Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Бланки (медичні бланки та облікові форми)
Очікувана вартість
100 000,00 UAH
UA-2017-01-17-000628-a 8300bf20fee14c79bbdb9b22025fc2fe
Спрощена закупівля    Торги відмінено
Електронний підпис не накладено

Контакти

Пироженко Світлана Василівна

380674744802 doctorr27@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний заклад "Черкаська обласна дитяча лікарня" Черкаської обласної ради
Код ЄДРПОУ: 37478567
Вебсайт: http://child.ck.ua/
Місцезнаходження: 18029, Україна , Черкаська обл., Черкаси, 30 років Перемоги, 16
Контактна особа: Пироженко Світлана Василівна
380674744802
doctorr27@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 січня 2017 13:55
Звернення за роз’ясненнями: до 24 січня 2017 09:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 січня 2017 09:00
Очікувана вартість: 100 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

84 найменування бланків наведені в додатку №2 до оголошення

84 найменування бланків наведені в додатку №2 до оголошення
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
84 Одиниця
Бланки (медичні бланки та облікові форми)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18029, Україна, Черкаська область, Черкаси, вулиця 30 років Перемоги, будинок 16
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2017
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

мед карта 025
Дата подання: 17 січня 2017 15:36
Дата відповіді: 17 січня 2017 16:24
сколько внутренних листов в карте 025?
Відповідь: Доброго дня. Позиція № 55 - Медична карка амбулаторного хворого (форма №025/о) має складатись з 12 сторінок (6 аркушів у вигляді книжечки). Примірну форму даного бланка Ви можете побачити в документах закупівлі "примірні форми"
Термін подання зразків продукції
Дата подання: 17 січня 2017 22:47
Дата відповіді: 18 січня 2017 09:14
Коли саме необхідно подати зразки продукції після аукціону? Якщо протягом 2017 року зміниться курс долара, а відповідно зміниться собівартість продукції, чи може бути переглянута загальна сума Договору?
Відповідь: Доброго дня. Учасник, якого визнано переможцем закупівлі, подає Зразки бланків одночасно з договором (Додаток 5). Зміна ціни договору передбачена, зокрема зміна ціни за одиницю товару не більше ніж на 10% у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі (п.3.2.2. Договору).
Папір офсетний
Дата подання: 18 січня 2017 08:52
Дата відповіді: 18 січня 2017 10:44
Уточните в п.п. 79,80,81,82 какой плотности офсетная бумага?
Відповідь: Доброго дня. Щільність офсентного паперу для позицій 79-82 має складати 65-80 г/м2.
Поставка продукции
Дата подання: 19 січня 2017 12:04
Дата відповіді: 19 січня 2017 12:16
Уточните, поставок продукции (заявок) будет несколько или одна?
Відповідь: Доброго дня! Поставок буде декілька протягом року, відповідно до потреб.
щодо бюджету
Дата подання: 20 січня 2017 16:59
Дата відповіді: 20 січня 2017 18:04
Доброго дня! Скажіть чи зміниться бюджет якій записаний первинно, на ту суму що прописано у ваших змінах?
Відповідь: Доброго дня! так, у зв'язку з внесенням змін до закупівлі та збільшенням очікуваної вартості дане оголошення буде скасоване. Пропонуємо Вам переглянути нове оголошення з уточниними даними, яке буде опубліковане найблищим часом.
Розгорнути всі запитання: 5 Згорнути запитання

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 20 січня 2017 18:23
Коментар щодо відміни: зміна бюджету закупівлі
Документи:
20 січня 2017 18:23
рішення про скасування закупівлі.doc