Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
придбання масла вершкового жирністю не нижче 72,5%
Очікувана вартість
3 179 040,00 UAH
UA-2017-01-17-001275-a ● b6ac2c621ba940c18401dbec9bef5ab5
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти Подільської районної в м.Києві державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 37393777 |
Вебсайт: | http://podilruo.kiev.ua/ |
Місцезнаходження: | 04071, Україна , Київська обл., Київ, вул.Введенська, 35 |
Контактна особа: |
Апекіна Анна Вікторівна 380444255381 podil_zakypivli@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 17 січня 2017 17:10 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 січня 2017 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 28 січня 2017 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 01 лютого 2017 18:00 |
Початок аукціону: | 02 лютого 2017 15:54 |
Початок аукціону: | 02 лютого 2017 15:54 |
Очікувана вартість: | 3 179 040,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 15 895,20 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 95000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
придбання масла вершкового жирністю не нижче 72,5%
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
22200 кілограми
придбання масла вершкового жирністю не нижче 72,5%
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04071, Україна, Київська область, Київ, вул.Введенська, 35
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 березня 2017
—
31 грудня 2017
ДК 021:2015: 15530000-2 — Вершкове масло
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
23 січня 2017 19:19 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
23 січня 2017 19:17 |
Внесення змін до ТД.pdf | |
23 січня 2017 19:17 |
ТД 2.doc |
23 січня 2017 19:19 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
23 січня 2017 19:17 |
Внесення змін до ТД.pdf
|
|||
23 січня 2017 19:17 |
ТД 2.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
питання
Дата подання: 20 січня 2017 22:39
Дата відповіді: 23 січня 2017 12:58
Яким чином підтвердити кваліфікаційному критерію про наявність обладнання та матеріально-технічної бази?
Відповідь: Надати довідку у довільній формі, що містить інформацію про наявність обладнання та матеріально-технічної бази Учасника (матеріально-технічна база підприємства – сукупність матеріально-речових елементів, засобів виробництва, технологій, що виступають у формі реальних активів та забезпечують ефективне функціонування усіх структурних підрозділів підприємства).
уточнення
Дата подання: 20 січня 2017 23:26
Дата відповіді: 23 січня 2017 15:05
Який договір є аналогічним?
Відповідь: Основними ознаками аналогічного договору є правова природа договору (договір поставки), а також предмет договору, що визначається згідно вимог наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі від 19.12.2016 № 2092.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2017-01-17-001275-a.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ Стартрейдінг, Код ЄДРПОУ:38390363
Дата подання: 20 січня 2017 21:40
Про санітарні паспорти
Державною санітарно-епідеміологічною службою України надано роз’яснення (лист від 29.02.2016р. № 08.19-438/20) стосовно видачі санітарних паспортів на автотранспорт, що задіяний у перевезенні харчових продуктів.
Згідно зі змінами, внесеними до Закону України «Про забезпечення санітарно-епідемічного благополуччя населення» з 20.09.2015року дія цього Закону не поширюється на харчові продукти, крім харчових продуктів, щодо яких проводяться санітарно-епідеміологічні розслідування захворювань, спричинених інфекційними хворобами, масовими неінфекційними захворюваннями, отруєннями та радіаційним ураженням людей.
Крім того, статтю 17 Закону України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення», якою були встановлені вимоги до продовольчої сировини і харчових продуктів, умов їх транспортування, зберігання та реалізації, виключено.
Статтями 43 та 44 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» встановлені гігієнічні вимоги до рухомих та/або тимчасових потужностей та транспортних засобів, згідно з якими оформлення санітарних паспортів не передбачено.
Згідно з нормами вищезазначеного Закону України відповідальність за виконання вимог законодавства про безпечність та окремі показники якості харчових продуктів на всіх стадіях їх виробництва та обігу покладено на операторів ринку.
З огляду на зазначене, повноважень щодо видачі Держсанепідслужбою санітарних паспортів на автотранспорт, що задіяний в перевезенні харчових продуктів, чинним законодавством України не передбачено.
Розгорнути
Згорнути
Згідно зі змінами, внесеними до Закону України «Про забезпечення санітарно-епідемічного благополуччя населення» з 20.09.2015року дія цього Закону не поширюється на харчові продукти, крім харчових продуктів, щодо яких проводяться санітарно-епідеміологічні розслідування захворювань, спричинених інфекційними хворобами, масовими неінфекційними захворюваннями, отруєннями та радіаційним ураженням людей.
Крім того, статтю 17 Закону України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення», якою були встановлені вимоги до продовольчої сировини і харчових продуктів, умов їх транспортування, зберігання та реалізації, виключено.
Статтями 43 та 44 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» встановлені гігієнічні вимоги до рухомих та/або тимчасових потужностей та транспортних засобів, згідно з якими оформлення санітарних паспортів не передбачено.
Згідно з нормами вищезазначеного Закону України відповідальність за виконання вимог законодавства про безпечність та окремі показники якості харчових продуктів на всіх стадіях їх виробництва та обігу покладено на операторів ринку.
З огляду на зазначене, повноважень щодо видачі Держсанепідслужбою санітарних паспортів на автотранспорт, що задіяний в перевезенні харчових продуктів, чинним законодавством України не передбачено.
Рішення замовника: Вимога задоволена
23 січня 2017 18:26
Тендерним комітетом внесено зміни до тендерної документації
Надання відповіді на вимогу
Номер вимоги: UA-2017-01-17-001275-a.c2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ Стартрейдінг, Код ЄДРПОУ:38390363
Дата подання: 20 січня 2017 21:55
Про порушення законодавства
Згідно вимог учасник повинен надати:
1. Копію сертифікату на систему управління якістю, що відповідає вимогам ISO 9001 виданий на виробника та учасника, які діють на підприємстві не менше трьох років;
2. Копію сертифікату на систему управління безпечністю харчових продуктів, що відповідає вимогам ISO 22000 виданий на виробника та учасника, які діють на підприємстві не менше трьох років;
3. Копії Звітів за результатами технічного нагляду за сертифікованими системою управління якістю та системою управління безпечністю харчових продуктів (ІSO 9001:2009; ІSO 22000: 2007), за 2014-2016 роки;
Вимагаємо надати роз'яснення про те, яким нормативно-правовим актом передбачене обов'язкове отримання зазначених сертифікатів ISO?
Якщо не передбачено нормативно-правовими актами, вимагаємо виключити дану вимогу, оскільки така вимога є дискримінаційною по відношенню до учасників, які або не отримали такі сертифікати або отримали їх пізніше ніж за три роки!
Також, якщо Вами не буде надано обгрунтовану відповідь стосовно таких сертифікатів, це буде вважатися, як антиконкурентні узгоджені дії, які вчиняються для того, щоб пройшов один конкретний учасник, який має такі документи.
Розгорнути
Згорнути
1. Копію сертифікату на систему управління якістю, що відповідає вимогам ISO 9001 виданий на виробника та учасника, які діють на підприємстві не менше трьох років;
2. Копію сертифікату на систему управління безпечністю харчових продуктів, що відповідає вимогам ISO 22000 виданий на виробника та учасника, які діють на підприємстві не менше трьох років;
3. Копії Звітів за результатами технічного нагляду за сертифікованими системою управління якістю та системою управління безпечністю харчових продуктів (ІSO 9001:2009; ІSO 22000: 2007), за 2014-2016 роки;
Вимагаємо надати роз'яснення про те, яким нормативно-правовим актом передбачене обов'язкове отримання зазначених сертифікатів ISO?
Якщо не передбачено нормативно-правовими актами, вимагаємо виключити дану вимогу, оскільки така вимога є дискримінаційною по відношенню до учасників, які або не отримали такі сертифікати або отримали їх пізніше ніж за три роки!
