Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуга з централізованого постачання гарячої води (09321000-5 - вода гаряча)
Очікувана вартість
21 546,00 UAH
UA-2017-01-10-001051-b b1200b0996374201a5b7354284f32604
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ірина Зіброва

+380962313222 mariupol-school69@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 10 січня 2017
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний заклад "Маріупольський навчально-виховний комплекс "Загальноосвітня школа-ліцей інформаційних технологій" №69 Маріупольської міської ради, Донецької області
Код ЄДРПОУ: 23031476
Місцезнаходження: 87503, Україна , Донецька обл., м. Маріуполь, пр-т Маршала Жукова, 92
Контактна особа: Ірина Зіброва
+380962313222
mariupol-school69@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

за рахунок місцевого бюджету-171,185 м3, за рахунок відшкодування орендарів- 70,199 м3.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
242 метри кубічні
Послуга з централізованого постачання гарячої води (09321000-5 - вода гаряча)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87503, Україна, Донецька область, Маріуполь, пр-т Захисників України (Маршала Жукова), 92
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2017
ДК 021:2015: 09321000-5 — Вода гаряча

Тендерна документація

10 січня 2017 18:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ККП «Маріупольтепломережа»
#33760279
Переможець 21 546,00
UAH з ПДВ
10 січня 2017 18:32

Документи

10 січня 2017 18:32
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
25 травня 2017 15:11
ОШ 69.pdf зміни до договору
25 травня 2017 15:10
Електронний підпис зміни до договору
05 квітня 2017 16:24
ОШ 69.pdf зміни до договору
05 квітня 2017 16:24
Електронний підпис зміни до договору
05 квітня 2017 16:23
ОШ 69.pdf зміни до договору
05 квітня 2017 16:22
Електронний підпис зміни до договору
27 січня 2017 02:11
ОШ 69.pdf зміни до договору
27 січня 2017 02:10
Електронний підпис зміни до договору
19 січня 2017 06:00
ОШ 69 ВОДА.PDF зміни до договору
19 січня 2017 06:00
ОШ 69 гор.вода.PDF зміни до договору
19 січня 2017 06:00
Електронний підпис укладений
10 січня 2017 18:33
OSh_69_gor_voda.pdf укладений
10 січня 2017 18:33

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
17 січня 2017
Дата публікації змін до договору:
19 січня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 886/2
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 січня 2017
Дата публікації змін до договору:
27 січня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 886/2
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
06 березня 2017
Дата публікації змін до договору:
05 квітня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 886/2
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 квітня 2017
Дата публікації змін до договору:
05 квітня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 886/2
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 травня 2017
Дата публікації змін до договору:
25 травня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 886/2
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML