Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Вугілля
Coal DG(13-100) - 1528 t. / AO (25-50) - 870 t.
Очікувана вартість
7 279 388,00 UAH
UA-2017-01-18-001148-a 0b27b2d19c0146b9a5cff0cad3ff7644
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Медведенко Любов Андріївна

+380484340060 rvokil@rambler.ru

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Відділ освіти та молодіжної політики Кілійської райдержадміністрації
Код ЄДРПОУ: 02145174
Вебсайт: http://kiliyaosvita.ucoz.org
Місцезнаходження: 68300, Україна , Одеська область обл., Кілія, Миру
Контактна особа: Медведенко Любов Андріївна
+380484340060
rvokil@rambler.ru
Додаткові контактні особи: Cherenyov Yuriy Volodymirovich
+380976745640
rvokil@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Department for Educationt of Кіliyskiy Rayon State Administration
National ID: 02145174
Contact point: Cherenyov Yuriy Volodumirovich
+380484340060
rvokil@rambler.ru
Additional contacts: Cherenyov Yuriy Volodumirovich
+380976745640
rvokil@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 18 січня 2017 16:43
Звернення за роз’ясненнями: до 08 лютого 2017 16:48
Оскарження умов закупівлі: до 14 лютого 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 лютого 2017 16:48
Початок аукціону: 27 лютого 2017 15:16
Очікувана вартість: 7 279 388,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 36 400,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 216900 UAH
Publication date: 18 січня 2017 16:43
Enquiries until: 08 лютого 2017 16:48
Complaints submission until: до 14 лютого 2017 00:00
Time limit for receipt of tenders: 18 лютого 2017 16:48

Information

Estimated total value: 7 279 388 UAH including VAT
Minimal lowering step: 36 400 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Scope of the procurement
ДГ(13-100) - 1528 т. АО(25-50) - 870 т.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2398 т
Вугілля ДГ(13-100) - 1528 т., АО(25-50) - 870 т.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 68300, Україна, Одеська область, Кілія, Миру
ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо

Coal DG(13-100) - 1528 t. / AO (25-50) - 870 t.
CPV: 09110000-3
Період постачання: з 15 березня 2017 по 31 грудня 2017

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 січня 2017 16:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 січня 2017 16:46
ТД_вугілля.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

ТД.
Дата подання: 20 січня 2017 11:39
Дата відповіді: 20 січня 2017 15:31
Добрий день! В п.3., п.п. 9 тендерної документації, Вами була встановлена вимога щодо надання оригіналу або копії фінансового балансу за останній звітний період; оригіналу або копії звіту про фінансові результати за останній звітний період; оригіналу або копії звіту про рух грошових коштів за останній звітний період; Згідно податкового кодексу, кінцевий термін подачі фінансової звітності 28.02.2017 р., так як дані терміни ще не настали ми не в змозі надати вищевказані документи. Натомість ми можемо надати фінансовий звіт за 9 місяців 2016 року. Чи не призведе це до відхилення тендерної пропозиції?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Оригіналу або копії звіту про фінансові результати за останній звітний період; оригіналу або копії звіту про рух грошових коштів за останній звітний період Ви повинні надати за 2016рік та якщо не встигаете це зробіть то надайте за 2015рік з листом-поясненням
Надання розяснення стосовно оформлення тендерної документації
Дата подання: 25 січня 2017 15:00
Дата відповіді: 26 січня 2017 10:00
Доброго дня! Детально розглянувши Тендерну документацію, просимо надати роз’яснення, щодо правильного оформлення та подання тендерних пропозицій. Частиною 1 Розділом 3 Тендерної документації встановлена наступна вимога: «…Тендерна пропозиція повинна містити реєстр наданих документів та інформацію із зазначенням номерів сторінок наданих документів/інформації, який повинен бути першим з документів тендерної пропозиції. У разі, якщо тендерна пропозиція подається у вигляді декількох файлів/частин, кожна частина/файл повинні містити свій реєстр наданих документів та інформацію із зазначенням номерів сторінок наданих документів/інформації…». Пунктом 1.3 Частини 1 Розділу 3 передбачено наступне: «…1.3. Всі документи тендерної пропозиції подаються у сканованому вигляді у форматі PDF одним файлом*. Документи тендерної пропозиції можуть бути подані у сканованому вигляді у форматі PDF декількома файлами*, згрупованими/ об’єднаними за наступними ознаками: - заповнений Додаток 1 та інші документи, надання яких передбачено умовами цієї тендерної документації; - документи та інформація, передбачені Додатком 2; - документи та інформація, передбачені Додатком 3 та п. 6 розділу III тендерної документації. У разі підготовки та подання учасником документів тендерної пропозиції окремим файлом в обсязі/розмірі, що не може бути завантажений електронним майданчиком згідно встановленого регламенту, такий учасник подає документи у сканованому вигляді у форматі PDF декількома файлами. Файли (декілька файлів) повинні бути згруповані за ознаками, вказаними у п.1.3 розділу 3 тендерної документації. При цьому кожен файл може складатися з декількох частин (файлів). У разі подання декількох файлів, згрупованих за ознаками, визначеними у тендерній документації, кожна частина повинна бути оформлена відповідно до вимог тендерної документації та містити відповідну назву. Наприклад, «Додаток 2. Частина 1». У разі, якщо регламент електронного майданчика містить обмеження щодо обсягу та кількості інформації, що може бути завантажена учасником, у складі тендерної пропозиції учасник повинен надати витяг з регламенту електронного майданчика та/або посилання на регламент електронного майданчика…». - Якщо тендерна пропозиція буде подаватись кількома файлами то реєстр наданих документів та інформація із зазначенням номерів сторінок наданих документів/інформації повинна надаватись під кожний файл окремо. Як в даному випадку нумерувати сторінки тендерної пропозиції? Кожна частина нумерується окремо, чи нумерація продовжується?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Якщо тендерна пропозиція буде подаватись кількома файлами то реєстр наданих документів та інформація із зазначенням номерів сторінок наданих документів/інформації повинна надаватись під кожний файл окремо. Кожна частина може нумерується як окремо, так може і продовжуватися.

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 21 лютого 2017
UA-2017-01-18-001148-a0b27b2d19c0146b9a5cff0cad3ff7644
Найменування: Відділ освіти та молодіжної політики Кілійської райдержадміністрації
Код ЄДРПОУ: 02145174
Місцезнаходження: 68300, Україна, Одеська область обл., Кілія, Миру
Учасник Документи Рішення
ТОВ "ЄВРО-ТЕСТ" Документи
Відхилено
Документи
ТОВ "OC-НОВА 2007" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ПрАТ "ВО "ОБЛПАЛИВО" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

21 лютого 2017 10:08
протокол
21 лютого 2017 10:08
протокол
21 лютого 2017 10:16
Електронний підпис

Документи

21 лютого 2017 10:14
протокол
21 лютого 2017 10:18
Електронний підпис

Документи

21 лютого 2017 10:19
протокол
21 лютого 2017 10:21
Електронний підпис

Публічні документи

03 березня 2017 15:48
довідка МВД.pdf
03 березня 2017 15:48
лист-пояснення до п. 5 ч. 1.pdf
03 березня 2017 15:47
Довідка.pdf
28 лютого 2017 13:40
Тендерна пропозиція
18 лютого 2017 10:07
пропозиція.pdf
18 лютого 2017 10:07
GarList.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЄВРО-ТЕСТ"

ТОВ "OC-НОВА 2007"

ПрАТ "ВО "ОБЛПАЛИВО"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 лютого 2017 15:37

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПрАТ "ВО "ОБЛПАЛИВО" 7 246 725,00
UAH з ПДВ
7 210 055,40
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "OC-НОВА 2007" 7 278 217,80
UAH з ПДВ
7 240 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПрАТ "ВО "ОБЛПАЛИВО"

ТОВ "OC-НОВА 2007"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПрАТ "ВО "ОБЛПАЛИВО"
#30514975
Переможець 7 210 055,40
UAH з ПДВ
01 березня 2017 08:01

Документи

01 березня 2017 08:01
Електронний підпис
01 березня 2017 08:00
протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 березня 2017 08:01

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПрАТ "ВО "ОБЛПАЛИВО"
#30514975
7 210 055,40
UAH з ПДВ
Документи

Документи

01 березня 2017 08:01
Електронний підпис
01 березня 2017 08:00
протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
06 грудня 2017 11:40
Електронний підпис укладений
05 грудня 2017 15:03
tmp853D.pdf зміни до договору
05 грудня 2017 15:02
Електронний підпис укладений
02 листопада 2017 09:36
tmpF049.pdf зміни до договору
02 листопада 2017 09:34
Електронний підпис укладений
24 липня 2017 12:48
tmp3F45.pdf зміни до договору
24 липня 2017 12:45
Електронний підпис укладений
26 червня 2017 14:33
tmp2AC9.pdf зміни до договору
26 червня 2017 14:28
Електронний підпис укладений
21 березня 2017 09:39
договор укладений
21 березня 2017 09:38

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 червня 2017
Дата публікації змін до договору:
26 червня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): у звязку з виникненням обставин предбачених ст.652,653,654 Цівільного кодексу України ,згідно з п.1 рішенням Ради нац.безпеки і оборони України від 15.03.2017р.Указ Президента України від 15.03.2017 р. №62/2017 та відповідно до Листа Міністерства енергетики та вугільної промисловості України щодо постачання вугілля з окупованої частини Донбасу
Номер договору про закупівлю: 59
Договір:
Номер додаткової угоди: 59
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 липня 2017
Дата публікації змін до договору:
24 липня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни за одиницю товару
Номер договору про закупівлю: 59
Договір:
Номер додаткової угоди: 59
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 листопада 2017
Дата публікації змін до договору:
02 листопада 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі Зміна ціни за одиницю товару
Номер договору про закупівлю: 59
Договір:
Номер додаткової угоди: 59
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 грудня 2017
Дата публікації змін до договору:
05 грудня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 59
Договір:
Номер додаткової угоди: 59
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 21 березня 2017 — 31 грудня 2017
Сума оплати за договором: 3 661 003,06
UAH з ПДВ