Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Централізоване водопостачання та водовідведення
Очікувана вартість
264 500,00 UAH
UA-2017-01-11-000193-c 3e105ab9fcc844f78eef646d3d069276
Переговорна процедура (скорочена)    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Митрофанова Ірина Євгенівна

380679391883 3kmkl_uoz_lviv@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальна 3-я міська клінічна лікарня
Код ЄДРПОУ: 01996645
Вебсайт: http://3mkl.lviv.ua/
Місцезнаходження: 79016, Україна , Львівська обл., Львів, Озаркевича, 2
Контактна особа: Митрофанова Ірина Євгенівна
380679391883
3kmkl_uoz_lviv@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання
Обґрунтування
Відповідно до Закону України «Про питну воду та питне водопостачання» від 10.01.2002 № 2918-III, Закону України «Про житлово-комунальні послуги» від 24.06.2004 № 1875-IV, на виконання постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження Правил надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення та типового договору про надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення» від 21.07.2005 № 630. У зв’язку з відсутністю конкуренції та альтернативи (з технічних причин), щодо постачання гарячої води, теплового навантаження та опалення існує необхідність укласти договір лише з одним постачальником шляхом здійснення закупівлі послуги за переговорною процедурою, відповідно до п. 2 ч. 2 ст. 35 Закону України «Про публічні закупівлі».
Зважаючи на необхідність своєчасно отримувати послуги з централізованого водопостачання та водовідведення та з метою не допустити створення ситуації, що становить загрозу для роботи медичного закладу, та погіршення здоров’я громадян у разі неотримання зазначеної послуги, або отримання її не в повному обсязі, тендерним комітетом було прийнято рішення щодо застосування переговорної процедури закупівлі на підставі п.п.2 ч.2 ст. 35 Закону України «Про публічні закупівлі».
Беручи до уваги вище наведене та специфіку послуг відсутня конкуренція серед виконавців (у тому числі з технічних причин), які можуть надавати послуги централізованого водопостачання та водовідведення. У зв’язку з необхідністю здійснити закупівлю зазначених послуг, тендерним комітетом, було прийнято рішення про застосування переговорної процедури закупівлі, відповідно до п. 2 ч. 2 ст. 35 Закону України «Про публічні закупівлі», через відсутність конкуренції (у тому числі з технічних причин) на відповідному ринку, внаслідок чого договір про закупівлю може бути укладено лише з одним постачальником, за відсутності при цьому альтернативи.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 січня 2017 15:44
Оскарження наміру укласти договір: 17 січня 2017 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг:
водопостачання – 20533 м3
водовідведення - 9744 м3
Місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг.За адресою визначеною замовником
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
20533 метри кубічні
Водопостачання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79016, Україна, Львівська область, Львів, Озаркевича, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2017
ДК 021:2015: 65100000-4 — Послуги з розподілу води та супутні послуги
9744 метри кубічні
Водовідведення
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79016, Україна, Львівська область, Львів, Озаркевича, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2017
ДК 021:2015: 65100000-4 — Послуги з розподілу води та супутні послуги

Тендерна документація

11 січня 2017 15:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 січня 2017 15:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 січня 2017 15:10
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Львівське міське комунальне підприємство «Львівводоканал»
#03348471
Переможець 264 500,00
UAH з ПДВ
11 січня 2017 15:44

Документи

11 січня 2017 15:44
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 січня 2017 15:44

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Львівське міське комунальне підприємство «Львівводоканал»
#03348471
264 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

11 січня 2017 15:44
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
13 грудня 2017 16:25
дод.уг. 3 Львівводоканал.pdf зміни до договору
13 грудня 2017 16:25
Електронний підпис укладений
06 лютого 2017 11:02
Електронний підпис укладений
06 лютого 2017 11:01
Електронний підпис укладений
06 лютого 2017 11:00
Електронний підпис укладений
06 лютого 2017 11:00
2 додат. угода Львівводоканал.pdf зміни до договору
06 лютого 2017 10:53
Електронний підпис укладений
26 січня 2017 15:54
1 дод.угода Львівводоканал.pdf зміни до договору
26 січня 2017 15:53
Електронний підпис укладений
19 січня 2017 12:49
договір водопостачання.pdf укладений
19 січня 2017 12:49
Електронний підпис укладений
19 січня 2017 12:49

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
06 лютого 2017
Дата публікації змін до договору:
06 лютого 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшити суму договору на 3600 грн.
Номер договору про закупівлю: 102852
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 грудня 2017
Дата публікації змін до договору:
13 грудня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення суми договору на 125.11грн.
Номер договору про закупівлю: 102852
Договір:
Номер додаткової угоди: 102852
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 січня 2017 — 31 грудня 2017
Сума оплати за договором: 259 074,89
UAH