Також, якщо Вами не буде надано обгрунтовану відповідь стосовно таких сертифікатів, це буде вважатися, як антиконкурентні узгоджені дії, які вчиняються для того, щоб пройшов один конкретний учасник, який має такі документи.
Рішення замовника: Вимога задоволена
23 січня 2017 18:20
Тендерним комітетом внесено зміни до тендерної документації.
Надання відповіді на вимогу.
Номер вимоги: UA-2017-01-17-001275-a.c3
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ Стартрейдінг, Код ЄДРПОУ:38390363
Дата подання: 20 січня 2017 21:58
про невідповідність чинному законодавству
Учасник повинен надати:
Копію висновків санітарно-епідеміологічної експертизи на предмет закупівлі .
Надайте роз'яснення про те, яким нормативно-правовим актом передбачено отримання цього документу, або виключіть цю вимогу з ТД.
Копію висновків санітарно-епідеміологічної експертизи на предмет закупівлі .
Надайте роз'яснення про те, яким нормативно-правовим актом передбачено отримання цього документу, або виключіть цю вимогу з ТД.
Рішення замовника: Вимога задоволена
23 січня 2017 18:14
Тендерний комітет при складанні тендерної документації керувався наказом Міністерства охорони здоров’я України від 29.12.2012 № 1140, яким зобов’язано органи Державної санітарно-епідеміологічної служби України здійснювати нагляд за дотриманням Державних санітарних норм та правил згідно чинного законодавства.
Відповідь на вимогу на закупівлю масла вершкового.
Номер вимоги: UA-2017-01-17-001275-a.a4
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ Стартрейдінг, Код ЄДРПОУ:38390363
Дата подання: 20 січня 2017 22:29
про невідповідність чинному законодавству
ТД визначено надання учасником: Протоколи контрольних випробувань харчової продукції, в тому числі на тригліцеридний склад (відсутність немолочних жирів).
Єдиним нормативним посиланням на зазначені протоколи є наказ Державного комітету УКРАЇНИ по стандартизації, метрології та сертифікації.
Цей наказ втратив чинність ще в 2015 році.
Також, відповідно до ЗУ "Про ветеринарну медицину" експертиза продуктів харчування проводиться виключно у випадках наявності карантину тварин на певній території.
У зв'язку з відсутністю карантину на території Київської області, вимагати документи, що не передбачені ст. 37 ЗУ "Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів", для продуктів харчування є такими, що суперечать чинному законодавству.
Враховуючи викладене, вимагаємо виключити зазначену вимогу з ТД.
Розгорнути
Згорнути
Єдиним нормативним посиланням на зазначені протоколи є наказ Державного комітету УКРАЇНИ по стандартизації, метрології та сертифікації.
Цей наказ втратив чинність ще в 2015 році.
Також, відповідно до ЗУ "Про ветеринарну медицину" експертиза продуктів харчування проводиться виключно у випадках наявності карантину тварин на певній території.
У зв'язку з відсутністю карантину на території Київської області, вимагати документи, що не передбачені ст. 37 ЗУ "Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів", для продуктів харчування є такими, що суперечать чинному законодавству.
Враховуючи викладене, вимагаємо виключити зазначену вимогу з ТД.
Рішення замовника: Вимога задоволена
23 січня 2017 19:15
Згідно Закону України «Про молоко та молочні продукти» від 24.06.2004 № 1870-IV та іншим законам, що складають законодавство України про дитяче харчування.
надання відповіді на вимогу
Номер вимоги: UA-2017-01-17-001275-a.a5
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ Стартрейдінг, Код ЄДРПОУ:38390363
Дата подання: 20 січня 2017 22:36
Про дискримінацію
Замовник вимагає надати: Договір, укладений з виробником (дійсний на 2017 рік) із підтвердженням можливості поставки товару, за умовами даної пропозиції, якщо Учасник є виробником, слід надати будь-які документи або їх копії, на власний розсуд Учасника, із підтвердженням вищевказаної можливості Учасника, у терміни, кількості та з рівнем якості заявленої Замовником у тендерній документації.
