Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з розподілу води та супутні послуги
Очікувана вартість
321 900,00 UAH
UA-2017-01-13-000484-a 00f9437dc40f4881821b613454049d1b
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Романишин Руслана Михайлівна

+380984498353 romanyshyn_r_m@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Центральна районна лікарня Надвірнянського району
Код ЄДРПОУ: 01993575
Місцезнаходження: 78400, Україна , Івано-Франківська обл., Надвірна, Івано - Франківська область, м. Надвірна, вул. Грушевського, 12
Контактна особа: Романишин Руслана Михайлівна
+380984498353
romanyshyn_r_m@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання
Обґрунтування
Відповідно до зведеного переліку суб’єктів природних монополій, Надвірнянське Комунальне підприємство «Надвірнаводоканал» під №8 займає монопольне становище на ринку з централізованого водопостачання та водовідведення за регульованим тарифом для споживачів в межах Надвірнянського району Івано-Франківської області.
Ми, як замовник торгів, через відсутність конкуренції з технічних причин не маємо можливості забезпечуватись послугами водопостачання іншими організаціями. Дані послуги за нашим місцезнаходженням можуть бути надані лише певним постачальником, а саме Комунальним підприємством «Надвірнаводоканал». Інша альтернатива відсутня.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 січня 2017 13:41
Оскарження наміру укласти договір: 24 січня 2017 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Послуги з розподілу води та супутні послуги
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
17113 м3
Послуги з розподілу води та супутні послуги
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 78405, Україна, Івано-Франківська обл., Надвірна, Грушевського,12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2017
ДК 021:2015: 65100000-4 — Послуги з розподілу води та супутні послуги

Тендерна документація

13 січня 2017 13:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Комунальне підприємство "Надвірнаводоканал"
#34231999
Переможець 321 895,53
UAH з ПДВ
13 січня 2017 13:41

Документи

13 січня 2017 13:41
Електронний підпис
13 січня 2017 13:41
протокол №2.jpg

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 січня 2017 13:41

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Комунальне підприємство "Надвірнаводоканал"
#34231999
321 895,53
UAH з ПДВ
Документи

Документи

13 січня 2017 13:41
Електронний підпис
13 січня 2017 13:41
протокол №2.jpg

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 січня 2018 12:51
Електронний підпис зміни до договору
12 січня 2018 14:26
Додаткова угода №5 (1).pdf зміни до договору
12 січня 2018 14:26
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2017 15:06
Додаткова угода №4 (1).pdf зміни до договору
29 грудня 2017 15:06
Електронний підпис зміни до договору
21 грудня 2017 11:50
Додаткова угода №3 (1).pdf зміни до договору
21 грудня 2017 11:49
Електронний підпис зміни до договору
28 квітня 2017 13:13
додаткова угода №2.pdf зміни до договору
28 квітня 2017 13:12
Електронний підпис укладений
01 лютого 2017 09:59
додаткова угода№1.jpg зміни до договору
01 лютого 2017 09:58
Електронний підпис укладений
31 січня 2017 15:18
Електронний підпис укладений
31 січня 2017 15:09
договір№14.pdf укладений
31 січня 2017 15:09

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
01 лютого 2017
Дата публікації змін до договору:
01 лютого 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до п.1 ч.4 ст.36 ЗУ «Про публічні закупівлі»: зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника.
Номер договору про закупівлю: 14
Договір:
Номер додаткової угоди: 14
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 квітня 2017
Дата публікації змін до договору:
28 квітня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно п.7 ч.4 ст36 ЗУ "Про публічні закупівлі": зміна регульованих цін (тарифів) і нормативів
Номер договору про закупівлю: 14
Договір:
Номер додаткової угоди: 14
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2017
Дата публікації змін до договору:
21 грудня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до п.1ч.4ст.36 ЗУ "Про публічні закупівлі" зменшення обсягів закупівлі та врезультаті зменшення вартості договору на 21100,00грн.
Номер договору про закупівлю: 14
Договір:
Номер додаткової угоди: 14
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2017
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно з ч.5 ст.36 ЗУ "Про публічні закупівлі", а саме продовження дії договору про закупівлю на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році.
Номер договору про закупівлю: 14
Договір:
Номер додаткової угоди: 14
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 січня 2018
Дата публікації змін до договору:
12 січня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно з ч.5 ст.36 ЗУ "Про публічні закупівлі", а саме продовження дії договору про закупівлю в обсязі 34152,40грн., що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році.
Номер договору про закупівлю: 14
Договір:
Номер додаткової угоди: 14
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 31 січня 2017 — 15 березня 2018
Сума оплати за договором: 184 104,62
UAH з ПДВ