Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Смарт-картки, код 30162000-2 за ДК 021:2015 (квитки проїзні)»
“Smart cards, under the Code 30162000-2 according to the State Classifier of Production and Services (ДК 021:2015) (travel tickets)”
Очікувана вартість
7 212 000,00 UAH
UA-2017-01-12-000427-b 23309fcdec6e49a9b4cd35fc026b0154
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ніколенко Ольга Михайлівна

(044) 238-58-06 O.Nikolenko@metro.kiev.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКИЙ МЕТРОПОЛІТЕН"
Код ЄДРПОУ: 03328913
Вебсайт: http://metro.kiev.ua/
Місцезнаходження: 03056, Україна , Київська обл., Київ, ПРОСПЕКТ ПЕРЕМОГИ, будинок 35
Контактна особа: Ніколенко Ольга Михайлівна
(044) 238-58-06
O.Nikolenko@metro.kiev.ua
Додаткові контактні особи: Нипорка Андрій Васильович
(044)238-45-01
A.Nyporka@metro.kiev.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: Municipal Enterprise "Kyiv Metro"
National ID: 03328913
Contact point: Ніколенко О.М.
(044) 238-58-06
O.Nikolenko@metro.kiev.ua
Additional contacts: Нипорка Андрій Васильович
(044)238-45-01
A.Nyporka@metro.kiev.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 12 січня 2017 11:55
Звернення за роз’ясненнями: до 03 лютого 2017 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 09 лютого 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 лютого 2017 17:00
Початок аукціону: 17 березня 2017 14:19
Очікувана вартість: 7 212 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 36 060,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Publication date: 12 січня 2017 11:55
Enquiries until: 03 лютого 2017 17:00
Complaints submission until: до 09 лютого 2017 00:00
Time limit for receipt of tenders: 13 лютого 2017 17:00

Information

Estimated total value: 7 212 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 36 060 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Scope of the procurement
Детальний опис закупівлі згідно тендерної документації.
Detailed description in accordance with procurement tender documents.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1200000 шт
квитки проїзні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03056, Україна, Київська обл., Київ, проспект Перемоги, 35
ДК 021:2015: 30162000-2 — Смарт-картки

travel tickets
CPV: 30162000-2
Період постачання: по 31 грудня 2017

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
12 січня 2017 11:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 січня 2017 11:52
ТД.doc
12 січня 2017 11:52
ОГОЛОШЕННЯ про проведення.doc
12 січня 2017 11:52
Додаток 6.docx
12 січня 2017 11:52
Додаток 5.docx
12 січня 2017 11:52
Додаток 4.docx
12 січня 2017 11:52
Додаток 3.docx
12 січня 2017 11:52
Додаток 2.docx
12 січня 2017 11:52
Додаток 1.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