Разом з цим зауважуємо, учасник може придбавати товар не безпосередньо у виробника, а і у дилерів чи інших постачальників, які це товар придбавали безпосередньо у виробника. Учасник не зобов’язаний закуповувати товари безпосередньо у виробника, тому таку вимогу вважаємо незаконною та вимагаємо виключити її з тендерної документації та внести відповідні зміни.
Розгорнути
Згорнути
Разом з цим зауважуємо, учасник може придбавати товар не безпосередньо у виробника, а і у дилерів чи інших постачальників, які це товар придбавали безпосередньо у виробника. Учасник не зобов’язаний закуповувати товари безпосередньо у виробника, тому таку вимогу вважаємо незаконною та вимагаємо виключити її з тендерної документації та внести відповідні зміни.
Рішення замовника: Вимога задоволена
23 січня 2017 18:19
Тендерним комітетом внесено зміни до тендерної документації
Надання відповіді на вимогу
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 02 лютого 2017 16:27
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ Метро Кеш енд Кері Україна |
3 006 900,00
UAH з ПДВ
|
2 950 380,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Фірма "Фавор" |
3 086 244,00
UAH з ПДВ
|
2 970 360,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ Переяслав - Молпродукт |
3 063 600,00
UAH з ПДВ
|
3 063 600,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "Ніка-1" |
3 130 200,00
UAH з ПДВ
|
3 130 200,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ Метро Кеш енд Кері Україна #32049199 |
Відхилено |
2 950 380,00
UAH з ПДВ
|
06 лютого 2017 16:28
|
ТОВ "Фірма "Фавор" #21505980 |
Переможець |
2 970 360,00
UAH з ПДВ
|
07 лютого 2017 09:31
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
13 лютого 2018 14:38
|
додаткова угода масло дог 7.PDF | зміни до договору |
13 лютого 2018 14:37
|
протокол внесення змін до ду.PDF | зміни до договору |
13 лютого 2018 14:37
|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 січня 2018 15:45
|
ду до договору 7.PDF | зміни до договору |
23 січня 2018 15:45
|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 січня 2018 14:53
|
Дод.угода (масло).PDF | зміни до договору |
03 січня 2018 14:53
|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 січня 2018 14:52
|
масло.PDF | зміни до договору |
06 жовтня 2017 16:47
|
Key-6.dat | зміни до договору |
06 жовтня 2017 16:46
|
Електронний підпис | зміни до договору |
05 вересня 2017 16:39
|
Масло.PDF | зміни до договору |
05 вересня 2017 16:38
|
Електронний підпис | укладений |
22 лютого 2017 16:47
|
Масло.pdf | укладений |
22 лютого 2017 16:44
|
Масло.pdf | укладений |
22 лютого 2017 16:43
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 04 вересня 2017 |
Дата публікації змін до договору: | 05 вересня 2017 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до п.2 ч.4 ст.36 ЗУ "Про публічні закупівлі" |
Номер договору про закупівлю: | 7 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 06 жовтня 2017 |
Дата публікації змін до договору: | 06 жовтня 2017 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до п.2 ч.4 ст.36 ЗУ "Про публічні закупівлі" |
Номер договору про закупівлю: | 7 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2017 |
Дата публікації змін до договору: | 03 січня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | згідно ст. 36 ЗУ "Про публічні закупівлі" |
Номер договору про закупівлю: | 7 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 січня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 23 січня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | відповідно до ст. 36 Закону України "Про публічні закупівлі" |
Номер договору про закупівлю: | 7 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 13 лютого 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 13 лютого 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | відповідно до ст. 36 закону України "Про публічні закупівлі" |
Номер договору про закупівлю: | 7 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |