Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Теплопостачання
Очікувана вартість
6 427 096,52 UAH
UA-2017-01-16-001447-b 82d02a8694a84afbb0efaf79f9a52abd
Переговорна процедура (скорочена)    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олена Василівна Білик

+380473631873 kanivkamvo@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти виконавчого комітету Канівської міської ради
Код ЄДРПОУ: 04591647
Місцезнаходження: 19000, Україна , Черкаська обл., м. Канів, вул. Шевченка, 49
Контактна особа: Олена Василівна Білик
+380473631873
kanivkamvo@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання
Обґрунтування
Умова застосування переговорної процедури закупівлі. Відповідно до п. 2 ч. 2 ст. 35 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 р., а саме: відсутності конкуренції (у тому числі з технічних причин) на відповідному ринку, внаслідок чого договір про закупівлю може бути укладено лише з одним постачальником, за відсутності при цьому альтернативи; Причини та обставини, якими керувався замовник під час застосування переговорної процедури закупівлі. Відсутність конкуренції (у т.ч. з технічних причин) на відповідному ринку, внаслідок чого договір про закупівлю може бути укладено лише з одним постачальником, за відсутності при цьому альтернативи. Відділ освіти виконавчого комітету Канівської міської ради належать до теплових мереж, по яким Канівське комунальне підприємство теплових мереж надає послуги з постачання водяної пари і гарячої води. Відділ освіти виконавчого комітету Канівської міської ради отримує послуги з постачання водяної пари і гарячої води виключно у Канівського комунального підприємства теплових мереж у зв’язку з тим, що мережі по теплопостачанню замовника приєднані безпосередньо до Канівського комунального підприємства теплових мереж. У зв’язку з потребою у здійсненні закупівлі Відділ освіти виконавчого комітету Канівської міської ради, як Замовник торгів повинен укласти договір про надання послуг з постачання водяної пари і гарячої води, код за ДК 021:2015 - 09320000-8 - Пара, гаряча вода та пов’язана продукція – 4431Гкал/рік, в т.ч. приєднане теплове навантаження 25,003476 Гкал/год. з Канівським комунальним підприємством теплових мереж. Зазначені товари (послуги) на 2017 рік можуть бути закуплені шляхом застосування однієї з процедур, передбачених статтею 12 Закону, переважно за переговорною процедурою закупівлі. Документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі: 1. Закон України «Про теплопостачання» від 02.06.2005 р. № 2633-IV із змінами і доповненнями. 2. Закон України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 р.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 січня 2017 18:23
Оскарження наміру укласти договір: 22 січня 2017 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4431 гігакалорія
Теплопостачання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 19000, Україна, Черкаська область, м Канів , за підпорядкованими закладами замовника (ЗОШ №1;4; 6. Гімназія ім.Івана Франка(корпус 1; 3); ДНЗ: Віночок, Теремок, Зайчик, Дударик, Садко, Білочка, Дзвіночок, Позашкільні заклади освіти, ДЮСШ, Адміністративні приміщення)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2017  —  31 грудня 2017
ДК 021:2015: 09320000-8 — Пара, гаряча вода та пов’язана продукція
25 гігакалорія
Теплопостачання (приєднане теплове навантаження)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 19000, Україна, Черкаська область, м Канів, за підпорядкованими закладами замовника (ЗОШ №1;4; 6. Гімназія ім.Івана Франка(корпус 1; 3); ДНЗ: Віночок, Теремок, Зайчик, Дударик, Садко, Білочка, Дзвіночок, Позашкільні заклади освіти, ДЮСШ, Адміністративні приміщення)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2017  —  31 грудня 2017
ДК 021:2015: 09320000-8 — Пара, гаряча вода та пов’язана продукція

Тендерна документація

16 січня 2017 18:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Канівське комунальне підприємство теплових мереж
#02082657
Переможець 6 427 096,52
UAH з ПДВ
16 січня 2017 18:23

Документи

16 січня 2017 18:23
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 січня 2017 18:23

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Канівське комунальне підприємство теплових мереж
#02082657
6 427 096,52
UAH з ПДВ
Документи

Документи

16 січня 2017 18:23
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
22 листопада 2017 20:35
ДУ 3.jpg зміни до договору
22 листопада 2017 20:34
Електронний підпис зміни до договору
22 листопада 2017 20:32
008.jpg зміни до договору
22 листопада 2017 20:31
007.jpg зміни до договору
22 листопада 2017 20:31
006.jpg зміни до договору
22 листопада 2017 20:31
005.jpg зміни до договору
22 листопада 2017 20:31
004.jpg зміни до договору
22 листопада 2017 20:31
003.jpg зміни до договору
22 листопада 2017 20:31
Електронний підпис зміни до договору
25 січня 2017 22:54
ДУ 01.jpg зміни до договору
25 січня 2017 22:52
Електронний підпис укладений
25 січня 2017 12:10
Scan30010.JPG укладений
25 січня 2017 12:10
Scan30009.JPG укладений
25 січня 2017 12:10
Scan30008.JPG укладений
25 січня 2017 12:10
Scan30007.JPG укладений
25 січня 2017 12:10
Scan30006.jpg укладений
25 січня 2017 12:10

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 січня 2017
Дата публікації змін до договору:
25 січня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Приведення вартості договору у відповідність до оголошення UA-2017-01-16-001447-b
Номер договору про закупівлю: 16-01-17
Договір:
Номер додаткової угоди: 16-01-17
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 листопада 2017
Дата публікації змін до договору:
22 листопада 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору
Номер договору про закупівлю: 16-01-17
Договір:
Номер додаткової угоди: № 16-01-17/Додаткова угода
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 листопада 2017
Дата публікації змін до договору:
22 листопада 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору
Номер договору про закупівлю: 16-01-17
Договір:
Номер додаткової угоди: № 16-01-17/Додаткова угода 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML