Вугілля
Coal DG(13-100) - 1528 t. / AO (25-50) - 870 t.
Очікувана вартість
7 279 388,00 UAH
UA-2017-01-18-001148-a 0b27b2d19c0146b9a5cff0cad3ff7644
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Purchasing Body
Найменування замовника: Відділ освіти та молодіжної політики Кілійської райдержадміністрації
Код ЄДРПОУ: 02145174
Вебсайт замовника: http://kiliyaosvita.ucoz.org
Місцезнаходження замовника: 68300, Україна, Одеська область обл., Кілія, Миру
Контактна особа замовника: Медведенко Любов Андріївна
+380484340060
rvokil@rambler.ru
Додаткові контактні особи: Cherenyov Yuriy Volodymirovich
+380976745640
rvokil@ukr.net
Official name: Department for Educationt of Кіliyskiy Rayon State Administration
National ID: 02145174
Contact point: Cherenyov Yuriy Volodumirovich
+380484340060
rvokil@rambler.ru
Additional contacts: Cherenyov Yuriy Volodumirovich
+380976745640
rvokil@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Звернення за роз’ясненнями: до 08 лютого 2017 16:48
Оскарження умов закупівлі: до 14 лютого 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 лютого 2017 16:48
Початок аукціону: 27 лютого 2017 15:16
Очікувана вартість: 7 279 388,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 216 900,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 36 400,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %
Publication date: 18 січня 2017 16:43
Enquiries until: 08 лютого 2017 16:48
Complaints submission until: до 14 лютого 2017 00:00
Time limit for receipt of tenders: 18 лютого 2017 16:48

Information

Estimated total value: 7 279 388 UAH including VAT
Minimal lowering step: 36 400 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %
Type of tender guarantee: Electronic guarantee
Sum of tender guarantee: 216 900,00 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Scope of the procurement
ДГ(13-100) - 1528 т. АО(25-50) - 870 т.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2398 т
Вугілля ДГ(13-100) - 1528 т., АО(25-50) - 870 т.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 68300, Україна, Одеська область, Кілія, Миру
ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо

Coal DG(13-100) - 1528 t. / AO (25-50) - 870 t.
CPV: 09110000-3
Період постачання: з 15 березня 2017 по 31 грудня 2017

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

18 січня 2017 16:53
Електронний цифровий підпис
18 січня 2017 16:46
ТД_вугілля.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

ТД.
Дата подання: 20 січня 2017 11:39
Дата відповіді: 20 січня 2017 15:31
Добрий день! В п.3., п.п. 9 тендерної документації, Вами була встановлена вимога щодо надання оригіналу або копії фінансового балансу за останній звітний період; оригіналу або копії звіту про фінансові результати за останній звітний період; оригіналу або копії звіту про рух грошових коштів за останній звітний період; Згідно податкового кодексу, кінцевий термін подачі фінансової звітності 28.02.2017 р., так як дані терміни ще не настали ми не в змозі надати вищевказані документи. Натомість ми можемо надати фінансовий звіт за 9 місяців 2016 року. Чи не призведе це до відхилення тендерної пропозиції?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Оригіналу або копії звіту про фінансові результати за останній звітний період; оригіналу або копії звіту про рух грошових коштів за останній звітний період Ви повинні надати за 2016рік та якщо не встигаете це зробіть то надайте за 2015рік з листом-поясненням
Надання розяснення стосовно оформлення тендерної документації
Дата подання: 25 січня 2017 15:00
Дата відповіді: 26 січня 2017 10:00
Доброго дня! Детально розглянувши Тендерну документацію, просимо надати роз’яснення, щодо правильного оформлення та подання тендерних пропозицій. Частиною 1 Розділом 3 Тендерної документації встановлена наступна вимога: «…Тендерна пропозиція повинна містити реєстр наданих документів та інформацію із зазначенням номерів сторінок наданих документів/інформації, який повинен бути першим з документів тендерної пропозиції. У разі, якщо тендерна пропозиція подається у вигляді декількох файлів/частин, кожна частина/файл повинні містити свій реєстр наданих документів та інформацію із зазначенням номерів сторінок наданих документів/інформації…». Пунктом 1.3 Частини 1 Розділу 3 передбачено наступне: «…1.3. Всі документи тендерної пропозиції подаються у сканованому вигляді у форматі PDF одним файлом*. Документи тендерної пропозиції можуть бути подані у сканованому вигляді у форматі PDF декількома файлами*, згрупованими/ об’єднаними за наступними ознаками: - заповнений Додаток 1 та інші документи, надання яких передбачено умовами цієї тендерної документації; - документи та інформація, передбачені Додатком 2; - документи та інформація, передбачені Додатком 3 та п. 6 розділу III тендерної документації. У разі підготовки та подання учасником документів тендерної пропозиції окремим файлом в обсязі/розмірі, що не може бути завантажений електронним майданчиком згідно встановленого регламенту, такий учасник подає документи у сканованому вигляді у форматі PDF декількома файлами. Файли (декілька файлів) повинні бути згруповані за ознаками, вказаними у п.1.3 розділу 3 тендерної документації. При цьому кожен файл може складатися з декількох частин (файлів). У разі подання декількох файлів, згрупованих за ознаками, визначеними у тендерній документації, кожна частина повинна бути оформлена відповідно до вимог тендерної документації та містити відповідну назву. Наприклад, «Додаток 2. Частина 1». У разі, якщо регламент електронного майданчика містить обмеження щодо обсягу та кількості інформації, що може бути завантажена учасником, у складі тендерної пропозиції учасник повинен надати витяг з регламенту електронного майданчика та/або посилання на регламент електронного майданчика…». - Якщо тендерна пропозиція буде подаватись кількома файлами то реєстр наданих документів та інформація із зазначенням номерів сторінок наданих документів/інформації повинна надаватись під кожний файл окремо. Як в даному випадку нумерувати сторінки тендерної пропозиції? Кожна частина нумерується окремо, чи нумерація продовжується?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Якщо тендерна пропозиція буде подаватись кількома файлами то реєстр наданих документів та інформація із зазначенням номерів сторінок наданих документів/інформації повинна надаватись під кожний файл окремо. Кожна частина може нумерується як окремо, так може і продовжуватися.

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Дата публікації: 21 лютого 2017
UA-2017-01-18-001148-a0b27b2d19c0146b9a5cff0cad3ff7644
Найменування замовника: Відділ освіти та молодіжної політики Кілійської райдержадміністрації
Код ЄДРПОУ: 02145174
Місцезнаходження замовника: 68300, Україна, Одеська область обл., Кілія, Миру
Учасник Документи Рішення
ТОВ "ЄВРО-ТЕСТ" Документи
Відхилено
Документи
ТОВ "OC-НОВА 2007" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ПрАТ "ВО "ОБЛПАЛИВО" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

Документи

Публічні документи

03 березня 2017 15:48
довідка МВД.pdf
03 березня 2017 15:48
лист-пояснення до п. 5 ч. 1.pdf
03 березня 2017 15:47
Довідка.pdf
28 лютого 2017 13:40
Тендерна пропозиція
18 лютого 2017 10:07
пропозиція.pdf
18 лютого 2017 10:07
GarList.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 лютого 2017 15:37

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПрАТ "ВО "ОБЛПАЛИВО" 7 246 725,00
UAH з ПДВ
7 210 055,40
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "OC-НОВА 2007" 7 278 217,80
UAH з ПДВ
7 240 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Протокол розкриття

Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПрАТ "ВО "ОБЛПАЛИВО"
#30514975
Переможець 7 210 055,40
UAH з ПДВ
01 березня 2017 08:01

Документи

01 березня 2017 08:01
sign.p7s
01 березня 2017 08:00
протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01.03.2017 08:01

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПрАТ "ВО "ОБЛПАЛИВО"
#30514975
7 210 055,40
UAH з ПДВ
Документи

Документи

01 березня 2017 08:01
sign.p7s
01 березня 2017 08:00
протокол

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
21 березня 2017 09:39
договор укладений
21 березня 2017 09:38
sign.p7s зміни до договору
06 грудня 2017 11:40
sign.p7s зміни до договору
05 грудня 2017 15:03
tmp853D.pdf зміни до договору
05 грудня 2017 15:02
sign.p7s зміни до договору
02 листопада 2017 09:36
tmpF049.pdf зміни до договору
02 листопада 2017 09:34
sign.p7s зміни до договору
24 липня 2017 12:48
tmp3F45.pdf зміни до договору
24 липня 2017 12:45
sign.p7s зміни до договору
26 червня 2017 14:33
tmp2AC9.pdf зміни до договору
26 червня 2017 14:28

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 червня 2017
Дата публікації змін до договору:
26 червня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору: у звязку з виникненням обставин предбачених ст.652,653,654 Цівільного кодексу України ,згідно з п.1 рішенням Ради нац.безпеки і оборони України від 15.03.2017р.Указ Президента України від 15.03.2017 р. №62/2017 та відповідно до Листа Міністерства енергетики та вугільної промисловості України щодо постачання вугілля з окупованої частини Донбасу
Номер договору про закупівлю: 59
Договір:
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 липня 2017
Дата публікації змін до договору:
24 липня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Зміна ціни за одиницю товару
Номер договору про закупівлю: 59
Договір:
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 листопада 2017
Дата публікації змін до договору:
02 листопада 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Зменшення обсягів закупівлі
Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Зменшення обсягів закупівлі Зміна ціни за одиницю товару
Номер договору про закупівлю: 59
Договір:
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 грудня 2017
Дата публікації змін до договору:
05 грудня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 59
Договір:
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 21 березня 2017 — 31 грудня 2017
Сума оплати за договором: 3 661 003,06
UAH з ПДВ

Актуальні тендери

До пошуку