдиним можливим постачальником теплової енергії (якому немає конкуренції чи альтернативи, в тому числі з технічних причин) споживачам, мережі теплопостачання яких приєднані до його мереж. Таким чином, відсутня конкуренція (у тому числі з технічних причин) на закупівлю код ДК 021:2015 – 09320000-8 - пара, гаряча вода та пов’язана продукція (постачання теплової енергії), яка може бути надана за місцем поставки тільки певним постачальником – Комунальним підприємством Харківської районної ради «КОМУНЕНЕРГО».

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 січня 2017 14:21
Оскарження наміру укласти договір: 30 січня 2017 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
420 гігакалорія
Постачання теплової енергії
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 62404, Україна, Харківська область, Харківський район, згідно Додатку 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2017
ДК 021:2015: 09320000-8 — Пара, гаряча вода та пов’язана продукція

Тендерна документація

19 січня 2017 14:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 січня 2017 13:46
додаток 1.docx

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Комунальне підприємство Харківської районної ради «КОМУНЕНЕРГО»
#39402730
Переможець 897 408,12
UAH з ПДВ
19 січня 2017 14:21

Документи

19 січня 2017 14:21
Електронний підпис
19 січня 2017 14:17
Протокол тепло.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 січня 2017 14:21

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Комунальне підприємство Харківської районної ради «КОМУНЕНЕРГО»
#39402730
897 408,12
UAH з ПДВ
Документи

Документи

19 січня 2017 14:21
Електронний підпис
19 січня 2017 14:17
Протокол тепло.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2018 12:41
Електронний підпис зміни до договору
21 грудня 2017 10:48
доп угода тепло.pdf зміни до договору
21 грудня 2017 10:04
Електронний підпис зміни до договору
15 лютого 2017 15:17
Дод угода Комуненерго.pdf зміни до договору
15 лютого 2017 15:03
Електронний підпис укладений
30 січня 2017 13:31
Договір Кулиничі тепло.pdf укладений
30 січня 2017 13:31

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
14 лютого 2017
Дата публікації змін до договору:
15 лютого 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: KE-623/01/17
Договір:
Номер додаткової угоди: КЕ-623/01/17
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 грудня 2017
Дата публікації змін до договору:
21 грудня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна тарифів
Номер договору про закупівлю: KE-623/01/17
Договір:
Номер додаткової угоди: KE-623/01/17
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 30 січня 2017 — 31 грудня 2017
Сума оплати за договором: 897 408,12
UAH з ПДВ