Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Природний газ
Очікувана вартість
273 961,00 UAH
UA-2017-01-16-001442-b ● b00fc34e5b0c490cb9dd22745782d130
Переговорна процедура
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Виконавчий комітет Мукачівської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 04053743 |
Вебсайт: | https://mukachevo-rada.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 89600, Україна , Закарпатська обл., м. Мукачево, ПЛОЩА ДУХНОВИЧА, будинок 2 |
Контактна особа: |
Вікторія Вікторівна Сусол +380507096292 vikysyas@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Згідно з пунктом 9 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015р. № 922-VIII (далі - Закон) «замовники - органи державної влади, органи місцевого самоврядування та органи соціального страхування, створені відповідно до закону, а також юридичні особи (підприємства, установи, організації) та їх об’єднання, які забезпечують потреби держави або територіальної громади, якщо така діяльність не здійснюється на промисловій чи комерційній основі, за наявності однієї з таких ознак…» Бюджетна установа, що здійснює фінансування потреб з газопостачання під час здійснення відповідних закупівель за бюджетні кошти, є замовником торгів.
Частиною 7 статті 2 Закону встановлено, що забороняється придбання товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур, визначених цим Законом, та укладання договорів, які передбачають оплату замовником товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур, визначених цим Законом. Замовник не має права ділити предмет закупівлі на частини з метою уникнення проведення процедури відкритих торгів або застосування цього Закону».
З 01.10.2015 року всі споживачі природного газу, у тому числі бюджетні установи та організації, у зв'язку із набранням чинності Закону України "Про ринок природного газу" від 09.04.2015 № 329-VIII, мають право вільно обирати постачальника природного газу, якщо такий постачальник отримав в установленому порядку ліцензію на право провадження даного виду господарської діяльності. Тобто, запроваджено функціонування ринку природного газу на принципах вільної конкуренції. Також у цьому Законі відсутні поняття «постачальник природного газу за нерегульованим тарифом» та «постачальник природного газу за регульованим тарифом».
У відповідності до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» закупівля товарів, вартість яких дорівнює, або перевищує 200 тисяч гривень має бути здійснена шляхом застосування однієї з процедур, що передбачена Законом.
Такі зміни функціонування ринку природного газу створили умови для здійснення закупівлі природного газу шляхом спроби проведення спочатку виключно відкритих торгів, а лиш за наявності підстави, передбаченої пунктом 4 частини 2 статті 35 Закону, якщо замовником було двічі відмінено тендер через відсутність достатньої кількості учасників, при цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації – шляхом переговорної процедури закупівлі.
Аналогічна позиція висвітлена у листі-роз'ясненні Міністерства економічного розвитку і торгівлі України «Щодо закупівлі природного газу та послуг з розподілу природного газу» від 01.12.2015 року 1193302-05/40083-06 як Уповноваженого органу в сфері здійснення державних закупівель, а саме: «Таким чином, закупівля природного газу у ліцензованих постачальників природного газу може здійснюватись замовниками як шляхом проведення конкурсних торгів, так і шляхом проведення переговорної закупівлі, а закупівля послуг із розподілу природного газу у оператора газорозподільної системи - шляхом застосування переговорної процедури.
Одним із основних завдань тендерного комітету є планування та вибір процедури закупівлі. Серед таких закупівель, які потрібно провести на 2017 р. є закупівля природного газу. У зв’язку з чим, Замовником було двічі проведено торги за результатами застосування процедури відкриті торги на закупівлю газу природного, скрапленого або в газоподібному стані (ДК 016:2010, код 06.20.1), (природний газ (ДК 021:2015, код 09123)), (природний газ). Але в результаті було прийнято рішення про відміну таких торгів, у зв’язку з відсутність достатньої кількості учасників, а саме на торги було подано менше двох пропозицій згідно оголошених процедур.
Замовники не можуть укласти договори про закупівлю природного газу до/без проведення процедур закупівель згідно вимог Закону, а самостійне вжиття замовником заходів з припинення несанкціонованого відбору газу в середині опалювального сезону призведе до виходу з ладу опалювального обладнання та відповідних мереж, що відповідно унеможливлює нормальне функціонування бюджетних організацій.
