Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

виробництво, транспортування, постачання теплової енергії для опалення
Очікувана вартість
4 551 189,34 UAH
UA-2017-01-13-001040-b 6b3895f3225340508ad8fa4e5d940950
Переговорна процедура (скорочена)    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Елена Дегтярь

+380462-77-43-07 pavlenkolena.60@mail.ru

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Інформація про замовників

Найменування: КП "КЛПЗ Чернігівська обласна психоневрологічна лікарня"
Код ЄДРПОУ: 02006076
Місцезнаходження: 14005, Україна , Чернігівська обл., г. Чернигов,, ул. Щорса, 3
Контактна особа: Елена Дегтярь
+380462-77-43-07
pavlenkolena.60@mail.ru
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання
Обґрунтування
ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО «ОБЛТЕПЛОКОМУНЕНЕРГО» являється суб’єктом господарювання, що надає послуги з виробництва, транспортування, постачання теплової енергії для опалення споживачам на відповідній території. Підключити будівлі Комунального лікувально-профілактичного закладу «Чернігівська обласна психоневрологічна лікарня» до іншого джерела постачання теплової енергії не можливо. Вищезазначена організація займає монопольне становище на ринку теплової енергії в с. Халявин Чернігівського району.
Документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі: зведений перелік суб’єктів природних монополій, складений Антимонопольним комітетом України станом на 12.12.2016 року

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 січня 2017 15:49
Оскарження наміру укласти договір: 19 січня 2017 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Тендерна документація

13 січня 2017 15:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: виробництво, транспортування, постачання теплової енергії для опалення
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 4 541 861,81 UAH з ПДВ
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

2662 Гкал
виробництво, транспортування, постачання теплової енергії для опалення
ДК 021:2015: 09300000-2 — Електрична, теплова, сонячна та атомна енергія
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 15524, Україна, Чернігівська область, село Халявин, 4-й км Гомельського шосе,буд. 6, Халявинська сільська рада, Чернігівський район
Дата доставки: 31 грудня 2017

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ОБЛТЕПЛОКОМУНЕНЕРГО"
#03357671
Переможець 4 541 861,81
UAH з ПДВ
13 січня 2017 15:49

Документи

13 січня 2017 15:49
Електронний підпис
13 січня 2017 15:49
Протокол рішення.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 січня 2017 15:49

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ОБЛТЕПЛОКОМУНЕНЕРГО"
#03357671
4 541 861,81
UAH з ПДВ
Документи

Документи

13 січня 2017 15:49
Електронний підпис
13 січня 2017 15:49
Протокол рішення.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2018 12:43
ОБЛТЕПЛОКОМУНЕНЕРГО тепло.pdf укладений
02 січня 2018 12:39
Електронний підпис зміни до договору
18 грудня 2017 14:36
ОБЛТЕПЛОКОМУНЕНЕРГО 2.pdf зміни до договору
18 грудня 2017 14:36
Електронний підпис зміни до договору
15 лютого 2017 16:12
ОБЛТЕПЛОКОМУНЕЕРГО.pdf зміни до договору
15 лютого 2017 16:11
Електронний підпис укладений
26 січня 2017 14:56
Договор 1.pdf укладений
26 січня 2017 14:56

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
14 лютого 2017
Дата публікації змін до договору:
15 лютого 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшити суму договору про закупівлю на суму 360061,81 грн. відповідно до кошторисних призначень
Номер договору про закупівлю: 1-0150-17
Договір:
Номер додаткової угоди: 1-0150-17
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 грудня 2017
Дата публікації змін до договору:
18 грудня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): змінені банківські реквізити
Номер договору про закупівлю: 1-0150-17
Договір:
Номер додаткової угоди: 1-0150-17
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 26 січня 2017 — 31 грудня 2017
Сума оплати за договором: 4 181 800,00
UAH з ПДВ