Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код СРV ДК021:2015 50240000-9 Послуги з ремонту, технічного обслуговування морського транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги (Проведення ТО та ремонту суден ПТФ)
Очікувана вартість
960 000,00 UAH
UA-2017-01-17-001363-b 531c63963c984849829f212c335cb5cd
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ірина Мамонтова

+380487293824 miv@port.odessa.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДП "Одеський морський торговельний порт"
Код ЄДРПОУ: 01125666
Місцезнаходження: 65026, Україна , Одеська обл., Одеса, Митна площа, 1
Контактна особа: Ірина Мамонтова
+380487293824
miv@port.odessa.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 січня 2017 15:56
Звернення за роз’ясненнями: до 22 січня 2017 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 28 січня 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 лютого 2017 17:00
Очікувана вартість: 960 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 28 800,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 3,00%

Інформація про предмет закупівлі

Контактна особа замовника: Мазепа Сергій Георгійович, тел./факс: (048) 729- 46-28.
Кількість надання послуг: згідно до Технічного проекту/специфікації (Ремонтної відомості)
Місце надання послуг: Акваторія Іллічівського порта (м/б виведено із експлуатації та знаходиться на території ПрАТ «ІСРЗ»)
Строк надання послуг: протягом 30 календарних днів з дати приймання судна в ремонт (протягом 2017р.), протягом строку дії договору з урахуванням істотних/основних умов.
Детальніше у Тендерній документації
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Код СРV ДК021:2015 50240000-9 Послуги з ремонту, технічного обслуговування морського транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги (Проведення ТО та ремонту суден ПТФ)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 68093, Україна, Одеська область, м.Чорноморськ, с.Малодолинське, вул. Космонавтів, 59-Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 лютого 2017  —  31 грудня 2017
ДК 021:2015: 50240000-9 — Послуги з ремонту, технічного обслуговування морського транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
17 січня 2017 15:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 січня 2017 15:56
Оголошення про проведення торгів.doc
17 січня 2017 15:56
Проект договору.docx
17 січня 2017 15:56
Тендерна документація.PDF

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

ВИКОНАННЯ РОБІТ ТА ОПЛАТА
Дата подання: 19 січня 2017 10:42
Дата відповіді: 20 січня 2017 15:29
Шановні панове! Прошу надати відповідь на питання. 1/ ви ставите вимоги опресування форсунок двигуна - у Вас є стенд для опресування на заводі, це буде комісія приймати опресування форсунок на Вашому стенді? 2/ Питання заміни поршневих кілець або інши деталей при вибракуванні - це може впливати на ціну пропозиції, чи не так? якщо сума пропозиції переможця буде нижчою за фактичні потреби у деталях, так як неможливо передбачити треба виконати заміну чи ні небачивши по факту самої деталі до розборки, можна буде збільшувати суму виконання робіт чи ви надаєте свої деталі для заміни? 3/ умови оплати передбачають оплату по факту через 10 днів після прийнятя робіт, чи можна розглядати питання про оплати 50% передоплата, 50-% після прийняття робіт? Дякую за увагу!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Тендерним комітетом ДП “Одеський порт” 20.01.2017, керуючись ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 р. (далі за текстом – Закон), розглянуто звернення Учасника торгів від 19.01.2017 10:42 у електронній системі закупівель.
По суті запиту надаємо наступні роз’яснення:
1. Враховуючи існуючу практику щодо передання суден до ремонту, задля уникнення розбіжностей при прийманні механізму з ремонту, до ремонту передається цілісний комплекс складових по конкретному механізму (в даному випадку це головний двигун і дизель-генератор);
2. У ремонтній відомості передбачена заміна поршневих кілець. Поставка ЗЗЧ у разі необхідності буде здійснюватися Замовником;
3. Проектом договору передбачена оплата Замовником послуг після підписання Сторонами за договором Акту здачі прийняття робіт (надання послуг), та отримання рахунку з наданням відповідних документів у термін до 10 (десяти) робочих днів.

ПИТАННЯ про опресування форсунок
Дата подання: 21 січня 2017 12:53
Дата відповіді: 25 січня 2017 10:41
Ваша відповідь в пункті 1 на моє питання не відповідає тому про що я питав. Я запитував - не про цілісний майновий комплекс - як об'єкт ремонту, а конкретне питання - про пункт Вашого технічного завдання з ремонтної відомості - "опресування форсунок" - у ВАс є стенд для гідравлічних виробувань (опресування) форсунок на заводі, щоб разом з Вашим представником від заводу виконати здачу цих робіт, так як під час опресування форсунки виконується і корегування (налаштування) тиску вприску палива (тиску підняття голки). Це питання йде окремо від цілісного ремонту, так як після встановлення форсунки на дизельний двигун виконати здачу робіт з опресуання і налаштування роботи форсунки вже буде неможливим!!! Тому питаю???
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Згідно ТД ТО та ремонтні роботі проводяться на м/б «Гранит», який знаходиться на теріторії ПрАТ «ІСРЗ» (акваторія порту Чорноморськ).
Відповідно до ремонтної відомості необхідно замінити розпилювачі форсунок, опресувати форсунки та встановити їх на місце. Виконавець робіт повинен власними силами з використанням наявного у нього обладнення (матеріально технічної бази) здійснити зазначену операцію.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 лютого 2017 17:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПрАТ "ІСРЗ" 959 400,00
UAH з ПДВ
959 400,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

01 лютого 2017 09:38
Проект Договору.pdf
01 лютого 2017 09:38
Наявність працівників.pdf
01 лютого 2017 09:38
Копія діячого Статуту.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПрАТ "ІСРЗ"

Інформація про відміну

Дата відміни
01 лютого 2017 17:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій