Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Електрична енергія
Очікувана вартість
1 216 000,00 UAH
UA-2017-01-10-000440-a e633e06837db43018cd196745574e9c7
Переговорна процедура (скорочена)    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Чикалюк Віктор Володимирович

380988004286 crlzhovkva@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Жовківська центральна районна лікарня
Код ЄДРПОУ: 01996409
Місцезнаходження: 80300, Україна , Львівська обл., Жовква, Львівська, 78
Контактна особа: Чикалюк Віктор Володимирович
380988004286
crlzhovkva@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання
Обґрунтування
Постачання електричної енергії здійснюється за регульованими тарифами, які встановлені відповідними нормативно-правовими актами (Постанова КМУ № 28, від 31.07.96 р. «Про затвердження Правил користування електричною енергією»). Публічне акціонерне товариство «Львівобленерго» є суб’єктом господарювання, яке здійснює господарську діяльність на ринку послуг з постачання електричної енергії за регульованим тарифом, та відповідно до ст. 12 ЗУ «Про захист економічної конкуренції» займає монопольне (домінуюче) становище на вказаному ринку у територіальних межах Львівської області із часткою 100 % (в межах власних діючих мереж).
Беручи до уваги вище наведене та специфіку послуг відсутня конкуренція серед виконавців, які можуть надавати послуги з постачання енергії електричної. У зв’язку з необхідністю здійснити закупівлю зазначених послуг, тендерним комітетом було прийнято рішення про застосування переговорної процедури закупівлі, відповідно до п. 2 ч. 2 ст. 35 «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 р., через відсутність конкуренції (у тому числі з технічних причин) на відповідному ринку, внаслідок чого договір про закупівлю може бути укладено лише з одним постачальником, за відсутності при цьому альтернативи.
Враховуючи вищенаведене, доцільно застосувати переговорну процедуру закупівлі.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 січня 2017 12:43
Оскарження наміру укласти договір: 17 січня 2017 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Електрична енергія: кількість 515 000 кВт/год
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
515000 Кіловат-година
Електрична енергія
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 80300, Україна, Львівська область, Жовква, вул. Львівська, 78
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2017
ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія

Тендерна документація

10 січня 2017 16:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 січня 2017 16:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 січня 2017 16:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Публічне акціонерне товариство «Львівобленерго» Жовківський ВЕП
#00130725
Переможець 1 216 000,00
UAH з ПДВ
11 січня 2017 12:43

Документи

11 січня 2017 12:43
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 січня 2017 12:43

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Публічне акціонерне товариство «Львівобленерго» Жовківський ВЕП
#00130725
1 216 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

11 січня 2017 12:43
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 лютого 2018 12:43
Електронний підпис зміни до договору
22 січня 2018 09:42
дод №4.PDF зміни до договору
22 січня 2018 09:40
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2017 10:31
ел дод№3.PDF зміни до договору
29 грудня 2017 10:30
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2017 10:15
елек дод№2.PDF зміни до договору
28 грудня 2017 14:47
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2017 13:08
сдод№2.PDF зміни до договору
28 грудня 2017 13:07
дод №1.PDF зміни до договору
28 грудня 2017 13:06
Електронний підпис укладений
29 червня 2017 10:13
Електронний підпис укладений
30 січня 2017 12:34
Договір.pdf укладений
30 січня 2017 12:34
Договір.pdf укладений
30 січня 2017 12:34
Key-6 (1).dat укладений
30 січня 2017 12:34

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 червня 2017
Дата публікації змін до договору:
29 червня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна банківських реквізитів для проведення платежів
Номер договору про закупівлю: 08112/T
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: додаткова угода №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2017
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): "Зменшення обсягів закупівлі,зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника",а саме: зменшити обсяг закупівлі товару на 249 326 грн 77 коп.Гранична ціна договору становить 966 673 грн 23 коп
Номер договору про закупівлю: 08112/T
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2017
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): "Зменшення обсягів закупівлі,зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника",а саме: зменшити обсяг закупівлі товару на 249 326 грн 73 коп.Гранична ціна договору становить 966 673 грн 27 коп (Попередня додаткова угода не береться до уваги)
Номер договору про закупівлю: 08112/T
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2017
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до ч.4 ст 36 ЗУ " Про публічні закупівлі " №922 -VIII від 25.12.2015 р та п.10.2 Договору №08112/Т про закупівлю електричної енергії від 30.01.2017р продовжити термін дії Договору №08112/Т від 30.01.2017р до 31.03.2018р
Номер договору про закупівлю: 08112/T
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 січня 2018
Дата публікації змін до договору:
22 січня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до ч.4 ст 36 ЗУ " Про публічні закупівлі " №922 -VIII від 25.12.2015 р та п.10.2 Договору №08112/Т про закупівлю електричної енергії від 30.01.2017р Дія договору про закупівлю продовжується на суму коштів,що не перевищує 20% суми,визначеної у договорі,укладеному у 2017р та становить:193 334,65 грн(з ПДВ)
Номер договору про закупівлю: 08112/T
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 30 січня 2017 — 31 березня 2018
Сума оплати за договором: 1 160 007,92
UAH