ТД англійською мовою
Дата подання: 25 січня 2017 02:10
Дата відповіді: 26 січня 2017 15:42
Чи не має шановний організатор закупівлі тендерної документації англійською мовою? Будемо вдячні, якщо така є та буде викладена на додаток до української версії.
Відповідь: Відповідно до частини 4 статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон) для товарів, вартість закупівлі яких перевищує суму еквіваленту – 133 тисячам євро, на веб-порталі Уповноваженого органу, додатково оприлюднюється оголошення про проведення процедури закупівлі англійською мовою. Розміщення тендерної документації англійською мовою Законом не передбачено.
Прив'язка цін до курсу Євро
Дата подання: 25 січня 2017 02:10
Дата відповіді: 26 січня 2017 15:44
Оскільки більшість матеріалів та комплектуючих до карток, що є предметом закупівлі, виробляються за кордоном, валютна складова вартості карток складає наша компанія буде вдячна за прив'язку у проекті договору постачання цін на предмет закупівлі до кусу Євро або доллара США, що визначений Національним Банком України на день розрахунку.
Відповідь: У разі коливання ціни товару на ринку законодавством передбачена можливість зміни ціни за одиницю товару.
Відповідно до пункту 2 частини 4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» умови договору про закупівлю можуть бути змінені у випадку зміни ціни за одиницю товару не більше ніж на 10 відсотків у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі.
В зв’язку з чим, щодо прив’язки у проекті договору цін на предмет закупівлі до курсу Євро або долара США є недоцільним.
Недискримінація учасників та участь нерезидента
Дата подання: 25 січня 2017 02:10
Дата відповіді: 27 січня 2017 10:44
Шановні пані та панове, У відповідності до п. 5 Загальних Положень тендреної документації, "Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах." При цьому, умови поставки визначені в Документації, як DDP, тобто Товар має пройти митне оформлення, що обмежує участь у тендері для нерезидентів (компанія-нерезидент не може бути акредитована митницею). Чи можна змінити умови поставки на CIP (DAP)?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до терміна DDP продавець окремо погоджується зробити те, що випливає із самої назви терміна - Доставлено, Мито Оплачене, а саме очистити товар для імпорту й оплатити будь-які похідні з цього мита.
Умови поставки DDP не вимагають, щоб оплата витрат при імпорті товару здійснювалась безпосередньо продавцем, тобто ввізні платежі можуть бути сплачені митним брокером компанії-нерезидента.
Термін Фрахт/перевезення і страхування оплачені до (...назва місця призначення) (CIP) означає, що продавець доставить товар названому їм перевізнику. Крім цього, продавець зобов'язаний оплатити витрати, зв'язані з перевезенням товару до названого пункту призначення. Це означає, що покупець бере на себе всі ризики і будь-які додаткові витрати щодо доставки в такий спосіб товару.
Відповідно до терміну CIP покупець зобов’язаний оплатити, якщо це буде потрібно, усі мита, податки й інші збори, а також витрати на виконання митних формальностей, підметів оплаті при імпорті товару, і, у разі потреби, для його транзитного перевезення через треті країни.
В зв’язку з чим, зміна умов поставки товару з DDP на CIP (відповідно до вимог Міжнародних правил «Інкотермс - 2010») є недоцільною.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2017-01-12-000427-b.c1
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ТОВ "Меллон Україна", Код ЄДРПОУ:35369365
Дата подання: 22 лютого 2017 10:42
Скарга на рішення Замовника
Комунальним підприємством «КИЇВСЬКИЙ МЕТРОПОЛІТЕН» (далі за текстом – «Замовник») було розміщено оголошення в інформаційно-телекомунікаційній системі «Prozorro» про проведення відкритих торгів на закупівлю «Смарт-картки, код 30162000-2 за ДК 021:2015 (квитки проїзні)» (номер оголошення в ЦБД UA-2017-01-12-000427-b; номер тендеру на Smarttender.biz 614559). Товариство з обмеженою відповідальністю «МЕЛЛОН УКРАЇНА» (далі за текстом – «Скаржник») виявило бажання взяти участь у відповідному тендері та згідно тендерної документації подало тендерну пропозицію на закупівлю Скаржник виклав свою пропозицію відповідно до тендерної документації та долучив до неї всі неохідні документи, оформлені згідно з «Інструкцією з підготовки тендерної пропозиції». Однак, Замовник прийняв рішення, яке було оформлене Протоколом засідання тендерного комітету № 189 від 17.02.2017 р., про відхилення тендерної пропозиції Скаржника у зв’язку з тим, що пропозиція Скаржника нібито не відповідає вимогам Замовника. Скаржник не погоджується з вказаним рішенням Замовника та вважає його таким, що порушує права та інтереси Замовника, а також вимоги Закону України «Про публічні закупівлі» у зв’язку з наступними обставинами. Відхилення тендерної пропозиції Скаржника Замовник мотивує тим, що документи тендерної пропозиції, підготовлені Скаржником, не містять підпис уповноваженої особи. Однак, вказана обставина не відповідає дійсності, оскільки долучені до тендерної пропозиції Скаржником документи містили всі необхідні реквізити, зокрема і підпис уповноваженої особи. У звязку з вищевикладеним, керуючись ст. ст. 3, 18, 27, 30 Закону України «Про публічні закупівлі» ПРОШУ: Прийняти до розгляду цю Скаргу, розглянути її, та Зобов’язати Комунальне підприємство «КИЇВСЬКИЙ МЕТРОПОЛІТЕН» скасувати рішення тендерного комітету. Повний текст Скарги надано у прикладеному файлі Скарга_бумага.pdf
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Прийнято до розгляду: 27 лютого 2017 15:23
Скарга відкликана скаржником
Причина: Скаргу відкликано за бажанням Скаржника
Дата: 14 березня 2017 09:26
рішення від 24.02.2017 № 844+лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 27 лютого 2017 15:23
запит Скаржнику (UA-2017-01-12-000427-b).pdf
Дата публікації: 14 березня 2017 19:40
Лист Замовнику (UA-2017-01-12-000427-b).pdf
Дата публікації: 14 березня 2017 19:55
рішення від 16.03.2017 № 1268.pdf
Дата публікації: 16 березня 2017 21:08

