«Загальні протиінфекційні засоби для системного застосування та вакцини» (препарати фармацевтичні)
Очікувана вартість
266 240,64 UAH
UA-2017-01-16-000590-b 2d4e9c81229c4bfbb6fd8d83bb320dfa
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: Комунальний заклад охорони здоров'я Харківська обласна клінічна психіатрична лікарня № 3
Код ЄДРПОУ: 02003675
Місцезнаходження замовника: 61068, Україна , Харківська обл., м. Харків, вул. Академіка Павлова, 46
Контактна особа замовника: Наталія Лавріненко
+380577384153
sabdacha@ukr.net
Категорія замовника: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 січня 2017
Звернення за роз’ясненнями: до 22 січня 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 лютого 2017 00:00
Початок аукціону: 01 лютого 2017 12:12
Очікувана вартість: 266 240,64 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 331,20 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

препарати фармацевтичні – 38 одиниць найменувань
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
38 одиниць
препарати фармацевтичні – 38 одиниць найменувань
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61068, Україна, Харківська область, м.Харків, вул.Академіка Павлова, 46
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2017
ДК 021:2015: 33651000-8 — Загальні протиінфекційні засоби для системного застосування та вакцини

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

16 січня 2017 13:54
Електронний цифровий підпис
16 січня 2017 13:52
ТД-2017 протиінфекц..doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 лютого 2017 12:39

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Аметрін ФК" 188 112,24
UAH з ПДВ
188 112,24
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Бадм-Б 205 721,49
UAH з ПДВ
205 721,49
UAH з ПДВ
Документи
СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-ЕСТОНСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО У ФОРМІ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПТІМА-ФАРМ, ЛТД" 213 952,97
UAH з ПДВ
213 952,97
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

31 січня 2017 19:01
Статут.pdf
31 січня 2017 19:01
уставні.pdf
31 січня 2017 19:00
Стаття 17.pdf
31 січня 2017 19:00
Договір.pdf
31 січня 2017 19:00
витяг.pdf
31 січня 2017 19:00
Аналог договір.pdf
31 січня 2017 18:59
МТБ.pdf
31 січня 2017 18:59
Тендерна пропозиція.pdf
31 січня 2017 18:58
Мтб.pdf
31 січня 2017 18:56
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

Публічні документи

31 січня 2017 12:28
ст. 17.pdf
31 січня 2017 12:28
проект договору.pdf
31 січня 2017 12:28
повноваження.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Аметрін ФК"
#38218086
Переможець 188 112,24
UAH з ПДВ
08 лютого 2017 11:02

Документи

08 лютого 2017 11:02
sign.p7s

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 лютого 2017 11:02

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Аметрін ФК"
#38218086
188 112,24
UAH з ПДВ
Документи

Документи

08 лютого 2017 11:02
sign.p7s

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
02 березня 2017 11:21
Договор-протиінфекц. (скан.).pdf укладений
02 березня 2017 11:19
sign.p7s зміни до договору
03 квітня 2018 14:06
Звіт про ВД № 96 (протиінф.)-03.04.18.doc укладений
03 квітня 2018 14:06
sign.p7s зміни до договору
11 січня 2018 14:24
Доп. № 6 на 20% (протиінф.-Аметрін)-січень 2018.doc.pdf зміни до договору
11 січня 2018 14:23
sign.p7s зміни до договору
28 грудня 2017 17:50
Доп. № 5 на 20% (протиінф.-Аметрін)-28.12.2017.doc.pdf зміни до договору
28 грудня 2017 17:50
sign.p7s зміни до договору
22 грудня 2017 14:34
Дод.угода № 4(протиінфекц.)-Аметрін (зменш.суми 12.2017).-скан.pdf зміни до договору
22 грудня 2017 14:34
sign.p7s зміни до договору
03 листопада 2017 14:07
Дод.угода № 3(протиінфекц.)-Аметрін (підв.ціни 11.2017).-скан.pdf зміни до договору
03 листопада 2017 14:06
sign.p7s зміни до договору
26 жовтня 2017 14:48
Дод.угода № 2(протиінфекц.)-Аметрін (підв.ціни 10.2017).-скан.pdf зміни до договору
26 жовтня 2017 14:47
sign.p7s зміни до договору
22 серпня 2017 16:05
Дод.угода (протиінфекц.)-Аметрін (підв.ціни 08.2017)-скан.pdf зміни до договору
22 серпня 2017 16:04

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
22 серпня 2017
Дата публікації змін до договору:
22 серпня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Підвищення ціни на лікарський засіб.
Номер договору про закупівлю: 96
Договір:
Номер додаткової угоди: 96
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 жовтня 2017
Дата публікації змін до договору:
26 жовтня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Підвищення ціни на лікарські засоби
Номер договору про закупівлю: 96
Договір:
Номер додаткової угоди: 96
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 листопада 2017
Дата публікації змін до договору:
03 листопада 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Підвищення ціни на лікарські засоби.
Номер договору про закупівлю: 96
Договір:
Номер додаткової угоди: 96
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 грудня 2017
Дата публікації змін до договору:
22 грудня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягу закупівлі
Номер договору про закупівлю: 96
Договір:
Номер додаткової угоди: 96
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2017
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору
Номер договору про закупівлю: 96
Договір:
Номер додаткової угоди: 96
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 січня 2018
Дата публікації змін до договору:
11 січня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни договору не більше ніж на 20%.
Номер договору про закупівлю: 96
Договір:
Номер додаткової угоди: 96
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 28 лютого 2017 — 31 грудня 2017
Сума оплати за договором: 225 725,80
UAH з ПДВ

Актуальні тендери

До пошуку