‘ Принагідно хочемо зазначити, що у відповідності до наказу Міністерства надзвичайних ситуацій України «Про затвердження Класифікаційних ознак надзвичайних ситуацій» від 12.12.2012 № 1400 припинення теплопостачання споживачів за температури зовнішнього повітря нижче 0°С в опалювальний період року через пошкодження магістральних теплових мереж або обладнання комунальних та відомчих котелень згідно ознаки 1.73 належить до визначення поняття «надзвичайної ситуації». Згідно п. 1 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про ринок природного газу» безпека постачання природного газу - надійне та безперебійне постачання необхідних обсягів природного газу споживачам, що забезпечується наявними джерелами надходження природного газу.
Не укладення договору на закупівлю поставить під загрозу безперебійне постачання бюджетній організації природного газу, що створює загрозу завдання матеріальної шкоди державі у вигляді збитків від виходу з ладу систем опалення в опалювальний період та шкоди життю та здоров’ю громадян, обслуговування яких здійснюють такі бюджетні організації.
У зв’язку з наявністю підстав, передбачених пунктом 4 частини 2 статті 35 Закону, найбільш оптимальною процедурою для закупівлі природного газу є переговорна процедура закупівлі.
Замовником проведено переговори з учасником ТОВ «ЗАКАРПАТГАЗ ЗБУТ»
ТОВТОВ «ЗАКАРПАТГАЗ ЗБУТ»- входить в перелік суб’єктів господарської діяльності в нафтогазовому комплексі, які мають ліцензії з постачання природного газу за регульованим тарифом, що розміщений на сайті http://www.nerc.gov.ua/.
Відповідний учасник один з небагатьох, що має досвід поставки природного газу у державному секторі, відповідний адміністративний персонал, техніку, механізми, устаткування, що дає можливість поставляти такий товар вчасно та якісно, окрім того має відповідні документи на проводження такої діяльності.
ТОВ «ЗАКАРПАТГАЗ ЗБУТ» подало всі документи, які вимагались у запрошенні до переговорів. Подана інформація підтверджує, що учасник відповідає кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону.
Документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі:
1. Закон України «Про ринок природного газу» від 09.04.2015 р. № 329-VIII.
2. Закон України «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 25.12.2015 року
3. Роз'яснення Міністерства економічного розвитку і торгівлі України «Щодо закупівлі природного газу та послуг з розподілу природного газу» від 01.12.2015 року 1193302-05/40083-06
4. Наказ Міністерства надзвичайних ситуацій України «Про затвердження Класифікаційних ознак надзвичайних ситуацій» від 12.12.2012 № 1400
3.Оголошення про проведення відкритих торгів: UA-2016-12-16-001721-b
4. Оголошення про проведення відкритих торгів: UA-2016-11-29-001620-a
Частиною 7 статті 2 Закону встановлено, що забороняється придбання товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур, визначених цим Законом, та укладання договорів, які передбачають оплату замовником товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур, визначених цим Законом. Замовник не має права ділити предмет закупівлі на частини з метою уникнення проведення процедури відкритих торгів або застосування цього Закону».
З 01.10.2015 року всі споживачі природного газу, у тому числі бюджетні установи та організації, у зв'язку із набранням чинності Закону України "Про ринок природного газу" від 09.04.2015 № 329-VIII, мають право вільно обирати постачальника природного газу, якщо такий постачальник отримав в установленому порядку ліцензію на право провадження даного виду господарської діяльності. Тобто, запроваджено функціонування ринку природного газу на принципах вільної конкуренції. Також у цьому Законі відсутні поняття «постачальник природного газу за нерегульованим тарифом» та «постачальник природного газу за регульованим тарифом».
У відповідності до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» закупівля товарів, вартість яких дорівнює, або перевищує 200 тисяч гривень має бути здійснена шляхом застосування однієї з процедур, що передбачена Законом.