Документи Органу Оскарження

16 березня 2017 21:08
рішення від 16.03.2017 № 1268.pdf

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 17 лютого 2017
UA-2017-01-12-000427-b23309fcdec6e49a9b4cd35fc026b0154
Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКИЙ МЕТРОПОЛІТЕН"
Код ЄДРПОУ: 03328913
Місцезнаходження: 03056, Україна, Київська обл., Київ, ПРОСПЕКТ ПЕРЕМОГИ, будинок 35
Учасник Документи Рішення
ТОВ "Меллон Україна" Документи
Відхилено
Документи
ТОВ "Компанія Спекл" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "Підприємство "Пластик Карта" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО СМАРТ-КАРТИ УКРАЇНИ" Документи
Відхилено
Документи
ДП Поліграфічний комбінат Зоря Документи
Відхилено
Документи

Документи

Документи

17 лютого 2017 16:11
Електронний підпис

Публічні документи

20 березня 2017 15:35
Наказ.PDF
17 березня 2017 18:34
Свідоцтво ПДВ.PDF
17 березня 2017 18:28
Інформаційна довідка.PDF
17 березня 2017 18:21
Справка Шевченко.PDF
17 березня 2017 18:21
Справка Лакстіня.PDF
17 березня 2017 17:57
Наказ №04_17_ОД від 28.02.17.PDF
13 лютого 2017 13:16
Сертифікати.PDF
13 лютого 2017 13:16
Статут.PDF
13 лютого 2017 13:16
Наказ.PDF
13 лютого 2017 13:10
Сертифікати.PDF
13 лютого 2017 13:10
Статут.PDF
13 лютого 2017 13:10
Наказ.PDF

Документи

17 лютого 2017 16:12
Електронний підпис

Публічні документи

13 лютого 2017 14:42
ISO.pdf
13 лютого 2017 14:42
Технічна специфікація.pdf
13 лютого 2017 14:42
наказ про призначення.pdf
13 лютого 2017 14:42
протокол зборів.pdf
13 лютого 2017 14:42
Зміни до статуту 2.pdf
13 лютого 2017 14:41
Зміни до статуту 1.pdf
13 лютого 2017 14:41
Статут.pdf
13 лютого 2017 14:41
аналогічні договори.pdf
13 лютого 2017 14:41
Цінова пропозиція.pdf

Документи

17 лютого 2017 16:15
Електронний підпис

Публічні документи

13 лютого 2017 15:33
Стаття_17.pdf
13 лютого 2017 15:33
Протокол_1.jpg
13 лютого 2017 15:33
Додаток 6.pdf
13 лютого 2017 15:33
Додаток 3.pdf
13 лютого 2017 15:33
Додаток 2.pdf
13 лютого 2017 15:33
Довідка_про_досвід.pdf
13 лютого 2017 15:33
Cтатут ВП.pdf

Документи

17 лютого 2017 16:17
Електронний підпис

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Меллон Україна"

ТОВ "Компанія Спекл"

ТОВ "Підприємство "Пластик Карта"

ТОВ "ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО СМАРТ-КАРТИ УКРАЇНИ"

ДП Поліграфічний комбінат Зоря

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 березня 2017 14:40

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Компанія Спекл" 5 832 000,00
UAH з ПДВ
5 832 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Підприємство "Пластик Карта" 6 912 000,00
UAH з ПДВ
6 912 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 березня 2017 15:35
Наказ.PDF
17 березня 2017 18:34
Свідоцтво ПДВ.PDF
17 березня 2017 18:28
Інформаційна довідка.PDF
17 березня 2017 18:21
Справка Шевченко.PDF
17 березня 2017 18:21
Справка Лакстіня.PDF
17 березня 2017 17:57
Наказ №04_17_ОД від 28.02.17.PDF
13 лютого 2017 13:16
Сертифікати.PDF
13 лютого 2017 13:16
Статут.PDF
13 лютого 2017 13:16
Наказ.PDF
13 лютого 2017 13:10
Сертифікати.PDF
13 лютого 2017 13:10
Статут.PDF
13 лютого 2017 13:10
Наказ.PDF

Публічні документи

13 лютого 2017 14:42
ISO.pdf
13 лютого 2017 14:42
Технічна специфікація.pdf
13 лютого 2017 14:42
наказ про призначення.pdf
13 лютого 2017 14:42
протокол зборів.pdf
13 лютого 2017 14:42
Зміни до статуту 2.pdf
13 лютого 2017 14:41
Зміни до статуту 1.pdf
13 лютого 2017 14:41
Статут.pdf
13 лютого 2017 14:41
аналогічні договори.pdf
13 лютого 2017 14:41
Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Компанія Спекл"

ТОВ "Підприємство "Пластик Карта"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Компанія Спекл"
#32961928
Переможець 5 832 000,00
UAH з ПДВ
17 березня 2017 16:36

Документи

17 березня 2017 16:36
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 березня 2017 16:36

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Компанія Спекл"
#32961928
5 832 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

17 березня 2017 16:36
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 вересня 2018 16:53
Електронний підпис зміни до договору
02 серпня 2018 15:37
29-П-К-17 від 29.03.17 - Компанія СПЕКЛ ТОВ- ДУ №4 від 31.07.18 (1).pdf зміни до договору
02 серпня 2018 15:37
Електронний підпис зміни до договору
27 червня 2018 11:56
29-П-К-17 від 29.03.17 - Компанія СПЕКЛ ТОВ- ДУ №3 від 27.06.18 (1).pdf зміни до договору
27 червня 2018 11:55
Електронний підпис зміни до договору
19 березня 2018 16:51
29-П-К-17 від 29.03.17 - Компанія СПЕКЛ ТОВ- ДУ №2 від 19.03.18 (1).pdf зміни до договору
19 березня 2018 16:49
Електронний підпис зміни до договору
26 грудня 2017 11:39
29-П-К-17 від 29.03.17 - Компанія СПЕКЛ ТОВ- ДУ №1 від 26.12.17 (1).pdf зміни до договору
26 грудня 2017 11:39
Електронний підпис укладений
30 березня 2017 09:41
29-П-К-17 від 29.03.17 - Компанія СПЕКЛ ТОВ.pdf укладений
30 березня 2017 09:40

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2017
Дата публікації змін до договору:
26 грудня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): КП "Київський метрополітен" здійснює замовлення на поставку проїзних кожного виду, які необхідно поставити для продажу в наступному місяці. Обсяг поставки визначається відповідно до попиту та потреби на кожний наступний місяць щодо виду квитка проїзного. на даний час залишок проїзних квитків становить 575061 шт. Для забезпечення безперебійного продажу квитків проїзних кожного виду та повного виконання сторонами своїх зобовязань за договором є необхідність продовжити термін дії договору до 31.03.18
Номер договору про закупівлю: 29-П-К-17
Договір:
Номер додаткової угоди: 29-П-К-17
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 березня 2018
Дата публікації змін до договору:
19 березня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Для забезпечення безперебійного продажу квитків проїзних кожного виду та повного виконання сторонами своїх зобовязань за договором є необхідність продовжити термін дії договору до 30.06.18
Номер договору про закупівлю: 29-П-К-17
Договір:
Номер додаткової угоди: 29-П-К-17
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 червня 2018
Дата публікації змін до договору:
27 червня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Для забезпечення безперебійного продажу квитків проїзних кожного виду та повного виконання сторонами своїх зобовязань за договором є необхідність продовжити термін дії відповідно до п.4 ч.4 ст.36 ЗУ "Про публічні закупівлі".
Номер договору про закупівлю: 29-П-К-17
Договір:
Номер додаткової угоди: 29-П-К-17
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 липня 2018
Дата публікації змін до договору:
02 серпня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): В зв'язку з виробничою необхідністю Покупця (КП "Київський метрополітен" здійснює замовлення на поставку проїзних квитків кожного виду, які необхідно поставити для продажу в наступному місяці. Обсяг поставки визначається відповідно до попиту та потреби на кожний наступний місяць щодо кожного виду квитка проїзного. На даний час залишок проїзних квитків становить 192 596 шт. Для забезпечення безперебійного продажу проїзних квитків кожного виду та повного виконання сторонами своїх зобов'язань за договором є необхідність продовжити термін дії договору до 31.08.2018 р.)
Номер договору про закупівлю: 29-П-К-17
Договір:
Номер додаткової угоди: 29-П-К-17
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 29 березня 2017 — 31 серпня 2018
Сума оплати за договором: 5 758 050,24
UAH з ПДВ