Такі зміни функціонування ринку природного газу створили умови для здійснення закупівлі природного газу шляхом спроби проведення спочатку виключно відкритих торгів, а лиш за наявності підстави, передбаченої пунктом 4 частини 2 статті 35 Закону, якщо замовником було двічі відмінено тендер через відсутність достатньої кількості учасників, при цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації – шляхом переговорної процедури закупівлі.
Аналогічна позиція висвітлена у листі-роз'ясненні Міністерства економічного розвитку і торгівлі України «Щодо закупівлі природного газу та послуг з розподілу природного газу» від 01.12.2015 року 1193302-05/40083-06 як Уповноваженого органу в сфері здійснення державних закупівель, а саме: «Таким чином, закупівля природного газу у ліцензованих постачальників природного газу може здійснюватись замовниками як шляхом проведення конкурсних торгів, так і шляхом проведення переговорної закупівлі, а закупівля послуг із розподілу природного газу у оператора газорозподільної системи - шляхом застосування переговорної процедури.
Одним із основних завдань тендерного комітету є планування та вибір процедури закупівлі. Серед таких закупівель, які потрібно провести на 2017 р. є закупівля природного газу. У зв’язку з чим, Замовником було двічі проведено торги за результатами застосування процедури відкриті торги на закупівлю газу природного, скрапленого або в газоподібному стані (ДК 016:2010, код 06.20.1), (природний газ (ДК 021:2015, код 09123)), (природний газ). Але в результаті було прийнято рішення про відміну таких торгів, у зв’язку з відсутність достатньої кількості учасників, а саме на торги було подано менше двох пропозицій згідно оголошених процедур.
Замовники не можуть укласти договори про закупівлю природного газу до/без проведення процедур закупівель згідно вимог Закону, а самостійне вжиття замовником заходів з припинення несанкціонованого відбору газу в середині опалювального сезону призведе до виходу з ладу опалювального обладнання та відповідних мереж, що відповідно унеможливлює нормальне функціонування бюджетних організацій.
‘ Принагідно хочемо зазначити, що у відповідності до наказу Міністерства надзвичайних ситуацій України «Про затвердження Класифікаційних ознак надзвичайних ситуацій» від 12.12.2012 № 1400 припинення теплопостачання споживачів за температури зовнішнього повітря нижче 0°С в опалювальний період року через пошкодження магістральних теплових мереж або обладнання комунальних та відомчих котелень згідно ознаки 1.73 належить до визначення поняття «надзвичайної ситуації». Згідно п. 1 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про ринок природного газу» безпека постачання природного газу - надійне та безперебійне постачання необхідних обсягів природного газу споживачам, що забезпечується наявними джерелами надходження природного газу.
Не укладення договору на закупівлю поставить під загрозу безперебійне постачання бюджетній організації природного газу, що створює загрозу завдання матеріальної шкоди державі у вигляді збитків від виходу з ладу систем опалення в опалювальний період та шкоди життю та здоров’ю громадян, обслуговування яких здійснюють такі бюджетні організації.
У зв’язку з наявністю підстав, передбачених пунктом 4 частини 2 статті 35 Закону, найбільш оптимальною процедурою для закупівлі природного газу є переговорна процедура закупівлі.
Замовником проведено переговори з учасником ТОВ «ЗАКАРПАТГАЗ ЗБУТ»
ТОВТОВ «ЗАКАРПАТГАЗ ЗБУТ»- входить в перелік суб’єктів господарської діяльності в нафтогазовому комплексі, які мають ліцензії з постачання природного газу за регульованим тарифом, що розміщений на сайті http://www.nerc.gov.ua/.
Відповідний учасник один з небагатьох, що має досвід поставки природного газу у державному секторі, відповідний адміністративний персонал, техніку, механізми, устаткування, що дає можливість поставляти такий товар вчасно та якісно, окрім того має відповідні документи на проводження такої діяльності.
ТОВ «ЗАКАРПАТГАЗ ЗБУТ» подало всі документи, які вимагались у запрошенні до переговорів. Подана інформація підтверджує, що учасник відповідає кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону.
Документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі:
1. Закон України «Про ринок природного газу» від 09.04.2015 р. № 329-VIII.
2. Закон України «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 25.12.2015 року
3. Роз'яснення Міністерства економічного розвитку і торгівлі України «Щодо закупівлі природного газу та послуг з розподілу природного газу» від 01.12.2015 року 1193302-05/40083-06
4. Наказ Міністерства надзвичайних ситуацій України «Про затвердження Класифікаційних ознак надзвичайних ситуацій» від 12.12.2012 № 1400
3.Оголошення про проведення відкритих торгів: UA-2016-12-16-001721-b
4. Оголошення про проведення відкритих торгів: UA-2016-11-29-001620-a
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 січня 2017 18:19 |
Оскарження наміру укласти договір: | 27 січня 2017 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
32203 метри кубічні
Природний газ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
89600, Україна, Закарпатська область, м. Мукачево, пл. Духновича, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 січня 2017
—
31 грудня 2017
ДК 021:2015: 09123000-7 — Природний газ
Тендерна документація
16 січня 2017 18:17 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
16 січня 2017 18:16 |
протокол переговорів.PDF | |
16 січня 2017 18:16 |
Повідомлення про намір.PDF |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ЗАКАРПАТГАЗ ЗБУТ" #39582749 |
Переможець |
273 961,00
UAH з ПДВ
|
16 січня 2017 18:19
|
Укладений договір
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 22 лютого 2017 |
Дата публікації змін до договору: | 22 лютого 2017 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Збільшення ціни газу за рахунок зменшення обсягів закупівель, а саме річний плановий обсяг постачання газу зменшено до 31042 тис. куб. м., з 01.01.2017 р. ціна газу становить 8825,44 грн., що підтверджено маркетинговим дослідженням Закарпатської ТПП (довідка від 19.01.2017 р. № 15.03-11/11). |
Номер договору про закупівлю: | 11410414КИВВD17 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | додаткова угода №2 до договору на постачання природного газу №11410414КИВВD17 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 24 лютого 2017 |
Дата публікації змін до договору: | 24 лютого 2017 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Збільшення ціни газу за рахунок зменшення обсягів закупівель, а саме річний плановий обсяг постачання газу зменшено до 29171 тис. куб. м. (зазначена зміна не призвела до збільшення суми, визначеної в договорі); з 01.02.2017 р. ціна газу становить 9688,05 грн. з ПДВ, що підтверджено довідкою (листом) ДП "Держзовнішінформ" №116/280-1 від 22.02.2017 р. |
Номер договору про закупівлю: | 11410414КИВВD17 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | додаткова угода №3 до договору на постачання природного газу для потреб непобутових споживачів №11410414КИВВD17 від 27.01.2017 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 лютого 2017 |
Дата публікації змін до договору: | 27 лютого 2017 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Збільшення ціни газу за рахунок зменшення обсягів закупівель, а саме річний плановий обсяг постачання газу зменшено до 28269 тис. куб. м. (зазначена зміна не призвела до збільшення суми, визначеної в договорі); з 01.02.2017 р. ціна газу становить 10166,64 грн. з ПДВ, що підтверджено довідкою (листом) ДП "Держзовнішінформ" №116/280-2 від 22.02.2017 р. |
Номер договору про закупівлю: | 11410414КИВВD17 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | додаткова угода №4 до договору на постачання природного газу для потреб непобутових споживачів №11410414КИВВD17 від 27.01.2017 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 14 серпня 2017 |
Дата публікації змін до договору: | 14 серпня 2017 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшено ціну газу за рахунок збільшення обсягів закупівель, а саме річний плановий обсяг постачання газу збільшено до 30345 тис. куб. м. (зазначена зміна не призвела до збільшення суми, визначеної в договорі) |
Номер договору про закупівлю: | 11410414КИВВD17 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | додаткова угода № 5 до договору на постачання природного газу для потреб непобутових споживачів №11410414КИВВ017 від 27.01.2017 року |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |